FórumKasinaFoxyPlay Casino - všeobecná diskuze

FoxyPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od anzelika33
|
11918 zobrazení 95 odpovědí |
|
12 3 45
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Velmi velký PODVOD! Na stažení jsem čekal 2 týdny. Chat mi nebyl schopen poskytnout žádné konkrétní informace o stavu mého výběru.

Později mi řekli, že můj výběr byl zrušen, protože maximální denní výběr je 1000 EUR. Nakonec mi řekli, že můj výběr byl neplatný, protože jsem porušil smluvní podmínky hraním hry, která není povolena, ale hry, které jsem hrál, jsou pro mě povolené, protože jsem z Polska!

Mám spoustu screenů z konverzací s chatem za poslední 2 týdny a udělali vše pro to, aby mi nevyplatili peníze. Psal jsem i e-mail, ale v live chatu nereagují podobně. Přikládám malou část těchto screenshotů. filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Napíšu další mail a uvidím, jestli na něj zareagují.


Ano, máte pravdu, nemusíte si stěžovat, abyste dostali peníze zpět, protože si myslím, že jsem vložil jednou poté, co jsem požádal o uzavření, takže to nestojí za to.


Ale když hráč požádá o uzavření, mělo by to být respektováno. Někteří hráči se neovládají a mohou prohrát tisíce...

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Skvělé, takže nám dejte vědět, co odpověděli na váš e-mail. Pokud kasino odpoví.

Myslím si však, že takové věci by se rozhodně neměly ignorovat nebo brát na lehkou váhu jako uzavření účtu, protože jak jste řekl, někteří hráči by mohli přijít o spoustu peněz.

Každopádně uvidíme, co se dá zjistit a doufám, že už nebudou další problémy. Počkám.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Velmi velký PODVOD! Na stažení jsem čekal 2 týdny. Chat mi nebyl schopen poskytnout žádné konkrétní informace o stavu mého výběru.

Později mi řekli, že můj výběr byl zrušen, protože maximální denní výběr je 1000 EUR. Nakonec mi řekli, že můj výběr byl neplatný, protože jsem porušil smluvní podmínky hraním hry, která není povolena, ale hry, které jsem hrál, jsou pro mě povolené, protože jsem z Polska!

Mám spoustu screenů z konverzací s chatem za poslední 2 týdny a udělali vše pro to, aby mi nevyplatili peníze. Psal jsem i e-mail, ale v live chatu nereagují podobně. Přikládám malou část těchto screenshotů. filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, je mi líto, že jsi se dostal do této situace. Myslím, že je docela zvláštní, že vždy existoval nějaký jiný důvod, proč byste neměli dostat své peníze.

Myslím si však, že v tomto případě není na co čekat a doporučuji vámpodat stížnost zde, protože jste čekali dost a z vašich screenshotů nevidím, že byste měli hrát hru, která by byla zakázána. Vaše snímky obrazovky, které jste pořídili, budou určitě užitečné.

Doufám, že se tato situace vyřeší a peníze dostanete. Pokud máte nějaké nové informace, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ahoj,


Na svůj e-mail jsem nedostal žádnou odpověď, ale účet byl nakonec uzavřen.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 11 měsíci

Jak dlouho jste žádali o uzavření účtu?

Automaticky přeloženo:
Anonymized655
před 11 měsíci

Trochu více než 2 týdny.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj,


Na svůj e-mail jsem nedostal žádnou odpověď, ale účet byl nakonec uzavřen.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Alespoň mohu říci určitou spokojenost. Myslím si, že komunikace je pro hráče také velmi důležitá a proto by se hodila odpověď. Každopádně nejdůležitější je, že účet je uzavřen a můžete jít dál. Doufám, že se budete mít dobře a nenarazíte na podobné problémy. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, vyhrál jsem v tomto kasinu 15 000 złoty a chtějí mě poplácat, protože hraji s nolimt city game file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nehrajte v tomto kasinu, je to skutečný podvod po splnění požadavku na odemknutí uvítacího bonusu, zabavili mi peníze, protože řekli, že jsem porušil jejich podmínky, protože jsem hrál na některých automatech

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, vyhrál jsem v tomto kasinu 15 000 złoty a chtějí mě poplácat, protože hraji s nolimt city game file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj. Chápu to správně, že jste vyhráli a kasino vám nechce zaplatit, protože jste hráli hry od poskytovatele her, který nebyl pro vaši zemi povolen? Zkontroloval jsem také omezení a vidím, že hry z města NoLimit nejsou pro Polsko povoleny. Viděl jsi to taky?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nehrajte v tomto kasinu, je to skutečný podvod po splnění požadavku na odemknutí uvítacího bonusu, zabavili mi peníze, protože řekli, že jsem porušil jejich podmínky, protože jsem hrál na některých automatech

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, mrzí mě vaše situace. Víte, o jaký konkrétní problém se jednalo a které hry jste hráli a které byly během bonusu zakázány? Byly tyto hry zmíněny v bonusu nebo ve smluvních podmínkách?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ano, neplatí, protože si myslí, že město nolimt není v Polsku legální file

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

ahoj bohužel ano, hrál jsem na poskytovateli AMATIC Bohužel jsem si nepřečetl podmínky, protože jsem se zaregistroval v tomto kasinu s vaší pozvánkou, myslel jsem si, že je to poctivé kasino, ale nedoporučuji hrát

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano, neplatí, protože si myslí, že město nolimt není v Polsku legální file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To jsem našel a také vidím, že Polsko je v tomto případě zablokováno. Dívali jste se také na Podmínky?

file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

ahoj bohužel ano, hrál jsem na poskytovateli AMATIC Bohužel jsem si nepřečetl podmínky, protože jsem se zaregistroval v tomto kasinu s vaší pozvánkou, myslel jsem si, že je to poctivé kasino, ale nedoporučuji hrát

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Je mi líto, že jste se dostal do této situace a určitě bych vám doporučil, abyste se na takové věci v budoucnu vždy podívali. Pokud jste si vzali bonus, který je na naší stránce, je tam také uvedeno, že „Platí vážení her a vyloučení".

Navrhoval bych také, abyste si vždy, když si jdete zahrát s bonusem v jakémkoli kasinu, vždy přečetli podmínky a ustanovení a pokud máte nějaké dotazy nebo vám něco není jasné, konzultovali to s podporou, abyste se takové situaci vyhnuli.

Nicméně teď je asi zbytečné plakat nad rozlitým mlékem a chci ještě jednou říct, že se omlouvám.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Změní to poté, co jsem vyhrál, protože mohou

Automaticky přeloženo:
tomekmisztaol
před 11 měsíci

Máte nějaký důkaz jako screenshoty nebo podobně, protože pokud ano, bylo by to užitečné. Pokud je to jen předpoklad, myslím, že to nebude stačit. 😥

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file také jíst

Automaticky přeloženo:
tomekmisztaol
před 11 měsíci

Mluvil jsem s kolegou, který mi to řekl. že bych vám mohl doporučit stížnost, protože když se podíváte na tyto informace v polštině, nejsou tam uvedeny.Zde tedy můžete podat stížnost a uvidíme, zda vám náš tým pomůže. Jsi v?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobře, jak to mohu udělat

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky