FórumKasinaCrownPlay Casino - všeobecná diskuze

CrownPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 7 měsíci od Romi
|
17015 zobrazení 178 odpovědí |
|
12 3 4...9
Přidat příspěvek
Wochik
před 7 měsíci

Jsou tady nějaké novinky? Obdrželi jste svou výplatu?

Automaticky přeloženo:
manuu732
před 7 měsíci

Je mi líto, že to tak je, ale evidentně s tím nemůžeme nic dělat. Vzhledem k tomu, že kasino stále zpracovává váš výběr, musíme jen čekat a být trpěliví. Pokud máte kasina, kde vaše výběry projdou za jeden den, pak víte, že u nich musíte zůstat, protože to není úplně normální. Existuje mnoho kasin, kde výběry nedosáhnete tak rychle.

Nic však není ztraceno a je to zřejmě jen otázka času. Pokud problémy přetrvávají, můžete nás aktualizovat a my budeme postupovat podle toho.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj,


Začal jsem vyplácet 14. března, řekli, že jsou potřeba 3 pracovní dny, teď jsme 5. pracovní den a nic, zákaznický servis mě může požádat jen o trpělivost, 126 eur je zaseknutých.

Automaticky přeloženo:
markoxdarko
před 7 měsíci

Ahoj, vidím, že máš stejný problém jako přehrávač před tebou. Už to nějakou dobu trvá a kasino má zjevně zpoždění s výplatou. Kasino vám neřeklo nic jiného než být trpělivý? Je třeba dodat, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení takového procesu, takže samozřejmě musíme být opravdu trpěliví.

Také jste podali stížnost , takže pokud problémy přetrvávají, náš tým po 14 dnech zasáhne.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
markoxdarko
před 7 měsíci

Směšně reálné, dám je do 18:00 pak reklamaci. 3 pracovní dny jsou 3 pracovní dny a pro oba platí všeobecné obchodní podmínky. V určitém okamžiku také nemohu platit své účty

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

16. března jsem požádal o výplatu a do dnešního dne se nic nestalo. Podpora říká, že výplata je ve finální kontrole finančním týmem a další podpora mluví o problémech, všem mohu jen doporučit, aby se neregistrovali a nehráli s Crownplay, opravdu špatné takto zacházet s hráči

Automaticky přeloženo:
markoxdarko
před 7 měsíci

Byl váš výběr již zpracován nebo vyplacen?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, ale tuto stránku již nepoužívám 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Myslím, že když vyhraju částku jako 5000-10000 €, pak nezaplatí, ani vám nedoporučuji, počkejte na peníze a pak znovu nevkládejte

Automaticky přeloženo:
markoxdarko
před 7 měsíci

Gratulujeme k obdržení peněz.

Doufám, že dostanu svou výplatu a poté opustím kasino pochybně

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vyplatili mi 6. nebo 7. den a já se dostal do skrillu. Také jsem pro ně psal na chat každý den, přeji vám to nejlepší a držte se dál od stránky, hledejte něco lepšího, nebo pokud můžete hrát pouze zde, nehrajte vůbec. Hodně štěstí brácho🍀

Automaticky přeloženo:
markoxdarko
před 7 měsíci

Ano, díky, nejlepší je nehrát, nezlob se, neprohrávat peníze, tobě taky všechno nejlepší a zdravím z Německa.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

16. března jsem požádal o výplatu a do dnešního dne se nic nestalo. Podpora říká, že výplata je ve finální kontrole finančním týmem a další podpora mluví o problémech, všem mohu jen doporučit, aby se neregistrovali a nehráli s Crownplay, opravdu špatné takto zacházet s hráči

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Opravdu jste se pokusili zkontrolovat se zákaznickou podporou tím, že jste jim poslali e-mail, nebo se jen zeptali na live chat na situaci, zajímalo by mě?🤔 Někdy není live chat plně informován, víte.🤷‍♀️ Kdykoli máte chuť podat žádost stížnost, jsme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Dobrý den, pravděpodobně jsem napsal 3 až 5 e-mailů a nikdy jsem nedostal odpověď, ale jednou řekli, že má výplata přijde brzy, a to bylo v pátek minulý týden a také jsem udělal snímek obrazovky každého chatu z podpory

Automaticky přeloženo:
manuu732
před 7 měsíci

Byl to dobrý tah pořídit snímky obrazovky. Vzhledem k tomu, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše kolem výběru vyřešili, pokud to půjde nad rámec toho, dejte nám vědět a my se pokusíme pomoci.

Na druhou stranu je fajn, že vám kasino řeklo, že váš výběr by měl brzy přijít, takže alespoň nějak komunikuje. Pokud ale budete čekat a neuslyšíte nic nového, bude reklamace na místě.

Takže počkám, jak se to vyvine.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

VAROVÁNÍ! Buďte s nimi opatrní! Před 8 dny jsem požádal o výplatu, ale nikdy jsem neobdržel, dvakrát jsem požádal o pomoc podporu Crownplay, ale stále nic, poslali pouze informace o kopírování/vložení a vždy požádali o více času. Na webu TOS vidí 3 pracovní dny na provedení výplaty:


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Dobrý den, peníze mi byly vyplaceny, ale účet jsem zrušil, protože nejsem spokojen s podporou.

Kromě toho kasino porušuje své vlastní podmínky

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

VAROVÁNÍ! Buďte s nimi opatrní! Před 8 dny jsem požádal o výplatu, ale nikdy jsem neobdržel, dvakrát jsem požádal o pomoc podporu Crownplay, ale stále nic, poslali pouze informace o kopírování/vložení a vždy požádali o více času. Na webu TOS vidí 3 pracovní dny na provedení výplaty:


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen, je to váš první výběr? Ve skutečnosti dáváme kasinům celých 14 dní na to, aby tento proces dokončili, jak vám také Tomáš vysvětlil ve vaší stížnosti . Ve skutečnosti to může být trochu časově náročnější, pokud jde o první stažení. Někdy je to způsobeno tím, že kasino potřebuje projít veškerou dokumentaci a nechat vše zkontrolovat. Takže prosím, zkuste být trochu trpěliví a uvidíme, zda kasino bude schopno zpracovat vaši platbu během této doby. Náš tým bude připraven vám pomoci, kdykoli to bude potřeba. Informujte nás, pokud máte nějaké novinky, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, peníze mi byly vyplaceny, ale účet jsem zrušil, protože nejsem spokojen s podporou.

Kromě toho kasino porušuje své vlastní podmínky

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je opravdu příjemné slyšet, že jste dostali své peníze. Mohli byste také aktualizovat svou stížnost , aby náš tým mohl uzavřít váš případ? Když říkáte, že porušují své vlastní podmínky, co tím myslíte, smím-li se zeptat? Čekám na vaši odpověď 🙂

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Podmínky říkají 3 pracovní dny a já jsem čekal 7 pracovních dní a podle mého názoru kasino porušuje své vlastní všeobecné obchodní podmínky.

Oficiálně jsem stížnost nepodal, jen jsem vyjádřil svůj názor zde na fóru.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
12 3 4...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky