FórumKasinaDiskuze v kasinu Bigwins.bet

Diskuze v kasinu Bigwins.bet (strana 2)

před 7 měsíci od Radka
|
1816 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 7 měsíci


Omlouváme se za nepříjemnosti. Jak vidíme v našem systému, stav vaší žádosti čeká na vyřízení. Zpoždění může nastat kvůli velkému množství požadavků, které moji kolegové musí zkontrolovat, a výši výplaty a také bankovnímu procesu.


Pokud bylo vše v souladu s našimi Obchodními podmínkami, nemáte důvod se znepokojovat. Kontrolní postup může trvat déle než obvykle kvůli mnoha různým faktorům, protože se chceme ujistit, že vše bylo spravedlivé a že nedošlo k porušení Smluvních podmínek.


Faktem je, že prověřování těchto žádostí je velmi citlivý a komplikovaný proces. Důkladná kontrola vyžaduje čas

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Každý den mi říkají něco jiného

Automaticky přeloženo:
Sevara
před 7 měsíci

To je docela zklamání, že?

Existuje možnost, že některá z těchto prohlášení se blíží realitě, ale jak si může být někdo jistý, když se kasino zdá být neustále tak nekonzistentní?

Rád bych vám řekl, že je to v pořádku a brzy to skončí.

Faktem je, že kasino možná provádí nějakou citlivou kontrolu, v takovém případě musíme počkat, až bude hotová.

Vím, že se ti to nelíbí, ale zůstaňme pozitivní!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mají stejná kasina s jiným názvem a já na své peníze čekám téměř měsíc a půl.

Automaticky přeloženo:
Sevara
před 7 měsíci

To je opravdu smůla! Přesto stížnost nedosáhla konce, musíme počkat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Každý den jim posílám zprávy a nedostávám žádnou odpověď.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Doufám, že dostanu své peníze zpět...

Automaticky přeloženo:
Sevara
před 7 měsíci

To je znepokojující. Naštěstí podle časovače stížností by měla být brzy aktualizace!

Musí to být hrozné a doufám, že se blíží konec.


Automaticky přeloženo:
Sevara
před 7 měsíci

Pokud jste provedli vklad s vízem nebo kartou MasterCard, můžete jim říci, že jste se stali obětí podvodu, a mohli byste dostat zpět poplatek, což znamená, že byste alespoň dostali své vklady zpět

Automaticky přeloženo:
Sevara
před 7 měsíci

Vím, že je to asi 14 dní, co jste požádali o odstoupení od smlouvy. Bohužel jste hráli v kasinu, které podle nás nemá dobrý bezpečnostní index. Každopádně jsem si přečetl nejnovější e-mail, který jste uvedli ve své stížnosti. Pokud s vámi komunikují, stále bych jim dal šanci. Otázkou je, jak dlouho jste ochotni čekat...Mohli by použít zdržovací taktiku a doufat, že o své výhry přijdete, protože jste vyhráli poměrně hodně v porovnání s velikostí svého vkladu. Ale to jen hádám.

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před 7 měsíci

Hovoříme zde o vkladu 20 eur, který ji může dostat na černou listinu mnoha poskytovatelů kasin v případě, že bude požadovat zpětné zúčtování. Použil bych to jen jako poslední možnost.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 7 měsíci

Pokud je to vaše právo. Stále může dostat své peníze, jen být trpělivější a držet se jich.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 7 měsíci

, Není to 14 dní, je to od 26. června, mnohem víc

Automaticky přeloženo:
Sevara
před 7 měsíci

Nebojte se, reklamační oddělení to ví. Už je to přes měsíc nebo tak nějak, mám pravdu?

No, počkal bych o těch pár dní déle. Mně to ale moc slibné nepřipadá.

Brzy uvidíme, myslím.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu