DomůFórumKasinaCrownPlay Casino - všeobecná diskuze

CrownPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 9 měsíci od Romi
|
20 758 zobrazení 180 odpovědí |
|
1 2 3...10
před 9 měsíci

Už 8 dní čekám na výplatu. Podpora mi říká, že mám počkat. drzost.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, řeklo vám v tomto případě kasino nějaký důvod, proč čekáte déle než týden? Požádali vás o ověření nebo ne?

Navíc dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru, takže budeme muset být trpěliví a uvidíme, jak se celá situace vyvine.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nejlepší je otevřít případ 3 pracovní dny jsou 3 pracovní dny, už nebudu čekat do středy

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jak jsem již zmínil, kasinům dáváme 14 dní, takže podání stížnosti po 3 dnech nebude nejlepší nápad, protože náš tým po uplynutí této doby zasáhne. Vždy dáváme 2 týdny na to, aby kasino mělo možnost zkontrolovat vše, co potřebuje, a pokud se poté vyskytne problém, pokusíme se kasino kontaktovat. 👍

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, ale myslím, že podmínky jsou podmínky a kasino i hráči by je měli dodržovat, jsou i kasina, kde výplaty fungují do 24 hodin, to je vážné

Automaticky přeloženo:
manuu732
před 9 měsíci

Naprosto souhlasím s tím, co říkáte, ale pokud u nás otevřete stížnost, buďte upozorněni, že po 14 dnech náš tým zasáhne a kontaktuje kasino. Protože to je čas, který jim dáváme, aby si vše vyřešili a zajistili, aby hráči měli peníze na svém účtu. Řekl jsem to tedy spíše pro informační účely. Mezitím se náš tým zeptá na všechny potřebné otázky a shromáždí relevantní věci. 👍

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

A co byste dělali na mém místě? Požádal jsem o 2 výběry 16. března.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Kluci, chtěl jsem vás informovat, že CROWNPLAY mi výběr zpracoval a potvrdil dnes ráno v 11:00.... a výhra dorazila v 15:00... řekl bych, že z hlediska rychlosti platby není špatná... ještě mám další výběr zůstává ve zpracování a věřím, že zítra budu mít zprávy o potvrzení zpracování

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

To je dobré. Na ten můj jsem čekal 9 dní.


Automaticky přeloženo:
Wochik
před 9 měsíci

Požádali vás o kontrolu vašeho účtu? (osobní doklady...bankovnictví...bydliště?)...protože se mě na to zeptali jako první a já jsem poslal vše, na co se mě ptali

Automaticky přeloženo:
Dome9999
před 9 měsíci

Ne. Můj výběr byl zpracován a schválen před 7 dny. Už to taky nemůžu zrušit. Jen se to nepřenáší.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Musíte si u své banky ověřit možná (říkám možná), jaké mají systémy pro zahraniční transakce...přišlo mi to skoro za 4 hodiny...a abych řekl pravdu, byl jsem ohromen

Automaticky přeloženo:
Dome9999
před 9 měsíci

Požádal jsem o platbu kreditní kartou.

Často jsem bez problémů vyplatil v partnerských kasinech CrownPlay.

Všechny jsou téměř stejné

Automaticky přeloženo:
Dome9999
před 9 měsíci

Kdy jste požádali o výplatu, ale 3 dny jsou v pořádku

Automaticky přeloženo:
Dome9999
před 9 měsíci

Dnes je to pro mě třetí pracovní den a obě výplaty čekají na zpracování, změnil se váš stav

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

A co byste dělali na mém místě? Požádal jsem o 2 výběry 16. března.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Snažil bych se být trpělivý a informovat se o svých odběrech, v jaké fázi jsou. Samozřejmě, pokud se již blíží zmíněných 14 dnů, tak bych reklamaci podal, ale zatím bych nezkoušel panikařit.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Kluci, chtěl jsem vás informovat, že CROWNPLAY mi výběr zpracoval a potvrdil dnes ráno v 11:00.... a výhra dorazila v 15:00... řekl bych, že z hlediska rychlosti platby není špatná... ještě mám další výběr zůstává ve zpracování a věřím, že zítra budu mít zprávy o potvrzení zpracování

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Skvělé zprávy a jsem rád, že jste dostali své peníze. 😊☘️🎉

Pevně doufám, že váš další výběr bude v pořádku a dostanete ho bez zbytečných problémů. Mohl byste nás aktualizovat, až se to stane? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ne. Můj výběr byl zpracován a schválen před 7 dny. Už to taky nemůžu zrušit. Jen se to nepřenáší.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Hmm, teď, když je to ve fázi zpracování, jak dlouho to bylo v této fázi? Zkusili jste kontaktovat poskytovatele plateb podle doporučení hráče, abyste zjistili, zda není možný problém? Vzhledem k tomu, že výběry ze sesterských kasin byly v pořádku, věřím, že tomu tak bude i v tomto případě.

Pokud ne, můžete se na nás obrátit a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Donutí vás panika, ne otravné ano, protože 3 pracovní dny jsou 3 pracovní dny, to je trik, že si vyberete kredit a prohrajete ho.

Např. boom..... Stejná skupina kasina vyplácí peníze do 24 hodin

Automaticky přeloženo:
manuu732
před 9 měsíci

Ahoj.

Domnívám se, že toto je nejpohodlnější názor, ale jak vidíte, ostatní byli nebo stále jsou na stejném místě. Slušné kasino ví, že udržet hráče šťastné je nejlepší praxe, jakmile je důvěra pryč, získat ji zpět je téměř nemožné a také extrémně nákladné. Jsem tedy přesvědčen, že toto kasino v současné době nemá dostatek prostoru pro vyřízení všech požadavků. Mně to připadá jako otázka času.

Nehrajte výhry, samozřejmě. 🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Znám další kasino, které vyplácí peníze do 24 hodin,

Moje výplata stále probíhá a podpora říká, že se zpracovává, já jim nevěřím, takhle se zbavíte zákazníků

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jen krátce, čekal jsem 4 pracovní dny na zpracování výplaty, požádal jsem o výplatu v sobotu, dnes odpoledne řekli, že finanční oddělení právě zpracovává mou výplatu a teď řekli, že došlo ke zpoždění, proč proč, proč žádné vysvětlení od podpory, obecně A celkově nemohu kasino doporučit, pokud je uvedeno 5 pracovních dnů jako u goldwin, pak je to přesně 5 pracovních dnů do výplaty a ne jako tady ;-((

Automaticky přeloženo:
1 2 3...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky