DomůFórumKasinaFoxyPlay Casino - všeobecná diskuze

FoxyPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

28 100 zobrazení 100 odpovědí |
před 2 roky
|
1...4 5 6
Přidat příspěvek
Anonymized655
před rokem

Je mi líto, ale nic z toho nemůže znamenat chybějící důkaz. Je to jen vaše slovo, které upřímně řečeno není prokazatelné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vzhledem k obtížím, které mám s tímto kasinem, je to nedávno snížené hodnocení u AskGamblers za to, že nereagovali na to, co považovali za oprávněné stížnosti, je to špatné hodnocení zde v Casino Guru, vložil bych své peníze na svého člena komunity jako ten, kdo si zaslouží výhodu pochybnosti. Jeho slovo má v mých knihách velkou cenu.

Automaticky přeloženo:
tamalamaland123
před rokem

Ano, také jsem se podíval na toto kasino a má docela nízký bezpečnostní index, takže bych byl opatrný před vkladem do něj.

Jak však již Radka naznačila, až uplyne zmíněná doba 14 dnů a stále se nic neděje, pak můžete reklamovat. Pokud se tak v daný čas rozhodnete, můžete nám dát vědět. Byl bych rád, kdyby k tomu nemuselo dojít, ale nejsem si jistý.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni,


Pokud mám jednu radu, kterou bych hráčům dal na základě své vlastní zkušenosti, pokud vidíte, že kasino je součástí sg international, nehrajte tam, jinak budete čekat týdny na výplatu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

mrmileena máte pravdu o sg international..v minulosti jsem měl problémy s jiným kasinem s mezinárodní licencí sg.Vidím, že mnoho hráčů má problémy s Foxyplay a problémy nejsou vyřešeny.Také kasino nemá od pondělí žádný live chat a pokud zkuste se zaregistrovat, je to zakázáno! Zdá se, že obchod je zavřený...

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

To je v pořádku, podal jsem stížnost před dvěma dny v AskGamblers. Není možné čekat na ověření před podáním stížnosti, když kasino nereaguje, aby umožnilo ověření. Nejsem si jistý, proč chcete, aby lidé dva týdny čekali. To je podle průmyslových standardů mimořádně dlouhá doba.

Automaticky přeloženo:
tamalamaland123
před rokem

2 týdny jsou považovány za přiměřenou dobu pro to, aby kasino vyřešilo KYC nebo výběr. Pokud se během této doby nic nezmění, náš tým poté kasino kontaktuje a pokusí se pomoci vyřešit případ.

Vzhledem k tomu, že jste však již reklamaci podal jinde, pevně věřím, že se Vám ji podaří vyřešit. Až budete mít výsledek, ať už je jakýkoli, můžete se o něj s námi podělit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážení hráči, podle posledních zpráv, na které jsme narazili ohledně Foxy Play Casino, se jeho status změní na „nepřijímat nové hráče" – nebo něco podobného.

Zdá se, že kasino se blíží k uzavření.

Proto se doporučuje již tam neukládat. Právě naopak; okamžitě stáhněte své výhry. 🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tak Radko, co uděláme v případě, že se kasino zavře, což je ta nejmožnější věc (pokud ještě zavřeno není)? Já a mnoho dalších hráčů čekáme na výběry. Existuje způsob, jak získat naše peníze komunikací s licenčními úřady nebo prostě jsme přišli o peníze?

Automaticky přeloženo:
johnaivas
před rokem

Pevně věřím, že až kasino nadobro zavře, svým hráčům zaplatí. Někteří mají i stížnosti, tak uvidíme, jak to celé dopadne. Samozřejmě, pokud to nepůjde, doporučil bych to, co jste napsal, tedy podat stížnost na licenční úřad.

Snad hráči o své peníze nepřijdou a vše bude spravedlivě zaplaceno.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemám předchozí zkušenost s uzavřením kasina, chci věřit Jarovu optimistickému názoru, ale také věřím, že kasino se zavírá, protože bylo od začátku nepoctivé a nemohlo hráčům platit. Stížnosti jsem již vyřizoval [email protected], [email protected] a curacao-egaming.com, ale moc nečekám. Na fóru už máte příspěvek – jak komunikovat s Antillephone – a ten ukazuje, jak těžké je dostat své peníze zpět. Již jsme se poučili, jakému licenčnímu úřadu bychom se měli v budoucnu vyhnout.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zázraky se dějí. Kasino Foxyplay mi konečně zaplatilo, i když se zdá, že kasino se blíží k uzavření. Nevím, jestli jsem dostal zaplaceno, protože se chystají zavřít, nebo protože jsem poslal e-mail všem možným licenčním úřadům. Doufám, že všichni hráči, kteří čekají na výběr, dostanou své prostředky. Děkujeme casinoguru za veškerou spolupráci🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Obdržel jsem e-mail z kasina, že se zavírají, a poté úspěšně dokončili mé ověření a výběr. Úvěr tam, kde je úvěr splatný. Doufám, že se všem podaří dosáhnout dobrého výsledku.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemám předchozí zkušenost s uzavřením kasina, chci věřit Jarovu optimistickému názoru, ale také věřím, že kasino se zavírá, protože bylo od začátku nepoctivé a nemohlo hráčům platit. Stížnosti jsem již vyřizoval [email protected], [email protected] a curacao-egaming.com, ale moc nečekám. Na fóru už máte příspěvek – jak komunikovat s Antillephone – a ten ukazuje, jak těžké je dostat své peníze zpět. Již jsme se poučili, jakému licenčnímu úřadu bychom se měli v budoucnu vyhnout.

Automaticky přeloženo:
před rokem

No, taky bych si přál, aby to dopadlo pozitivně. Samozřejmě si rozhodně nic neslibuji, protože nevím, jak se to všechno vyvine. Ale naděje umírá poslední, jak se říká.

Pokud jde o stížnost na úřad, první e-mail, který jste uvedl ve své odpovědi, je správný, od ostatních pravděpodobně odpověď nedostanete, protože kasino má licenci Curacao Antillephone.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zázraky se dějí. Kasino Foxyplay mi konečně zaplatilo, i když se zdá, že kasino se blíží k uzavření. Nevím, jestli jsem dostal zaplaceno, protože se chystají zavřít, nebo protože jsem poslal e-mail všem možným licenčním úřadům. Doufám, že všichni hráči, kteří čekají na výběr, dostanou své prostředky. Děkujeme casinoguru za veškerou spolupráci🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Perfektní, kdybych si přečetl tento váš příspěvek dříve, poblahopřál bych vám v jedné zprávě, že jsem rád, že jste dostali své peníze. Myslím, že je docela uklidňující, že se už nemusíte obávat takových problémů.

Do budoucna vám samozřejmě přeji, abyste se všem podobným problémům vyhýbali. 😊😊😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Obdržel jsem e-mail z kasina, že se zavírají, a poté úspěšně dokončili mé ověření a výběr. Úvěr tam, kde je úvěr splatný. Doufám, že se všem podaří dosáhnout dobrého výsledku.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tak to je dobrá zpráva. Doufám, že všem hráčům, kteří zde mají své peníze, se je podaří vybrat stejně dobře jako vám. 🎉😉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Páni, v tomhle kasinu jsem hrál až do včerejška. Taky jsem měl žádost o výběr, ale trvalo to tak dlouho, že jsem výběr zrušil a přišel o peníze. Pak jsem napsal e-mail do kasina s žádostí o uzavření účtu a teď vidím, že kasino bylo zavřené. Karma je skutečná 😁 Myslím, že je skvělé, že kasino bylo zavřené. Opravdu bych rád věděl proč.

Automaticky přeloženo:
Soluna
před 3 měsíci

Dobrý den, vidím, že vaše zkušenost nebyla nejlepší. Co tím myslíte, že trvalo dlouho, než jste dostali peníze?

Nevím, proč se kasino zavřelo, ale z toho, co jsem viděl, mělo být zavřené už delší dobu.😀

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Hej, spletl jsem si tohle kasino s jiným 😂 Nicméně kasino, o kterém jsem mluvil, má stejné logo a téměř stejný název. Předpokládám, že je to bývalé Foxyplay Casino. Přikládám screenshot.


file

Bohužel toto kasino na fotce zde na Casino Guru není uvedeno. Měli byste se na něj podívat 🙂 Soudě dle recenzí a diskusí o Foxyplay Casinu, které se zde nacházejí, všechno na 100 % odpovídá Foxygold Casinu. Jsem si docela jistý, že se jedná o stejné kasino nebo stejného provozovatele.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj lidi, jak se máte... Jen abych se s vámi podělil o to, že hraní tady je taková zábava!!!

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.