Hej, řeklo vám kasino také důvod, proč byl váš výběr již několikrát zamítnut? Už jste ověřili svůj kasino účet? Hráli jste s bonusem?
Dejte mi vědět, abych měl lepší přehled o situaci.
Hey, did the casino also tell you the reason why your withdrawal has been rejected several times already ? Have you already verified your casino account ? Did you play with a bonus ?
Let me know so I have a better overview of the situation.
Dobrý večer, provedl jsem výběr na 4 dny a jediné, co udělali, je, že mi říkají, abych byl trpělivý a co je v konečné fázi, co mám dělat, abych pomohl
Good evening I have made a withdrawal for 4 days and all they do is tell me to be patient and what is in the final stage what should I do help
Καλησπέρα έχω κάνει μια ανάληψη εδώ και 4 μέρες και το μόνο που κάνουν είναι να μου λετε υπομονή και πτι βρίσκεται στο τελικό στάδιο τι να κάνω βοήθεια
Ahoj, bylo by nejlepší chvíli počkat a být trpělivý. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, abych se nebál hned od začátku. Ptali jste se, proč došlo ke zpoždění?
Ověřili jste zde svůj účet? Už jste měli nějaké úspěšné výběry?
Dejte mi vědět, prosím.
Hi, it would be best to wait a bit and be patient. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal so I wouldn't worry right from the start. You asked why there is a delay ?
Have you verified your account here ? Have you had any successful withdrawals before ?
Let me know, please.
Dobré ráno, máte nějaký kontakt na kasino?
Věřím, že jsem jimi byl oklamán
Dostal jsem nabídku na bezrizikovou sázku do 900 PLN
Vložil jsem 900 PLN, prohrál jsem sázku a bylo mi vráceno 900 PLN, abych mohl hrát do 1. července, dnes je 26. června, a tento bonus mi byl odebrán bez udání důvodu.
Good morning, do you have any contact with the casino?
I believe I was deceived by them
I received an offer for a risk-free bet up to PLN 900
I deposited PLN 900, lost my bet and received a refund of PLN 900 to play until July 1, today is June 26 and this bonus was taken away from me without giving any reason.
Dzien dobry , czy ma pan jakis kontakt z kasynem ?
Uwazam ze zostalem przez nich oszukany
Dostalem oferte na zaklad bez ryzyka do kwoty 900 zl
Wplacilem 900 zl , przegralem swoj zaklad i dostalem zwrot 900 zl na zagranie do 1 lipca, dzis jest 26 czerwiec i ten bonus zostal mi zabrany bez podania zadnego powodu
Kontaktovali jste v této věci podporu kasina? Věřím, že byste to měli určitě vyzkoušet. Měli by být schopni vysvětlit, co se může stát. Nemůžeme se s nimi za vás spojit, pouze při každé stížnosti se náš tým snaží kontaktovat zástupce kasina.
Získali jste nějaké snímky obrazovky podmínek tohoto bonusu, kde je patrné, že vypršení platnosti je 1. července? Mohlo by vám pomoci, kdybyste jim to poskytli.
Have you contacted the casino's support regarding this? I believe you should try that for sure. They should be able to explain what could happen. We are unable to get in touch with them for you, only whenever a complaint is submitted does our team try to get in touch with the casino representatives.
Did you get any screenshots of the terms of this bonus where it shows that the expiry is on July 1, perhaps? It could help you if you would provide it to them.
Ano, psal jsem na podporu několikrát a nikdy jsem nedostal odpověď, proč se tak stalo, bylo pouze napsáno, že je to rozhodnutí správy
Bohužel jsem nestihl udělat screenshot ukazující, že bonus platí do 1. července, ale rozhodně byl
Mohl byste v této záležitosti kontaktovat jejich servisní oddělení?
Yes, I wrote to the support several times and never received an answer why this was done, it was only written that it was the administration's decision
Unfortunately, I didn't have time to take a screenshot showing that the bonus is valid until July 1, but it definitely was
Could you contact their service department regarding this matter?
Tak ,kilka razy pisałem w tej sprawie do supportu i ani razu nie otrzymałem odpowiedzi dlaczego tak zrobiono,napisano tylko że taka jest decyzja administracji
Niestety nie zdążyłem zrobić screena że bonus jest do 1 lipca ale napewno tak było
Czy mogłaby się pani skontaktować z ich działem obsługi w tej sprawie ?
Ahoj!
Řekl jsem to už mnohokrát. Nemůžeme vám pomoci se záležitostmi souvisejícími se sportovním sázením a tento druh sázky bez rizika mi připadá jako jedna. Klidně mě samozřejmě opravte.
I kdyby to souviselo s kasinovými hrami, prostě nemůžeme kasino kontaktovat vaším jménem, aniž byste odeslali stížnost.
Tak to funguje. I když je mi líto, že kasino nemá zájem o vysvětlení, zdá se, že s tím nemůžeme nic dělat.
Hi!
I said this many times before. We can't assist you with sports betting-related matters, and this kind of risk-free bet sounds like one to me. Feel free to correct me, of course.
Even if it were related to casino games, we just can't contact the casino on your behalf without you submitting a complaint.
That's how it works. Allthough I'm sorry to see the casino is not interested in explanation, it seems there is nothing we can do about it.
Rozumím, ale mohu kasino hodnotit z hlediska sportovního sázení?
I understand, but can I rate the casino in terms of sports betting?
Rozumiem, czy moge jednak wystawic ocene kasynie pod katem zakladow sportowych ?
Pokud máte na mysli uživatelskou recenzi, bude také zamítnuta. Zabýváme se zde kasinovými hrami, nikoliv sportovním sázením, takže chápete, že by se to k tomuto tématu asi moc netýkalo. 😥
If you mean user review, that would also be rejected. We deal with casino games here, not sports betting, so you understand that it would probably not be very relevant to this topic. 😥
Chápu tě, ale lidi nehrají jen v kasinech, já se bavím i sportem a v kasinu
Myslím, že by bylo dobré, aby lidé věděli, jak se kasina chovají a věnovali se sportovní sekci.
Ještě dodám, že jde o sport, dobře?
I understand you, but people not only play in casinos, I also have fun in sports and in the casino
I think it would be good for people to know how casinos behave and pay attention to the sports section.
Let me add that it's about sports, okay?
Rozumiem pana jednak ludzie nie tylko graja w kasynach, ja rowniez bawie sie i w sport i w kasyno
Mysle ze dobrze by bylo zeby ludzie wiedzieli jak kasyna postepuja i uwazali na sekcje sport
Dopisze ze chodzi o sport ok ?
Myslíte si, že by to kasina měla dělat? Že nejprve nabídnou bonus a pak bonus odeberou? Kdybych věděl, že se kasino takto chová, někde jsem o tom četl, nikdy bych takovou akci nebral, bohužel mě ovlivnilo velmi vysoké hodnocení a nechal jsem se zmást, že kasino je poctivé.
Do you think casinos should do this? That they offer a bonus first and then take the bonus away? If I had known that the casino acted like this, I had read about it somewhere, I would never have taken such a promotion, unfortunately I was influenced by the very high rating and I was fooled into thinking that the casino was honest.
Czy uwaza pan ze kasyna powinny tak postepowac ? Ze najpierw proponuja bonus a w trakcie zabieraja ten bonus ? Jakbym wiedzial ze kasyno tak postepuje, gdzies tak u was o tym przeczytal nigdy bym nie wziol takiej promocji, niestety zasugerowalem sie bardzo wysoka ocena i dalem sie nabrac ze kasyno jest uczciwie
Chápu tě, ale lidi nehrají jen v kasinech, já se bavím i sportem a v kasinu
Myslím, že by bylo dobré, aby lidé věděli, jak se kasina chovají a věnovali se sportovní sekci.
Ještě dodám, že jde o sport, dobře?
I understand you, but people not only play in casinos, I also have fun in sports and in the casino
I think it would be good for people to know how casinos behave and pay attention to the sports section.
Let me add that it's about sports, okay?
Rozumiem pana jednak ludzie nie tylko graja w kasynach, ja rowniez bawie sie i w sport i w kasyno
Mysle ze dobrze by bylo zeby ludzie wiedzieli jak kasyna postepuja i uwazali na sekcje sport
Dopisze ze chodzi o sport ok ?
Ano, hráči, kteří sázejí na sport, samozřejmě mohou vyjádřit svůj názor. Důležité je, že naše recenze se sázením ani trochu nezabývají a také nemáme odborníky na hodnocení případů, kdy hráč prohraje neférově. Proto se vždy obracíme k tomu, že pokud jde o sportovní sázení, mohou hráči své zklamání popsat na fóru, ale jinde se jim to asi nepodaří.
Yes, players who bet on sports can of course express their opinion. The important thing is that our reviews do not deal even a little bit with betting and we also do not have experts to evaluate cases when a player loses money unfairly. That's why we always turn to the fact that if it's about sports betting, the players can describe their disappointment on the forum, but they probably won't be able to do it elsewhere here.
Myslíte si, že by to kasina měla dělat? Že nejprve nabídnou bonus a pak bonus odeberou? Kdybych věděl, že se kasino takto chová, někde jsem o tom četl, nikdy bych takovou akci nebral, bohužel mě ovlivnilo velmi vysoké hodnocení a nechal jsem se zmást, že kasino je poctivé.
Do you think casinos should do this? That they offer a bonus first and then take the bonus away? If I had known that the casino acted like this, I had read about it somewhere, I would never have taken such a promotion, unfortunately I was influenced by the very high rating and I was fooled into thinking that the casino was honest.
Czy uwaza pan ze kasyna powinny tak postepowac ? Ze najpierw proponuja bonus a w trakcie zabieraja ten bonus ? Jakbym wiedzial ze kasyno tak postepuje, gdzies tak u was o tym przeczytal nigdy bym nie wziol takiej promocji, niestety zasugerowalem sie bardzo wysoka ocena i dalem sie nabrac ze kasyno jest uczciwie
Určitě ne, takové chování neobhajuji a kasina by měla být upřímná. Také víte, proč vám byl odebrán bonus? Byl to nějaký bonus za vklad? 😕
Certainly not, I don't advocate such a behaviour and casinos should be honest. Also, do you know why your bonus was taken away ? Was it some kind of deposit bonus ? 😕
Zeptal jsem se několikrát a kasino nemohlo poskytnout důvod, proč se tak stalo
Byla to sázka bez rizika, tj. po prohrané sázce jsem musel hrát o prohranou částku a měl jsem na to čas do 1. července.
I asked several times and the casino could not provide a reason why this was done
It was a risk-free bet, i.e. after losing the bet, I had to play for the lost amount and I had until July 1 to do so.
Dopytywałem kilkanaście razie i kasyno nie potrafiło podać powodu dla którego to zrobiono
Był to o zakład bez ryzyka tzn po przegranym zakładzie musiałem zagrać za przegraną kwotę i miałem na to czas do 1 lipca
Chápu, pokud vám kasino stále nic neřeklo, pravděpodobně vám to říká dost a vše, co potřebujete vědět. Pokud je tomu tak, máte možnost jít hrát do jiného kasina, pokud zde máte takový problém a jste ignorováni. Pravděpodobně k tomu nejlepšímu. 😕
Oh I see, if the casino still hasn't told you anything, that probably tells you enough and all you need to know. If that's the case, you have the option to go play at another casino if you're having this kind of trouble here and you're being ignored. Probably for the best. 😕
Ahoj lidi, mám otázku: můžete mi pomoct s nevyřízenými výběry, i když většinou sázím na sport? Zkoušel jsem kasino FEZbet velmi málokrát, ale nikdy jsem na něm nevydělal. Všechny peníze, které jsem vydělal, byly sportovní sázení.
Abych uvedl nějaký další kontext, mám 3 čekající výběry (celkem ~2 200,00 BRL), 2 5. září a jeden 7. září. Kontaktoval jsem jejich podporu a oni mi řekli, že v jejich finančním sektoru došlo ke zpoždění, ale poté už mě nikdy nekontaktovali.
Když jsem se snažil najít více informací o zpožděních výběrů, narazil jsem na Casino Guru a doufám, že mi někdo může pomoci nebo mi alespoň dá směr, kterým se řídit.
Předem děkuji!! :)
Hey guys I have a question: are you guys able to help me with pending withdraws even if I mostly bet on sports? I tried FEZbet casino very few times, but never made money on it. All the money I've made was on sports betting.
To give some extra context, I have 3 pending withdraws (~2,200.00 BRL in total), 2 on September 5th and one on the 7th. I contacted their support and they told me there was a delay within their financial sector, but never contacted me after that.
As I tried to find more information on withdraws delays, I have ran into Casino Guru and hopefully someone can help me or at least give me a direction to follow.
Thanks in advance!! :)
Toto kasino je podvod, pokud se vám podaří vybrat své prostředky, už s nimi nikdy nehrajte!!!
This casino is a scam, if you manage to withdraw your funds never play with them again!!!
To kasyno to oszuści , jeśli uda ci się wypłacić swoje środki już nigdy więcej u nich nie graj !!!
Ahoj lidi, mám otázku: můžete mi pomoct s nevyřízenými výběry, i když většinou sázím na sport? Zkoušel jsem kasino FEZbet velmi málokrát, ale nikdy jsem na něm nevydělal. Všechny peníze, které jsem vydělal, byly sportovní sázení.
Abych uvedl nějaký další kontext, mám 3 čekající výběry (celkem ~2 200,00 BRL), 2 5. září a jeden 7. září. Kontaktoval jsem jejich podporu a oni mi řekli, že v jejich finančním sektoru došlo ke zpoždění, ale poté už mě nikdy nekontaktovali.
Když jsem se snažil najít více informací o zpožděních výběrů, narazil jsem na Casino Guru a doufám, že mi někdo může pomoci nebo mi alespoň dá směr, kterým se řídit.
Předem děkuji!! :)
Hey guys I have a question: are you guys able to help me with pending withdraws even if I mostly bet on sports? I tried FEZbet casino very few times, but never made money on it. All the money I've made was on sports betting.
To give some extra context, I have 3 pending withdraws (~2,200.00 BRL in total), 2 on September 5th and one on the 7th. I contacted their support and they told me there was a delay within their financial sector, but never contacted me after that.
As I tried to find more information on withdraws delays, I have ran into Casino Guru and hopefully someone can help me or at least give me a direction to follow.
Thanks in advance!! :)
To je opravdu nešťastné, pokud dojde ke zpoždění s výběrem. V tomto případě však nebudeme moci zasáhnout, protože to souvisí se sportovním sázením a je nám to opravdu líto.
Pokud v tomto ohledu neobdržíte žádné aktualizace, dejte nám vědět a my vám můžeme navrhnout nějaké stránky, které se zabývají sportem.
Určitě počkáme na vaši odpověď.
That is really unfortunate if there is delays with a withdrawal. In this case, though we won't be able to intervene, because it is related to the sports betting and we are really sorry for that.
If you don't get any updates regarding this, let us know and we could suggest some sites that deal with sports.
We'll surely wait for your reply.
další kancelář feťáků, která nezaplatila, výběr čekal od pátku, výběr zrušil a hotovo....
another office of faggots that didn't pay, the withdrawal was pending since Friday, cancelled the withdrawal and that's it....
еще одна контора пидарасов, которая не заплатила, вывод стоял с пятницы, отменила вывод и все....
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.