Sledujte prosím průběh reklamace , já ani Magda vám v tuto chvíli nemůžeme dále pomoci. Doufám, že chápete.
Kindly keep an eye on the progress of the complaint, I or Magda can't help you further at the moment. I hope you understand.
Dobrý den, chápu, že se rozčilujete, ale jak Radka uvedla výše, teď nám nezbývá než čekat.
Hello, I understand that you are upset, but as Radka stated above, all we have to do now is to wait.
Dobré odpoledne! Požádal jsem o výběr z tohoto kasina 30. dubna a už je to 5 dní a nedostal jsem zaplaceno! Na webu zobrazuje platby pix za méně než 24 hodin!
Good afternoon! I requested a withdrawal from this casino on April 30th and it's been 5 days and I haven't been paid! On the website it shows pix payments in less than 24 hours!
Boa tarde! Solicitei saque nesse cassino dia 30 de abril e já se passaram 5 dias e não me foi pago ! No site mostra pagamentos pix em menos de 24 h !
Ahoj.
Už jste prošli prosím prvotním ověřením účtu? To je hlavní důvod takového "zpoždění".
Dej mi vědět.
Hello.
Have you already passed the initial account verification, please? It's the main reason for such a "delay".
Let me know.
Po 6 dnech s čekajícím výběrem jsem byl požádán o ověření účtu a podpora mě informovala, že to trvá až 3 dny
After 6 days with the withdrawal pending, I was asked to verify the account and the support informed me that it takes up to 3 days
Depois de 6 dias com o saque pendente me solicitaram a verificação de conta e o suporte me informou que leva até 3 dias
Aha, tak to je o ověření. Vím, že je to na hovno, ale prozatím byste měli udělat vše, co je ve vašich silách, abyste to zvládli.
Doufejme, že to nebude problém. 🤞
Ahh, so it is about the verification. I know it sucks, but for now, you should do all in your power to pass it.
Let's just hope it wouldn't be a problem. 🤞
Jakmile tedy kasino spustí KYC ihned po podání žádosti o výběr, bude to o 6 dní kratší proces. 😀
Děkujeme za tuto dobrou zprávu! co máš teď v plánu?
So once the casino starts the KYC immediately after the withdrawal request is made, it would be 6 day shorter process. 😀
Thanks for this good news! What do you plan now?
Děkuji moc za podporu
Thank you very much for the support
Muito obrigado pelo suporte
Nemáš zač.
Přejeme hodně štěstí a spoustu skvělých zážitků! ✨🙌
You are welcome.
Wish you the best of luck and tons of great experiences! ✨🙌
Hej, jestli můžu vědět, jaký bonus sis vzal? Měli jste do té doby maximální sázku v jakékoli výši? Zkusili jste se zeptat na podpoře, proč tomu tak je, nebo jste se podívali do Smluvních podmínek, zda se něco takového nemůže stát během sázení?
Hey, if I may know, what bonus did you take ? Did you have a maximum bet of any amount until then ? Did you try to ask the support why this is so, or did you check the Terms and Conditions to see if something like this can happen during wagering ?
Byl to první vkladový bonus a já jsem byl omezený hned poté, co jsem dosáhl 33 % sázkového požadavku. Prakticky znemožňují hraní s bonusem. Živý chat nedokázal odpovědět na žádnou z mých otázek a e-mailová adresa neodpověděla. V T&C jsem nic neviděl, ale je tam hodně textu.
It was the first deposit bonus and I only got limited right after I hit 33% of the wagering requirement. They make it virtually impossible to play with the bonus. The live chat couldn't answer any of my questions and the email address hasn't answered. I didn't see anything in the T&C but there is a lot of text there.
Připadá mi nezvyklé a zvláštní, pokud by se měly podmínky v průběhu bonusu změnit a bonus omezit podobným způsobem. Vzhledem k tomu, že živý chat není užitečný a kasino nereaguje na e-maily, není příliš užitečné.
Co se týče Obchodních podmínek, určitě je nemusíte číst celé, ale je fajn použít zkratku ctrl + f k vyhledání slova bonus a zúžení toho, co by pro vás bylo potřeba.
Pokud si však myslíte, že došlo k omylu a nikdo Vám není ochoten a ani schopen pomoci, pak Vám doporučuji podat reklamaci u nás. Co říkáš ?
I find it unusual and strange if the conditions should change during the bonus and limit the bonus in a similar way. Since the live chat is not helpful and the casino does not respond to emails, it is not very helpful.
As for the Terms and Conditions, you certainly don't need to read them in full, but it's nice to use the ctrl + f shortcut to find the word bonus and narrow down what would be necessary for you.
However, if you think there is a mistake and no one is willing or able to help you, then I recommend that you file a complaint with us. What do you say ?
Hej lidi. Jsem uživatelem některých kasin sítě Rabidi od roku 2020-21 a tento týden se domnívám, že na FEZBET začal problém. Pokusil jsem se udělat KYC v roce 2021, ale protože jsem v té době neměl doklad o adrese, mohl jsem jej odeslat až v roce 2022 – a není překvapením, že odmítli s tím, že můj účet nepotřebuje ověření. Až do tohoto týdne jsem měl NEŠTĚSTÍ vyhrát téměř 4000 R$ s vkladem 100 R$ jen hraním automatů a živých her... Požádal jsem o výběr a čekal jsem téměř 4 dny bez odezvy, až do včerejška znovu požádali o KYC. Odeslal jsem vše, dokonce i transakční historii, kterou Astropay neposkytuje, odeslal jsem to s pomocí svého account managera (jelikož jsem v Astropay uživatel na černé úrovni), ale žádná odpověď.
Co se stane... Zároveň Sportaza (další kasino Rabidi) včera také požádalo o KYC poté, co jsem téměř 5 dní čekal na výběr 250 BRL. Vše jsem již odeslal, ale obávám se, že mi prostě budou tvrdit, že mám duplicitní účet, což není pravda, protože mám pouze jeden účet u Fezbet, Sportaza, Rabona,... které jsou všechny od Rabidi. Počkám do 18.12., zda dostanu nějakou odpověď, jinak budu muset otevřít stížnost a doufám, že budu počítat s vaší pomocí v CasinoGuru.
Hey guys. I have been a user of some Rabidi network casinos since 2020-21 and this week I believe a problem started at FEZBET. I tried to do KYC in 2021, but as I didn't have proof of address at the time, I was only able to submit it in 2022 – and unsurprisingly, they refused saying my account didn't need verification. Until this week I had the UNHAPPINESS of winning almost R$4000 with a deposit of R$100 just by playing slots and live games... I requested a withdrawal and waited almost 4 days without a response, until yesterday they asked for KYC again. I sent everything, even a transaction history that Astropay doesn't provide, I sent it with the help of my account manager (as I'm a black level user at Astropay), but there was no response.
What happens... At the same time, Sportaza (another Rabidi casino) also asked for KYC yesterday after I waited for almost 5 days to receive a withdrawal of 250 BRL. I have already sent everything, but I am afraid that they will simply claim that I have a duplicate account, which is not true because I only have one account with Fezbet, Sportaza, Rabona,... which are all from Rabidi. I will wait until 12/18 to see if I receive any response, otherwise I will have to open a complaint and I hope to count on your help at CasinoGuru.
Olá pessoal. Sou usuário de alguns casinos da rede Rabidi desde 2020-21 e esta semana acredito que começou um problema na FEZBET. Tentei fazer KYC em 2021, mas como não tinha comprovante de endereço na época, só consegui enviar em 2022 – e sem surpresa, eles recusaram dizendo que minha conta não precisava de verificação. Até que nessa semana tive a INFELICIDADE de ganhar quase 4000 R$ com um depósito de 100 R$ só jogando slots e jogos ao vivo... Solicitei um saque e esperei quase 4 dias sem resposta, até que ontem pediram KYC novamente. Enviei tudo, até um histórico de transações que a Astropay não fornece enviei com a ajuda da minha gerente de contas (pois sou usuário nível black na Astropay), mas sem resposta.
O que acontece... No mesmo instante a Sportaza (outro casino Rabidi) também pediu um KYC ontem após eu esperar por quase 5 dias um recebimento de saque de 250 BRL. Já enviei tudo, mas receio que simplesmente afirmem que tenho uma conta duplicada, o que não é verdade porque só tenho uma conta com Fezbet, Sportaza, Rabona,... que são todos de Rabidi. Aguardarei até o dia 18/12 para ver se recebo alguma resposta, caso contrário terei que abrir uma reclamação e espero contar com a ajuda de vocês CasinoGuru.
Pokud mohu – jak to vidím já, už se obáváte problémů, které nikdo nahlas nezmínil, že? Samozřejmě obecně platí, že v každém kasinu v rámci skupiny si můžete otevřít jeden účet.
Musím také říci, že kasinům poskytujeme 14 celých dní na dokončení KYC a všech souvisejících kontrol. Nenechte se tedy zmást, pokud navrhujeme počkat.
Dovolte mi jednoduchou otázku: v čem se vlastně zdá být problém?
Chápu, že by to mohlo být rychlejší, ale kromě toho, co vás tak znepokojuje?
Dejte mi vědět, prosím.
If I may - the way I see it, you are already worried about issues no one mentioned aloud, right? Of course, in general, you can open one account at each casino within the group.
I also have to say that we provide casinos with 14 full days to complete the KYC and all associated checks. So, do not be confused if we suggest waiting.
Allow me just a simple question: what actually seems to be the problem?
I understand it could be swifter, but aside from that, what makes you so worried?
Let me know, please.
Znepokojuje mě, že Sportaza aktivně používám již delší dobu a nikdy nepožádali o ověření. Během mého používání kasin Rabidi se mi však nikdy nepodařilo nashromáždit zůstatek ve více než jednom kasinu Rabidi přesně jako preventivní opatření, protože zejména zde v Brazílii existuje mnoho zpráv o lidech, kteří měli svůj účet bez logického odůvodnění zablokován, což jsme skončili abyste pochopili, že problém může být způsoben tím, že máte účty ve více než jednom kasinu.
Co se stalo... Na začátku týdne jsem používal Sportazu, dokud jsem jednoduše neudělal vklad u Fezbetu a nakonec jsem hodně vyhrál na automatech. Požádal jsem o výběr v obou a čekal jsem déle než 4 dny na zprávu, že se můj výběr zpracovává - a pak současně Fezbet i Sportaza požádaly o PŘESNĚ stejné KYC ve stejnou dobu. A co mě trápí čím dál víc, je fakt, že oba vklady jsou u STEJNÉHO poskytovatele plateb.
Vzhledem k negativní zkušenosti uživatelů v Brazílii a vzhledem k této skutečnosti se obávám možnosti, že budou tvrdit, že mám duplicitní účet, a jednoduše mě zabanují. Nádech úzkosti, nebudu lhát, ale existují zprávy v množném čísle od kolegů/jiných lidí zde v Brazílii, kteří měli stejný problém.
It worries me that I have been actively using Sportaza for a long time and they have never asked for verification. However, during my time using Rabidi casinos I never managed to accumulate a balance in more than one Rabidi Casino precisely as a precaution, because especially here in Brazil there are many reports of people having their account banned without a logical justification, which we ended up giving to understand that the problem may be due to the fact that you have accounts at more than one casino.
What happened... At the beginning of the week I was using Sportaza, until I simply made a deposit at Fezbet and ended up winning a lot on slots. I requested the withdrawal in both and waited for more than 4 days having the word that my withdrawal was being processed -- and then simultaneously both Fezbet and Sportaza asked for EXACTLY the same KYC, at the same time. And what worries me more and more is the fact that both deposits are to the SAME payment provider.
Given the negative experience of users in Brazil and given this fact, I am worried about the possibility of them claiming that I have a duplicate account and simply banning me. A touch of anxiety, I'm not going to lie, but there are reports in the plural from colleagues/other people here in Brazil who had this same problem.
Me deixa preocupado o fato de eu usar a Sportaza ativamente há muito tempo e nunca terem pedido verificação. Porém, nesse tempo de uso de casinos Rabidi eu nunca cheguei a acumular saldo em mais de um Casino Rabidi justamente por precaução, porque principalmente aqui no Brasil existem muitos relatos de pessoas que tem a conta banida sem uma justificativa lógica, o que acabamos dando a entender que o problema possa ser pelo fato de ter contas em mais de um casino.
O que aconteceu... No começo da semana eu estava usando a Sportaza, até que simplesmente fiz um depósito na Fezbet e acabei ganhando bastante em slots. Pedi o saque nas duas e esperei por mais de 4 dias tendo a palavra que meu saque estava em processamento -- para então simultaneamente tanto Fezbet quanto Sportaza pedirem KYC EXATAMENTE iguais, ao mesmo tempo. E o que me preocupa mais e mais é o fato dos depósitos de ambas serem para o MESMO provedor de pagamentos.
Dado a experiência negativa dos usuários do Brasil e dado a esse fato, estou sim preocupado com a possibilidade de alegarem que tenho conta duplicada e simplesmente me banirem. Um toque de ansiedade, não vou mentir, mas existem relatos no plural de colegas/outras pessoas aqui no Brasil que teve esse mesmo problema.
Fezbet schválil mou identitu, digitální peněženku a historii transakcí, ale odmítl můj doklad o adrese. Poslal jsem fakturu za můj internetový účet, dokument, který je na seznamu povolených, ale odmítli s tím, že je to pro mobilní internet (jako, co?). Každopádně jsem poslal smlouvu na dům, kde bydlím, kde je moje celé jméno a adresa a doufám, že bude přijata, protože jsou jediným dokladem o adrese, který mám na jméno. Mám účet za kreditní kartu, ale říkají, že nepřijímají digitální banky. Poslal jsem také fakturu za vodu, která je na jméno mé matky (protože žije se mnou), jako alternativu a budu čekat na odpověď.
Na straně Sportaza, ačkoli požádali o přesně stejný KYC, stále mi nedali aktualizaci.
Abych lépe vysvětlil svou úzkost, zde v Brazílii máme web „podobný" CasinoGuru, ale pokrývá prakticky všechny společnosti a nejen sázkové kanceláře... A obsahuje NĚKOLIK zpráv od uživatelů, kteří měli tento problém s ověřováním a kteří vysvětlili, že měli účty ve více než jednom kasinu Rabidi a převážná většina (alespoň ze zpráv tam obsažených, jak ze Sportaza, tak z Fezbetu – které tam nezodpovídají –), skončila uzavřením účtu a ztrátou finančních prostředků.
Pevně doufám, že tím trpím jen "nechtěně", protože je to obrovská muka.
Fezbet approved my identity, digital wallet and transaction history, but refused my proof of address. I sent the invoice for my internet bill, a document that is on the permitted list, but they refused saying it was for mobile internet (like, what?). Anyway, I sent the contract for the house where I live which shows my full name and address and I hope it will be accepted, as they are the only proof of address I have in my name. I have a credit card bill, but they say they don't accept digital banks. I also sent the water bill which is in my mother's name (as she lives with me) as an alternative and I will wait for a response.
On the Sportaza side, although they asked for exactly the same KYC, they still haven't given me an update.
To give a better explanation about my anxiety, here in Brazil we have a website "similar" to CasinoGuru but it covers practically all companies and not just betting houses... And it contains SEVERAL reports from users who had this problem with verification and who explained that they had accounts in more than one Rabidi casino and the vast majority (at least of the reports contained there, both from Sportaza and Fezbet -- which are not answered by them there --, ended up having the account closed and the lost funds.
I really hope that I'm just suffering "inadvertently" about this, because it's a huge anguish.
A Fezbet aprovou minha identidade, carteira digital e histórico de transações da mesma, no entanto recusou meu comprovante de endereço. Enviei a fatura de conta da minha internet, documento que consta na lista de permitidos, mas recusaram dizendo que era de internet móvel (tipo, o quê?). Enfim, enviei o contrato da casa onde moro que consta meu nome completo e endereço e espero que seja aceito, pois são os únicos comprovantes de endereço que tenho em meu nome. Tenho fatura de cartão de crédito, mas dizem não aceitar bancos digitais. Enviei também a conta de água que está no nome da minha mãe (pois ela mora comigo) como alternativa e vou aguardar uma posição.
No lado da Sportaza, embora tenham pedido exatamente o mesmo KYC, ainda não me deram uma atualização.
Para dar uma maior explicação sobre minha ansiedade, aqui no Brasil temos um site "parecido" com o CasinoGuru só que abrange praticamente todas empresas e não só casas de apostas... E nela constam VÁRIOS relatos de usuários que tiveram esse problema com a verificação e que explicitaram que tinham contas em mais de um casino da Rabidi e a grande maioria (pelo menos dos relatos lá contidos, tanto de Sportaza e Fezbet -- que não são respondidos por eles por lá --, acabaram tendo a conta encerrada e os fundos perdidos.
Espero mesmo que eu esteja apenas sofrendo "atoa" quanto a isso, pois é uma angustia bem grande.
Hm, chápu, proč se bojíš a je to hlavně kvůli zkušenostem ostatních hráčů, ale nemyslím si, že je nutné být negativní. To, že máte účet ve více kasinech, neznamená, že byste porušili pravidlo více účtů. Pokud byste měli více účtů v jednom kasinu, nastal by problém.
Doporučuji vám tedy zaměřit se na dokončení KYC a uvidíme, jak to půjde dál.
Hm I understand why you are worried and it's mainly because of the experience other players have had, but I don't think being negative is necessary. Just because you have an account in multiple casinos doesn't mean you would break the multiple account rule. If you had multiple accounts in one casino, there would be a problem.
So I recommend you to focus on completing KYC and we will see how it goes from there.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.