Ano, všiml jsem si toho. Pokud však máte problém s hazardními hrami, tato příručka může být pro vás. Zde je odkaz na zodpovědné hraní: https://casino.guru/problem-gambling
Najdete zde spoustu užitečných informací, které by vám mohly pomoci, protože závislost na hazardu není žádná legrace a je to vážná věc.
Co se hodnocení týče, je to stále relativně nové kasino a postupem času, podle toho, jak řeší reklamace a další věci, se hodnocení může měnit. Kasino se zatím snažilo vyřešit každý problém, který se objevil a doufám, že tomu tak bude i ve vaší situaci. Hráči však mají možnost vidět vaše zkušenosti zde na fóru, takže si myslím, že je to i docela relevantní informace, pokud někdo na toto vlákno narazí.
Co se týče stížností, buďte trochu trpěliví, protože náš tým toho má docela dost a musí řešit i ostatní hráče. Veronika se k vám dostane co nejdříve a já doufám, že nakonec vše dobře dopadne. Hodně štěstí a pokud máte nějaké novinky, dejte nám prosím vědět.
Yes, I noticed that. However, if you have a gambling problem, this guide might be for you. Here is a link to responsible gambling: https://casino.guru/problem-gambling
You will find a lot of useful information that might help you, because gambling addiction is no joke and it's a serious thing.
As far as the rating is concerned, it is still a relatively new casino and over time, depending on how it handles complaints and other things, the rating may change. So far, the casino has tried to solve every problem that has arisen and I hope that this will be the case in your situation as well. However, players have the opportunity to see your experiences here on the forum, so I think it's also quite relevant information if someone comes across this thread.
As for the complaints, be a bit patient, because our team has quite a lot to deal with and has to deal with other players as well. Veronica will get to you as soon as possible and I hope everything will turn out well in the end. Good luck and if you have any news, please let us know.
Nemáte zač, jsme rádi, když můžeme a nakonec pomůžeme. Pevně věřím, že se vše spravedlivě vyřeší. Držím palce. 🤞
You're welcome, we're glad when we can and we'll help in the end. I firmly believe that everything will be resolved fairly. My fingers are crossed. 🤞
Protože kasino není poctivé, proto očekávají, že jim přinesete více peněz
Because the casino is not honest, that's why they expect you to bring them more money
Koska kasino ei ole rehellinen ,niin siksi ne odottaa että tuot heille vielä raha
Podívejte se na provoz tohoto kasina, abyste měli podezření, že poctivost není jejich metoda
Look at the operation of that casino to suspect that honesty is not their method
Katso sen kasinon toimintaa tapa kovasti epäilleen että rehellisuus ei ole heidän keino
Osobně se ptal můj příbuzný, já ne, koukám ze strany, jak 4 týdny v kuse žádá o zrušení účtu, ale účet je zatím otevřený
My relative has personally asked, not me, I've been watching from the side how he's been asking for the account to be closed for 4 weeks straight, but the account has been open so far
Oma sukulainen henkilökohtaisesti on pyytänyt ,ei minä ,olen seurannut sivusta ,kuinka hän pyydä 4 viikkoa peräkään että tiliä suljetaan ,mutta kuin tili on tähän mennessä avoin
Takže jestli tomu dobře rozumím, jeden z vašich příbuzných chce zrušit svůj účet a vy za něj v podstatě jednáte? Podali jste stížnost, že kasino nechce váš účet zrušit, ale tvrdíte, že to ve skutečnosti není váš účet, ale že ho chce uzavřít příbuzný. Jsem trochu zmatená. Je to to, co říkám?
So if I understand correctly, one of your relatives wants to close his account and you are basically acting for him ? You filed a complaint that the casino doesn't want to close your account, but you claim that it's not actually your account, but that a relative wants to close it. I'm a little confused. Is that what I'm saying?
Toto kasino inzeruje „rychlé výběry", to je absolutní nesmysl, čekám 5 dní a nic, podpora je k ničemu, jen říkají buďte trpěliví po celou dobu.. tak frustrující
This casino advertises ‘fast withdrawals’ this is absolute nonsense, im waiting 5 days now and nothing, support are useless they just say be patient all the time.. so frustrating
Doufejme, že to brzy pošlou. Upřímně řečeno, nemůžeme udělat mnoho, pokud vám kasino nezaplatí v příštích devíti dnech. 🙁
Let's hope they will send it soon. Honestly, there is not much we can do unless the casino fails to pay you in the next nine days. 🙁
Má naprostou pravdu. Požádal jsem o uzavření svého účtu před 2 nebo 3 týdny, zeptali se na důvod e-mailu jako 3 dny, na které jsem odpověděl a až do teď je stále otevřený. Buďte opatrní, když hrajete v kasinech pod SG international, téměř všechna nerespektují pravidla hazardu a na výplatu čekáte týdny, pokud budete mít štěstí na výplatu. Jednou jsem dokonce čekal déle než měsíc.
He is absolutely right. I asked my account to be closed like 2 or 3 weeks ago, they asked the reason per mail like 3 days after to which i replied and until now, it is still open. Be careful when you play on casinos under SG international, almost all of them do not respect gambling rules and you wait weeks to be paid out, if you are lucky to be paid out. Once i even waited more than a month.
Vidím, že ty taky nemáš nejlepší zkušenosti. Nicméně, pokud kasino neuzavře váš účet, doporučil bych stížnost, protože si myslím, že taková věc by se měla brát vážně. Říkáte, že kasino to nedělalo 2-3 týdny, což je pro mě dlouhá doba.
Informovali jste je však také e-mailem, že chcete svůj účet zrušit, nebo jste to udělali jiným způsobem?
I see you don't have the best experience either. However, as far as the casino not closing your account, I would recommend a complaint because I think this kind of thing should be treated seriously. You say that the casino hasn't done it for 2-3 weeks, which is a long time for me.
Nevertheless, did you also inform them by email that you want to close your account or did you do it in some other way ?
Dobrý den Jaro,
Napsal jsem e-mail s žádostí o uzavření, protože chat mi řekl, abych napsal e-mail na danou adresu. Napsal jsem e-mail, kde jsem jasně požádal o uzavření svého účtu, protože jsem si již nepřeji hrát v jejich kasinu. Dostal jsem odpověď asi 3 dny poté, co jsem se mě zeptal, proč jsem to chtěl zavřít, odpověděl jsem na tento e-mail a od té doby žádná odpověď a můj účet nebyl vůbec uzavřen, jak bylo požadováno.
Hello Jaro,
i wrote an email to ask for closure since the chat told me to write an email to the given address. I wrote the email where i clearly asked to close my account because i did not wish to play anymore on their casino. I received a reply like 3 days after asking me why i wanted to close it, i replied to this email and since then, no reply and my account was not closed at all as requested.
Ahoj!
Můžu vědět, co jsi jim naposledy odpověděl? Můžete sem vložit text? Protože až do okamžiku, kdy se kasino odmlčelo a účet se otevřel, zněl proces docela normálně. 🤔
Vzpomínám si, že jsem byl nedávno v kontaktu se svým kolegou, který se stará o záležitosti tohoto kasina. Požádal jsem ho, aby předal vaši obavu zástupci kasina. Podívejme se, co se bude dít.
Hi there!
May I know what you replied to them the last time? Can you paste the text here, perhaps? Because, until the point where the casino remained silent and the account opened, the process sounded quite usual. 🤔
I recall being recently in touch with my colleague who handles this casino's affairs. I asked him to forward your concern to the casino representative. Let's see what is about to happen.
Dobrý den Radko,
Zde je to, co jsem odpověděl:
Ahoj,
Nelíbí se mi, že některé hry nelze hrát s bonusem a v plusu je to vždy jiné podle bonusu, takže je to hodně matoucí.
Nechci narazit na porušení podmínek, pokud vyhraju a pokusím se vybrat výběr, takže to raději zavřu a najdu si jiné kasino, kde si mohu bez obav zahrát jakoukoli hru, kterou chci.
S pozdravem,
A od té odpovědi se nic neudělalo.
Hello Radka,
Here is what I replied:
Hello,
I don't like the fact that some games cannot be played with a bonus and in plus, it is always different ones depending on the bonus, so it's very confusing.
I don't want to run into a breaking terms and conditions if I win and try to withdraw, so I prefer to close it and find myself another casino where I can play any games I want without worrying.
Best regards,
And since that reply, nothing has been done.
Ahoj a díky!
Hmm, nic, co by stálo za to ignorovat, pokud se mě ptáte.
Doufám, že se nám podaří získat nějaké poznatky ze samotného kasina. Když už jsme u toho, možná by to stálo za reklamaci, i když bez sporné částky si upřímně nejsem jistý výsledkem. Hmm, máme raději počkat, jestli sem přijde někdo z kasina? 🤔
Hi, and thanks!
Hmm, nothing worth ignoring at all, if you ask me.
I hope we will be able to get some insights from the casino itself. Speaking of which, it might be worth a complaint, though without a disputed amount, I'm honestly not sure about the result. Hmm, shall we rather wait to see if someone from the casino comes here? 🤔
Napíšu další mail a uvidím, jestli na něj zareagují.
Ano, máte pravdu, nemusíte si stěžovat, abyste dostali peníze zpět, protože si myslím, že jsem vložil jednou poté, co jsem požádal o uzavření, takže to nestojí za to.
Ale když hráč požádá o uzavření, mělo by to být respektováno. Někteří hráči se neovládají a mohou prohrát tisíce...
I'll write another mail and see if they will react to that one.
Yes, you are right no need to complain to have money back because I think I deposited once after I asked closure so it is not worthy.
But when a player ask closure, it should be respected. Some players don't control themselves and can lose thousands...
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.