FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před rokem od LD_Loading
|
49314 zobrazení 387 odpovědí |
|
1...7 8 9...20
Přidat příspěvek
sandydock
před 11 měsíci

Ahoj Sandydocku,


Vítejte v klubu, možná můžete podat stížnost na Gaming Curacao? To je poskytovatel licence Heybets a může proti nim přijmout sankce, protože Casino Guru může pouze zprostředkovat.


Při pohledu na mou stížnost Heybets dělal vše, co mohl, aby ji uzavřel, a když byla uzavřena jako nevyřešená, což jim dalo černé body, téměř okamžitě ji znovu otevřeli a aktualizovali částku s nepravdivými tvrzeními o mém zůstatku.

Automaticky přeloženo:
itninja04
před 11 měsíci

Pravděpodobně budete muset jít k jejich poskytovateli licence nebo k soudu Curacao, abyste získali své prostředky zpět, kasino nebude spolupracovat, pokud se podíváte na probíhající stížnosti a na důvěryhodného pilota.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj Sandydocku,


Vítejte v klubu, možná můžete podat stížnost na Gaming Curacao? To je poskytovatel licence Heybets a může proti nim přijmout sankce, protože Casino Guru může pouze zprostředkovat.


Při pohledu na mou stížnost Heybets dělal vše, co mohl, aby ji uzavřel, a když byla uzavřena jako nevyřešená, což jim dalo černé body, téměř okamžitě ji znovu otevřeli a aktualizovali částku s nepravdivými tvrzeními o mém zůstatku.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, omlouvám se, že naskakuju, ale dostali jste nějaké aktualizace od licenčního úřadu? Vidím, že vaše stížnost je ve stavu čekání na rozhodnutí regulátora. Bylo by možné nám dát vědět, až budete mít něco nového?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ahoj Jaro,


V současné době žádné aktualizace, může trvat několik týdnů, než budou mít aktualizaci od poskytovatele licence, protože potřebují nějaký čas na prozkoumání a závisí to také na jeho pracovní zátěži.


Jakmile budu mít více informací, samozřejmě je zveřejním.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 11 měsíci

Youssf, nejsem si jistý, jestli čteme stejné stížnosti, ale velká většina je vyřešena, ale je to jen otázka času.


Jak již bylo řečeno, včera jsem Radce odpověděl a zmínil, že máme jiné opravné prostředky 😉 a pokud se mi nepodaří vyřešit spor přes Casino Guru, zapojíme se s Heybets jinými prostředky. Nemohu mluvit s konkrétními věcmi na otevřeném fóru, ale řekněme, že je úžasné mít rodinu, která pracuje na ministerstvu zahraničí a má licenci na výkon práva v některých karibských zemích a na Středním východě.


Chci sem také přidat aktualizaci, kasino se dnes (14. den [zábavné, jak to funguje]) ozvalo a požádalo o další dokumentaci, na kterou jsem odpověděl požadovanou dokumentací. Uvidíme, s čím na mě přijdou příště.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
itninja04
před 11 měsíci

Záleží na tom, jak se na případy díváte, ale doufám, že se váš případ rychle vyřeší bez problémů 🙂

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj Jaro,


V současné době žádné aktualizace, může trvat několik týdnů, než budou mít aktualizaci od poskytovatele licence, protože potřebují nějaký čas na prozkoumání a závisí to také na jeho pracovní zátěži.


Jakmile budu mít více informací, samozřejmě je zveřejním.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Rozumím, asi jsem se ptal příliš brzy. Každopádně děkuji za zpětnou vazbu a doufám, že od licenčního úřadu dostanete příslušné novinky a vše bude spravedlivě vyřešeno.

Počkám na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Youssf, nejsem si jistý, jestli čteme stejné stížnosti, ale velká většina je vyřešena, ale je to jen otázka času.


Jak již bylo řečeno, včera jsem Radce odpověděl a zmínil, že máme jiné opravné prostředky 😉 a pokud se mi nepodaří vyřešit spor přes Casino Guru, zapojíme se s Heybets jinými prostředky. Nemohu mluvit s konkrétními věcmi na otevřeném fóru, ale řekněme, že je úžasné mít rodinu, která pracuje na ministerstvu zahraničí a má licenci na výkon práva v některých karibských zemích a na Středním východě.


Chci sem také přidat aktualizaci, kasino se dnes (14. den [zábavné, jak to funguje]) ozvalo a požádalo o další dokumentaci, na kterou jsem odpověděl požadovanou dokumentací. Uvidíme, s čím na mě přijdou příště.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Všiml jsem si, že právě čekáte na odstoupení od smlouvy, které podle vašich stížností stále čeká. Jsem zvědavý, kdy to dostaneš. Byli jste však úspěšně ověřeni nebo jste stále neuspěli?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dobrý den Jaro, mohl byste mi prosím pomoci podat stížnost na Gaming Curacao?

Protože vidím, že stížnost na Casino.guru nedává žádný smysl. Vy, kolego Tomáši, nevidíte, že mi záměrně nechtějí zaplatit mou výhru. A Casino nyní bude čekat 2 týdny na kontrolu mých dokumentů. A Tomáš mi řekl, že posílám dokument, který není v seznamu poskytnutém kasinem. Ale myslím, že je to jejich problém, že neznají všechny zdroje bohatství.

Automaticky přeloženo:
sandydock
před 11 měsíci

Ahoj, myslím, že jelikož je Tomáš specialista na reklamace, ví nejlépe, co dělá. Doporučil bych vám být chvíli trpělivý, protože vidím, že se všichni snažíte tuto situaci vyřešit a Tomáš se nyní v kasinu ptá, zda jsou schopni to ověřit. Pokud to nefunguje a stížnost nelze vyřešit, pak bych doporučil kontaktovat úřady, ačkoli podle toho, co vidím, kasino nemá licenci. Bylo by tedy možné počkat, jak se stížnost vyvine?

Automaticky přeloženo:
sandydock
před 11 měsíci

Víte, na základě poslední aktualizace si myslím, že stojí za to počkat na odpověď kasina:

„Chápu váš názor, sandydocku. Nyní navrhuji zeptat se kasina, zda dokument, který jste poskytli, je dostatečný k dokončení ověření.

Milé kasino Heybets,

Můžete prosím potvrdit, zda jste nyní schopni ověřit hráče?"

Jednoduše proto, že licenční úřad Curacao obvykle nezakročí tak, jak bychom mohli. Kromě toho si představte, že by proces začal od začátku; všechny otázky by musely být zodpovězeny znovu a zástupci kasina by se museli zaměřit na obě stížnosti.

Navíc mohu vědět, kde jste našli kasino, které bylo licencováno? Jak vidím, žádná licence neexistuje. Koukni na to .

A validátoru chybí tlusté zelené, pravděpodobně proto, že není aktivní.

" Chcete-li zkontrolovat, zda je licence Gaming Curacao (365 / JAZ) platná , nejjednodušší způsob je kliknout na validátor na webu. Obvykle se zobrazí jako malé logo, na které lze kliknout."

Bohužel to nejde:

file

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ráno Youssf, poskytl jsem kasinu vše, o co žádali, ale stále žádná výplata. Kasino neodpovědělo na stížnost jinak než první den, kdy mě požádalo o další informace, na které jsem jim poslal to, o co přímo žádali, spolu s dalšími (díky tomuto fóru jsem se dozvěděl, že by o tyto mohli/budou chtít) dokumenty jako bankovní výpisy a výplatní pásky.


Držím palce pro brzké vyřešení...tyto prostředky by se nám s prázdninami hodily.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Radko, náhodou se mi objevila starší verze jejich stránky, od mé žádosti o stažení jsem ji nechal otevřenou....takže byla připravena, když jsem potřeboval odpovědět.


Takže mezi 14. 11. (kdy jsem stránku poprvé navštívil) a nyní je odkaz z tohoto loga pryč. Dříve vás to směrovalo sem: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


Což je odkaz na jejich licenci, která byla pozastavena. Skutečnost, že odkaz odstranili, ale logo si ponechali, je trochu znepokojivá a jsem si jistý, že je 100% v rozporu s pokyny Gaming Curacao...Myslím, že by jim mohlo připadat zajímavé, že pod jejich hlavičkou operuje pozastavený poskytovatel licence bez řádných pověření. .

file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ráno Youssf, poskytl jsem kasinu vše, o co žádali, ale stále žádná výplata. Kasino neodpovědělo na stížnost jinak než první den, kdy mě požádalo o další informace, na které jsem jim poslal to, o co přímo žádali, spolu s dalšími (díky tomuto fóru jsem se dozvěděl, že by o tyto mohli/budou chtít) dokumenty jako bankovní výpisy a výplatní pásky.


Držím palce pro brzké vyřešení...tyto prostředky by se nám s prázdninami hodily.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Podle toho, co jsem viděl, by dokumenty měly být v pořádku a ano, nyní čekáte na odstoupení od smlouvy. Jsem zvědavý, jak to nakonec dopadne a pevně věřím, že to bude dobré. Pokud máte nějakou aktualizaci, určitě nám dejte vědět. Budu čekat a držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Radko, náhodou se mi objevila starší verze jejich stránky, od mé žádosti o stažení jsem ji nechal otevřenou....takže byla připravena, když jsem potřeboval odpovědět.


Takže mezi 14. 11. (kdy jsem stránku poprvé navštívil) a nyní je odkaz z tohoto loga pryč. Dříve vás to směrovalo sem: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


Což je odkaz na jejich licenci, která byla pozastavena. Skutečnost, že odkaz odstranili, ale logo si ponechali, je trochu znepokojivá a jsem si jistý, že je 100% v rozporu s pokyny Gaming Curacao...Myslím, že by jim mohlo připadat zajímavé, že pod jejich hlavičkou operuje pozastavený poskytovatel licence bez řádných pověření. .

file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ach jo, toho jsme si taky všimli a proto Radka napsala příspěvek, kde v podstatě také mluví o tom, že kasino nemá licenci.

Podle toho, co všichni vidíme, bylo pozastaveno a jelikož vás nikam nepřesměrovává ani nevyhodí, že je validátor pozastaven, kasino přišlo o licenci. Takže chvála za to, že jste si toho všimli. 👍

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Je zvláštní, že ve svých propagačních e-mailech, které mi neustále posílají, uvádějí Antillephone jako svého poskytovatele licence. Tak by mě zajímalo, jestli to byl jejich předchozí poskytovatel licence nebo jejich nový?


Jaro a Radka,


Mohl byste nechat tým kasina, aby se na to podíval s obchodními zástupci/držiteli licence kasina?

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Youssf
před 11 měsíci

Ahoj,

Snažil jsem se, i když nejsem součástí našeho vyhrazeného datového týmu, proto jsem se předtím zeptal hráče.

Možná mi trochu pomůžete. Je tato licence Antillephnone skutečný validátor - klikací se zeleným tlustým, prosím?

No, jak to vidím, nejlepší věc, kterou můžeme zkusit, je přeposlat jednu z těchto propagačních akcí přímo zde: data@casino.guru

Myslím, že je zbytečné ptát se kasina přímo bez toho. 😉 Doufám, že chápete můj význam.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Takže aktuální logo na webu (které nefunguje) je od Gaming Curacao (365/JAZ), což je myslím jejich současný poskytovatel licence? Nebo pozastaveno, což mě nepřekvapí vzhledem k jejich záznamům o reakcích na hráče.


Ale v e-mailech, které kasino zasílalo pro bonusy a další nabídky, zmiňují, že Antillephone (8048/JAZ) je jejich poskytovatelem licence, což je docela divné.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 11 měsíci

Souhlasím, že situace není úplně jasná.

Ale to je poprvé, co jsem slyšel, že propagační e-maily obsahují licenční značku Antillephone. Můžete prosím vložit snímek obrazovky takového e-mailu? Předám to svému kolegovi z týmu.

Jak to vidím já, kasino nemá licenci; jinak by validátor fungoval. Doufám, že kasino je v procesu získávání licence, místo aby předstíralo, že už nějakou má. 🤔


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

file


Zmiňují zde Antillephone jako poskytovatele licence.


Ale pokud kasino lže o své licenci, nejsou nic jiného než darebáci a je třeba se jim za každou cenu vyhnout.


Myslím, že dříve měli licenci, ale nevím, co je teď.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky