FórumKasinaFoxyPlay Casino - všeobecná diskuze

FoxyPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od anzelika33
|
12384 zobrazení 95 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
tomekmisztaol
před 11 měsíci

Klikněte na můj odkaz z předchozího příspěvku, najděte kasino o kterém mluvíte a máte problémy a pak napište, co se stalo. Náš tým se vám pokusí pomoci.

Uveřejním však také průvodce, který by se vám mohl hodit, jak celý proces kolem stížnosti funguje: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Pokud nemůžete zjistit, co dělat, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

OK

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Tento hovno stále není smazáno z tohoto webu?

Automaticky přeloženo:
aonti
před 11 měsíci

Proč by toto kasino nemělo být na našem webu? Myslím, že je vždy dobré mít informace o kasinech, která nejsou tak kvalitní, aby si hráč na základě námi nabízených informací mohl rozmyslet, zda tam hrát.

Pamatuji si však, že jsi s nimi měl problém a doporučil jsem ti reklamaci, ale nakonec jsi mi ani neodpověděl. Nedávalo pro vás smysl si nějakou otevřít? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Mluvil jsem s mužem z mé země, který mluvil s manažerem tohoto kasina a zjistil jsem všechny informace, takže jsem neměl smysl s vámi znovu mluvit, protože tato situace byla pro mě velmi stresující. Btw myslím, že s touto situací nemůžete nic dělat, takže se na tyto stránky moc dlouho nedívám. Vidíte, co se děje, to netřeba komentovat

Automaticky přeloženo:
aonti
před 10 měsíci

Chápu, takže pokud jsi nepochopil pointu, je to na tobě.

Také se vám podařilo vyřešit váš problém s kasinem?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Drazí,


ibhave podal oficiální stížnost na toto kasino u licenčního úřadu, ale zatím jsem nedostal žádnou odpověď. O aktualizaci vás seznámím.

Automaticky přeloženo:
Anonymized655
před 10 měsíci

Ahoj, doufám, že dostaneš rozumnou odpověď a dáš nám vědět, jak to jde, nebo jestli se dozvíš něco nového.

Doufám, že se vám podaří váš případ vyřešit. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Kasino Foxyplay je mimo 3denní lhůtu, která musí zpracovat výběr, i když jsem ověřený. Dělají to podruhé. Obvinili mě z porušení podmínek, které byly naprosto falešné, a už jsem jim poslal snímky, které potřebují .Je zřejmé, že dělají vše, co mohou, aby odložili výběr. Potřebují 4 dny na dokončení kontroly u sázek, které jsem uzavřel při hraní s aktivním bonusem. Tuto kontrolu jsem provedl za 2 minuty. Živý chat neodpovídá. Je to zcela směšné chování kasina, které je zcela proti hráči.

Automaticky přeloženo:
aivas2003
před 10 měsíci

Ahoj, určitě není hezké dostat se do takové situace a mít problém s vybíráním peněz. Ale rád bych začal tím, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru. Jak dlouho si čekal?

Pokud jde o kasino, které vás obviňuje z porušení pravidel, co přesně jste porušili?

Viděl jsem však, že jste podal stížnost , takže náš tým se vám již snaží pomoci s vaším případem a Kristině by se mohla hodit odpověď. Klikněte sem a aktualizujte ji.

Doufám, že se vše vyřeší korektně a bez dlouhého čekání.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Můj první pokus o výběr byl 188., hrál jsem s bonusem za vklad sexond a vsadil jsem to. Počkal jsem 4 dny a pak jsem výběr zrušil. Naštěstí jsem neztratil peníze a požádal o nový výběr ve výši 627,2-1-2024. 4-1-2024, mluvil jsem s živým chatem a on řekl, že mám max. výběr 5x bonus, který není platný. Neexistuje žádný maximální výběr s bonusem za vklad sexind. Když si chat uvědomil, že se mýlil, obvinil mě z porušení t&c, protože jsem hrál automaty betsoft s aktivním bonusem a jeho zakázaným.ano.je to zakázáno a hrál jsem betsoft,když bylo sázení dokončeno.viděl jsem svůj bonus a historii sázek.bonus byl dokončen v 03.47 a hrál jsem betsoft v 04.14.Takže nebylo vůbec žádné porušení bonusových podmínek. poslal jsem jim screenshots.he řekl, že to zkontrolují a vrátí se s odpovědí v pondělí!!! potřebují 4 dny, aby zkontrolovali, co jsem zkontroloval za 2 minuty.jaro jsem obeznámen s sg mezinárodní nv a podobné chování.všichni hráči mají problém s kasiny sg.nacházejí ty nejbláznivější způsoby, jak odložit výběr.proč bych měl čekat 14 dní na výběr, když kasino inzeruje rychlý výběr za -72 hodin pomocí elektronických peněženek ...14 dní čekání bylo před 14 lety. Serious kasina to změnila a platí během hodin. foxyplay není jednou z nich. Živý chat má automatické odpovědi Nejznámější je, že projde mým výběrem u finančního oddělení a spojte se co nejdříve....tuhle odpověď jsem měl 4-5x...je jim to opravdu jedno a vy to snadno pochopíte...

Automaticky přeloženo:
aivas2003
před 10 měsíci

Upřímně řečeno, jen málo kasin dokáže omezit zakázané hry na technologické úrovni. Což může vést k velmi nepříjemnému překvapení. Pokud však bylo sázení dokončeno, řekl bych, kasino by to mělo vzít v úvahu.

Pokud jde o limit na výběr - 5x bonus, řekl bych, že by mělo být celkem snadné ověřit si informace v podmínkách. Jsem si jist, že tento krok bude následovat ve stížnosti a jsem rád, že jste sem přišli a nějakou odeslali.

Prozatím jste na řadě vy, proto prosím použijte tento odkaz pro aktualizaci stížnosti 👈👈

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

I já mám problémy. Bohužel jsem před hraním zde nečetl recenze. Udělal jsem vklad, měl jsem štěstí, provedl jsem výběr 550 USD a předložil požadované dokumenty. V té době byl k dispozici chat a po přečtení recenzí jsem řekl agentce, že jsem teď nervózní, a ona řekla (mám přepisy) "není z čeho být nervózní" a poté potvrdila, že ověření a výběry jsou provedeny do 72 hodin. To bylo před čtyřmi dny a nyní není chat k dispozici. V AskGamblers probíhá aktivní stížnost, kterou stojí za to zkontrolovat, protože to vypadá, že tam reagují, a možná by bylo dobré tam sdílet recenze, aby lidé věděli, co se děje. Poslal jsem zprávu do Foxy Play, kde jsem jim dal vědět, že pokud se mi někdo neozve, podám někde do 24 hodin stížnost.

Automaticky přeloženo:
tamalamaland123
před 10 měsíci

Je mi líto, že to slyším. Měl jsem uzavřený účet kvůli závislosti na hazardních hrách. Poté mi znovu otevřeli účet, díky čemuž jsem přišel o celkovou částku 2413,19 CAD. Odeslal jsem zde stížnost, ale tým guru zaujal stranu kasina, což mi přišlo nespravedlivé. Poslal jsem oficiální stížnost licenčnímu úřadu, ale doteď jsem nedostal žádnou odpověď.


kasino je velký podvod.

Automaticky přeloženo:
Anonymized655
před 10 měsíci

Myslím, že bys to měl zachovat spravedlivě...

Omlouvám se, že to říkám, ale nepřiklonili jsme se na stranu kasina. Místo toho jsme použili obchodní standard:

"Mohu pouze potvrdit prohlášení kasina. Podle poskytnutých informací byl váš účet uzavřen 31. října (úterý). V Casino.Guru se domníváme, že takové účty by měly být uzavřeny co nejdříve, a považujeme za 3 pracovní dny je to přijatelná lhůta pro uzavření účtu. Je mi to velmi líto, ale ve vašem případě je to méně než 3 dny; proto se domnívám, že nemáte nárok na vrácení peněz. Bohužel jsem nucen váš případ odmítnout."

Alternativní možností je podat oficiální stížnost u licenčního úřadu kasina. Mohu vám s tímto procesem pomoci a můžete mě kontaktovat na níže uvedené e-mailové adrese. V případě dotazů mě neváhejte kontaktovat"

zdroj - reklamace

Obrátili jste se prosím na licenční úřad?

Udělejte prosím každý krok, abyste se vyhnuli hraní v online kasinech. Mnoho vašich stížností souvisí s uzavřením účtu.

Pokud hledáte pomoc, začněte zde: https://casino.guru/problem-gambling 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Bohužel jsem neměl dostatek důkazů, které by prokázaly, že účet byl již uzavřen. A pak to kasino znovu otevřelo a cokoliv, co kasino poslalo, nebyla pravda.


Podal jsem stížnost u oficiálního licenčního úřadu, ale nedostal jsem žádnou odpověď.


existuje mnoho stížností na toto kasino od vašich členů zde.

Automaticky přeloženo:
Anonymized655
před 10 měsíci

Ahoj,


Z licence Curaçao nedostanete žádnou odpověď, je jim to jedno, pokud kasino platí licenční peníze. Alespoň podle mé osobní zkušenosti nikdy neodpověděli, i když jsem měl evidentní důkazy. To je důvod, proč kontaktuji přímo švýcarskou komisi pro hazardní hry, když kasino není fér a moje vláda ho zablokuje. Alespoň nedostávají peníze od mých Švýcarů.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

I já mám problémy. Bohužel jsem před hraním zde nečetl recenze. Udělal jsem vklad, měl jsem štěstí, provedl jsem výběr 550 USD a předložil požadované dokumenty. V té době byl k dispozici chat a po přečtení recenzí jsem řekl agentce, že jsem teď nervózní, a ona řekla (mám přepisy) "není z čeho být nervózní" a poté potvrdila, že ověření a výběry jsou provedeny do 72 hodin. To bylo před čtyřmi dny a nyní není chat k dispozici. V AskGamblers probíhá aktivní stížnost, kterou stojí za to zkontrolovat, protože to vypadá, že tam reagují, a možná by bylo dobré tam sdílet recenze, aby lidé věděli, co se děje. Poslal jsem zprávu do Foxy Play, kde jsem jim dal vědět, že pokud se mi někdo neozve, podám někde do 24 hodin stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Podání stížnosti není nikdy špatný krok, pokud se mě ptáte. Neváhejte to tedy udělat, prosím.

Musím jen upozornit, že pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a provedeme naše nejlépe vám pomoci.

Buďte připraveni chvíli počkat. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Bohužel jsem neměl dostatek důkazů, které by prokázaly, že účet byl již uzavřen. A pak to kasino znovu otevřelo a cokoliv, co kasino poslalo, nebyla pravda.


Podal jsem stížnost u oficiálního licenčního úřadu, ale nedostal jsem žádnou odpověď.


existuje mnoho stížností na toto kasino od vašich členů zde.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

No, to je ten problém... Nemůžeme dokázat, že kasino udělalo špatný krok, pokud nám chybí zásadní podpůrný důkaz. 🙁

Upřímně řečeno, je to stejné, když říkáte, že kasino nyní lže.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Není, protože vím, co se stalo s mým účtem. Dále zkontrolujte objem stížností na toto kasino.


Děkuji

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky