Dobrý den, řeklo vám v tomto případě kasino nějaký důvod, proč čekáte déle než týden? Požádali vás o ověření nebo ne?
Navíc dáváme kasinům 14 dní na vyřešení procesu výběru, takže budeme muset být trpěliví a uvidíme, jak se celá situace vyvine.
Hello, in this case, did the casino tell you any reason why you have been waiting for over a week ? Did they ask you for verification or not ?
Additionally, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so we will have to be patient and see how the whole situation develops.
Nejlepší je otevřít případ 3 pracovní dny jsou 3 pracovní dny, už nebudu čekat do středy
It's best to open a case 3 business days is 3 business days, I won't wait until Wednesday any longer
Am besten einen Fall eröffnen 3 Werktage sind 3 Werktage, werde bis Mittwoch warten länger nicht
Jak jsem již zmínil, kasinům dáváme 14 dní, takže podání stížnosti po 3 dnech nebude nejlepší nápad, protože náš tým po uplynutí této doby zasáhne. Vždy dáváme 2 týdny na to, aby kasino mělo možnost zkontrolovat vše, co potřebuje, a pokud se poté vyskytne problém, pokusíme se kasino kontaktovat. 👍
As I mentioned before, we give casinos 14 days, so filing a complaint after 3 days will not be the best idea as our team will intervene after that time. We always give 2 weeks to give the casino a chance to check everything they need to and if there is a problem after that, then we will try to contact the casino. 👍
Ano, ale myslím, že podmínky jsou podmínky a kasino i hráči by je měli dodržovat, jsou i kasina, kde výplaty fungují do 24 hodin, to je vážné
Yes, but I think the terms and conditions are the terms and conditions and both casino and players should adhere to them, there are also casinos where payouts work in 24 hours, that's serious
Ja aber finde AGB sind AGB und daran sollten sich beide halten casino und Spieler, es gibt auch casinos wo Auszahlungen in 24 Stunden klappen das ist Seriös
Naprosto souhlasím s tím, co říkáte, ale pokud u nás otevřete stížnost, buďte upozorněni, že po 14 dnech náš tým zasáhne a kontaktuje kasino. Protože to je čas, který jim dáváme, aby si vše vyřešili a zajistili, aby hráči měli peníze na svém účtu. Řekl jsem to tedy spíše pro informační účely. Mezitím se náš tým zeptá na všechny potřebné otázky a shromáždí relevantní věci. 👍
I totally agree with what you are saying, but if you open a complaint with us, just be warned that after 14 days our team will intervene and contact the casino. Because that's the time we give them to sort everything out and make sure the players have the money in their account. So I said it more for informational purposes. In the meantime, our team will ask all the necessary questions and gather the relevant things. 👍
A co byste dělali na mém místě? Požádal jsem o 2 výběry 16. března.
And what would you do if you were me? I requested 2 withdrawals on March 16th.
Und was würden sie an meiner Stelle tun habe am 16 März 2 Auszahlungen beantragt .
Kluci, chtěl jsem vás informovat, že CROWNPLAY mi výběr zpracoval a potvrdil dnes ráno v 11:00.... a výhra dorazila v 15:00... řekl bych, že z hlediska rychlosti platby není špatná... ještě mám další výběr zůstává ve zpracování a věřím, že zítra budu mít zprávy o potvrzení zpracování
Guys I wanted to inform you that CROWNPLAY processed and confirmed the withdrawal for me this morning at 11.00.... and the winnings arrived at 15.00... I would say not bad in terms of payment speed... I still have another withdrawal left in progress of processing and I believe that tomorrow I will have news on confirmation of processing
Ragazzi volevo informarvi che CROWNPLAY mi ha elaborato e confermato il prelievo stamattina alle ore 11.00....e la vincita mi è arrivata alle ore 15.00...direi non male come velocità di pagamento...mi rimane ancora un altro prelievo in fase di elaborazione e credo che domani avrò notizie su conferma di elaborazione
Požádali vás o kontrolu vašeho účtu? (osobní doklady...bankovnictví...bydliště?)...protože se mě na to zeptali jako první a já jsem poslal vše, na co se mě ptali
Did they ask you for checks on your account? (personal documents...banking...residence?)...because they asked me this first and I sent everything they asked me
Ti hanno chiesto verifiche sul tuo conto?(documenti personali..bancari...residenza ?)...perché a me prima mi avevano chiesto questo è ho mandato tutto di ciò che mi avevano chiesto
Ne. Můj výběr byl zpracován a schválen před 7 dny. Už to taky nemůžu zrušit. Jen se to nepřenáší.
No. My withdrawal was already processed and approved 7 days ago. I can't cancel it anymore either. It's just not transferred.
Nein. Mein Auszahlung wurde auch schon bearbeitet und genehmigt und das schon vor 7 Tagen. Ich kann sie auch nicht mehr stornieren. Nur wird sie nicht überwiesen.
Musíte si u své banky ověřit možná (říkám možná), jaké mají systémy pro zahraniční transakce...přišlo mi to skoro za 4 hodiny...a abych řekl pravdu, byl jsem ohromen
You need to check with your bank perhaps (I say perhaps) what systems they have for foreign transactions...it arrived to me in almost 4 hours...and to tell the truth I was amazed
Devi guardare forse (dico forse) con la tua banca che sistemi hanno con le transazioni estere ...da me è arrivato in quasi 4 ore ...e a dire la verità mi sono meravigliato
Požádal jsem o platbu kreditní kartou.
Často jsem bez problémů vyplatil v partnerských kasinech CrownPlay.
Všechny jsou téměř stejné
I requested the payment via a credit card.
I have often paid out at CrownPlay's partner casinos without any problems.
They are all almost the same
Habe die Auszahlung über eine Kreditkarte beantragt.
Habe auch schon oft in den Partner Casinos von CrownPlay ausgezahlt ohne Probleme.
Die sind alle fast gleich
Kdy jste požádali o výplatu, ale 3 dny jsou v pořádku
When did you request the payout, but 3 days is okay
Wann haben Sie die Auszahlung den beantragt, aber 3 Tage ist okay
Dnes je to pro mě třetí pracovní den a obě výplaty čekají na zpracování, změnil se váš stav
Today is the third working day for me and both payouts are pending processing, has your status changed
Bei mir ist heute der 3 werktag und beide Auszahlung stehen auf Bearbeitung, hat sich der Status bei Ihnen geändert
Snažil bych se být trpělivý a informovat se o svých odběrech, v jaké fázi jsou. Samozřejmě, pokud se již blíží zmíněných 14 dnů, tak bych reklamaci podal, ale zatím bych nezkoušel panikařit.
I would try to be patient and inform myself about my withdrawals at what stage they are. Of course, if it is already close to the mentioned 14 days, then I would file a complaint, but for now I would not try to panic.
Kluci, chtěl jsem vás informovat, že CROWNPLAY mi výběr zpracoval a potvrdil dnes ráno v 11:00.... a výhra dorazila v 15:00... řekl bych, že z hlediska rychlosti platby není špatná... ještě mám další výběr zůstává ve zpracování a věřím, že zítra budu mít zprávy o potvrzení zpracování
Guys I wanted to inform you that CROWNPLAY processed and confirmed the withdrawal for me this morning at 11.00.... and the winnings arrived at 15.00... I would say not bad in terms of payment speed... I still have another withdrawal left in progress of processing and I believe that tomorrow I will have news on confirmation of processing
Ragazzi volevo informarvi che CROWNPLAY mi ha elaborato e confermato il prelievo stamattina alle ore 11.00....e la vincita mi è arrivata alle ore 15.00...direi non male come velocità di pagamento...mi rimane ancora un altro prelievo in fase di elaborazione e credo che domani avrò notizie su conferma di elaborazione
Skvělé zprávy a jsem rád, že jste dostali své peníze. 😊☘️🎉
Pevně doufám, že váš další výběr bude v pořádku a dostanete ho bez zbytečných problémů. Mohl byste nás aktualizovat, až se to stane? 🙂
Great news and I'm glad you got your money. 😊☘️🎉
I really hope that your next withdrawal will be fine and you will get it without unnecessary trouble. Could you update us when that happens ? 🙂
Ne. Můj výběr byl zpracován a schválen před 7 dny. Už to taky nemůžu zrušit. Jen se to nepřenáší.
No. My withdrawal was already processed and approved 7 days ago. I can't cancel it anymore either. It's just not transferred.
Nein. Mein Auszahlung wurde auch schon bearbeitet und genehmigt und das schon vor 7 Tagen. Ich kann sie auch nicht mehr stornieren. Nur wird sie nicht überwiesen.
Hmm, teď, když je to ve fázi zpracování, jak dlouho to bylo v této fázi? Zkusili jste kontaktovat poskytovatele plateb podle doporučení hráče, abyste zjistili, zda není možný problém? Vzhledem k tomu, že výběry ze sesterských kasin byly v pořádku, věřím, že tomu tak bude i v tomto případě.
Pokud ne, můžete se na nás obrátit a my se vám pokusíme pomoci.
Hmm, now that it's in the processed stage, how long has it been at this phase ? Have you tried contacting the payment provider as recommended by the player to see if there is a possible issue ? Since the withdrawals from sister casinos were fine, I believe that will be the case in this case as well.
If it is not, you can turn to us and we will try to help you.
Donutí vás panika, ne otravné ano, protože 3 pracovní dny jsou 3 pracovní dny, to je trik, že si vyberete kredit a prohrajete ho.
Např. boom..... Stejná skupina kasina vyplácí peníze do 24 hodin
Make you panic no annoying yes because 3 working days are 3 working days, that's a trick that you withdraw the credit and gamble it away.
Eg boom..... Casino same group pays out within 24 hours
Panik machen nein ärgerlich ja weil 3 Werktage sind 3 Werktage, das ist doch ein Trick das man das Guthaben zurück zieht und verspielt .
Zb boom..... Casino selbe Gruppe zahlt innerhalb von 24 Stunden aus
Ahoj.
Domnívám se, že toto je nejpohodlnější názor, ale jak vidíte, ostatní byli nebo stále jsou na stejném místě. Slušné kasino ví, že udržet hráče šťastné je nejlepší praxe, jakmile je důvěra pryč, získat ji zpět je téměř nemožné a také extrémně nákladné. Jsem tedy přesvědčen, že toto kasino v současné době nemá dostatek prostoru pro vyřízení všech požadavků. Mně to připadá jako otázka času.
Nehrajte výhry, samozřejmě. 🙏
Hello.
I imagine this is the most convenient opinion, but as you can see others were or still are on the same spot. Decent casino knows that keeping players happy is the best practice, once the trust is gone, getting it back is almost impossible, and also extrememly costy. So, I'm convinced this casino just currently does not have enough space to handle all requests. To me, it seems like a matter of time.
Don't play the winnings, of course. 🙏
Znám další kasino, které vyplácí peníze do 24 hodin,
Moje výplata stále probíhá a podpora říká, že se zpracovává, já jim nevěřím, takhle se zbavíte zákazníků
I know another casino that pays out in 24 hours,
My payout is still in process and support says it's being processed, I don't believe them, that's how you get rid of customers
Kenne noch ein anders Casino das zahlt in 24 Stunden aus ,
Bei meiner Auszahlung steht immer noch in Bearbeitung und der Support sagt wird bearbeitet glaube denen kein Wort , so wird man auch Kunden los
Jen krátce, čekal jsem 4 pracovní dny na zpracování výplaty, požádal jsem o výplatu v sobotu, dnes odpoledne řekli, že finanční oddělení právě zpracovává mou výplatu a teď řekli, že došlo ke zpoždění, proč proč, proč žádné vysvětlení od podpory, obecně A celkově nemohu kasino doporučit, pokud je uvedeno 5 pracovních dnů jako u goldwin, pak je to přesně 5 pracovních dnů do výplaty a ne jako tady ;-((
Just a short while, I've been waiting for 4 working days for my payout to be processed, I applied for the payout on Saturday, this afternoon they said the finance department is currently processing my payout and now they said there's a delay, why why, why no explanation from support, in general And overall I can't recommend the casino if it says 5 working days like at goldwin then it's exactly 5 working days until the payout is made and not like here ;-((
Nur kurz einen zwischen Stand warte seit 4 Werktage das meine Auszahlung bearbeitet wird, habe die Auszahlung am samstag beantragt, heute mittag wurde gesagt die finanz Abteilung bearbeitet meine Auszahlung gerade und jetzt wurde gesagt es gibt Verzögerung wieso weshalb warum keine Erklärung vom support , im grossen und ganzen kann ich das Casino nicht empfehlen wenn es heisst 5 Werktage wie bei goldwin dann sind es dort auch genau 5 Werktage bis ausgezahlt wird und nicht wie hier ;-((
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.