Rád bych vyjádřil svou frustraci nad propastnou službou poskytovanou Fezbetem. Již 6 měsíců jsou mé těžce vydělané peníze (~4 000 eur) neprávem uzamčeny na jejich webových stránkách a v dohledu nejsou žádné známky řešení. Navzdory četným pokusům vyhovět jejich ověřovacímu procesu (KYC) tím, že jsem několikrát předložil požadované dokumenty a na požádání provedl úpravy dokumentů, zůstal jsem již více než šest týdnů v limbu bez jakékoli smysluplné odpovědi nebo pokroku (dokumenty byly zbývá ve stavu čekání na ověření). Jejich zákaznická podpora, dá-li se to tak vůbec nazvat, důsledně nenabízí nic jiného než automatické odpovědi a opakují ty samé unavené výmluvy, že můj případ je s „příslušným oddělením". Tento nedostatek transparentnosti a nehorázné ignorování zájmů zákazníků je nejen neprofesionální, ale také naprosto nepřijatelné.
Zbývá mi jen hlásit jejich neetické obchodní praktiky zde v naději, že najdu nějakou pomoc. Máte nějakou radu, jak nyní postupovat, aby se věci daly do pohybu? Dík!
I’d like to express my frustration with the abysmal service provided by Fezbet. For 6 months now, my hard-earned money (~4000 euros) has been unjustly locked within their website, with no sign of resolution in sight. Despite numerous attempts to comply with their verification process (KYC) by submitting the requested documents several times and making adjustments to the documents when prompted, I have been left in limbo for over six weeks now without any meaningful response or progress (the documents have been left on verification pending status). Their customer support, if it can even be called that, consistently offers nothing but automated responses, regurgitating the same tired excuses about my case being with the "relevant department." This lack of transparency and blatant disregard for customer concerns is not only unprofessional but utterly unacceptable.
All I have left is reporting their unethical business practices on here, in hope to find some help. Do you have any advice on how to proceed now to get things moving? Thanks!