Bohužel takové informace nemáme.
Vše, co se týká každého online kasina v naší databázi, je zahrnuto v jeho recenzi.
Unfortunately, we have no such information.
Everything related to each online casino in our database is included in the review of it.
Pokud je kasino na černé listině, nebude na našem webu viditelné.
Abychom mohli poskytovat všechny informace, dáváme přednost tomu, abychom byli viditelní, aby všichni naši uživatelé vše jasně viděli.
If the casino is blacklisted, then it would not be visible on our website.
In order to provide all the information, we prefer to be visible so all our users can see everything clearly.
Dobře, ale kde se společnost nachází? Informace máte na svém webu, ale nejsou jasné.
Ok, but where is the company located ? You have the information on your website but it is not clear.
Jak je napsáno v recenzi tohoto kasina: "Pokud víme, žádné relevantní černé listiny kasina nezahrnují GoldenLion.bet Casino. Pokud se kasino dostalo na černou listinu, jako je naše černá listina Casino Guru , může to znamenat, že kasino Při hledání online kasina, kde by si mohli zahrát, považujeme za klíčové, aby hráči nebrali tuto skutečnost na lehkou váhu."
As written in the review of this casino: "As far as we know, no relevant casino blacklists include GoldenLion.bet Casino. If a casino has landed itself a spot on a blacklist such as our Casino Guru blacklist, this could mean that the casino has mistreated its customers. When seeking out an online casino to play at, we consider it crucial for players to not take this fact lightly."
Ahoj, ale na webu máš název holdingu. Odkud to máš?
Nějaká rada, jak od těchto chlapů skutečně získat peníze zpět?
Hi, but you have on your website the name of the holding company. Where did you get this from ?
Any advice to actually get the money back from these guys?
Náš datový tým shromažďuje informace ze stránek každého kasina nebo prostřednictvím komunikace s nimi, pokud jsou samozřejmě ochotni komunikovat.
Nemáme žádné další informace; vše je vidět v recenzi každého kasina.
Our data team collects the information from the site of each casino, or by communicating with them, if they are willing to communicate, of course.
We have no other information; everything is visible in the review of each casino.
Mějte prosím na paměti, že vše je vidět na každé recenzi online kasin na naší straně. Můžete vidět a číst vše, co jsme schopni sdílet.
Please know that everything is visible on every review of online casinos on our side. You can see and read everything we are able to share.
I have been waiting 6months for my withdrawal. After I think 2 months it cancels it and it goes back into your account. I have resubmitted it 3 times. I just get the same excuse through live chat. That they have checks to to and they have a high volume of withdrawals to deal with.
Toto je jejich odpověď
Your withdrawal is currently undergoing processing, which typically takes 7-21 working days (excluding weekends). You will be notified via email if any additional documents are required to complete the process.
Vaše žádost o výběr je pro nás důležitá a chceme vás ujistit, že v současné době prochází nezbytnými kontrolami jako součást naší rutiny
ověřovací proces. These checks are crucial for maintaining the integrity of all transactions. Naším cílem je dokončit tento proces v našem standardním časovém rámci a budeme vás informovat.
I have been waiting 6months for my withdrawal. After I think 2 months it cancels it and it goes back into your account. I have resubmitted it 3 times. I just get the same excuse through live chat. That they have checks to to and they have a high volume of withdrawals to deal with.
This is their reply
Your withdrawal is currently undergoing processing, which typically takes 7-21 working days (excluding weekends). You will be notified via email if any additional documents are required to complete the process.
Your withdrawal request is important to us, and we want to assure you that it is currently undergoing the necessary checks as part of our routine
verification process. These checks are crucial for maintaining the integrity of all transactions. We aim to finalize this process within our standard timeframe and will keep you informed.
Snažím se dostat své peníze 1,5 roku (23. července) stejné odpovědi jako ty.
Moje žádosti se ruší každé 3 měsíce.
I am trying to get my money 1.5 years (July 23) same answers as yours.
My requests cancels every 3 months.
Ahoj všichni, je to tak smutné. Zkusili jste to všichni nebo máte nějaké nápady, jak se vrátit? Vklady musí být legitimní a považuji za neetické, že jim poskytovatelé kasinových her nadále umožňují používat jejich hry. Ne že bych hrál kasinové hry.
Jen mi nejde do hlavy, že pro tyhle podvodníky neexistuje žádná pomoc. Upřímně si myslím, že je to od nich docela hloupé, protože většina sázkařů prohrává a převádí peníze.
Jakákoli pomoc by byla velmi oceněna a předpokládám, že by pomohla ve vašich případech.
Jednoduše jste ztratili víru, že se to někdy stane. Vlastně jsem předtím dostal nějaké výběry....
Hello All, this is so sad. Have you all tried or have any ideas to try and get back? The deposits must be legit and I think its unethical that casino game providers continue to allow them to use their games. Not that I play casino games.
I am just cant get my head round that there is no recourse for these crooks. Honestly, I think it is quite stupid of them, as most gamblers lose and would redeposit.
Any help would be greatly appreciated nad I suppose would help in your cases.
Have you simply lost faith this will ever happen. I actually got some withdrawls before....
I have been waiting 6months for my withdrawal. After I think 2 months it cancels it and it goes back into your account. I have resubmitted it 3 times. I just get the same excuse through live chat. That they have checks to to and they have a high volume of withdrawals to deal with.
Toto je jejich odpověď
Your withdrawal is currently undergoing processing, which typically takes 7-21 working days (excluding weekends). You will be notified via email if any additional documents are required to complete the process.
Vaše žádost o výběr je pro nás důležitá a chceme vás ujistit, že v současné době prochází nezbytnými kontrolami jako součást naší rutiny
ověřovací proces. These checks are crucial for maintaining the integrity of all transactions. Naším cílem je dokončit tento proces v našem standardním časovém rámci a budeme vás informovat.
I have been waiting 6months for my withdrawal. After I think 2 months it cancels it and it goes back into your account. I have resubmitted it 3 times. I just get the same excuse through live chat. That they have checks to to and they have a high volume of withdrawals to deal with.
This is their reply
Your withdrawal is currently undergoing processing, which typically takes 7-21 working days (excluding weekends). You will be notified via email if any additional documents are required to complete the process.
Your withdrawal request is important to us, and we want to assure you that it is currently undergoing the necessary checks as part of our routine
verification process. These checks are crucial for maintaining the integrity of all transactions. We aim to finalize this process within our standard timeframe and will keep you informed.
Přál bych si říci něco pozitivního, ale obávám se, že nejen na základě tohoto vlákna a také podle velmi nízkého indexu bezpečnosti to není vůbec překvapivé. 🙁
Navzdory skutečnosti, že bych osobně nevkládal velké naděje do procesu stížnosti, přesně jak říká skutečné varování, aktualizujte prosím vyhovující vlákno, abyste případ posunuli vpřed. kdo ví? Nakonec to může změnit hru.
I wish I could say something positive, but I fear that, not just based on this thread and also according to a very low Safety Index it is not that surprising at all. 🙁
Despite the fact that I would not personally hold high hopes for the complaint process, just as the actual warning says, please update the compliant thread to press the case forward. Who knows? It might be a game changer after all.
Je mi líto, že to utrpení nikdy nekončí. Ostatní by si možná hru v takovém kasinu rozmysleli, kdyby viděli vaši nevyřešenou stížnost. Skutečnost, že vám toto kasino odpovědělo i přes nezodpovězenou stížnost, mě udivuje. Řekl bych, že to je obzvlášť tragické.
I am sorry to hear that the suffering never ends. The others might reconsider playing in such a casino if they saw your unresolved complaint. The fact that this casino has responded to you in spite of the unanswered complaint astounds me. I would say that this is particularly tragic.
Ahoj všichni, je to tak smutné. Zkusili jste to všichni nebo máte nějaké nápady, jak se vrátit? Vklady musí být legitimní a považuji za neetické, že jim poskytovatelé kasinových her nadále umožňují používat jejich hry. Ne že bych hrál kasinové hry.
Jen mi nejde do hlavy, že pro tyhle podvodníky neexistuje žádná pomoc. Upřímně si myslím, že je to od nich docela hloupé, protože většina sázkařů prohrává a převádí peníze.
Jakákoli pomoc by byla velmi oceněna a předpokládám, že by pomohla ve vašich případech.
Jednoduše jste ztratili víru, že se to někdy stane. Vlastně jsem předtím dostal nějaké výběry....
Hello All, this is so sad. Have you all tried or have any ideas to try and get back? The deposits must be legit and I think its unethical that casino game providers continue to allow them to use their games. Not that I play casino games.
I am just cant get my head round that there is no recourse for these crooks. Honestly, I think it is quite stupid of them, as most gamblers lose and would redeposit.
Any help would be greatly appreciated nad I suppose would help in your cases.
Have you simply lost faith this will ever happen. I actually got some withdrawls before....
Dobrý den!
Úspěšně jste se stáhli z těchto stránek... No, to je něco!
Pamatujete si, jaký to byl rok? Podle našich zkušeností je toto kasino utrpením již minimálně pár let.
Musím říct, že souhlasím s vašimi myšlenkami, ale žijeme v divném světě, řekl bych.
Spravedlnost se tak nějak stala otázkou perspektivy a nyní je možné všechno. Alespoň občas zažívám tak silné pocity.
Hi there!
You have successfully withdrawn from this site... Well, that's something!
Do you recall what year it was? According to our experiences, this casino has been a pain for at least a few years already.
I have to say I agree with your thoughts, but we live in a strange world, I'd say.
Fairness has somehow become a question of perspective, and anything is possible now. At least occasionally, I experience such strong feelings.
Ahoj,
Ano, bylo to v září tohoto roku a věřte nebo ne, bylo to za 1 nebo 2 dny. Myslím, že někdy umožňují některé výběry, abyste vložili více...
Také si myslím, že ukradnou vaše údaje, jakmile budou ověřeny k prodeji online podvodům s kartami. Jelikož jsem pro transakce používal pouze jednu kartu a nikde jinde ne. Najednou se údaje o kartě používají pro transakce v Nigérii...
Hello,
Yes it was in September of this year and believe it or not it was within 1 or 2 days. I think they sometimes allow some withdrawls to make you deposit more...
I also think they steal your details once verified to sell to online card fraud. As I only used one card for transactions and not anywhere else. Suddenly the card details are being used for transactions in Nigeria...
Existuje nějaká další rada, kterou byste mohli zkusit a něco udělat zde. Musí existovat způsob, jak „následovat peníze", jak tyto lidi porazit a získat peníze zpět.
Is there any other advice to look to try and do something here. There must be a way to "follow the money" to nail these people down and get money back.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.