FórumKasinaFoxyPlay Casino - všeobecná diskuze

FoxyPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od anzelika33
|
11947 zobrazení 95 odpovědí |
|
1 2 3...5
Přidat příspěvek
před rokem

ano 27. října bylo zavřeno a 29. října bylo znovu otevřeno.


škoda, že jsem šílený vklady. Mám problém s hazardem.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Špatná kreditní karta

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že tým guru musí změnit hodnocení tohoto kasina.


Říkám vám, že toto kasino je velký podvod.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Guru tým


jednejte laskavě vážně a naléhavě s kasinem foxyplay, abyste chránili členy guru a návštěvníky před tímto kasinem.

Automaticky přeloženo:
Anonymized655
před rokem

Ano, všiml jsem si toho. Pokud však máte problém s hazardními hrami, tato příručka může být pro vás. Zde je odkaz na zodpovědné hraní: https://casino.guru/problem-gambling

Najdete zde spoustu užitečných informací, které by vám mohly pomoci, protože závislost na hazardu není žádná legrace a je to vážná věc.

Co se hodnocení týče, je to stále relativně nové kasino a postupem času, podle toho, jak řeší reklamace a další věci, se hodnocení může měnit. Kasino se zatím snažilo vyřešit každý problém, který se objevil a doufám, že tomu tak bude i ve vaší situaci. Hráči však mají možnost vidět vaše zkušenosti zde na fóru, takže si myslím, že je to i docela relevantní informace, pokud někdo na toto vlákno narazí.

Co se týče stížností, buďte trochu trpěliví, protože náš tým toho má docela dost a musí řešit i ostatní hráče. Veronika se k vám dostane co nejdříve a já doufám, že nakonec vše dobře dopadne. Hodně štěstí a pokud máte nějaké novinky, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji a opravdu si vážím vždy podpory guru týmu

Automaticky přeloženo:
Anonymized655
před rokem

Nemáte zač, jsme rádi, když můžeme a nakonec pomůžeme. Pevně věřím, že se vše spravedlivě vyřeší. Držím palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Anonymized655
před 12 měsíci

Protože kasino není poctivé, proto očekávají, že jim přinesete více peněz

Automaticky přeloženo:
Radka
před 12 měsíci

Podívejte se na provoz tohoto kasina, abyste měli podezření, že poctivost není jejich metoda

Automaticky přeloženo:
Radka
před 12 měsíci

Osobně se ptal můj příbuzný, já ne, koukám ze strany, jak 4 týdny v kuse žádá o zrušení účtu, ale účet je zatím otevřený

Automaticky přeloženo:
anzelika33
před 12 měsíci

Takže jestli tomu dobře rozumím, jeden z vašich příbuzných chce zrušit svůj účet a vy za něj v podstatě jednáte? Podali jste stížnost, že kasino nechce váš účet zrušit, ale tvrdíte, že to ve skutečnosti není váš účet, ale že ho chce uzavřít příbuzný. Jsem trochu zmatená. Je to to, co říkám?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Toto kasino inzeruje „rychlé výběry", to je absolutní nesmysl, čekám 5 dní a nic, podpora je k ničemu, jen říkají buďte trpěliví po celou dobu.. tak frustrující

Automaticky přeloženo:
delc22
před 11 měsíci

Doufejme, že to brzy pošlou. Upřímně řečeno, nemůžeme udělat mnoho, pokud vám kasino nezaplatí v příštích devíti dnech. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Má naprostou pravdu. Požádal jsem o uzavření svého účtu před 2 nebo 3 týdny, zeptali se na důvod e-mailu jako 3 dny, na které jsem odpověděl a až do teď je stále otevřený. Buďte opatrní, když hrajete v kasinech pod SG international, téměř všechna nerespektují pravidla hazardu a na výplatu čekáte týdny, pokud budete mít štěstí na výplatu. Jednou jsem dokonce čekal déle než měsíc.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 11 měsíci

Vidím, že ty taky nemáš nejlepší zkušenosti. Nicméně, pokud kasino neuzavře váš účet, doporučil bych stížnost, protože si myslím, že taková věc by se měla brát vážně. Říkáte, že kasino to nedělalo 2-3 týdny, což je pro mě dlouhá doba.

Informovali jste je však také e-mailem, že chcete svůj účet zrušit, nebo jste to udělali jiným způsobem?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dobrý den Jaro,


Napsal jsem e-mail s žádostí o uzavření, protože chat mi řekl, abych napsal e-mail na danou adresu. Napsal jsem e-mail, kde jsem jasně požádal o uzavření svého účtu, protože jsem si již nepřeji hrát v jejich kasinu. Dostal jsem odpověď asi 3 dny poté, co jsem se mě zeptal, proč jsem to chtěl zavřít, odpověděl jsem na tento e-mail a od té doby žádná odpověď a můj účet nebyl vůbec uzavřen, jak bylo požadováno.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 11 měsíci

Ahoj!

Můžu vědět, co jsi jim naposledy odpověděl? Můžete sem vložit text? Protože až do okamžiku, kdy se kasino odmlčelo a účet se otevřel, zněl proces docela normálně. 🤔

Vzpomínám si, že jsem byl nedávno v kontaktu se svým kolegou, který se stará o záležitosti tohoto kasina. Požádal jsem ho, aby předal vaši obavu zástupci kasina. Podívejme se, co se bude dít.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Dobrý den Radko,


Zde je to, co jsem odpověděl:


Ahoj,


Nelíbí se mi, že některé hry nelze hrát s bonusem a v plusu je to vždy jiné podle bonusu, takže je to hodně matoucí.


Nechci narazit na porušení podmínek, pokud vyhraju a pokusím se vybrat výběr, takže to raději zavřu a najdu si jiné kasino, kde si mohu bez obav zahrát jakoukoli hru, kterou chci.


S pozdravem,


A od té odpovědi se nic neudělalo.

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před 11 měsíci

Ahoj a díky!

Hmm, nic, co by stálo za to ignorovat, pokud se mě ptáte.

Doufám, že se nám podaří získat nějaké poznatky ze samotného kasina. Když už jsme u toho, možná by to stálo za reklamaci, i když bez sporné částky si upřímně nejsem jistý výsledkem. Hmm, máme raději počkat, jestli sem přijde někdo z kasina? 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Napíšu další mail a uvidím, jestli na něj zareagují.


Ano, máte pravdu, nemusíte si stěžovat, abyste dostali peníze zpět, protože si myslím, že jsem vložil jednou poté, co jsem požádal o uzavření, takže to nestojí za to.


Ale když hráč požádá o uzavření, mělo by to být respektováno. Někteří hráči se neovládají a mohou prohrát tisíce...

Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky