FórumKasinaFoxyPlay Casino - všeobecná diskuze

FoxyPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od anzelika33
|
12356 zobrazení 95 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
Anonymized655
před 10 měsíci

Je mi líto, ale nic z toho nemůže znamenat chybějící důkaz. Je to jen vaše slovo, které upřímně řečeno není prokazatelné.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vzhledem k obtížím, které mám s tímto kasinem, je to nedávno snížené hodnocení u AskGamblers za to, že nereagovali na to, co považovali za oprávněné stížnosti, je to špatné hodnocení zde v Casino Guru, vložil bych své peníze na svého člena komunity jako ten, kdo si zaslouží výhodu pochybnosti. Jeho slovo má v mých knihách velkou cenu.

Automaticky přeloženo:
tamalamaland123
před 10 měsíci

Ano, také jsem se podíval na toto kasino a má docela nízký bezpečnostní index, takže bych byl opatrný před vkladem do něj.

Jak však již Radka naznačila, až uplyne zmíněná doba 14 dnů a stále se nic neděje, pak můžete reklamovat. Pokud se tak v daný čas rozhodnete, můžete nám dát vědět. Byl bych rád, kdyby k tomu nemuselo dojít, ale nejsem si jistý.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj všichni,


Pokud mám jednu radu, kterou bych hráčům dal na základě své vlastní zkušenosti, pokud vidíte, že kasino je součástí sg international, nehrajte tam, jinak budete čekat týdny na výplatu.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

mrmileena máte pravdu o sg international..v minulosti jsem měl problémy s jiným kasinem s mezinárodní licencí sg.Vidím, že mnoho hráčů má problémy s Foxyplay a problémy nejsou vyřešeny.Také kasino nemá od pondělí žádný live chat a pokud zkuste se zaregistrovat, je to zakázáno! Zdá se, že obchod je zavřený...

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

To je v pořádku, podal jsem stížnost před dvěma dny v AskGamblers. Není možné čekat na ověření před podáním stížnosti, když kasino nereaguje, aby umožnilo ověření. Nejsem si jistý, proč chcete, aby lidé dva týdny čekali. To je podle průmyslových standardů mimořádně dlouhá doba.

Automaticky přeloženo:
tamalamaland123
před 10 měsíci

2 týdny jsou považovány za přiměřenou dobu pro to, aby kasino vyřešilo KYC nebo výběr. Pokud se během této doby nic nezmění, náš tým poté kasino kontaktuje a pokusí se pomoci vyřešit případ.

Vzhledem k tomu, že jste však již reklamaci podal jinde, pevně věřím, že se Vám ji podaří vyřešit. Až budete mít výsledek, ať už je jakýkoli, můžete se o něj s námi podělit.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vážení hráči, podle posledních zpráv, na které jsme narazili ohledně Foxy Play Casino, se jeho status změní na „nepřijímat nové hráče" – nebo něco podobného.

Zdá se, že kasino se blíží k uzavření.

Proto se doporučuje již tam neukládat. Právě naopak; okamžitě stáhněte své výhry. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Tak Radko, co uděláme v případě, že se kasino zavře, což je ta nejmožnější věc (pokud ještě zavřeno není)? Já a mnoho dalších hráčů čekáme na výběry. Existuje způsob, jak získat naše peníze komunikací s licenčními úřady nebo prostě jsme přišli o peníze?

Automaticky přeloženo:
aivas2003
před 10 měsíci

Pevně věřím, že až kasino nadobro zavře, svým hráčům zaplatí. Někteří mají i stížnosti, tak uvidíme, jak to celé dopadne. Samozřejmě, pokud to nepůjde, doporučil bych to, co jste napsal, tedy podat stížnost na licenční úřad.

Snad hráči o své peníze nepřijdou a vše bude spravedlivě zaplaceno.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nemám předchozí zkušenost s uzavřením kasina, chci věřit Jarovu optimistickému názoru, ale také věřím, že kasino se zavírá, protože bylo od začátku nepoctivé a nemohlo hráčům platit. Stížnosti jsem již vyřizoval complaints@gaminglicences.com, certria@gaminglicences.com a curacao-egaming.com, ale moc nečekám. Na fóru už máte příspěvek – jak komunikovat s Antillephone – a ten ukazuje, jak těžké je dostat své peníze zpět. Již jsme se poučili, jakému licenčnímu úřadu bychom se měli v budoucnu vyhnout.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zázraky se dějí. Kasino Foxyplay mi konečně zaplatilo, i když se zdá, že kasino se blíží k uzavření. Nevím, jestli jsem dostal zaplaceno, protože se chystají zavřít, nebo protože jsem poslal e-mail všem možným licenčním úřadům. Doufám, že všichni hráči, kteří čekají na výběr, dostanou své prostředky. Děkujeme casinoguru za veškerou spolupráci🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Obdržel jsem e-mail z kasina, že se zavírají, a poté úspěšně dokončili mé ověření a výběr. Úvěr tam, kde je úvěr splatný. Doufám, že se všem podaří dosáhnout dobrého výsledku.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nemám předchozí zkušenost s uzavřením kasina, chci věřit Jarovu optimistickému názoru, ale také věřím, že kasino se zavírá, protože bylo od začátku nepoctivé a nemohlo hráčům platit. Stížnosti jsem již vyřizoval complaints@gaminglicences.com, certria@gaminglicences.com a curacao-egaming.com, ale moc nečekám. Na fóru už máte příspěvek – jak komunikovat s Antillephone – a ten ukazuje, jak těžké je dostat své peníze zpět. Již jsme se poučili, jakému licenčnímu úřadu bychom se měli v budoucnu vyhnout.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

No, taky bych si přál, aby to dopadlo pozitivně. Samozřejmě si rozhodně nic neslibuji, protože nevím, jak se to všechno vyvine. Ale naděje umírá poslední, jak se říká.

Pokud jde o stížnost na úřad, první e-mail, který jste uvedl ve své odpovědi, je správný, od ostatních pravděpodobně odpověď nedostanete, protože kasino má licenci Curacao Antillephone.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zázraky se dějí. Kasino Foxyplay mi konečně zaplatilo, i když se zdá, že kasino se blíží k uzavření. Nevím, jestli jsem dostal zaplaceno, protože se chystají zavřít, nebo protože jsem poslal e-mail všem možným licenčním úřadům. Doufám, že všichni hráči, kteří čekají na výběr, dostanou své prostředky. Děkujeme casinoguru za veškerou spolupráci🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Perfektní, kdybych si přečetl tento váš příspěvek dříve, poblahopřál bych vám v jedné zprávě, že jsem rád, že jste dostali své peníze. Myslím, že je docela uklidňující, že se už nemusíte obávat takových problémů.

Do budoucna vám samozřejmě přeji, abyste se všem podobným problémům vyhýbali. 😊😊😉

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Obdržel jsem e-mail z kasina, že se zavírají, a poté úspěšně dokončili mé ověření a výběr. Úvěr tam, kde je úvěr splatný. Doufám, že se všem podaří dosáhnout dobrého výsledku.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Tak to je dobrá zpráva. Doufám, že všem hráčům, kteří zde mají své peníze, se je podaří vybrat stejně dobře jako vám. 🎉😉

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky