FórumKasinaFEZbet Casino - všeobecná diskuze

FEZbet Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od Radka
|
21988 zobrazení 115 odpovědí |
|
1...5 6
před měsícem

Píšu do chatu, jen píšou, že je chyba v systému s výběrem a to, že mi stáhli z účtu 500 eur je normální???

Automaticky přeloženo:
před měsícem

a dal jsi jim dokonce hodnocení 9,8??? za co? Za zrušení mých výher a odebrání mých peněz?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ahoj Romi! děkuji za odpověď.

Kluci z CG odvádíte skvělou práci! Velmi užitečné pro hráče.


Už je to nějaký čas, ale plně mi zaplatili 27. a 29. září.

Požádali mě o 3 různá ověření – identitu, bankovní výpisy a selfie s jejich webem na pozadí. Potvrzení každé validace trvalo 48–72 hodin. Takže lidem radím, aby byli trpěliví.


Aby se vyhnuli budoucím problémům se zákazníky, měli by zlepšit své metody ověřování a také zákazníkům jasně říci, že je to požadavek, aby každý výběr prošel. Tak, jak je to dnes, je to stinné a může vést zákazníka k obavám o bezpečnost svých prostředků.


Každopádně ještě jednou díky.

Pokračujte ve skvělé práci!

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

další kancelář feťáků, která nezaplatila, výběr čekal od pátku, výběr zrušil a hotovo....

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vidím, že jste z tohoto kasina opravdu naštvaní, ale můžeme to prosím vzít krok za krokem, aby byl problém lépe srozumitelný?🙏

Co tím myslíš, že ti vzali peníze, prosím, jak jsi řekl ve svém druhém příspěvku?

Požádal jsi o stažení v pátek, že? Je váš účet plně ověřen, nebo musíte projít procesem?

Vidíte stále peníze na svém účtu nebo se tam již nezobrazují?

Odpovězte prosím na další podrobnosti týkající se toho všeho a my se pokusíme zjistit, co by se v tomto kasinu mohlo stát.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj Romi! děkuji za odpověď.

Kluci z CG odvádíte skvělou práci! Velmi užitečné pro hráče.


Už je to nějaký čas, ale plně mi zaplatili 27. a 29. září.

Požádali mě o 3 různá ověření – identitu, bankovní výpisy a selfie s jejich webem na pozadí. Potvrzení každé validace trvalo 48–72 hodin. Takže lidem radím, aby byli trpěliví.


Aby se vyhnuli budoucím problémům se zákazníky, měli by zlepšit své metody ověřování a také zákazníkům jasně říci, že je to požadavek, aby každý výběr prošel. Tak, jak je to dnes, je to stinné a může vést zákazníka k obavám o bezpečnost svých prostředků.


Každopádně ještě jednou díky.

Pokračujte ve skvělé práci!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děkuji mnohokrát za milá slova. Vždy se snažíme našim uživatelům pomoci.

Jsem rád, že jste obdrželi své peníze, a je příjemné číst některé vaše vnitřnosti. Pokud máte zájem, můžete odeslat uživatelskou recenzi, kde popíšete tuto svou zkušenost. Opravdu by to mohlo pomoci ostatním lépe pochopit, jak toto kasino funguje.

Zde je odkaz pro vás, pokud se tak rozhodnete.

Budeme se těšit, že se opět ozvete.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ano, v pátek jsem vyhrál 2 sázky a dal to na výběr a včera vzali peníze a na účtu nejsou žádné peníze. Nepožadovali ověření!!!

Automaticky přeloženo:
livetimelv
před měsícem

V tomto případě jste opravdu udělali správně, že jste zde podali stížnost . Náš tým začne záležitost vyšetřovat a doufejme, že se jim podaří spojit se s kasinem, abychom mohli zjistit, co se stalo.

Jste nyní schopni komunikovat s podporou?

Počkejme si na další krok ohledně vašeho případu, který nás dovede k vyřešení toho všeho.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Můžu je kontaktovat ale nic tam nepíšou protože pracujou jen na chatu a nemůžou říct nic o financích...už jsem otevřel stížnost...je mi zle z otevírání kasin a ne platit lidem peníze, které vyhráli... Musíme najít způsob, jak s nimi jednat...

Automaticky přeloženo:
livetimelv
před měsícem

Jo, obvykle live chat nemá žádné informace o výběrech a podobně.

Určitě chápu vaši frustraci, ale buďme trpěliví a snad se to brzy vyřeší.

A možná nakonec kasino dokáže opravit chybu, jak řekli, že to bylo kvůli tomu, a brzy dostanete své peníze. Že?🤷‍♀️

Budeme tu, pokud budete mít nějaké novinky ohledně toho všeho.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Řeknou to samé co Spinaga, akorát tomu člověku zavřeli účet a hotovo!!! a ty jsi nepomohl!!!

Automaticky přeloženo:
livetimelv
před měsícem

Víte, myslím, že by bylo fér vysvětlit, že prostě nemůžeme hájit zájem hráče, pokud kasino prokáže, že tento konkrétní hráč porušil základní pravidla. Jako ty ve Spinaze. To je vlastně důvod, proč jsme vám nemohli pomoci.

Nechci být zlý, ale můžete nás prosím ujistit, že něco podobného se ve FEZbet Casinu nestalo? Pokud jste přesvědčeni, že toto kasino odpoví stejným způsobem, přirozeně to vyvolává některé otázky.

Doufám, že si uvědomujete, že mým jediným cílem je pomoci vám vyvarovat se zbytečných chyb.


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

hráli tam lidi a ne já a když už mě tu bylo vidět, tak jsem taky napsal příspěvek, jen ne o mých herních účtech ale o ostatních, je na to nějaký zákaz? Dá se dokázat, že jsem nehrál já, ale jiný člověk, jen nechtějí vrátit peníze, to je vše.. zablokovali účet a to je dobře!

Automaticky přeloženo:
livetimelv
před měsícem

Také nechápu, proč mají kasina, která podvádějí a okrádají lidi, tak vysoké hodnocení, kasino Fezbet mě podvedlo za 900 PLN, nikdo neměl zájem pomoci, na kasino Fezbet je tolik stížností a hodnocení je stále 9,8, pro mě je to nepochopitelné

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Paní Radko, proč má toto kasino stále tak vysoké hodnocení? Na toto kasino je tolik stížností a špatných názorů a hodnocení je stále téměř maximální, něco tu není v pořádku, že k takovým situacím dochází

Automaticky přeloženo:
před měsícem

hráli tam lidi a ne já a když už mě tu bylo vidět, tak jsem taky napsal příspěvek, jen ne o mých herních účtech ale o ostatních, je na to nějaký zákaz? Dá se dokázat, že jsem nehrál já, ale jiný člověk, jen nechtějí vrátit peníze, to je vše.. zablokovali účet a to je dobře!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Promiňte, chcete říct, že sdílíte informace jménem někoho jiného? S největší pravděpodobností jsem vám dobře nerozuměl. Zajímalo by mě, co hodláte dokázat a také komu. Možná máte na mysli vaši současnou stížnost na FezBet? Veronice jistě můžete poskytnout cokoliv; ona si tím projde, neboj.

Pokud mohu odhadnout ze snímku obrazovky zveřejněného ve vláknu stížností, kasino trpí technickými problémy; no, může se to stát. Máte nějaký důvod se domnívat, že kasino k vám není upřímné?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Paní Radko, proč má toto kasino stále tak vysoké hodnocení? Na toto kasino je tolik stížností a špatných názorů a hodnocení je stále téměř maximální, něco tu není v pořádku, že k takovým situacím dochází

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den. Jmenuji se Radka, jestli ti to nevadí.

Již dříve jsme diskutovali o mnoha kasinech přesně stejným způsobem. Stále platí stejné důvody. omlouvám se; Došla mi pro vás vysvětlení a je mi líto, že i přes naši maximální snahu vysvětlit vám, jak to funguje, se stále ptáte na stejné otázky.

Mějte prosím na paměti tyto věci:

příspěvky na fóru se nepočítají do hodnocení

nezapočítávají se také neuzavřené stížnosti nebo vyřešené stížnosti

Na druhou stranu tyto body , ke kterým můžete kdykoli přistupovat, jsou stále platné:

Velmi velké kasino založené na našem výzkumu a odhadech

Podmínky kasina považujeme za spravedlivé

Nenalezeno na žádné relevantní černé listině kasina

Žádné stížnosti hráčů nebo velmi nízká hodnota zadržených výher ve stížnostech ve vztahu k velikosti kasina

Zvažovali jsme i další faktory, které měly mírně negativní dopad na index bezpečnosti kasina


V podstatě to je ono. Pokud máte pocit, že kasina nejednají férově, můžete odeslat další stížnost související s hazardními hrami.


Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky