Pokud bychom byli jako oni, jak zmiňujete, pravděpodobně bychom se vám nepokoušeli pomoci se stížností, kterou jste zahájili . Vím, že to musí být těžké a stresující, když nastane podobná situace, ale pokud kasino nemá vůli reagovat a problém vyřešit, nemůžeme s tím moc dělat. Kasino získalo černé body a jeho bezpečnostní index byl snížen, což chápu, že je někdy nedostatečné, ale peníze zpět vrátit ani mávnutím kouzelného proutku nemůžeme.
Každopádně bych také dodal, že kasino má bezpečnostní index 0,9 a mnoho červených vlajek, takže vlastně nechápu, proč jste sem přišli hrát. Myslím, že je dobré si před vkladem v kasinu udělat malý průzkum.
Co se týče úřadu, kasino nemá licenci, takže na jaký úřad je máme nahlásit, netuším.
Ještě jednou s vámi soucítím, ale víc jsme bohužel nedokázali. Byl bych rád, kdyby se kasino pokusilo vyřešit jejich stížnosti a vy byste mohli svou stížnost znovu otevřít, ale nevím, zda tomu tak bude v blízké budoucnosti.
Proto bych doporučil, abyste byli při výběru kasina mimořádně opatrní a snažili se před hraním nasbírat co nejvíce informací. Přeji hodně štěstí a doufám, že se už do podobné situace nedostanete.
If we were like them, as you mention, we probably wouldn't be trying to help you with the complaint you started. I know it must be difficult and stressful when a similar situation arises, but if the casino has no will to respond and resolve the problem, there is not much we can do about it. The casino has received black points and its safety index has been reduced, which I understand is sometimes insufficient, but we can't bring the money back with a wave of a magic wand.
Anyway, I would also add that the casino has a safety index of 0.9 and many red flags, so I don't really understand why you came here to play. I think it's a good idea to do a little research before depositing in a casino.
As far as authority is concerned, the casino is not licensed, so what authority we should report them to I have no idea.
Once again, I sympathise with you, but unfortunately we have not been able to do more. I would be happy if the casino would try to resolve their complaints and you could reopen your complaint, but I don't know if that will be the case in the near future.
Therefore, I would recommend that you be extra careful with your choice of casino and try to gather as much information as possible before you play. I wish you the best of luck and I hope you will not get into a similar situation again.
Automaticky přeloženo: