Ahoj Radko,
Abych byl upřímný, nepřekvapuje mě, že jim byla pozastavena licence vzhledem k jejich záznamům o odpovídání a řešení stížností s hráči. Jak již bylo zmíněno, odmítají odpovídat na e-maily/chaty hráčů, ale odpovídají pouze na vaší platformě, což je alespoň něco. A mohlo se stát, že porušili licenční pravidla nebo jiné problémy, proč jim společnost Gaming Curacao pozastavila licenci.
Vzhledem k tomu, že jejich licence je pozastavena, věřím, že tým Casino Guru by měl aktualizovat recenzi kasina a skóre, aby hráči poskytli co nejpřesnější informace o tomto kasinu.
PS: Žádost jsem již předal příslušnému týmu, ale pokud ji přepošlete také, možná ji aktualizuje dříve.
Hi Radka,
To be honest it does not surprise me their license got suspended given their track record on replying and resolving complaints with players. As mentioned here earlier they refuse to respond on players mails/chats but only respond on your platform which is at least something. And it could be that they broke their license rules or other problems why Gaming Curacao suspended their license.
Since their license is suspended I do believe that the Casino Guru Team should update the review of the casino and score to give players the most accurate info about this casino.
PS: I already forwarded a request to the relevant team, but if you forward it too they might update it maybe earlier.
Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo: