před 2 roky
Je na čase, aby licenční úřad také rozhodl ve prospěch zákazníka...
Is it time that the licensing authority also decides in favor of the customer ...
Wird Zeit das die Lizenzbehörde auch zugunsten des Kunden entscheidet....
0
Je na čase, aby licenční úřad také rozhodl ve prospěch zákazníka...
Is it time that the licensing authority also decides in favor of the customer ...
Wird Zeit das die Lizenzbehörde auch zugunsten des Kunden entscheidet....
Myslíš, že by mi Daniel nebo někdo z vás mohl trochu pomoci?
Myslím, že Daniel má nejvíce know-how ve sportovním sázení... to je pravda
Do you think Daniel or someone of you could help me a little?
I think Daniel has the most know-how in sports betting ... that's right
Glaubst du Daniel oder jemand von euch könnte mir etwas helfen?
Ich denke das Daniel das meiste know how von Sportwetten hat..stimmts😉
Prosím, zeptejte se na své otázky a jsem si jistý, že se Daniel pokusí pomoci.
Please, ask your questions and I'm sure that Daniel will try to help.
Pokud si vzpomínám, kasino uvedlo, že jste neprošli ověřovacím hovorem. Je mi líto, ale toto není můj obor. 🙁
As I recall the casino stated that you did not pass the verification call. I'm sorry but this is not my field of knowledge. 🙁
jo, správně
A věřte mi ... tu a tam jsem hrál sportovní sázky a kasinové automaty ... a úspěšně ...
Mám a měl jsem účet u mnoha poskytovatelů, ale nikdy nic takového nebylo...
Yeah right
And believe me ... I've been playing sports bets and casino slots now and then ... and successfully ...
I have and had an account with many providers but there has never been anything like it ...
Ja...richtig
Und glaube mir....ich spiele seit über 20 Jahren sportwetten und Casinoslots ab und zu....und das erfolgreich...
Habe und hatte bei vielen Anbietern einen Account aber sowas gab es noch nie....
Chápu. No, reklamace byla vyřízena a výsledek nemohu změnit. Doufejme, že vyhrajete jinde bez problémů s výhrou.
Užij si víkend. 🙂
I see. Well, the complaint has been dealt with and I can't change the result. Let's hope you will win elsewhere with no trouble getting the winnings.
Have a nice weekend. 🙂
Většina z nás v CasinoGuru váš případ zná. Každopádně s tím nemůžeme nic moc jiného dělat a upřímně, můj osobní názor je, že licenční úřad Curacao se ve skutečnosti nezabývá tím, co je fér a co ne. Viděli jsme mnoho případů, kdy bylo jasné, že hráč má pravdu, ale úřad rozhodl ve prospěch kasina. Obvykle je to tehdy, když kasino uplatňuje nějaká nespravedlivá pravidla. Říkáme: pravidla jsou nespravedlivá, hráč má pravdu. Licenční úřad Curacao říká: bylo to napsáno v pravidlech, hráč pravidlo porušil, kasino má pravdu. Je jim úplně jedno, jestli jsou pravidla spravedlivá nebo ne.
Most of us in CasinoGuru are familiar with your case. Anyway, there's not much else we can do with it and honestly, my personal opinion is that Curacao licensing authority doesn't really deal with what's fair and what isn't. We've seen many cases where it was clear that the player is right, but the authority decided in favour of the casino. It's usually when a casino applies some unfair rules. We say: the rules are unfair, the player is right. Curacao licensing authority says: it was written in the rules, the player broke the rule, the casino is right. They don't really care whether the rules are fair or not.
Proč úřad vydává licence s nespravedlivými podmínkami? Musí se jim to nechat zkontrolovat a zakázat.
Cítím se naprosto nespravedlivě zacházeno..a je nenormální, když nesedí na delší páce. Nemůžete dělat vše jen proto, abyste vytáhli zákazníkovy peníze z kapes.
Každopádně to zkusím a napíšu jim stížnost....
Why does the authority issue licenses with unfair terms and conditions? They must be allowed to check it and forbid it.
I feel totally unfairly treated .. and it is abnormal if you do not sit on the longer lever. You can't do everything just to get the customer's money out of their pockets.
I'll try anyway and write them a complaint ....
Warum erteilt die Behörde Lizenzen mit unfairen AGBs? Die müssen es doch prüfen und untersagen dürfen.
Ich fühle mich total unfair behandelt..und es ist abartig wenn man nicht am längeren Hebel sitzt. Man kann nicht alles machen um den Kunden nur das Geld aus der Tasche ziehen.
Ich versuche es trotzdem und schreibe denen eine Beschwerde....
Úřad vydává licenci, protože za to dostávají zaplaceno. Pak máte úřady s různými přístupy. Existují orgány, které jsou úzce spjaty s národní vládou. Kdykoli vydají licenci, můžete jim věřit. Ale pak máte úřady, které vydávají licenci v podstatě komukoli, kdo za to zaplatí.
Pak vše závisí na kasinu. Existují skvělá kasina s velmi vstřícným přístupem k zákazníkům, která jsou licencována na Curacau nebo dokonce žádnou licenci nemají. Ale je to díky jejich vedení, ne proto, že by takoví měli být, protože mají licenci.
Například máte kasina, která jsou licencována v Kostarice. Nikdy jsem neslyšel o případu, že by hráč kontaktoval licenční úřad a ten by mu i odpověděl.
The authority issues the license, because they get paid for it. Then you have authorities with different approaches. There are authorities that are closely related to the national government. Whenever they issue a license, you can trust them. But then you have authorities that issues the license to basically anyone who pays for it.
Then it all depends on the casino. There are great casinos with very customer-friendly approach that are licensed in Curacao or they don't even have any license. But it's thanks to their management, not because they need to be like that, because they have the license.
For example you have casinos that are licensed in Costa Rica. I've never heard about a case where a player contacted the licensing authority and they would even reply to him.
Co se stane, když podáte stížnost?
What happens when you file a complaint?
Was passiert wenn man eine Beschwerde einrreicht?
Právě mi ukradli peníze!!! Žádost o duplicitní účet a zatím se mnou nemluvili
They just stole my money!!! Claiming duplicate account and so far they haven't spoken to me
Eles simplesmente roubaram meu dinheiro!!! Alegando conta duplicada e até agora não falaram comigo
Dobrý den, není to vůbec příjemná situace. Vidím, že jste již podal stížnost , což je skvělé. Doufám, že náš tým pro stížnosti dokáže věci vyřešit a přinést více objasnění. O výsledku nás prosím informujte zde v diskuzi. 🤞
Hello, this is not a pleasant situation at all. I can see you already submitted a complaint what is great. I hope our complaint team is able to sort things out and bring more clarification. Let us informed about the result also here in discussion please. 🤞
Dobrý den Magdo, stále jsem neodpověděla, odeslala jsem několik emailů a prostě účet, na kterém jsou moje peníze, byl smazán!!! Ale zatím žádná odpověď
Chci jen své peníze, to je vše
příliš smutné
Hello Magda I still haven't answered so far I've sent several emails and simply the account that is my money has been deleted !!! But so far no reply
I just want my money that's all
too sad
Olá Magda ainda não me responderam até agora já mandei vários e-mails e simplesmente a conta que está meu dinheiro foi deletada !!! Mais até agora nada de responder
Só quero meu dinheiro só isso
Triste dmais
Horší!! Dostal jsem emaily o zpracovaných výběrech, vše bylo v pořádku, ale při platbě účet smazali!!
Worse !! I received the emails of the processed withdrawals, everything was ok but when paying they deleted the account!!
O pior !! Recebi os e-mails dos saques processados , tudo certo mais na hora de pagar deletaram a conta !!
Ahoj, rozumím, ale je tu i pozitivní věc. Když prověřuji další stížnosti týkající se kasina FEZbet zde na našich webových stránkách . FEZbet Casino vyřešilo všechny stížnosti v minulosti, což znamená, že velmi dobře komunikuje s naším týmem pro stížnosti.
Věřím, že Váš případ bude vyřešen s kladným výsledkem. Prosím, buďte teď trpěliví.
Hi, I understand, but there is also positive thing. When I am checking other complaints regarding to FEZbet Casino here on our website. FEZbet Casino solved all complaints in the past what means they communicate very well with our complaint team.
I believe that your case will be resolved with positive result. Please just be patient now.
Samozřejmě jsem trpělivý!! Jediné, co mi přijde divné, je, že mě doteď nekontaktovali!! Byl jsem jediný kdo kontaktoval chat a nic mi nevysvětlují !!! Protože nezrušili účet v době mého vkladu nebo v době, kdy jsem si šel vyzvednout své denní roztočení!! Právě teď v době mých výběrů zrušili!!! Vstoupil jsem do faz sázky s důvěrou v jejich práci a oni jsou z toho tak smutní!!!
Of course I'm patient!! The only thing I find strange is that they haven't contacted me so far!! I was the only one who contacted the chat and they don't give me an explanation of anything !!! Because they didn't cancel the account at the time of my deposit or at the time I went to claim my daily spins!! They just canceled now at the time of my withdrawals!!! I entered the faz bet trusting their work and they are so sad about it!!!
Claro estou paciente !! Só oque eu acho estranho é que eles até agora não entraram em contato comigo !! Só eu que entrei em contato com o chat e eles não me dão explicação de nada !!! Porque eles não cancelaram a conta então na hora do meu depósito ou na hora que fui reinvindicar os meus giros diários!! Só cancelaram agora na hora do meus saques !!! Entrei na fez bet confiando no trabalho deles e estão tão triste com isso !!!
Jsem pobouřen, že mi zatím neposlali žádný e-mail s vysvětlením!!! Poslal jsem jim více než 10 emailů!!!
Nejprve odešli pouze říct, že můj účet byl zablokován po množství tamních výběrů!! Proč tě nevarovali dřív!???? To vše je ukrást peníze, které mi právem patří
I'm outraged so far they haven't sent me any email explaining anything !!! I sent them more than 10 emails!!!
First they only left to say that my account was blocked after the amount of withdrawals there!! Why didn't they warn you sooner!???? This is all to steal the money that is rightfully mine
Estou indignada até agora não me mandaram nenhum e-mail explicando nada !!! Mandei mais de 10 e-mails pra eles !!!
Primeiro só deixaram para falar que minha conta foi bloqueada depois do valor dos saques lá!! Porque não avisaram antes !???? Isso tudo para roubar o dinheiro que é meu por direito
Jsem pobouřen, že mi zatím neposlali žádný e-mail s vysvětlením!!! Poslal jsem jim více než 10 emailů!!!
Nejprve odešli pouze říct, že můj účet byl zablokován po množství tamních výběrů!! Proč tě nevarovali dřív!???? To vše je ukrást peníze, které mi právem patří
I'm outraged so far they haven't sent me any email explaining anything !!! I sent them more than 10 emails!!!
First they only left to say that my account was blocked after the amount of withdrawals there!! Why didn't they warn you sooner!???? This is all to steal the money that is rightfully mine
Estou indignada até agora não me mandaram nenhum e-mail explicando nada !!! Mandei mais de 10 e-mails pra eles !!!
Primeiro só deixaram para falar que minha conta foi bloqueada depois do valor dos saques lá!! Porque não avisaram antes !???? Isso tudo para roubar o dinheiro que é meu por direito
Je mi líto, ale je na kasinu, aby vysvětlilo kvalitu podpory a jak přesně personál řeší problémy hráčů. No, upřímně si nejsem jistý, co se děje, nemám ponětí, jak nebo jestli vás kasino dokázalo varovat nebo ne. Zjišťuji pouze, že váš účet ještě není ověřen, takže předpokládám, že toto je první problém. Kasino nemůže zpracovat žádný výběr, pokud váš účet a možnost platby nejsou ověřené, na druhou stranu bych očekával okamžité odeslání některých pokynů. Udělali jste, co jste mohli, a stížnost je odeslána, nyní prosím dejte týmu stížností prostor, aby se jí mohl zabývat.
I'm sorry but it's up to the casino to explain the quality of support and how exactly the staff deals with players' issues. Well, I'm honestly not sure what is the matter I have no clue how or even if the casino was able to warn you or not. I only find out that your account has not been verified yet, so I guess that this is the first problem. Casino can't process any withdrawal if your account and payment option are not verified, on the other hand, I would expect some instructions to be sent immediately. You did what you could, and the complaint is submitted, now give the complaint team some space to deal with it, please.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.