Viděl jsem, že kasino požádalo o znovuotevření vaší stížnosti a doufám, že se věci vyřeší. Už to trvá dost dlouho a myslím, že bychom všichni mohli dospět k nějakému koherentnímu konci. Ale důležité je evidentně jaký konec. Doufám, že šťastný. Určitě nám dejte vědět, pokud máte něco nového.
I saw that the casino has asked to reopen your complaint and I hope that things will be resolved. It's been going on long enough and I think we could all get to some kind of coherent end. But the important thing is obviously what end. I hope a happy one. Be sure to let us know if you have anything new.
Ahoj Jaro,
Znovu otevřeli moji stížnost, ale zatím bez odpovědi. Ale opravdu pochybuji, že se tento případ vyřeší na Casino Guru, protože dokonce upustili od mé sporné částky 55,17 $, což je skutečný vtip.
A protože stále ignorují moje chaty, e-maily a telegramové zprávy, nevidím žádnou šanci, jak to vyřešit dobrým řešením.
Hi Jaro,
They did re open my complaint but lacks any response so far. But I really doubt this case will get resolved on Casino Guru since they even dropped my disputed amount of $55.17 which is a real joke.
And since they keep ignoring my chats, mails and Telegram messages I do not see any chance to get this sorted out with a good solution at all.
Vyzkoušel jsem toto kasino, protože jsem obdržel bonus až 1 000 s odpovídajícím vkladem. Po vyzkoušení her v mé jurisdikci jsem si uvědomil, že hry nepřispívají k požadavku na sázku. Proto jsem se pokusil zrušit bonus, ale nyní je mých ~900 USD vložených ETH pryč. Zkoušel jsem kontaktovat podporu, ale nemohu získat odpověď.
I tried this casino as I had received a bonus of up to 1k with a matching deposit. After trying out games in my jurisdiction, I realized that the games didn't contribute to the wager requirement. Hence, I tried to cancel the bonus but now my ~900 USD of deposited ETH is gone. Have tried contacting support but am not able to obtain a reply.
Ahoj Jaro,
Znovu otevřeli moji stížnost, ale zatím bez odpovědi. Ale opravdu pochybuji, že se tento případ vyřeší na Casino Guru, protože dokonce upustili od mé sporné částky 55,17 $, což je skutečný vtip.
A protože stále ignorují moje chaty, e-maily a telegramové zprávy, nevidím žádnou šanci, jak to vyřešit dobrým řešením.
Hi Jaro,
They did re open my complaint but lacks any response so far. But I really doubt this case will get resolved on Casino Guru since they even dropped my disputed amount of $55.17 which is a real joke.
And since they keep ignoring my chats, mails and Telegram messages I do not see any chance to get this sorted out with a good solution at all.
Je mi to moc líto. Ve stížnosti jsem viděl, že částka výrazně snížila to, co je kasino ochotno zaplatit.
Je však také smutné, když vám kasino nereaguje, ale podle všech indicií to tak pravděpodobně zůstane.
Veronica každopádně potřebuje odpověď na svou stížnost, bylo by tedy možné odpovědět jí? Můžete tak učinit zde .
Ještě jednou se omlouvám za to, jak se věci vyvíjejí, ale vypadá to, že už nemůžeme dělat nic.
I'm so sorry. I saw in the complaint that the amount has significantly decreased what the casino is willing to pay.
However, it's also sad when the casino doesn't respond to you, but by all indications it will probably stay that way.
Anyway, Veronica needs an answer to her complaint, so would it be possible to reply to her ? You can do so here.
Once again, I am sorry about the way things seem to be turning out, but it looks like there is nothing more we can do.
Vyzkoušel jsem toto kasino, protože jsem obdržel bonus až 1 000 s odpovídajícím vkladem. Po vyzkoušení her v mé jurisdikci jsem si uvědomil, že hry nepřispívají k požadavku na sázku. Proto jsem se pokusil zrušit bonus, ale nyní je mých ~900 USD vložených ETH pryč. Zkoušel jsem kontaktovat podporu, ale nemohu získat odpověď.
I tried this casino as I had received a bonus of up to 1k with a matching deposit. After trying out games in my jurisdiction, I realized that the games didn't contribute to the wager requirement. Hence, I tried to cancel the bonus but now my ~900 USD of deposited ETH is gone. Have tried contacting support but am not able to obtain a reply.
Dobrý den, to je nepříjemná situace. Znamená to, že 900 vašich skutečných peněz je pryč? Pokud jde o odpověď kasina, ještě jste žádnou nedostali?
Každopádně vidím, že máte stížnost , tak uvidíme, kam nás to zavede.
Hi, that's an unpleasant situation. Does that mean 900 of your real money is gone? As far as the casino's response, you haven't gotten one yet?
Anyway, I see you have a complaint, so we'll see where it leads us.
Dobrý den Jaro,
To je šílené, omlouváme se, jednáme zde s nepoctivým kasinem, což je velmi zřejmé. Veronika odmítá sdílet důkazy, které získala z kasina, takže nemohu dokázat jinak, dokud nebudu vědět, jaké falešné důkazy toto kasino poslalo.
Mohu jen doufat, že Veronika počká na pochopení mé situace a bude pracovat jako skutečný prostředník, který je neutrální, jinak se obávám, že Casino Guru mi nemůže pomoci, ale pouze asistovat kasinům, protože konečný výsledek bude takový, že i když bude moje stížnost uzavřena nevyřešené, v tomto případě stěží dostanou černé body, takže jejich pověst zůstane v bezpečí, zatímco budou nepoctiví a nespravedliví.
Hello Jaro,
This is insane sorry, we are dealing with a rogue casino here that's very obvious. Veronika refuses to share the evidence she got from the casino so I can not proof otherwise until I know what fake evidence this casino has sent.
All I can hope is that Veronika takes time to understand my situation and does work like a real mediator that is neutral otherwise I am afraid Casino Guru can not help me but only assist casinos as the final result would be that even if my complaint gets closed unresolved they will barely get black points in this case so their reputation will remain safe while they are rogue and unfair.
Ahoj!
Stížnost je tak obrovská, že jsem ji prostě nemohl přečíst v celé délce. Ale našel jsem toto:
"Nyní mám důkaz, že kasino umožňuje vklady z omezené země prostřednictvím nizozemských bank, ale výběry nejsou možné, což potvrzuje moje dřívější tvrzení"
Můžeš prosím vysvětlit? Myslím, že tohle je nejdůležitější část, takže by to neuškodilo, ne?
dík
Hello there!
The complaint is so huge that I just could not read it at its full length. But I found this:
"Now I have proof that the casino allows deposits from a restricted country by facilitating Dutch banks but withdrawals are not possible which confirms my earlier claims"
Can you explain, please? I guess this is the most important part, so it would not hurt, right?
Thanks
Vím správně!
Hlavním problémem je, že vše vysvětluji atd. a kasino neodpovídá nebo se vyhýbá odpovědím nebo odpovídá na otázky, které jim vyhovují.
Chci říct, že mohu potvrdit svá tvrzení. Heybets má omezenou politiku pro některé země, ale umožňuje vklady z téže země. Uvedený příklad Nizozemsko. Nemělo by se mi podařit se zaregistrovat a připojit se, ale podařilo se mi připojit a vložit peníze z nizozemského bankovního účtu a hrát. Pokud máte některé země omezené, je divné, že přijímáte platby ze stejné omezené země. A dále, když jsem se snažil vybrat peníze, bylo to neúspěšné a podpora nereaguje.
To potvrzuje mé tvrzení, že toto kasino rádo bere peníze, ale odmítá je vyplatit, a to je nespravedlivé. Pokud kasino nevyplácí peníze vůči zemi s omezeným přístupem, je spravedlivé a legitimní vydat plnou náhradu všech (ztracených) vkladů, jako byste nikdy nehráli, a zamávat zůstatkem v kasinu.
Každopádně jsou to nepoctivé kasino, protože teď tvrdí, že mám jen 55 $ a nevidím důkazy nebo jejich tvrzení a chybí jim odpovědi ve vláknu stížností…
I know right!
The main issue is that I am explaining everything etc. and the casino does nit answer or avoid answers or reply to questions suits them.
What I mean is that I can confirm my claims. Heybets has a restricted policy for some countries but allow deposits from that same country. Example given The Netherlands. I should be unable to register and join but I was able to join and deposit from a Dutch bank account and play. If you have some countries restricted it is weird that you accept payments from that same restricted country. And further when I tried to withdraw money this was unsuccesful and Support does not respond.
That confirms my claim that this casino does like to take money but refuse to pay out, and that is unfair. If a casino does nit pay out towards a restricted country it is only fair and legitimate to issue a full refund of all (lost) deposits as if you never played and wave the casino balance.
Anyway they are a rogue casino as they claim now I have only $55 and I can not see the evidence or their claims and they lack replies in the complaint thread…
Nezlobte se na mě, prosím.
Moje otázka pochází z nejistoty a mám pocit, že je lepší se zeptat přímo vás, než nechat téma jít. Jen doufám, že skutečně dokážete, že když je to uvedeno ve stížnosti - to je vše.
Jste členem této komunity již nějakou dobu. Osobně si vzpomínám na mnoho rozumných rozhovorů na několik témat, včetně omezených zemí, takže vím, že jste o tomto tématu docela dobře informován.
Mohu vás ujistit, že nemám v úmyslu o vás pochybovat. Takže pokud jste nabyli takového dojmu, nebyl to záměr.
Abych se vyhnul dalšímu stresu, počkám na vyřešení reklamace. 🙏
Don't get mad at me, please.
My question comes from the uncertainty, and I feel it's better to ask you directly rather than just let the topic go. I just hope you can actually prove that since it is stated in the complaint - that is all.
You've been a member of this community for quite some time. I personally recall many sensible conversations on several subjects, including restricted countries, thus, I know you are quite well-informed on the subject.
I can assure you that I have no intention of doubting you. So, if you got such an impression, it was not intentional.
To avoid further stress, I'll wait for the complaint resolution. 🙏
Ahoj Radko,
Abych byl upřímný, vůbec nejsem naštvaný 😅 (možná na kasino, jak bych měl), co jsem myslel tím 'Vím dobře!' že s vámi plně souhlasím, že stížnost je tak obrovská, bohužel stále bez řešení.
Moje stížnosti mají něco společného s jejich omezenou politikou země a v současné době stále mnoho kasin inzeruje (přidruženými společnostmi nebo webovými stránkami), aby zde bylo povoleno, a ne vždy je to pravda.
A věřím, že kdyby byl hazardní průmysl spravedlivý a transparentní, byl by mnohem menší, ale měl by vyšší recenze a sazby, protože hráči by si hru opravdu užili a necítili by se podvedeni nebo byli ignorováni zákaznickými službami kasina.
Pokud jsem ve vás vyvolal dojem, že jsem na vás naštvaný, že je to úplně špatně, odpověděl jsem na vaši otázku, což je pochopitelné, protože vidíte, jak velká je stížnost, dokážu si představit, že je těžké vše dohnat a pochopit (zvláště když v kasinu chybí odpovědi na můj obsah..).
Prozatím jsem zvědavý, s čím mi Veronika může pomoci a jestli se jí podaří z tohoto kasina získat více informací ohledně mé stížnosti, protože v současné době se obávám, že se mi to na Casino Guru nepodaří vyřešit, což bohužel je.
Hi Radka,
To be honest I am not mad at all 😅 (maybe on the casino as I should) what I meant with 'I know right!' that I fully agree with you that the complaint is being so huge, unfortunately still without a solution.
Indeed my complaints has some to do with their restricted country policy and currently still many casinos advertise (by affiliates or websites) to be allowed in here and not always this is a true thing.
And I do believe if the gambling industry was fair and transparant it would be much smaller but having higher reviews and rates as players would really go to enjoy their play and not feel duped or get ignored by casino customer services.
If I did give you the impression I am mad at you that is totally wrong I just replied on your question which is understandable as you can see how huge the complaint is I can imagine that it is hard to catch up and understand everything (especially when the casino lacks answers on my content..).
For now I wonder what Veronika can do to assist me and if she manage to get more info out of this casino regarding my complaint, because currently I am afraid I wont be able to get this resolved on Casino Guru which is unfortunately.
Dobrý den, pokouším se získat nějaké odpovědi ohledně platby, o kterou jsem požádal před 3 dny. Nesnažím se stěžovat si, jednoduše dostávám odpovědi, protože nikdo z VIP podpory (byl jsem udělen Platinový status kvůli historii her na jiných místech) ani jejich online chat neodpovídá ani mi nedává laskavou odpověď kromě „zanechali jsme poznámku pro finance"... Jak již bylo řečeno, zde je příběh:
Zaregistroval jsem se 14. 11. 2023, vložil jsem zápasový bonus přibližně 300 $ v LTC, oni se srovnali a pokračovali v hraní Gates of Olympus, nechali se (Gatesem) zbláznit z nákupu bonusu 300 $, takže mě můj VIP hostitel nakopne to, co nazývá 50 dolary v hotovosti, předpokládám, že to znamená žádné požadavky na hraní nebo převracení a jít dál.
Pokračuji k dosažení pěkného bonusu 3 000 $ a rozhodnu se hrát něco jiného, zatímco mluvím se svým hostitelem na Telegramu. Zmínil jsem se o bonusu a on blahopřál atd., zeptal jsem se ho na mou schopnost vybrat si a on řekl, že to bude jednoduché a okamžité (pamatujte si to). Ale že jsem musel hrát přes 20 000 $..normálně bych takový bonus nevzal, ale přiznávám, že ano, protože AI měla 300 $, které mohla prohrát, a BI četla, že se nepřevrací. další fórum, ale to byla zjevná chyba v té části plakátů a já, že jsem to nekontroloval...opět žádná škoda, žádný faul.
Pokračuji ve zrušení požadavku na 20 000 a během asi hodiny jsem byl připraven vyplatit 11 000 ze své výhry. V tu chvíli, abych nevzbudil dojem, že jsem byl navždy pryč, provedl jsem výběr za 10k a hrál se zbytkem, abych trochu rychle prohrál, opět žádná újma, žádný faul.
Během toho dne jsem byl v podstatě neustále v kontaktu se svým hostitelem, ptal jsem se ho na výplatní stav, co bych měl očekávat atd...podle něj bylo všechno broskve a smetana a měl bych se chýlit ke konci obchodu. Důvěřoval jsem jeho slovu a pokračoval jsem o svém dni večer.
Následující den, žádné finanční prostředky, oslovte podporu, protože stav mého hostitele na Telegramu byl, že je doma a připadal jsem si hrubý, že ho tam obtěžuji. Podpora mi řekla, že mi nechal vzkaz pro finance a že brzy dostanu finanční prostředky...to bylo naposledy, co podpora odpověděla na mé žádosti o chat, nyní jsou všechny ponechány na čtení (oprava...jako já při psaní tohoto...podpora mi řekla: "Je to ve frontě, neboj se", ale maminka mi poslala odpověď, když jsem (okamžitě) odpověděl s dotazem, co znamená ve frontě)
Opět jen hledám podporu a vysvětlení k tomu... Opravdu bych rád věděl, kdy mohu očekávat, že mé prostředky dorazí. To je ono a ani na vteřinu nemám pocit, že je to příliš velký dotaz.
Hello, trying to get some answers on a payout that I requested 3 days ago. I'm not trying to complain, simply get answers because no one from VIP support (I was give Platinum status due to may gaming history at other locations) nor their online chat is responding or giving me an kind answer except 'we left a note for finance'.... That being said, here's the story:
I signed up on 11/14/2023, did a match bonus deposited approx $300 in LTC, they matched and went on to play some Gates of Olympus, get screwed (by Gates) out of a $300 bonus buy so my VIP host kicks me what he's calling $50 cash, I assume this means no playth-through or rollover requirements and move on.
I proceed to hit a nice $3k bonus and decide to play something else all while talking to my host on Telegram. I mentioned the bonus and he gave congrats etc, I asked him about my ability to withdrawal and he stated it'll be simple, and instant (remember this). But that I had to play through over $20,000..normally I'd not have taken a bonus like this, but I'll admit I did because A I had the $300 to lose and B I had read that they don't do roll over on another forum, but that was an obvious mistake on that posters part and me for not checking on it...again no harm, no foul.
I proceed to annihilate the 20k requirement and within about an hour or so I was ready to cash out 11k from my winnings. At which point as to not give the impression I was gone for ever, I did a withdrawal for 10k, and played with the rest for a bit promptly loosing, again no harm, no foul.
During that day I had been in pretty much constant contact with my host, asking him about the payout status, what I should expects etc...according to him, everything was peaches and creme and I should be getting by close of business. I trusted his word, and went on about my day an evening.
The following day, no funds, reach out to support because my host's status on Telegram was he was at home and I felt rude bothering him there. Support told me that he had left a note for finance and that I'd be getting funds shortly...that was the last time support has answered my chat requests, they now are all left on read (correction...as I am writing this...support told me "It's in queue don't worry" but has been mum on sending me a response when I (instantly) replied asking what in queue meant)
Again, I am just looking for support, and clarification on this...I'd really like to know the day I can expect my funds arrive. That's it, and not for one second do I feel that is too big of an ask.
Záznamem Heybets je, že nereagují a nevyplácejí. Udělejte si průzkum recenzí Heybets zde a Trustpilot zjistíte, že Heybets velmi špatně reaguje na své hráče a výplaty bývají pro toto kasino velkým problémem nebo je z různých důvodů oddalují tak dlouho, jak jen mohou.
Některé případy se řeší podáním stížnosti na této platformě, protože kasino zřejmě komunikuje s Casino Guru.
The track record of Heybets is that they do not respond and do not payout. Just do some research on Heybets reviews on here and Trustpilot you will find that Heybets is very bad in responding to its players and payouts tend to be a big deal for this casino or they delay it as long as they can for various reasons.
Some cases are being solved by filing a complaint on this platform as the casino seems to communicate with Casino Guru.
Obávám se, že nikdo mimo kasino vám nemůže dát přesné datum. Omlouvám se. Navíc se jedná o poměrně nové a malé kasino, takže prokázat jeho bezpečnost a nevýhody chvíli trvá. Vzhledem k ohlasům uživatelů se zdá, že by měli zapracovat na svých kvalitách – prohlédněte si zde .
Pokud máte problémy déle než 14 celých dní, použijte tento odkaz k odeslání výše uvedené stížnosti: https://casino.guru/complaints/create
I když doufám, že to nebudeš potřebovat. 🤞🤞
I fear no one outside the casino can give you a precise date. I'm sorry. Additionally, this is a rather new and small casino, so it takes time to prove its safety and cons. Given the user feedback, it seems they should work on their qualities - browse here.
If you struggle longer than 14 full days, please use this link to submit the aforementioned complaint: https://casino.guru/complaints/create
Though I hope you won't need it. 🤞🤞
Děkujeme za váš příspěvek Youssf! Přečetl jsem (rychle) recenze a bohužel jen dobré...myslím, že jsem viděl, co jsem vidět chtěl. Pracuji v oblasti kybernetické bezpečnosti a řeším takové situace až příliš často, není to něco, čemu bych měl propadnout... Kříduji to až do pozdní noci, znuděný a snažím se vydělat nějaké $$$ navíc.
Pokud jde o hledání řešení, Heybets opravdu neví, do jaké míry půjdu, abych tyto prostředky získal zpět, ani jaké zdroje musím na této frontě pomáhat. Mohu jen říct, že bych v příštích několika týdnech nerad byl v jejich kůži!
Thank you for your input Youssf! I did (quickly) read reviews, and unfortunately only read good ones...I think I saw what I wanted to see. I work in cyber security and deal with situations like this far too often, not something I should have fell for...I chalk it up to late night, bored, looking to make some extra $$$.
As far as seeking resolution, Heybets really doesn't know to what extent I will go to recoup these funds, nor what resources I have to aide on that front. All I can say, I would hate to be in their shoes over the next few weeks!
Děkuji Radko za pochopení a vážím si vaší zpětné vazby! Jak je uvedeno výše, připravuji další opravné prostředky, ale beru na vědomí sekci stížností.
Řeknu, že mi připadá zvláštní, že reagují pouze na stížnosti podané právě přes tuto webovou stránku... divíte se, proč tomu tak je. Jakou moc má casino.guru? A proč je tady nevyhazují jako nerenomované kasino?
Thank you Radka for the insight, and I appreciate your feedback! As mentioned above I've got other remedies in the works, but will take note to the complaint section.
I will say that I do find it odd that they only respond to complaints filed through this very website...makes you wonder why that is. What power does casino.guru wield? And why are they not blasting them on here as a non-reputable casino?
Na stejné lodi jako ty, itninja04. Máte nějaký způsob, jak vás mohu kontaktovat?
In the same boat as you, itninja04. Do you have some way I can contact you?
Děkuji Radko za pochopení a vážím si vaší zpětné vazby! Jak je uvedeno výše, připravuji další opravné prostředky, ale beru na vědomí sekci stížností.
Řeknu, že mi připadá zvláštní, že reagují pouze na stížnosti podané právě přes tuto webovou stránku... divíte se, proč tomu tak je. Jakou moc má casino.guru? A proč je tady nevyhazují jako nerenomované kasino?
Thank you Radka for the insight, and I appreciate your feedback! As mentioned above I've got other remedies in the works, but will take note to the complaint section.
I will say that I do find it odd that they only respond to complaints filed through this very website...makes you wonder why that is. What power does casino.guru wield? And why are they not blasting them on here as a non-reputable casino?
Jasně, je to jen na vašem rozhodnutí.
Vaše obavy zní rozumně; naopak bych neřekl, že je to divné. Jen si vezměte, že se nám podařilo vybudovat tu nejkomplexnější komunitu a největší mezinárodní fórum, s tím také postupem času narůstalo množství podaných stížností. Pokaždé, když kontrolujeme nová kasina nebo stará kasina, která jsme v minulosti nějak vynechali, myšlenka dát o nás vědět vedení je docela jednoduchá. Proces hodnocení kasina je vysvětlen v plném rozsahu a také hned na začátku prohlašujeme, že ignorování stížností hráčů bude mít za následek nižší index bezpečnosti, protože je součástí výpočtu.
Pokud vám to nevadí, přečtěte si tuto příručku , abyste se dozvěděli více o důsledcích.
V určitém okamžiku jsem přesvědčen, že zvláště nové kasino by nechtělo poslat špatnou zprávu zbytku komunity.
Tím pádem jsem dalek toho, abych řekl, že máme nějakou superschopnost; je to vlastně úplně naopak, přesto se z toho snažíme udělat to nejlepší pro bezpečnost hráče. Díky křišťálově jasným principům spravedlnosti je zbytečné říkat:
https://casino.guru/fair-gambling
Věděli jste, že čerstvě založené kasino nikdy nezíská nejvyšší bezpečnostní index? Je to proto, že nebyl dostatek času prokázat jeho kvality, což považujeme za potenciální riziko.
Čím více hráčů sem přijde podat stížnost, tím větší je šance na nezávislé prověření možných stížností.
Někdy i hráči dělají chyby. Dalším dobrým bodem, který bych měl zmínit, je, že naším cílem je být neutrální a spravedliví ve všem, co děláme.
Uniklo mi něco? Doufám, že ne 🙂
Sure thing, it is up to your sole decision.
Your concern sounds reasonable; on the contrary, I would not say it is odd. Just consider that we've managed to build the most complex community and the biggest international forum in hand with that, also, the amount of submitted complaints has grown over time. Every time we review new casinos or old casinos we somehow missed in the past, the idea of letting the management know about us is pretty straightforward. The process of evaluating the casino is explained in full, and we also express right from the beginning that ignoring players' complaints will result in a lower safety index since it is part of the calculation.
Mind this guide to learn more about the consequences if you don't mind.
At a certain point, I'm convinced, especially a new casino, would not want to send the wrong message to the rest of the community.
Thus, I'm far from saying we hold some superpower; it's actually quite the opposite, yet we try to make the best for the player's safety out of it. Through crystal clear principles of fairness, it is needless to say:
https://casino.guru/fair-gambling
Did you know that a freshly established casino will never get the top safety index? It's because there hasn't been enough time to prove its qualities, which we view as a potential risk.
Well, the more players who come here to submit a complaint, the better the chance for an independent check-through of the possible complaints.
Sometimes, even players make mistakes. Another good point I should mention is that we aim to be neutral and fair in whatever we do.
Did I miss anything? I hope I didn't 🙂
Ahoj Radko, doufám, že se máš dobře. Protože upřímně s Heybets ztrácím naději. Podívejte se prosím na moji stížnost. Je zřejmé, že záměrně oddalují můj výběr tak dlouho, jak je to možné. Nejprve počkají 14 dní a pak odpoví. Nyní žádají o zdroj bohatství za zálohu 120 USD. Mám své peníze z obchodování s kryptoměnami a výběrů z jiných kasin. A zeptal jsem se, jakou duši jim v tomto případě dám. A teď mi prostě poslali své klišé, aniž by skutečně poslali to, o co jsem žádal. Jak to pravděpodobně víte, je to velmi tvrdý oficiální důkaz, že jsem vydělal z kryptoměn. Chci říct, že jsem zničený. A já nevím, že to udělat
Hello Radka, hope you are fine. Because honestly i am losing my hope with Heybets. Look at my complaint please. It is obvious that they are intentionally delaying my withdrawal for as long as possible. First they wait 14 days and then answer. Now they are asking for source of wealth for 120 usd deposit. I have my money from crypto trading and other casinos withdrawals. And i have asked what sould i give them in this case. And now they just have send me their cliche, without actually sending what i have asked for. As you probably know it it very hard officialy proof that i have earned from crypto. I mean i devasteted. And i do not know that to do
Je mi líto situace, do které jste se dostali.
Nicméně koukám, že reklamace se táhne už docela dlouho. Předpokládám, že kasino vám nedalo alternativu, kterou můžete poskytnout jako doklad k vašemu zdroji bohatství.
Přesto je stížnost stále otevřená a pokusíme se vám pomoci. Doufám, že to dokážeme vyřešit.
I'm sorry for the situation you've got yourself into.
However, I see that the complaint has been dragging on for quite a long time. I assume that the casino did not give you an alternative that you can provide as a document to your source of wealth.
Nevertheless, the complaint is still open and we will try to help you. I hope we can resolve this.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.