FórumKasinaFEZbet Casino - všeobecná diskuze

FEZbet Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od Radka
|
17656 zobrazení 98 odpovědí |
|
1...4 5 6
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Rád bych vyjádřil svou frustraci nad propastnou službou poskytovanou Fezbetem. Již 6 měsíců jsou mé těžce vydělané peníze (~4 000 eur) neprávem uzamčeny na jejich webových stránkách a v dohledu nejsou žádné známky řešení. Navzdory četným pokusům vyhovět jejich ověřovacímu procesu (KYC) tím, že jsem několikrát předložil požadované dokumenty a na požádání provedl úpravy dokumentů, zůstal jsem již více než šest týdnů v limbu bez jakékoli smysluplné odpovědi nebo pokroku (dokumenty byly zbývá ve stavu čekání na ověření). Jejich zákaznická podpora, dá-li se to tak vůbec nazvat, důsledně nenabízí nic jiného než automatické odpovědi a opakují ty samé unavené výmluvy, že můj případ je s „příslušným oddělením". Tento nedostatek transparentnosti a nehorázné ignorování zájmů zákazníků je nejen neprofesionální, ale také naprosto nepřijatelné.


Zbývá mi jen hlásit jejich neetické obchodní praktiky zde v naději, že najdu nějakou pomoc. Máte nějakou radu, jak nyní postupovat, aby se věci daly do pohybu? Dík!

Automaticky přeloženo:
jakikiki12
před 6 měsíci

Nedokážu si představit, jak se musíš cítit, a jsem ohromen, že jsi to dokázal vydržet tak dlouho.

Bez dalších okolků bych vám rád představil Centrum řešení kasino Guru. Členové tohoto týmu se zaměřují na pomoc hráčům v podobně těžkých situacích, a proto jsem přesvědčen, že to opravdu stojí za vyzkoušení!

Abyste měli náskok, tento průvodce 👈 vysvětluje, jak to funguje a co je třeba během toho vysvětlit.

Samozřejmě neříkám, že dokážeme zázraky, ale tento proces je zcela zdarma, vše, co musíte investovat, je váš čas.

Máte-li další otázky nebo chcete diskutovat o dalších podrobnostech týkajících se vašeho nikdy nekončícího procesu ověřování, stačí odpovědět a sdělit nám svůj názor nebo myšlenky.



Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Děkuji moc za rychlou odpověď a pochopení Radka! Podívám se na odkaz, který jste mi poskytli, a rozběhnu to pomocí Centra rozlišení.

Automaticky přeloženo:
jakikiki12
před 5 měsíci

Dejte nám prosím vědět, kdykoli budete mít pocit, že potřebujete pomoc nebo pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, 19 dní nemohu vybrat peníze. Čtyřikrát to zrušili. Pátý pokus byl včera s mastercard. Prosím, pomozte, na tento výběr čekám velmi dlouho

Automaticky přeloženo:
popiagio1
před 5 měsíci

Kasino Fezbet

Automaticky přeloženo:
popiagio1
před 5 měsíci

Hej, řeklo vám kasino také důvod, proč byl váš výběr již několikrát zamítnut? Už jste ověřili svůj kasino účet? Hráli jste s bonusem?

Dejte mi vědět, abych měl lepší přehled o situaci.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer, provedl jsem výběr na 4 dny a jediné, co udělali, je, že mi říkají, abych byl trpělivý a co je v konečné fázi, co mám dělat, abych pomohl

Automaticky přeloženo:
Despina
před 3 měsíci

Ahoj, bylo by nejlepší chvíli počkat a být trpělivý. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, abych se nebál hned od začátku. Ptali jste se, proč došlo ke zpoždění?

Ověřili jste zde svůj účet? Už jste měli nějaké úspěšné výběry?

Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Dobré ráno, máte nějaký kontakt na kasino?

Věřím, že jsem jimi byl oklamán

Dostal jsem nabídku na bezrizikovou sázku do 900 PLN

Vložil jsem 900 PLN, prohrál jsem sázku a bylo mi vráceno 900 PLN, abych mohl hrát do 1. července, dnes je 26. června, a tento bonus mi byl odebrán bez udání důvodu.

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 2 měsíci

Kontaktovali jste v této věci podporu kasina? Věřím, že byste to měli určitě vyzkoušet. Měli by být schopni vysvětlit, co se může stát. Nemůžeme se s nimi za vás spojit, pouze při každé stížnosti se náš tým snaží kontaktovat zástupce kasina.

Získali jste nějaké snímky obrazovky podmínek tohoto bonusu, kde je patrné, že vypršení platnosti je 1. července? Mohlo by vám pomoci, kdybyste jim to poskytli.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ano, psal jsem na podporu několikrát a nikdy jsem nedostal odpověď, proč se tak stalo, bylo pouze napsáno, že je to rozhodnutí správy


Bohužel jsem nestihl udělat screenshot ukazující, že bonus platí do 1. července, ale rozhodně byl

Mohl byste v této záležitosti kontaktovat jejich servisní oddělení?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 2 měsíci

Ahoj!

Řekl jsem to už mnohokrát. Nemůžeme vám pomoci se záležitostmi souvisejícími se sportovním sázením a tento druh sázky bez rizika mi připadá jako jedna. Klidně mě samozřejmě opravte.

I kdyby to souviselo s kasinovými hrami, prostě nemůžeme kasino kontaktovat vaším jménem, aniž byste odeslali stížnost.

Tak to funguje. I když je mi líto, že kasino nemá zájem o vysvětlení, zdá se, že s tím nemůžeme nic dělat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Rozumím, ale mohu kasino hodnotit z hlediska sportovního sázení?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 2 měsíci

Pokud máte na mysli uživatelskou recenzi, bude také zamítnuta. Zabýváme se zde kasinovými hrami, nikoliv sportovním sázením, takže chápete, že by se to k tomuto tématu asi moc netýkalo. 😥

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Chápu tě, ale lidi nehrají jen v kasinech, já se bavím i sportem a v kasinu

Myslím, že by bylo dobré, aby lidé věděli, jak se kasina chovají a věnovali se sportovní sekci.

Ještě dodám, že jde o sport, dobře?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Myslíte si, že by to kasina měla dělat? Že nejprve nabídnou bonus a pak bonus odeberou? Kdybych věděl, že se kasino takto chová, někde jsem o tom četl, nikdy bych takovou akci nebral, bohužel mě ovlivnilo velmi vysoké hodnocení a nechal jsem se zmást, že kasino je poctivé.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Chápu tě, ale lidi nehrají jen v kasinech, já se bavím i sportem a v kasinu

Myslím, že by bylo dobré, aby lidé věděli, jak se kasina chovají a věnovali se sportovní sekci.

Ještě dodám, že jde o sport, dobře?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, hráči, kteří sázejí na sport, samozřejmě mohou vyjádřit svůj názor. Důležité je, že naše recenze se sázením ani trochu nezabývají a také nemáme odborníky na hodnocení případů, kdy hráč prohraje neférově. Proto se vždy obracíme k tomu, že pokud jde o sportovní sázení, mohou hráči své zklamání popsat na fóru, ale jinde se jim to asi nepodaří.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Myslíte si, že by to kasina měla dělat? Že nejprve nabídnou bonus a pak bonus odeberou? Kdybych věděl, že se kasino takto chová, někde jsem o tom četl, nikdy bych takovou akci nebral, bohužel mě ovlivnilo velmi vysoké hodnocení a nechal jsem se zmást, že kasino je poctivé.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Určitě ne, takové chování neobhajuji a kasina by měla být upřímná. Také víte, proč vám byl odebrán bonus? Byl to nějaký bonus za vklad? 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Zeptal jsem se několikrát a kasino nemohlo poskytnout důvod, proč se tak stalo

Byla to sázka bez rizika, tj. po prohrané sázce jsem musel hrát o prohranou částku a měl jsem na to čas do 1. července.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu