FórumKasinaHeybets Casino - všeobecná diskuze

Heybets Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před rokem od LD_Loading
|
39918 zobrazení 364 odpovědí |
|
1...8 9 10...22
Přidat příspěvek
Příspěvek od Youssf byl odstraněn
Youssf
před 10 měsíci

Ahoj, už jsem kontaktoval Gaming Curacao 1 1/2 měsícem. Pravděpodobně to byla jedna ze stížností, které pomohly pozastavení licence heybets, doufám, že věřím. Neexistuje žádná funkce pm. Máte e-mail, WhatsApp nebo telegram, na kterém vás můžeme kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Youssf byl odstraněn
Příspěvek od Youssf byl odstraněn
Youssf
před 10 měsíci

Poslali jsme vám e-mail 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, už jsem kontaktoval Gaming Curacao 1 1/2 měsícem. Pravděpodobně to byla jedna ze stížností, které pomohly pozastavení licence heybets, doufám, že věřím. Neexistuje žádná funkce pm. Máte e-mail, WhatsApp nebo telegram, na kterém vás můžeme kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Telegram nebo WhatsApp nejsou na našem fóru podporovány, takže pokud nás chcete kontaktovat, můžete připojit svou e-mailovou adresu, jak jste zmínili. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj, tohle bylo myšleno pro "Youssf" 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Shrneme-li celé toto vlákno do jedné věty: Zůstaňte daleko a daleko od tohoto nepoctivého kasina. 😉


Přinejmenším jejich skóre kleslo na 4,5, což je podle mě stále příliš vysoké pro jejich chování.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 10 měsíci

Toto podporuji. Budou muset hodně zlepšit svou podporu. Odstoupení jsem neviděl 3 měsíce. Nebylo o nich slyšet 4 týdny.

Automaticky přeloženo:
Orde0
před 10 měsíci

Je to nepravděpodobné, protože věřím, že máme co do činění s nepoctivým kasinem.


Začátkem tohoto týdne jsem zahájil nový chat prostřednictvím jejich webu. Poté, co Selena odpověděla na mou první zprávu s dotazem, jak mi může pomoci, mě začala ignorovat (na chatu vidím Číst, ale žádná odpověď).


Nemohu se dočkat, až bude moje stížnost znovu uzavřena jako nevyřešená, abych ji předal společnosti Gaming Curacao, aby zakročila nebo v případě potřeby podala žalobu. Kasina jako tato by měla být zakázána, protože pouze podvádějí hráče.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, tohle bylo myšleno pro "Youssf" 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Aha, koukám, že jsem psal, že pokud nás chcete kontaktovat, ale pointa je stále stejná, že Youssf zde může zveřejnit svůj email. 🙂

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 10 měsíci

Viděl jsem, že kasino požádalo o znovuotevření vaší stížnosti a doufám, že se věci vyřeší. Už to trvá dost dlouho a myslím, že bychom všichni mohli dospět k nějakému koherentnímu konci. Ale důležité je evidentně jaký konec. Doufám, že šťastný. Určitě nám dejte vědět, pokud máte něco nového.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Youssf byl odstraněn
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj Jaro,


Znovu otevřeli moji stížnost, ale zatím bez odpovědi. Ale opravdu pochybuji, že se tento případ vyřeší na Casino Guru, protože dokonce upustili od mé sporné částky 55,17 $, což je skutečný vtip.


A protože stále ignorují moje chaty, e-maily a telegramové zprávy, nevidím žádnou šanci, jak to vyřešit dobrým řešením.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vyzkoušel jsem toto kasino, protože jsem obdržel bonus až 1 000 s odpovídajícím vkladem. Po vyzkoušení her v mé jurisdikci jsem si uvědomil, že hry nepřispívají k požadavku na sázku. Proto jsem se pokusil zrušit bonus, ale nyní je mých ~900 USD vložených ETH pryč. Zkoušel jsem kontaktovat podporu, ale nemohu získat odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro,


Znovu otevřeli moji stížnost, ale zatím bez odpovědi. Ale opravdu pochybuji, že se tento případ vyřeší na Casino Guru, protože dokonce upustili od mé sporné částky 55,17 $, což je skutečný vtip.


A protože stále ignorují moje chaty, e-maily a telegramové zprávy, nevidím žádnou šanci, jak to vyřešit dobrým řešením.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je mi to moc líto. Ve stížnosti jsem viděl, že částka výrazně snížila to, co je kasino ochotno zaplatit.

Je však také smutné, když vám kasino nereaguje, ale podle všech indicií to tak pravděpodobně zůstane.

Veronica každopádně potřebuje odpověď na svou stížnost, bylo by tedy možné odpovědět jí? Můžete tak učinit zde .

Ještě jednou se omlouvám za to, jak se věci vyvíjejí, ale vypadá to, že už nemůžeme dělat nic.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vyzkoušel jsem toto kasino, protože jsem obdržel bonus až 1 000 s odpovídajícím vkladem. Po vyzkoušení her v mé jurisdikci jsem si uvědomil, že hry nepřispívají k požadavku na sázku. Proto jsem se pokusil zrušit bonus, ale nyní je mých ~900 USD vložených ETH pryč. Zkoušel jsem kontaktovat podporu, ale nemohu získat odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, to je nepříjemná situace. Znamená to, že 900 vašich skutečných peněz je pryč? Pokud jde o odpověď kasina, ještě jste žádnou nedostali?

Každopádně vidím, že máte stížnost , tak uvidíme, kam nás to zavede.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dobrý den Jaro,


To je šílené, omlouváme se, jednáme zde s nepoctivým kasinem, což je velmi zřejmé. Veronika odmítá sdílet důkazy, které získala z kasina, takže nemohu dokázat jinak, dokud nebudu vědět, jaké falešné důkazy toto kasino poslalo.


Mohu jen doufat, že Veronika počká na pochopení mé situace a bude pracovat jako skutečný prostředník, který je neutrální, jinak se obávám, že Casino Guru mi nemůže pomoci, ale pouze asistovat kasinům, protože konečný výsledek bude takový, že i když bude moje stížnost uzavřena nevyřešené, v tomto případě stěží dostanou černé body, takže jejich pověst zůstane v bezpečí, zatímco budou nepoctiví a nespravedliví.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 10 měsíci

Ahoj!

Stížnost je tak obrovská, že jsem ji prostě nemohl přečíst v celé délce. Ale našel jsem toto:

"Nyní mám důkaz, že kasino umožňuje vklady z omezené země prostřednictvím nizozemských bank, ale výběry nejsou možné, což potvrzuje moje dřívější tvrzení"

Můžeš prosím vysvětlit? Myslím, že tohle je nejdůležitější část, takže by to neuškodilo, ne?

dík

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Vím správně!


Hlavním problémem je, že vše vysvětluji atd. a kasino neodpovídá nebo se vyhýbá odpovědím nebo odpovídá na otázky, které jim vyhovují.


Chci říct, že mohu potvrdit svá tvrzení. Heybets má omezenou politiku pro některé země, ale umožňuje vklady z téže země. Uvedený příklad Nizozemsko. Nemělo by se mi podařit se zaregistrovat a připojit se, ale podařilo se mi připojit a vložit peníze z nizozemského bankovního účtu a hrát. Pokud máte některé země omezené, je divné, že přijímáte platby ze stejné omezené země. A dále, když jsem se snažil vybrat peníze, bylo to neúspěšné a podpora nereaguje.


To potvrzuje mé tvrzení, že toto kasino rádo bere peníze, ale odmítá je vyplatit, a to je nespravedlivé. Pokud kasino nevyplácí peníze vůči zemi s omezeným přístupem, je spravedlivé a legitimní vydat plnou náhradu všech (ztracených) vkladů, jako byste nikdy nehráli, a zamávat zůstatkem v kasinu.


Každopádně jsou to nepoctivé kasino, protože teď tvrdí, že mám jen 55 $ a nevidím důkazy nebo jejich tvrzení a chybí jim odpovědi ve vláknu stížností…

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...22
Jít na stránkuz 22 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky