FórumKasinaCrownPlay Casino - všeobecná diskuze

CrownPlay Casino - všeobecná diskuze

před 7 měsíci od Romi
|
16966 zobrazení 178 odpovědí |
|
1 2...9
Přidat příspěvek
před 7 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s CrownPlay Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 7 měsíci

Dobré ráno

Má už někdo zkušenosti a hrál s CROWNPLAY kasinem?..je to seriózní kasino, zejména pokud jde o výběry?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, také jsem se tam zaregistroval a požádal o výplatu včera 16.3. Jsem zvědavý, jak dlouho bude trvat, než bude moje platba zpracována. budu tě informovat

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Manu ... upřímně hraji s CROWNPLAY 2 týdny a musím být upřímný jako online kasino je to opravdu krásné ... teď doufejme, že to s výběry myslí také vážně a nedělají z toho hlavu .. Včera jsem provedl 2 výběry...také vás budu informovat

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dle všeobecných podmínek jsou to 3 dny, snad bude nejlepší se mi ozvat ve středu.

S pozdravem 😉

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zůstaňme v obraze příteli😌😌🙏🙏

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno

Má už někdo zkušenosti a hrál s CROWNPLAY kasinem?..je to seriózní kasino, zejména pokud jde o výběry?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Přesunul jsem váš příspěvek do tohoto oficiálního vlákna kasina, takže zde budete mít větší šanci získat další odpovědi. Je již váš účet v tomto kasinu ověřen? Obvykle dáváme kasinům celých 14 dní, aby tento proces dokončily. Může to být časově náročnější, zvláště pokud jde o první výběr.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, také jsem se tam zaregistroval a požádal o výplatu včera 16.3. Jsem zvědavý, jak dlouho bude trvat, než bude moje platba zpracována. budu tě informovat

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Už vás požádali, abyste provedli proces ověření?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Dobré ráno Romi..díky za přesunutí a zvýraznění mého příspěvku...ano vše proběhlo...ověřte si dokumenty a vše, co potřebovali CROWNPLAY...podle podmínek, které jsem četl, potřebují 3 dny ověření při výběru další 3/ 5 dní, protože vybrané výhry dorazí na můj bankovní účet... Myslím, že zítra nebo ve středu budu mít odpovědi na ověření mého dokončeného výběru

Automaticky přeloženo:
Dome9999
před 7 měsíci

To zní podle mě dost férově. Takže až uvidíte, že váš výběr byl úspěšně odeslán, můžete mi dát vědět.

Také, pokud je to naopak a nastanou nějaké potíže, můžete nás také kontaktovat.

Zatím můžeme být trpěliví a pokud kasino odpoví, myslím, že by to mohlo být na dobré cestě.

Až budete mít aktualizaci, dejte nám vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Dobrý den, ne, píše se, že ověření není v tuto chvíli nutné

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ahoj Jaro..ano samozřejmě..samozřejmě jsem se chtěl zeptat na ty, kteří také hráli s CROWNPLAY kasinem, zda to bylo správné i s výběry a kteří již mají zkušenosti vzhledem k tomu, že kasino je docela mladé...celkově jsem musím říct, že mě CROWNPLAY těší Moc se mi líbí online kasino..jeho funkce..BONUS..hry jsou opravdu nekonečné...i to, jak stránka vypadá, je nádherná....budu vás průběžně informovat o výběrech a časech

Automaticky přeloženo:
Dome9999
před 7 měsíci

Už 8 dní čekám na výplatu. Podpora mi říká, že mám počkat. drzost.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nejlepší je otevřít případ 3 pracovní dny jsou 3 pracovní dny, už nebudu čekat do středy

Automaticky přeloženo:
manuu732
před 7 měsíci

Už jsem dvakrát kontaktoval podporu a řekli, že mám počkat

Automaticky přeloženo:
Wochik
před 7 měsíci

Doporučil bych každému otevřít případ po 3 pracovních dnech, udělám to, pokud platba nebude zpracována po 3 pracovních dnech

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Měl tady někdo někdy úspěšnou výplatu?

Automaticky přeloženo:
manuu732
před 7 měsíci

Dnes by to byl 3. den od mého stažení... myslím, že mi dají odpovědi buď dnes nebo zítra... tak mi odpověděla asistence

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, ne, píše se, že ověření není v tuto chvíli nutné

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

To je v pořádku, některá kasina někdy ověření nepotřebují a většinou se to stane, pokud se jedná o menší částku. Pokud však budete i nadále vyhrávat, bude to podle mě určitě potřeba.

Dejte mi vědět, jak je to s vaším výběrem a jestli jste dostali peníze. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Jaro..ano samozřejmě..samozřejmě jsem se chtěl zeptat na ty, kteří také hráli s CROWNPLAY kasinem, zda to bylo správné i s výběry a kteří již mají zkušenosti vzhledem k tomu, že kasino je docela mladé...celkově jsem musím říct, že mě CROWNPLAY těší Moc se mi líbí online kasino..jeho funkce..BONUS..hry jsou opravdu nekonečné...i to, jak stránka vypadá, je nádherná....budu vás průběžně informovat o výběrech a časech

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Naprosto chápu, že jste se chtěli dozvědět více informací a hlavně o odstoupení od smlouvy. Uvidíme, jaké uděláte pokroky a pevně věřím, že vám peníze přistanou na účtu co nejdříve.

Budu čekat na vaši zprávu. 😊🤞☘️

Automaticky přeloženo:
1 2...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky