FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před rokem od LD_Loading
|
39881 zobrazení 364 odpovědí |
|
1...7 8 9...22
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Zatímco stránka kasina nebyla aktualizována, obávám se, že kasino nebude dále komunikovat kvůli ztrátě licence, takže neexistuje žádná možnost oslovit Gaming Curacao kvůli sporům. Pokud se případy nepodaří vyřešit, budou možné pouze právní kroky.


Kasino také postrádá odpověď na stížnosti, které zde čekají na +/- dva týdny. Doufejte, že kasino podnikne kroky k vyřešení těchto stížností, jinak se těším na jejich nové skóre zde.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Youssf
před 10 měsíci

Na tom se také dohodněte. Neplatí mi 1,5 měsíce. Kasino guru, můžete je přidat na černou listinu?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zatímco stránka kasina nebyla aktualizována, obávám se, že kasino nebude dále komunikovat kvůli ztrátě licence, takže neexistuje žádná možnost oslovit Gaming Curacao kvůli sporům. Pokud se případy nepodaří vyřešit, budou možné pouze právní kroky.


Kasino také postrádá odpověď na stížnosti, které zde čekají na +/- dva týdny. Doufejte, že kasino podnikne kroky k vyřešení těchto stížností, jinak se těším na jejich nové skóre zde.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj ano, také jsem si všiml, že kasino momentálně neřeší nějaké stížnosti, což je škoda. Byl bych také rád, kdyby se to změnilo a oni se ozvali a snažili se situaci řešit.

Pokud jde o právní kroky, přemýšleli jste o tom, že se do toho pustíte?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Na tom se také dohodněte. Neplatí mi 1,5 měsíce. Kasino guru, můžete je přidat na černou listinu?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, všiml jsem si, že máte stížnost , na kterou kasino odpovědělo před několika týdny, ale nyní se tak nestalo, což je velké zklamání. Myslel jsem si, že až budou moci, tak celou reklamaci i dokončí a pokusí se ji vyřešit. Časovač se ale ještě prodloužil o 7 dní, tak uvidíme, jestli se něco změní.

Pokud jde o černé listiny, kasina na ně nedáváme, pouze hledáme relevantní černé listiny, kde by se mohly nacházet.

Každopádně doufám, že se vše vyřeší a dobře dopadne, i když jsem trochu skeptický. Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Youssf byl odstraněn
Youssf
před 10 měsíci

Ahoj Youssf. Heybets drží mé prostředky uzamčené už tři měsíce. Jak vás mohu kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
Orde0
před 10 měsíci

stejný problém

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Youssf byl odstraněn
Orde0
před 10 měsíci

Nevím, jestli můžete poslat PM na této platformě, to by bylo snadné.


Navrhuji však, abyste se se svou stížností obrátili na Gaming Curacao, protože v té době mělo kasino svou licenci, když jste svou stížnost odeslali. Nebo kontaktujte SBGOK, která pomáhá podvedeným hráčům z nepoctivých/neférových kasin a postavte je před soud v Curacau.



Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
sandydock
před 10 měsíci

Je smutné vidět, že o vašem případu lžou, ale vypovídá to hodně o kasinu.


Ale protože přišli o licenci, už víte, s jakým druhem kasina pravděpodobně máte co do činění. Můžete také chtít kontaktovat SBGOK o pomoc, protože Casino Guru nemůže kasina sankcionovat, ale pouze udělovat černé body, které ovlivňují skóre kasina zde.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Youssf. Heybets drží mé prostředky uzamčené už tři měsíce. Jak vás mohu kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pokud mohu vstoupit dovnitř, doporučil bych podat stížnost. zástupce kasina se zdá být nějak aktivní, takže bych tento bezplatný krok bral jako solidní první pokus.

Doufám, že se zapojíte.

Pokračujte prosím pomocí tohoto odkazu: https://casino.guru/complaints/create

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nevím, jestli můžete poslat PM na této platformě, to by bylo snadné.


Navrhuji však, abyste se se svou stížností obrátili na Gaming Curacao, protože v té době mělo kasino svou licenci, když jste svou stížnost odeslali. Nebo kontaktujte SBGOK, která pomáhá podvedeným hráčům z nepoctivých/neférových kasin a postavte je před soud v Curacau.



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je mi líto, ale žádné PM nejsou podporovány. Hráči si většinou vyměňují e-maily. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

stejný problém

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Prošel jsem stížnost a vzhledem k tomu, že Heybets je nové kasino, je obrovská chyba pokračovat v tomhle, řekl bych. Chci říct, jistě, kasino má právo prošetřit, pokud k tomu existuje dobrý důvod. Ale z dlouhého rozhovoru skutečně chápu, proč jste zcela přesvědčeni, že kasino má za cíl věci zbytečně prodlužovat. Také doufám, že můžete poskytnout celou konverzaci, protože to vypadá dost divně, jak kasino tvrdilo

„Jak vidím, čekáme na další krok jako bezpečnostní opatření.

Čekáme na selfie obrázek + aktuální datum a ID k ověření."

Po měsíci nebo tak?

To je těžké. No, uvidíme, co bude dál. Snad to všechno brzy skončí!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Je pravděpodobné, že půjde o právní kroky, protože udělali několik chyb a stále mě ignorují, a protože tým pro stížnosti Casino Guru nemůže diskutovat o právní části mé stížnosti, její podání k soudu by mohlo být poslední možností, jak získat mé prostředky zpět i s nárokem na odškodnění.


Ale jak si dokážete představit, soudní spory vždy zaberou spoustu času a úsilí, než vynesete rozsudek, proto je lepší tento problém vyřešit zde na Casino Guru, protože by nám to oběma ušetřilo čas a energii.


Vzhledem k tomu, že zatím na mou stížnost nereagují, poslal jsem jim další e-mail, ale vzhledem k jejich záznamům je nepravděpodobné, že na něj odpoví.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

To je velmi bohužel, protože by to zlepšilo interakci a poskytlo hráčům bezpečný prostor pro vzájemnou komunikaci.


Radko, je to skvělý nápad přidat na platformu Casino Guru 😉

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Vezměte v úvahu, že jsem tyto informace poskytl před měsícem. Nyní žádají o zdroj financí. Udělal jsem despoit pomocí kryptoměn a bylo to asi 120 $. Co tedy ode mě chtějí? Je to moje osobní úspora z obchodování cpyto a hraní v kasinu? Co jim mám poslat? Myslím, že to dělají záměrně.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je pravděpodobné, že půjde o právní kroky, protože udělali několik chyb a stále mě ignorují, a protože tým pro stížnosti Casino Guru nemůže diskutovat o právní části mé stížnosti, její podání k soudu by mohlo být poslední možností, jak získat mé prostředky zpět i s nárokem na odškodnění.


Ale jak si dokážete představit, soudní spory vždy zaberou spoustu času a úsilí, než vynesete rozsudek, proto je lepší tento problém vyřešit zde na Casino Guru, protože by nám to oběma ušetřilo čas a energii.


Vzhledem k tomu, že zatím na mou stížnost nereagují, poslal jsem jim další e-mail, ale vzhledem k jejich záznamům je nepravděpodobné, že na něj odpoví.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hmm, ano, myslím, že je pravda, že kasino pravděpodobně nakonec na vaši stížnost neodpoví, ale nechme se překvapit, protože má ještě nějaký čas. Viděl jsem však, že na vaši stížnost reagovali již v minulosti, takže je mi trochu líto, že tak neučiní nyní. Tak uvidíme, jak to půjde dál a pokud dostanete odpověď na váš email nebo zjistíte nějaké nové informace, dejte nám vědět. Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To je velmi bohužel, protože by to zlepšilo interakci a poskytlo hráčům bezpečný prostor pro vzájemnou komunikaci.


Radko, je to skvělý nápad přidat na platformu Casino Guru 😉

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Možná se nad tím jednou zamyslíme, ale zatím máme taková pravidla, takže je musíme všichni dodržovat. Ale vždy je co zlepšovat, tak snad k tomu časem dojde. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vezměte v úvahu, že jsem tyto informace poskytl před měsícem. Nyní žádají o zdroj financí. Udělal jsem despoit pomocí kryptoměn a bylo to asi 120 $. Co tedy ode mě chtějí? Je to moje osobní úspora z obchodování cpyto a hraní v kasinu? Co jim mám poslat? Myslím, že to dělají záměrně.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

I mně se to všechno zdá zbytečně dlouhé a divné, ale náš tým se snaží udělat vše, co je v našich silách, abychom vám pomohli a věci spravedlivě vyřešili. Uvidíme, kam to nakonec dospěje.

Ale dali jste kasinu to, co od vás chtějí? Myslím, že když řeknete, že je to z vašich úspor, dokážete si to obhájit a na druhou stranu si myslím, že je to zbytečná otázka, protože mám pocit, že tato částka by pro kasino nebyla potřeba dokonce zvážit.

Dej nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Youssf byl odstraněn
1...7 8 9...22
Jít na stránkuz 22 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky