Ano, všiml jsem si toho. Pokud však máte problém s hazardními hrami, tato příručka může být pro vás. Zde je odkaz na zodpovědné hraní: https://casino.guru/problem-gambling
Najdete zde spoustu užitečných informací, které by vám mohly pomoci, protože závislost na hazardu není žádná legrace a je to vážná věc.
Co se hodnocení týče, je to stále relativně nové kasino a postupem času, podle toho, jak řeší reklamace a další věci, se hodnocení může měnit. Kasino se zatím snažilo vyřešit každý problém, který se objevil a doufám, že tomu tak bude i ve vaší situaci. Hráči však mají možnost vidět vaše zkušenosti zde na fóru, takže si myslím, že je to i docela relevantní informace, pokud někdo na toto vlákno narazí.
Co se týče stížností, buďte trochu trpěliví, protože náš tým toho má docela dost a musí řešit i ostatní hráče. Veronika se k vám dostane co nejdříve a já doufám, že nakonec vše dobře dopadne. Hodně štěstí a pokud máte nějaké novinky, dejte nám prosím vědět.
Yes, I noticed that. However, if you have a gambling problem, this guide might be for you. Here is a link to responsible gambling: https://casino.guru/problem-gambling
You will find a lot of useful information that might help you, because gambling addiction is no joke and it's a serious thing.
As far as the rating is concerned, it is still a relatively new casino and over time, depending on how it handles complaints and other things, the rating may change. So far, the casino has tried to solve every problem that has arisen and I hope that this will be the case in your situation as well. However, players have the opportunity to see your experiences here on the forum, so I think it's also quite relevant information if someone comes across this thread.
As for the complaints, be a bit patient, because our team has quite a lot to deal with and has to deal with other players as well. Veronica will get to you as soon as possible and I hope everything will turn out well in the end. Good luck and if you have any news, please let us know.
Automaticky přeloženo: