FórumKasinaFoxyPlay Casino - všeobecná diskuze

FoxyPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 11 měsíci od anzelika33
|
9693 zobrazení 95 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

I já mám problémy. Bohužel jsem před hraním zde nečetl recenze. Udělal jsem vklad, měl jsem štěstí, provedl jsem výběr 550 USD a předložil požadované dokumenty. V té době byl k dispozici chat a po přečtení recenzí jsem řekl agentce, že jsem teď nervózní, a ona řekla (mám přepisy) "není z čeho být nervózní" a poté potvrdila, že ověření a výběry jsou provedeny do 72 hodin. To bylo před čtyřmi dny a nyní není chat k dispozici. V AskGamblers probíhá aktivní stížnost, kterou stojí za to zkontrolovat, protože to vypadá, že tam reagují, a možná by bylo dobré tam sdílet recenze, aby lidé věděli, co se děje. Poslal jsem zprávu do Foxy Play, kde jsem jim dal vědět, že pokud se mi někdo neozve, podám někde do 24 hodin stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Podání stížnosti není nikdy špatný krok, pokud se mě ptáte. Neváhejte to tedy udělat, prosím.

Musím jen upozornit, že pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a provedeme naše nejlépe vám pomoci.

Buďte připraveni chvíli počkat. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Bohužel jsem neměl dostatek důkazů, které by prokázaly, že účet byl již uzavřen. A pak to kasino znovu otevřelo a cokoliv, co kasino poslalo, nebyla pravda.


Podal jsem stížnost u oficiálního licenčního úřadu, ale nedostal jsem žádnou odpověď.


existuje mnoho stížností na toto kasino od vašich členů zde.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

No, to je ten problém... Nemůžeme dokázat, že kasino udělalo špatný krok, pokud nám chybí zásadní podpůrný důkaz. 🙁

Upřímně řečeno, je to stejné, když říkáte, že kasino nyní lže.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Není, protože vím, co se stalo s mým účtem. Dále zkontrolujte objem stížností na toto kasino.


Děkuji

Automaticky přeloženo:
Anonymized655
před 8 měsíci

Je mi líto, ale nic z toho nemůže znamenat chybějící důkaz. Je to jen vaše slovo, které upřímně řečeno není prokazatelné.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized655 byl odstraněn
před 8 měsíci

Vzhledem k obtížím, které mám s tímto kasinem, je to nedávno snížené hodnocení u AskGamblers za to, že nereagovali na to, co považovali za oprávněné stížnosti, je to špatné hodnocení zde v Casino Guru, vložil bych své peníze na svého člena komunity jako ten, kdo si zaslouží výhodu pochybnosti. Jeho slovo má v mých knihách velkou cenu.

Automaticky přeloženo:
tamalamaland123
před 8 měsíci

Ano, také jsem se podíval na toto kasino a má docela nízký bezpečnostní index, takže bych byl opatrný před vkladem do něj.

Jak však již Radka naznačila, až uplyne zmíněná doba 14 dnů a stále se nic neděje, pak můžete reklamovat. Pokud se tak v daný čas rozhodnete, můžete nám dát vědět. Byl bych rád, kdyby k tomu nemuselo dojít, ale nejsem si jistý.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj všichni,


Pokud mám jednu radu, kterou bych hráčům dal na základě své vlastní zkušenosti, pokud vidíte, že kasino je součástí sg international, nehrajte tam, jinak budete čekat týdny na výplatu.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

mrmileena máte pravdu o sg international..v minulosti jsem měl problémy s jiným kasinem s mezinárodní licencí sg.Vidím, že mnoho hráčů má problémy s Foxyplay a problémy nejsou vyřešeny.Také kasino nemá od pondělí žádný live chat a pokud zkuste se zaregistrovat, je to zakázáno! Zdá se, že obchod je zavřený...

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

To je v pořádku, podal jsem stížnost před dvěma dny v AskGamblers. Není možné čekat na ověření před podáním stížnosti, když kasino nereaguje, aby umožnilo ověření. Nejsem si jistý, proč chcete, aby lidé dva týdny čekali. To je podle průmyslových standardů mimořádně dlouhá doba.

Automaticky přeloženo:
tamalamaland123
před 8 měsíci

2 týdny jsou považovány za přiměřenou dobu pro to, aby kasino vyřešilo KYC nebo výběr. Pokud se během této doby nic nezmění, náš tým poté kasino kontaktuje a pokusí se pomoci vyřešit případ.

Vzhledem k tomu, že jste však již reklamaci podal jinde, pevně věřím, že se Vám ji podaří vyřešit. Až budete mít výsledek, ať už je jakýkoli, můžete se o něj s námi podělit.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vážení hráči, podle posledních zpráv, na které jsme narazili ohledně Foxy Play Casino, se jeho status změní na „nepřijímat nové hráče" – nebo něco podobného.

Zdá se, že kasino se blíží k uzavření.

Proto se doporučuje již tam neukládat. Právě naopak; okamžitě stáhněte své výhry. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tak Radko, co uděláme v případě, že se kasino zavře, což je ta nejmožnější věc (pokud ještě zavřeno není)? Já a mnoho dalších hráčů čekáme na výběry. Existuje způsob, jak získat naše peníze komunikací s licenčními úřady nebo prostě jsme přišli o peníze?

Automaticky přeloženo:
aivas2003
před 8 měsíci

Pevně věřím, že až kasino nadobro zavře, svým hráčům zaplatí. Někteří mají i stížnosti, tak uvidíme, jak to celé dopadne. Samozřejmě, pokud to nepůjde, doporučil bych to, co jste napsal, tedy podat stížnost na licenční úřad.

Snad hráči o své peníze nepřijdou a vše bude spravedlivě zaplaceno.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nemám předchozí zkušenost s uzavřením kasina, chci věřit Jarovu optimistickému názoru, ale také věřím, že kasino se zavírá, protože bylo od začátku nepoctivé a nemohlo hráčům platit. Stížnosti jsem již vyřizoval complaints@gaminglicences.com, certria@gaminglicences.com a curacao-egaming.com, ale moc nečekám. Na fóru už máte příspěvek – jak komunikovat s Antillephone – a ten ukazuje, jak těžké je dostat své peníze zpět. Již jsme se poučili, jakému licenčnímu úřadu bychom se měli v budoucnu vyhnout.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zázraky se dějí. Kasino Foxyplay mi konečně zaplatilo, i když se zdá, že kasino se blíží k uzavření. Nevím, jestli jsem dostal zaplaceno, protože se chystají zavřít, nebo protože jsem poslal e-mail všem možným licenčním úřadům. Doufám, že všichni hráči, kteří čekají na výběr, dostanou své prostředky. Děkujeme casinoguru za veškerou spolupráci🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Obdržel jsem e-mail z kasina, že se zavírají, a poté úspěšně dokončili mé ověření a výběr. Úvěr tam, kde je úvěr splatný. Doufám, že se všem podaří dosáhnout dobrého výsledku.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nemám předchozí zkušenost s uzavřením kasina, chci věřit Jarovu optimistickému názoru, ale také věřím, že kasino se zavírá, protože bylo od začátku nepoctivé a nemohlo hráčům platit. Stížnosti jsem již vyřizoval complaints@gaminglicences.com, certria@gaminglicences.com a curacao-egaming.com, ale moc nečekám. Na fóru už máte příspěvek – jak komunikovat s Antillephone – a ten ukazuje, jak těžké je dostat své peníze zpět. Již jsme se poučili, jakému licenčnímu úřadu bychom se měli v budoucnu vyhnout.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

No, taky bych si přál, aby to dopadlo pozitivně. Samozřejmě si rozhodně nic neslibuji, protože nevím, jak se to všechno vyvine. Ale naděje umírá poslední, jak se říká.

Pokud jde o stížnost na úřad, první e-mail, který jste uvedl ve své odpovědi, je správný, od ostatních pravděpodobně odpověď nedostanete, protože kasino má licenci Curacao Antillephone.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zázraky se dějí. Kasino Foxyplay mi konečně zaplatilo, i když se zdá, že kasino se blíží k uzavření. Nevím, jestli jsem dostal zaplaceno, protože se chystají zavřít, nebo protože jsem poslal e-mail všem možným licenčním úřadům. Doufám, že všichni hráči, kteří čekají na výběr, dostanou své prostředky. Děkujeme casinoguru za veškerou spolupráci🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Perfektní, kdybych si přečetl tento váš příspěvek dříve, poblahopřál bych vám v jedné zprávě, že jsem rád, že jste dostali své peníze. Myslím, že je docela uklidňující, že se už nemusíte obávat takových problémů.

Do budoucna vám samozřejmě přeji, abyste se všem podobným problémům vyhýbali. 😊😊😉

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Obdržel jsem e-mail z kasina, že se zavírají, a poté úspěšně dokončili mé ověření a výběr. Úvěr tam, kde je úvěr splatný. Doufám, že se všem podaří dosáhnout dobrého výsledku.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tak to je dobrá zpráva. Doufám, že všem hráčům, kteří zde mají své peníze, se je podaří vybrat stejně dobře jako vám. 🎉😉

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky