DomůFórumKasinaFEZbet Casino - všeobecná diskuze

FEZbet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od Radka
|
24 248 zobrazení 115 odpovědí |
|
12 3 4...6
před 2 roky

Prosím, pomozte mi, doteď neodpověděli

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Sledujte prosím průběh reklamace , já ani Magda vám v tuto chvíli nemůžeme dále pomoci. Doufám, že chápete.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Rozhořčení je hodně, zatím nevím, co se stalo, nekontaktovali se. Se mnou

Automaticky přeloženo:
priethiagoo123
před 2 roky

Dobrý den, chápu, že se rozčilujete, ale jak Radka uvedla výše, teď nám nezbývá než čekat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne! Požádal jsem o výběr z tohoto kasina 30. dubna a už je to 5 dní a nedostal jsem zaplaceno! Na webu zobrazuje platby pix za méně než 24 hodin!

Automaticky přeloženo:
Tatihaag
před rokem

Ahoj.

Už jste prošli prosím prvotním ověřením účtu? To je hlavní důvod takového "zpoždění".

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Po 6 dnech s čekajícím výběrem jsem byl požádán o ověření účtu a podpora mě informovala, že to trvá až 3 dny

Automaticky přeloženo:
Tatihaag
před rokem

Aha, tak to je o ověření. Vím, že je to na hovno, ale prozatím byste měli udělat vše, co je ve vašich silách, abyste to zvládli.

Doufejme, že to nebude problém. 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Díky bohu padl kořist

Automaticky přeloženo:
Tatihaag
před rokem

Jakmile tedy kasino spustí KYC ihned po podání žádosti o výběr, bude to o 6 dní kratší proces. 😀

Děkujeme za tuto dobrou zprávu! co máš teď v plánu?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji moc za podporu

Automaticky přeloženo:
Tatihaag
před rokem

Nemáš zač.

Přejeme hodně štěstí a spoustu skvělých zážitků! ✨🙌

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino omezilo můj limit sázky na 10 € poté, co jsem získal 33 % prostřednictvím vsazení bonusu za první vklad. Jak je to povoleno?

Automaticky přeloženo:
arminmatchbetting
před rokem

Hej, jestli můžu vědět, jaký bonus sis vzal? Měli jste do té doby maximální sázku v jakékoli výši? Zkusili jste se zeptat na podpoře, proč tomu tak je, nebo jste se podívali do Smluvních podmínek, zda se něco takového nemůže stát během sázení?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Byl to první vkladový bonus a já jsem byl omezený hned poté, co jsem dosáhl 33 % sázkového požadavku. Prakticky znemožňují hraní s bonusem. Živý chat nedokázal odpovědět na žádnou z mých otázek a e-mailová adresa neodpověděla. V T&C jsem nic neviděl, ale je tam hodně textu.

Automaticky přeloženo:
arminmatchbetting
před rokem

Připadá mi nezvyklé a zvláštní, pokud by se měly podmínky v průběhu bonusu změnit a bonus omezit podobným způsobem. Vzhledem k tomu, že živý chat není užitečný a kasino nereaguje na e-maily, není příliš užitečné.

Co se týče Obchodních podmínek, určitě je nemusíte číst celé, ale je fajn použít zkratku ctrl + f k vyhledání slova bonus a zúžení toho, co by pro vás bylo potřeba.

Pokud si však myslíte, že došlo k omylu a nikdo Vám není ochoten a ani schopen pomoci, pak Vám doporučuji podat reklamaci u nás. Co říkáš ?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hej lidi. Jsem uživatelem některých kasin sítě Rabidi od roku 2020-21 a tento týden se domnívám, že na FEZBET začal problém. Pokusil jsem se udělat KYC v roce 2021, ale protože jsem v té době neměl doklad o adrese, mohl jsem jej odeslat až v roce 2022 – a není překvapením, že odmítli s tím, že můj účet nepotřebuje ověření. Až do tohoto týdne jsem měl NEŠTĚSTÍ vyhrát téměř 4000 R$ s vkladem 100 R$ jen hraním automatů a živých her... Požádal jsem o výběr a čekal jsem téměř 4 dny bez odezvy, až do včerejška znovu požádali o KYC. Odeslal jsem vše, dokonce i transakční historii, kterou Astropay neposkytuje, odeslal jsem to s pomocí svého account managera (jelikož jsem v Astropay uživatel na černé úrovni), ale žádná odpověď.

Co se stane... Zároveň Sportaza (další kasino Rabidi) včera také požádalo o KYC poté, co jsem téměř 5 dní čekal na výběr 250 BRL. Vše jsem již odeslal, ale obávám se, že mi prostě budou tvrdit, že mám duplicitní účet, což není pravda, protože mám pouze jeden účet u Fezbet, Sportaza, Rabona,... které jsou všechny od Rabidi. Počkám do 18.12., zda dostanu nějakou odpověď, jinak budu muset otevřít stížnost a doufám, že budu počítat s vaší pomocí v CasinoGuru.

Automaticky přeloženo:
hargyon
před rokem

Pokud mohu – jak to vidím já, už se obáváte problémů, které nikdo nahlas nezmínil, že? Samozřejmě obecně platí, že v každém kasinu v rámci skupiny si můžete otevřít jeden účet.

Musím také říci, že kasinům poskytujeme 14 celých dní na dokončení KYC a všech souvisejících kontrol. Nenechte se tedy zmást, pokud navrhujeme počkat.

Dovolte mi jednoduchou otázku: v čem se vlastně zdá být problém?

Chápu, že by to mohlo být rychlejší, ale kromě toho, co vás tak znepokojuje?

Dejte mi vědět, prosím.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Znepokojuje mě, že Sportaza aktivně používám již delší dobu a nikdy nepožádali o ověření. Během mého používání kasin Rabidi se mi však nikdy nepodařilo nashromáždit zůstatek ve více než jednom kasinu Rabidi přesně jako preventivní opatření, protože zejména zde v Brazílii existuje mnoho zpráv o lidech, kteří měli svůj účet bez logického odůvodnění zablokován, což jsme skončili abyste pochopili, že problém může být způsoben tím, že máte účty ve více než jednom kasinu.


Co se stalo... Na začátku týdne jsem používal Sportazu, dokud jsem jednoduše neudělal vklad u Fezbetu a nakonec jsem hodně vyhrál na automatech. Požádal jsem o výběr v obou a čekal jsem déle než 4 dny na zprávu, že se můj výběr zpracovává - a pak současně Fezbet i Sportaza požádaly o PŘESNĚ stejné KYC ve stejnou dobu. A co mě trápí čím dál víc, je fakt, že oba vklady jsou u STEJNÉHO poskytovatele plateb.


Vzhledem k negativní zkušenosti uživatelů v Brazílii a vzhledem k této skutečnosti se obávám možnosti, že budou tvrdit, že mám duplicitní účet, a jednoduše mě zabanují. Nádech úzkosti, nebudu lhát, ale existují zprávy v množném čísle od kolegů/jiných lidí zde v Brazílii, kteří měli stejný problém.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Fezbet schválil mou identitu, digitální peněženku a historii transakcí, ale odmítl můj doklad o adrese. Poslal jsem fakturu za můj internetový účet, dokument, který je na seznamu povolených, ale odmítli s tím, že je to pro mobilní internet (jako, co?). Každopádně jsem poslal smlouvu na dům, kde bydlím, kde je moje celé jméno a adresa a doufám, že bude přijata, protože jsou jediným dokladem o adrese, který mám na jméno. Mám účet za kreditní kartu, ale říkají, že nepřijímají digitální banky. Poslal jsem také fakturu za vodu, která je na jméno mé matky (protože žije se mnou), jako alternativu a budu čekat na odpověď.


Na straně Sportaza, ačkoli požádali o přesně stejný KYC, stále mi nedali aktualizaci.


Abych lépe vysvětlil svou úzkost, zde v Brazílii máme web „podobný" CasinoGuru, ale pokrývá prakticky všechny společnosti a nejen sázkové kanceláře... A obsahuje NĚKOLIK zpráv od uživatelů, kteří měli tento problém s ověřováním a kteří vysvětlili, že měli účty ve více než jednom kasinu Rabidi a převážná většina (alespoň ze zpráv tam obsažených, jak ze Sportaza, tak z Fezbetu – které tam nezodpovídají –), skončila uzavřením účtu a ztrátou finančních prostředků.


Pevně doufám, že tím trpím jen "nechtěně", protože je to obrovská muka.

Automaticky přeloženo:
hargyon
před rokem

Hm, chápu, proč se bojíš a je to hlavně kvůli zkušenostem ostatních hráčů, ale nemyslím si, že je nutné být negativní. To, že máte účet ve více kasinech, neznamená, že byste porušili pravidlo více účtů. Pokud byste měli více účtů v jednom kasinu, nastal by problém.

Doporučuji vám tedy zaměřit se na dokončení KYC a uvidíme, jak to půjde dál.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky