Víte, na základě poslední aktualizace si myslím, že stojí za to počkat na odpověď kasina:
„Chápu váš názor, sandydocku. Nyní navrhuji zeptat se kasina, zda dokument, který jste poskytli, je dostatečný k dokončení ověření.
Milé kasino Heybets,
Můžete prosím potvrdit, zda jste nyní schopni ověřit hráče?"
Jednoduše proto, že licenční úřad Curacao obvykle nezakročí tak, jak bychom mohli. Kromě toho si představte, že by proces začal od začátku; všechny otázky by musely být zodpovězeny znovu a zástupci kasina by se museli zaměřit na obě stížnosti.
Navíc mohu vědět, kde jste našli kasino, které bylo licencováno? Jak vidím, žádná licence neexistuje. Koukni na to .
A validátoru chybí tlusté zelené, pravděpodobně proto, že není aktivní.
" Chcete-li zkontrolovat, zda je licence Gaming Curacao (365 / JAZ) platná , nejjednodušší způsob je kliknout na validátor na webu. Obvykle se zobrazí jako malé logo, na které lze kliknout."
Bohužel to nejde:
You know, based on the latest update, I think it is worth waiting for the casino's reply:
"I understand your point, sandydock. I now suggest asking the casino if the document you provided is sufficient in order to complete the verification.
Dear Heybets Casino,
Can you please confirm if you are now able to verify the player?"
Simply because the Curacao licensing authority usually does not step in the way we can. Aside from that, just imagine the process would start from the beginning; all questions would need to be answered again, and the casino reps would need to focus on both complaints.
Additionally, may I know where you found the casino that was licensed? As far as I can see, there is no license. Check it out.
And the validator is missing the green thick, probably because it is not active.
"To check a Gaming Curacao (365 / JAZ) license is valid, the easiest way is to click on the validator on the website. This will usually appear as a small, clickable logo"
Sadly, it can't be done:
Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo: