FórumKasinaCrownPlay Casino - všeobecná diskuze

CrownPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 8 měsíci od Romi
|
18445 zobrazení 180 odpovědí |
|
1...3 4 5...10
před 7 měsíci

Ahoj,

Dále mám problém, že od 26.3.2024 (tj. 10 dní) mi nebyla zpracována ani dokončena výplata.

Stále je tam napsáno "v procesu". Chat posílá předem napsané odpovědi a činí tak již 5 dní. Nedostávám žádnou odpověď na email...


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Možná byste měli kasinu nahlásit, že už nikdo nevkládá peníze

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zajímavé je, že dnes zaplatili. Možná je to kvůli hodnocení zde na Casino Guru 😀

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kdo zná kasino, které je dobré a vyplácí velmi rychle. 🙂)

Automaticky přeloženo:
manuu732
před 7 měsíci

Kasina Dama.Nv vyplácejí do 2 dnů a jsou podle mého názoru velmi renomovaná.

CatCasino dokonce ve stejný den!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Můj výběr byl 27. března, po obdržení prostředků také zavřu svůj účet. Hraji na jiných místech, kde jsou výplaty velmi rychlé, prostřednictvím bankovního převodu...nicméně můj důvod, proč jsem zde hrál, byl, protože jsem australský rezident a poskytovatelé her, jako je pragmatic, playngo, quickspin atd., nejsou k dispozici ke hře kvůli změnám zákonů zde, ale byly k dispozici pro Australany, aby si zahráli v Crownplay.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Podmínky říkají 3 pracovní dny a já jsem čekal 7 pracovních dní a podle mého názoru kasino porušuje své vlastní všeobecné obchodní podmínky.

Oficiálně jsem stížnost nepodal, jen jsem vyjádřil svůj názor zde na fóru.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj,

asi jen nedorozumění s uzavřenou reklamací. Děkuji Vám za vysvětlení.

Každopádně smluvní podmínky obvykle poskytují běžné časové rámce pro výběry. Pokud kasino zaznamenává zpoždění v toku procesu, jeho prvním zájmem není změnit podmínky, ale pracovat na problému.

Takže za normálních okolností by očekávané termíny měly fungovat. Abych byl upřímný, KYC následuje výběry a ne každé ověření je stejné. O dodatečném ověření nemluvě. 🙁

Tak či onak, soucítím s vámi a jsem rád, že jste to s námi sdíleli.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zajímavé je, že dnes zaplatili. Možná je to kvůli hodnocení zde na Casino Guru 😀

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Skvělá zpráva!! Děkujeme za upozornění! 👍

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Můj výběr byl 27. března, po obdržení prostředků také zavřu svůj účet. Hraji na jiných místech, kde jsou výplaty velmi rychlé, prostřednictvím bankovního převodu...nicméně můj důvod, proč jsem zde hrál, byl, protože jsem australský rezident a poskytovatelé her, jako je pragmatic, playngo, quickspin atd., nejsou k dispozici ke hře kvůli změnám zákonů zde, ale byly k dispozici pro Australany, aby si zahráli v Crownplay.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Doufejme, že je to jen otázka času. Na základě předchozích dobrých zpráv jsem docela přesvědčen, že by to nakonec mělo být v pořádku.

Vsadím se, že je pro vás těžké najít dostupné kasino podporující více než několik poskytovatelů her, nemám pravdu? 🤔

Takže je mi líto, že musíte hledat dál.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj lidi,

Také jsem požádal o výběr 29. března, dodnes říkají, že jsou zpoždění bla bla bla, měl bych si být jistý, že dostanu své peníze atd.

Hrál jsem v několika kasinech dama nebo rabidi a všiml jsem si, že první výplata vždy trvá o něco déle. Jakmile jednou zaplatíte, další výplata netrvá déle než 3 dny. Trápí mě to a každý den dělám rozruch v chatu a e-mailu, ale na e-mail nedostávám žádnou odpověď a v chatu vždy to samé.

Automaticky přeloženo:
Marco90
před 7 měsíci

Obvykle, když dojde na první výběr, kasino musí provést ověření účtu, takže to může být vlastně důvod zpoždění. Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Na dokončení tohoto procesu dáváme kasinům celých 14 dní, jak vám Veronika také vysvětlila ve vaší stížnosti . Živý chat není vždy informován o všech žádostech o výběr, takže na ně nejsou vždy schopni odpovědět.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Vím, že odpovídáte jinému hráči, ale pokud jde o ověření, nedovolí mi ověřit můj účet a v sekci ověření je uvedeno, že nepotřebuji, což je velmi zvláštní...toto bude můj druhý výběr, provedl jsem zkušební výběr menší částky, abych zjistil, zda zaplatí (60 AUD), což udělali za 2 dny, neověřeno. Takže mít více stížností na toto místo ve stejném časovém období by není to znepokojující? Neposílají e-maily všem o tom, co se děje, není tam vůbec žádná komunikace...takže podle mého názoru by to nebylo spolehlivé místo, kde by si někdo mohl hrát nebo se připojit. A také jsem stále neobdržel odstoupení od smlouvy.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zbývá 12 dní, stále nevyplatili.

Na podporu píšu každý 2. den a také s nimi chatuji, ale bez úspěchu

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Ale jen první výplata, stále čekám na druhou výplatu o den později.

Nyní uplynulo 12 dní a podle chatu bude platba provedena dnes večer. Čekám, co se stane.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, také už 10 dní čekám na výplatu. Požádal jsem o výplatu 29. března a do dnešního dne se nic nestalo.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dnes jsem tedy obdržel obě platby.


Také jsem/byl jsem na webu nový. Každá výplata trvala přesně 12 dní.

Takže všem čekajícím...bude to trvat asi 12 dní.


lg

Automaticky přeloženo:
Thaladriel
před 7 měsíci

To je skvělé slyšet!! Děkuji za aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Thaladriel
před 7 měsíci

12 dní obecně nebo 12 pracovních dní?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

12 dní obecně, zaplatil jsem 27. března 2024.

Automaticky přeloženo:
Thaladriel
před 7 měsíci

Tady v Perthu v Austrálii je pondělí 23:00 a můj výběr byl také 27. března...myslím, že to vydrží do středy...mimochodem, je někdo z vás ověřený? A pokud ano, požádala vás podpora, abyste se ověřili, nebo jste se mohli ověřit prostřednictvím ověřovací sekce ve vašem účtu?

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky