před 9 měsíci
Jsou tady nějaké novinky? Obdrželi jste svou výplatu?
Is there any news here? Have you received your payout?
Gibt es hier Neuigkeiten haben sie ihre Auszahlung erhalten ?
0
Jsou tady nějaké novinky? Obdrželi jste svou výplatu?
Is there any news here? Have you received your payout?
Gibt es hier Neuigkeiten haben sie ihre Auszahlung erhalten ?
Je mi líto, že to tak je, ale evidentně s tím nemůžeme nic dělat. Vzhledem k tomu, že kasino stále zpracovává váš výběr, musíme jen čekat a být trpěliví. Pokud máte kasina, kde vaše výběry projdou za jeden den, pak víte, že u nich musíte zůstat, protože to není úplně normální. Existuje mnoho kasin, kde výběry nedosáhnete tak rychle.
Nic však není ztraceno a je to zřejmě jen otázka času. Pokud problémy přetrvávají, můžete nás aktualizovat a my budeme postupovat podle toho.
I'm sorry that it's like this, but obviously there's nothing we can do about it. With the casino still processing your withdrawal, we just have to wait and be patient. If you have casinos where your withdrawals go through in one day, then you know you have to stay with them, because it's not quite normal. There are a lot of casinos where you don't get withdrawals that fast.
However, nothing is lost and it's probably only a matter of time. If there are still problems you can update us and we will proceed accordingly.
Ahoj,
Začal jsem vyplácet 14. března, řekli, že jsou potřeba 3 pracovní dny, teď jsme 5. pracovní den a nic, zákaznický servis mě může požádat jen o trpělivost, 126 eur je zaseknutých.
Hi,
i have started a payout on the 14th of March, they said 3 business day needed, now we are on the 5. business day and nothing, customer service can only ask me to be patient, 126 euro is stucked in.
Ahoj, vidím, že máš stejný problém jako přehrávač před tebou. Už to nějakou dobu trvá a kasino má zjevně zpoždění s výplatou. Kasino vám neřeklo nic jiného než být trpělivý? Je třeba dodat, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení takového procesu, takže samozřejmě musíme být opravdu trpěliví.
Také jste podali stížnost , takže pokud problémy přetrvávají, náš tým po 14 dnech zasáhne.
Budu ti držet palce. 🤞
Hi, I see you have the same problem as the player before you. It's been going on for a while and apparently the casino has a delay in paying out. The casino hasn't told you anything except to be patient ? It should be added that we give casinos 14 days to resolve such a process, so obviously we really have to be patient.
You have also lodged a complaint, so if there are still issues, our team will intervene after the 14 days.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Směšně reálné, dám je do 18:00 pak reklamaci. 3 pracovní dny jsou 3 pracovní dny a pro oba platí všeobecné obchodní podmínky. V určitém okamžiku také nemohu platit své účty
Ridiculously real, I'll give them until 6 p.m. then file a complaint. 3 working days are 3 working days and the general terms and conditions are valid for both. I also can't pay my bills at some point
Lächerlich echt werde denen bis 18uhr Zeit geben dann eine beschwerde einreichen 3 Werktage sind 3 Werktage und Allgemeine Geschäftsbedingungen sind für beide gültig kann auch nicht meine Rechnungen irgendwann zahlen
16. března jsem požádal o výplatu a do dnešního dne se nic nestalo. Podpora říká, že výplata je ve finální kontrole finančním týmem a další podpora mluví o problémech, všem mohu jen doporučit, aby se neregistrovali a nehráli s Crownplay, opravdu špatné takto zacházet s hráči
On March 16th I requested a payout and nothing has happened to date. The support says that the payout is in the final check by the finance team and the next support is talking about problems, I can only recommend everyone not to register and play with Crownplay, really bad to treat players like that
Am 16 März habe ich eine Auszahlung beantragt bis heute ist nix passiert im Support heisst es einmal die Auszahlung ist in der finalen Prüfung vom Finanz Team und der nächste Support redet von Problemen, kann nur jedem empfehlen sich nicht bei Crownplay zu registrieren und zu spielen , echt mies so mit Spielern umzugehen
Byl váš výběr již zpracován nebo vyplacen?
Has your withdrawal been processed or paid out yet?
Wurde Ihre Auszahlung bis jetzt bearbeitet oder Ausgezahlt ?
Myslím, že když vyhraju částku jako 5000-10000 €, pak nezaplatí, ani vám nedoporučuji, počkejte na peníze a pak znovu nevkládejte
I think when i will win highet like 5000-10000€ then they wont pay, i dont recommend for you either, wait for the money and then dont deposit again
Gratulujeme k obdržení peněz.
Doufám, že dostanu svou výplatu a poté opustím kasino pochybně
Congratulations on receiving your money.
I hope I get my payout and will then leave the casino dubious
Glückwunsch das sie ihr Geld erhalten haben.
Hoffe das ich meine Auszahlung auch bekomme und werde das casino dann verlassen unseriös
Vyplatili mi 6. nebo 7. den a já se dostal do skrillu. Také jsem pro ně psal na chat každý den, přeji vám to nejlepší a držte se dál od stránky, hledejte něco lepšího, nebo pokud můžete hrát pouze zde, nehrajte vůbec. Hodně štěstí brácho🍀
They paid me out on the 6 or 7. Day and i made it to skrill. Also I wrote for them on chat every single fcking day, I wish you the best and keep yourseld away from the site, look for something better, or if you can only play here, dont play at all. Good luck bro🍀
Ano, díky, nejlepší je nehrát, nezlob se, neprohrávat peníze, tobě taky všechno nejlepší a zdravím z Německa.
Yes, thanks, it's best not to play, don't get angry, don't lose money, all the best to you too and greetings from Germany.
Ja danke am besten nicht spielen nicht ärgern kein Geld verlieren, dir auch alles gute und einen gruss aus Deutschland.
16. března jsem požádal o výplatu a do dnešního dne se nic nestalo. Podpora říká, že výplata je ve finální kontrole finančním týmem a další podpora mluví o problémech, všem mohu jen doporučit, aby se neregistrovali a nehráli s Crownplay, opravdu špatné takto zacházet s hráči
On March 16th I requested a payout and nothing has happened to date. The support says that the payout is in the final check by the finance team and the next support is talking about problems, I can only recommend everyone not to register and play with Crownplay, really bad to treat players like that
Am 16 März habe ich eine Auszahlung beantragt bis heute ist nix passiert im Support heisst es einmal die Auszahlung ist in der finalen Prüfung vom Finanz Team und der nächste Support redet von Problemen, kann nur jedem empfehlen sich nicht bei Crownplay zu registrieren und zu spielen , echt mies so mit Spielern umzugehen
Opravdu jste se pokusili zkontrolovat se zákaznickou podporou tím, že jste jim poslali e-mail, nebo se jen zeptali na live chat na situaci, zajímalo by mě?🤔 Někdy není live chat plně informován, víte.🤷♀️ Kdykoli máte chuť podat žádost stížnost, jsme tu, abychom vám pomohli.
Have you actually tried to check with the customer support by sending them an email, or just asked the live chat about the situation, I wonder?🤔 Sometimes the live chat is not fully informed, you know.🤷♀️ Whenever you feel like filing a complaint, we are here to help.
Dobrý den, pravděpodobně jsem napsal 3 až 5 e-mailů a nikdy jsem nedostal odpověď, ale jednou řekli, že má výplata přijde brzy, a to bylo v pátek minulý týden a také jsem udělal snímek obrazovky každého chatu z podpory
Hello, I probably wrote 3 to 5 emails and never received an answer, but once they said my payout would be coming soon and that was on Friday last week and I also took a screenshot of every chat from support
Guten Tag habe bestimmt 3 bis 5 Emails geschrieben und nie eine Antwort erhalten ,doch einmal da hiess es meine Auszahlung kommt bald und das war am Freitag letzte woche und habe jeden chat vom support auch einen Screenshot gemacht
Byl to dobrý tah pořídit snímky obrazovky. Vzhledem k tomu, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše kolem výběru vyřešili, pokud to půjde nad rámec toho, dejte nám vědět a my se pokusíme pomoci.
Na druhou stranu je fajn, že vám kasino řeklo, že váš výběr by měl brzy přijít, takže alespoň nějak komunikuje. Pokud ale budete čekat a neuslyšíte nic nového, bude reklamace na místě.
Takže počkám, jak se to vyvine.
It was a good move to take screenshots. However, since we give casinos 14 days to sort out everything around the withdrawal, if it goes beyond that, let us know and we'll try to help.
On the other hand, it's nice that the casino told you that your withdrawal should be coming soon, so at least it's communicating somehow. But if you keep waiting and don't hear anything new, a complaint will be in order.
So I'll wait and see how it develops.
VAROVÁNÍ! Buďte s nimi opatrní! Před 8 dny jsem požádal o výplatu, ale nikdy jsem neobdržel, dvakrát jsem požádal o pomoc podporu Crownplay, ale stále nic, poslali pouze informace o kopírování/vložení a vždy požádali o více času. Na webu TOS vidí 3 pracovní dny na provedení výplaty:
WARNING! Be Careful with them! I asked a payout 8 days ago, but never recieved, asked the crownplay support for help two times, but still nothing, they sent only copy/paste infos and always asked for more time. At the site TOS can see 3 business days to do the payout:
Dobrý den, peníze mi byly vyplaceny, ale účet jsem zrušil, protože nejsem spokojen s podporou.
Kromě toho kasino porušuje své vlastní podmínky
Hello, my money was paid out but I closed my account because I am not satisfied with the support.
Furthermore, the casino violates its own terms and conditions
Guten Tag mein geld wurde ausgezahlt aber habe mein Konto geschlossen weil ich nicht zufrieden bin mit dem Support.
Destoweiter verstößt das casino gegen ihre eigenen AGBs
VAROVÁNÍ! Buďte s nimi opatrní! Před 8 dny jsem požádal o výplatu, ale nikdy jsem neobdržel, dvakrát jsem požádal o pomoc podporu Crownplay, ale stále nic, poslali pouze informace o kopírování/vložení a vždy požádali o více času. Na webu TOS vidí 3 pracovní dny na provedení výplaty:
WARNING! Be Careful with them! I asked a payout 8 days ago, but never recieved, asked the crownplay support for help two times, but still nothing, they sent only copy/paste infos and always asked for more time. At the site TOS can see 3 business days to do the payout:
Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen, je to váš první výběr? Ve skutečnosti dáváme kasinům celých 14 dní na to, aby tento proces dokončili, jak vám také Tomáš vysvětlil ve vaší stížnosti . Ve skutečnosti to může být trochu časově náročnější, pokud jde o první stažení. Někdy je to způsobeno tím, že kasino potřebuje projít veškerou dokumentaci a nechat vše zkontrolovat. Takže prosím, zkuste být trochu trpěliví a uvidíme, zda kasino bude schopno zpracovat vaši platbu během této doby. Náš tým bude připraven vám pomoci, kdykoli to bude potřeba. Informujte nás, pokud máte nějaké novinky, prosím.
Is your account fully verified at this casino, is this your first withdrawal? We actually give casinos 14 full days to get this process done, as Tomas explained to you in your complaint, as well. It can be a bit more time consuming when it comes to the first withdrawal, actually. It is sometimes caused because the casino needs to go thru all the documentation, and get everything checked. So please, try to be little patient, and let's see, if the casino will be able to process your payment during this time frame. Our team will be ready to help you out, whenever there will be need to do it. Keep us updated, if you have any news, please.
Dobrý den, peníze mi byly vyplaceny, ale účet jsem zrušil, protože nejsem spokojen s podporou.
Kromě toho kasino porušuje své vlastní podmínky
Hello, my money was paid out but I closed my account because I am not satisfied with the support.
Furthermore, the casino violates its own terms and conditions
Guten Tag mein geld wurde ausgezahlt aber habe mein Konto geschlossen weil ich nicht zufrieden bin mit dem Support.
Destoweiter verstößt das casino gegen ihre eigenen AGBs
Je opravdu příjemné slyšet, že jste dostali své peníze. Mohli byste také aktualizovat svou stížnost , aby náš tým mohl uzavřít váš případ? Když říkáte, že porušují své vlastní podmínky, co tím myslíte, smím-li se zeptat? Čekám na vaši odpověď 🙂
It is really nice to hear, that you got your money. Could you update your complaint, as well, please, so our team can close your case? When you say, they violate their own terms, what do you mean by that, if I may ask? Waiting for your reply.🙂
Podmínky říkají 3 pracovní dny a já jsem čekal 7 pracovních dní a podle mého názoru kasino porušuje své vlastní všeobecné obchodní podmínky.
Oficiálně jsem stížnost nepodal, jen jsem vyjádřil svůj názor zde na fóru.
s pozdravem
The terms and conditions say 3 working days and I waited 7 working days and in my opinion the casino is violating its own general terms and conditions.
I have not officially lodged a complaint, just expressed my opinion here in the forum.
Best regards
In den AGB steht 3 Werktage und habe 7 Werktage gewartet und in meinen Augen verstößt das casino gegen den eigenen Allgemeinen Geschäftsbedingungen.
Habe offiziell keine Beschwerde eingelegt nur hier im Forum meine Meinung geäußert.
Mit freundlichen Grüßen
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.