DomůFórumKasinaGoldenLion.bet Casino - všeobecná diskuze

GoldenLion.bet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od Radka
|
4 422 zobrazení 49 odpovědí |
|
12 3
michaelgonzalez

Bohužel v tomto případě náš tým udělal vše pro to, aby kasino kontaktoval, ale pokud není ochoten komunikovat, máme svázané ruce.

Pokud kasino nefunguje pod žádnou licencí, nemůžete nic moc dělat. Nejlepší je se takovým stránkám určitě vyhnout.

Automaticky přeloženo:

Opravdu si myslím, že musí existovat nějaké vymáhání práva nebo něco kolem poskytovatele her nebo peněžních systémů..... Je zklamáním, že ti, kdo znají jedinou odpověď, se vyhýbají. I když respektuji veškerou práci, kterou děláte.

Automaticky přeloženo:
michaelgonzalez

Pokud jde o vymáhání práva, je to zcela mimo naše ruce. I když bychom vždy rádi pomohli, bohužel nejsme schopni nic dalšího udělat.

Automaticky přeloženo:

Bohužel jsem v tomto kasinu také provedl vklad. Naštěstí jen 20 eur. Bohužel jsem si zde nemohl přečíst recenze, protože jsem z Německa a web kasina guru je pro Němce blokován. Můj vklad byl připsán až po 3 dnech, což mě opravdu přimělo přemýšlet. Pak jsem skutečně vyhrál a vyplatil 450 eur. Také mi přišel e-mail, že zpracování bude trvat 7–21 dní. To jsem ještě v žádném kasinu nezažil. Šel jsem do živého chatu, ale bylo se mnou zacházeno jako se špínou a chat prostě zavřeli. Každý odeslaný e-mail je samozřejmě ignorován. Když to tady všechno čtu, je mi jasné, že tohle kasino mě nikdy nevyplatí. Ale já se s tím nesmiřu.

Automaticky přeloženo:
Gretche70

Ahoj Gretche,


Je to tak smutné a pro mě je to z dlouhodobého hlediska docela hloupý obchodní model, protože na dlouhodobých sázejících by vyhráli víc. Máte nějaké nápady, jak to prosadit? Protože si myslím, že je také smutné, že jsou do toho zapojeny všechny 3. strany a nic s tím nedělají. Banky, karty, operátoři, poskytovatelé herního softwaru a advokátní kanceláře. To je nejen neetické, ale také to někdy způsobuje stres v životech lidí. Navíc jsem si jistý, že peníze jsou používány na nezákonné aktivity. Máte nějaké představy o mateřské společnosti? Myslím, že tady musíme sledovat peníze.

Automaticky přeloženo:

Bohužel jsem v tomto kasinu také provedl vklad. Naštěstí jen 20 eur. Bohužel jsem si zde nemohl přečíst recenze, protože jsem z Německa a web kasina guru je pro Němce blokován. Můj vklad byl připsán až po 3 dnech, což mě opravdu přimělo přemýšlet. Pak jsem skutečně vyhrál a vyplatil 450 eur. Také mi přišel e-mail, že zpracování bude trvat 7–21 dní. To jsem ještě v žádném kasinu nezažil. Šel jsem do živého chatu, ale bylo se mnou zacházeno jako se špínou a chat prostě zavřeli. Každý odeslaný e-mail je samozřejmě ignorován. Když to tady všechno čtu, je mi jasné, že tohle kasino mě nikdy nevyplatí. Ale já se s tím nesmiřu.

Automaticky přeloženo:

Vezměte prosím na vědomí, že v Německu můžeme zobrazit pouze kasina s GGL, ale pokud si chcete přečíst recenze jiných kasin, můžete k tomu použít VPN.

Pokud zjistíte, že váš výběr trvá déle než 14 celých dní, což kasinům dáváme k provedení platby, neváhejte podat stížnost a náš tým zasáhne.

Doufám, že to samozřejmě nebude nutné a platbu obdržíte co nejdříve.

Budeme čekat na případné aktualizace od vás.


Automaticky přeloženo:
Romi

Je fakt, že toto kasino je kompletní podvodné kasino. Žádnému kasinu netrvá kontrola výplaty tak dlouho. Nikdo nedostane výplatu a Casino Guru také nemůže pomoci, tak proč podávat stížnost? 19. prosince jsem požádal o výplatu 450 eur. Nevím, kolik e-mailů jsem již napsal, ale standardní odpověď dostanete pouze tehdy, když jeden přijde. Je opravdu hanebné, že se kasino chce tímto způsobem obohacovat, protože jinak nemůže být úspěšné. Doufám, že brzy dostanou spravedlivý trest. Podle mě patří doživotně za mříže. file

Automaticky přeloženo:
Gretche70

Čekám 18 měsíců na výplatu...Tak hurá na linku


Ps nikdo nepůjde do gail....jsme idioti a úspěšní. Musíme to přijmout

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:

Problém je v tom, že jsou povoleny. Jako banky to nezajímá a ztěžují nároky. Společnosti, které poskytují hry, tj. kasinové hry, těmto společnostem rády prodávají své služby. Měl jsem výběr zrušený kvůli bezpečnosti, ale neřekli mi to a už jsem měl peníze na tento účet vybrány dříve (myslím, že mám štěstí, že jsem měl několik výběrů) Jejich odpověď byla znovu vybrat.....


Nikoho to nezajímá. Je to opravdu hrozné, kartové společnosti a banky by měly být více chráněny a zajistit, aby peníze byly vráceny alespoň vklady, protože k tomu mají moc. Pokud nemohou vydělat peníze, zavřou se nebo zaplatí lidem.


Kromě toho, opatrně, protože si myslím, že používají bankovní účty k podvodům. Všiml jsem si, že nyní mají možnost výběru z karty, která vyžaduje i vaše bezpečnostní číslo... Navíc můj bankovní účet byl podveden a já ho kromě výběrů opravdu nepoužívám....


Automaticky přeloženo:

Je fakt, že toto kasino je kompletní podvodné kasino. Žádnému kasinu netrvá kontrola výplaty tak dlouho. Nikdo nedostane výplatu a Casino Guru také nemůže pomoci, tak proč podávat stížnost? 19. prosince jsem požádal o výplatu 450 eur. Nevím, kolik e-mailů jsem již napsal, ale standardní odpověď dostanete pouze tehdy, když jeden přijde. Je opravdu hanebné, že se kasino chce tímto způsobem obohacovat, protože jinak nemůže být úspěšné. Doufám, že brzy dostanou spravedlivý trest. Podle mě patří doživotně za mříže. file

Automaticky přeloženo:

Určitě chápu váš názor a bohužel, když se podíváte na bezpečnostní index tohoto kasina , říká vše.

Je mi opravdu líto, že tohle musíte zažít. Zkuste se do budoucna takovým kasinům vyhnout a určitě vám přeji hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky