FórumKasinaFEZbet Casino - všeobecná diskuze

FEZbet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od Radka
|
20763 zobrazení 115 odpovědí |
|
1...3 4 56
Přidat příspěvek
hargyon
před 10 měsíci

Vidím, že se již něco pohnulo, tak uvidíme, jak to bude pokračovat a zda úspěšně projdete ověřením. Počkám tedy na vaši odpověď, jak to probíhalo a zda dokumenty byly akceptovány nebo ne.

Co se týče kasina Sportaza, bylo by nejlepší, kdybyste si informace o tomto kasinu ponechali zde: https://casino.guru/forum/casinos/sportaza-casino---general-discussion

abychom ty dva zbytečně nepletli do vlákna, kam nemají.

Každopádně dej vědět, jak to jde, ať víme, jak to vypadá. Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Stále nemám žádné aktualizace o FEZBET a podívejte se, jak je to zvláštní: doklad o adrese, který jsem původně poslal FEZBET (internetový účet) a byl zamítnut, byl přijat na Sportaza (což je DOSLOVA STEJNÝ proces KYC)... Zvláštní, správně ?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Doposud byl KYC pro oba stejný a požadoval: ID, doklad o adrese, doklad o vlastnictví peněženky a historii transakcí peněženky. Fezbet odmítl můj doklad o adrese bez udání důvodu (ač je to účet, který je na seznamu akceptovaných) a požádal o nový doklad o transakcích, tentokrát však z bankovního účtu. Poslal jsem to spolu s posledními dvěma doklady o adrese, které mám na své jméno (jeden z nich je doslova smlouva na dům, kde bydlím, je tam jasně uvedeno mé celé jméno a adresa -- ve skutečnosti je tento dokument také na seznam přijatých. Původně jsem ho odeslal 14. a posílám znovu 16. A detail, mám kvůli tomu od 12. čekající výběr.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Fezbet zjevně schválil všechny mé dokumenty, ale stále píše, že můj účet je třeba ověřit, ačkoli nepožádali o žádné nové dokumenty a karta ověření ukazuje, že mých 5 dokumentů bylo přijato. Šel jsem na chat a jejich robotický zákaznický servis mi řekl, abych pokračoval v čekání, aniž by mě informoval o tom, co se stane.

Musím se mýlit, ale zdá se, že tento proces KYC maximálně ztěžují, aby zákazník ztratil trpělivost, zrušil výběr a přišel o celý zůstatek. Je to absurdní nedostatek transparentnosti. Od 12. dne mě neinformovali o procesu e-mailem ani jednou, vždy musím ztrácet čas tím, že navštívím web a zajdu na jejich chat, abych se zeptal, co mám dělat dál.

Nyní pokračuji se všemi svými zjevně přijatými a schválenými dokumenty, přičemž účet stále čeká na ověření, takže pokud dokončím proces KYC, budu muset počkat další 3 dny, než bude výběr zpracován. Je zvláštní, jakou jsem měl smůlu, že jsem konečně něco vyhrál v kasinu a stalo se to v té příšerné sázkové kanceláři.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Doposud byl KYC pro oba stejný a požadoval: ID, doklad o adrese, doklad o vlastnictví peněženky a historii transakcí peněženky. Fezbet odmítl můj doklad o adrese bez udání důvodu (ač je to účet, který je na seznamu akceptovaných) a požádal o nový doklad o transakcích, tentokrát však z bankovního účtu. Poslal jsem to spolu s posledními dvěma doklady o adrese, které mám na své jméno (jeden z nich je doslova smlouva na dům, kde bydlím, je tam jasně uvedeno mé celé jméno a adresa -- ve skutečnosti je tento dokument také na seznam přijatých. Původně jsem ho odeslal 14. a posílám znovu 16. A detail, mám kvůli tomu od 12. čekající výběr.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vidím, že jste stále v procesu a myslím, že by bylo nejlepší, kdybyste spolupracovali s kasinem a poskytli, co je potřeba. Pokud se nikam nedostanete a vaše dokumenty jsou stále bezdůvodně odmítány, nezapomeňte je neustále aktualizovat, abychom se vám mohli pokusit pomoci. Zatím budeme muset být trpěliví, protože dáváme kasinům 14 dní na vyřešení situace KYC, takže uvidíme, co se za tu dobu změní a snad úspěšně projdete ověřením.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Fezbet zjevně schválil všechny mé dokumenty, ale stále píše, že můj účet je třeba ověřit, ačkoli nepožádali o žádné nové dokumenty a karta ověření ukazuje, že mých 5 dokumentů bylo přijato. Šel jsem na chat a jejich robotický zákaznický servis mi řekl, abych pokračoval v čekání, aniž by mě informoval o tom, co se stane.

Musím se mýlit, ale zdá se, že tento proces KYC maximálně ztěžují, aby zákazník ztratil trpělivost, zrušil výběr a přišel o celý zůstatek. Je to absurdní nedostatek transparentnosti. Od 12. dne mě neinformovali o procesu e-mailem ani jednou, vždy musím ztrácet čas tím, že navštívím web a zajdu na jejich chat, abych se zeptal, co mám dělat dál.

Nyní pokračuji se všemi svými zjevně přijatými a schválenými dokumenty, přičemž účet stále čeká na ověření, takže pokud dokončím proces KYC, budu muset počkat další 3 dny, než bude výběr zpracován. Je zvláštní, jakou jsem měl smůlu, že jsem konečně něco vyhrál v kasinu a stalo se to v té příšerné sázkové kanceláři.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Perfektní, že vše bylo přijato. Nyní budeme muset počkat, jak říkáte, stále to vypadá, jako by ověření nebylo dokončeno. Vím, že je to hodně práce, ale chce to trochu trpělivosti.

Pevně věřím, že se vám peníze podaří vybrat a vše bude v pořádku. Až se tak stane, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dobře, ale co mám teď dělat? Všechny mé dokumenty byly přijaty a schváleny, nebyly požadovány žádné nové dokumenty a můj účet stále čeká na vyřízení.

Automaticky přeloženo:
hargyon
před 10 měsíci

Zkusil bych se zeptat na podpoře, jak to je a kdy bude 100% váš účet ověřený, pokud píše, že je vše v pořádku. Myslím, že pro kasino by neměl být problém odpovědět a poté můžete pokračovat ve výběru. Pokud nikdo nereaguje a jste stále na stejné stránce, pokusíme se vám pomoci.

Vzhledem k tomu, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení KYC i výběrů a vy se vám podařilo ověřit, myslím, že možná budete muset ještě chvíli počkat a až bude vše, jak má být, výběr proveďte.

Průběžně mě informujte.

Automaticky přeloženo:
hargyon
před 10 měsíci

Řekl bych, že ověřování dokumentů je jen první částí procesu. Existuje mnoho dalších aspektů, které se kasina snaží zkontrolovat před schválením žádosti o výběr nebo dokončením celého KYC. Protože by bylo docela neefektivní vás neustále informovat o tomto tématu, kasina obvykle raději dokončí kontrolu a vysvětlí výsledky na základě závěru.

Naštěstí se toto konkrétní kasino zdá být velmi slušné; proto jsem přesvědčen, že ověření nebude zbytečně zdržováno.

V případě, že byste se chtěli s celým tématem seznámit blíže, doporučuji tento bezplatný e-kurz s názvem „ Ověření hráče iGaming a AML "

Budu tu pro jakékoli aktualizace 🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zkontrolovali můj účet a dali mi lhůtu 22. na obdržení 1 výběru.

Automaticky přeloženo:
hargyon
před 10 měsíci

Paráda, takže je vidět, že to čekání se vyplatilo. Samozřejmě zatím nebudu dělat ukvapené závěry a uvidíme, jestli zítra dostanete první výběr.

Určitě nám také dejte vědět, zda byla úspěšná. Doufám, že před prázdninami budete spokojeni. 😊

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Každopádně po 11 kalendářních dnech, 6 v procesu KYC a 5 čekání na zpracování výběru jsem obdržel první platbu.

Moje negativní zkušenost to nevymaže. Upřímně se vyhněte kasinům, která vám neumožňují ověřit váš účet, kdykoli budete chtít. Tato taktika, že se ptáte jen na to, když hodně vyděláváte, není transparentní a podle mého názoru svévolná.

I když je to v obchodních podmínkách a akceptoval jsem lhůtu 3 pracovních dnů na zpracování výběrů, zůstává to dnes nelogické. A konečně, limit výběru na nově vytvořených účtech je směšně nízký, převod na USD je kolem 350 USD každé 3 pracovní dny. Jinými slovy, pokud vyhrajete 1200 USD, budete čekat 11 kalendářních dní (protože víkendy nejsou zahrnuty), abyste obdrželi celý zůstatek (pokud nenastanou žádné nepředvídané události).

Stěží budu nadále používat FEZbet.

Automaticky přeloženo:
hargyon
před 10 měsíci

Perfektní, že jsi dostal první část peněz. Můžu vědět, na kolik teď čekáš?

Co se týče ověření účtu, většina kasin to dělá tak, že proběhne po prvním výběru. U některých si samozřejmě můžete na požádání ověřit dříve, ale u většiny je to tak, jak jsem popsal.

Rozhodně vás však nebudu přemlouvat, abyste zde pokračovali ve hře, jelikož tuto zkušenost máte za sebou a myslím, že na základě toho můžete zhodnotit, zda je pro vás kasino dobré či nikoliv.

Každopádně dejte mi prosím vědět, až dorazí zbytek vašich peněz, a pokud se vyskytne problém, pokusíme se vám pomoci.

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Včera jsem obdržel 1850 BRL a zbývá dalších 1850 BRL, které, jak věřím, obdržím 27. dne (3 pracovní dny). Vzhledem k tomu, že jsem již obdržel první odstoupení od smlouvy a konečně jsem byl ověřen, věřím, že jej dostanu bez problémů, nezbývá mi než počkat na tuto lhůtu (v dnešní době nelogické, ale mnou akceptované tak, jak jsou v podmínkách) 3 pracovní dny.

Automaticky přeloženo:
hargyon
před 10 měsíci

Ano jistě. Počkáme tedy, zda se vám podaří získat peníze dříve, nebo co se nakonec stane. Určitě mi dejte vědět. Hezké svátky. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Rád bych vyjádřil svou frustraci nad propastnou službou poskytovanou Fezbetem. Již 6 měsíců jsou mé těžce vydělané peníze (~4 000 eur) neprávem uzamčeny na jejich webových stránkách a v dohledu nejsou žádné známky řešení. Navzdory četným pokusům vyhovět jejich ověřovacímu procesu (KYC) tím, že jsem několikrát předložil požadované dokumenty a na požádání provedl úpravy dokumentů, zůstal jsem již více než šest týdnů v limbu bez jakékoli smysluplné odpovědi nebo pokroku (dokumenty byly zbývá ve stavu čekání na ověření). Jejich zákaznická podpora, dá-li se to tak vůbec nazvat, důsledně nenabízí nic jiného než automatické odpovědi a opakují ty samé unavené výmluvy, že můj případ je s „příslušným oddělením". Tento nedostatek transparentnosti a nehorázné ignorování zájmů zákazníků je nejen neprofesionální, ale také naprosto nepřijatelné.


Zbývá mi jen hlásit jejich neetické obchodní praktiky zde v naději, že najdu nějakou pomoc. Máte nějakou radu, jak nyní postupovat, aby se věci daly do pohybu? Dík!

Automaticky přeloženo:
jakikiki12
před 7 měsíci

Nedokážu si představit, jak se musíš cítit, a jsem ohromen, že jsi to dokázal vydržet tak dlouho.

Bez dalších okolků bych vám rád představil Centrum řešení kasino Guru. Členové tohoto týmu se zaměřují na pomoc hráčům v podobně těžkých situacích, a proto jsem přesvědčen, že to opravdu stojí za vyzkoušení!

Abyste měli náskok, tento průvodce 👈 vysvětluje, jak to funguje a co je třeba během toho vysvětlit.

Samozřejmě neříkám, že dokážeme zázraky, ale tento proces je zcela zdarma, vše, co musíte investovat, je váš čas.

Máte-li další otázky nebo chcete diskutovat o dalších podrobnostech týkajících se vašeho nikdy nekončícího procesu ověřování, stačí odpovědět a sdělit nám svůj názor nebo myšlenky.



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Děkuji moc za rychlou odpověď a pochopení Radka! Podívám se na odkaz, který jste mi poskytli, a rozběhnu to pomocí Centra rozlišení.

Automaticky přeloženo:
jakikiki12
před 7 měsíci

Dejte nám prosím vědět, kdykoli budete mít pocit, že potřebujete pomoc nebo pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, 19 dní nemohu vybrat peníze. Čtyřikrát to zrušili. Pátý pokus byl včera s mastercard. Prosím, pomozte, na tento výběr čekám velmi dlouho

Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky