FórumKasinaCrownPlay Casino - všeobecná diskuze

CrownPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před měsícem od Romi
|
3904 zobrazení 101 odpovědí |
|
1...4 5 6
Přidat příspěvek
Thaladriel
před 3 týdny

Dobře, zaplatil jsem 29. března, tak snad to přijde zítra nebo pozítří

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den, chci se jen krátce podělit o své zkušenosti s Crownplay. Před 10 dny jsem se zaregistroval do Crownplay a vložil 50 eur ze své Mastercard a začal hrát a podle očekávání jsem o všechno přišel. Šok ale přišel o 3 dny později, když jsem se podíval na svůj účet, bylo znovu odepsáno 3 x 50 eur, peníze šly do Polska, 50 eur do Londýna a 50 eur do Keni, plus zahraniční poplatky v každém případě. Měl jsem zablokovanou bankovní kartu a měl jsem problémy pouze proto, že karta byla hacknuta, pokusil jsem se kontaktovat Crownplay, ale nepodařilo se mi to. Pro mě to byl zážitek za 200 euro.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Vím, že odpovídáte jinému hráči, ale pokud jde o ověření, nedovolí mi ověřit můj účet a v sekci ověření je uvedeno, že nepotřebuji, což je velmi zvláštní...toto bude můj druhý výběr, provedl jsem zkušební výběr menší částky, abych zjistil, zda zaplatí (60 AUD), což udělali za 2 dny, neověřeno. Takže mít více stížností na toto místo ve stejném časovém období by není to znepokojující? Neposílají e-maily všem o tom, co se děje, není tam vůbec žádná komunikace...takže podle mého názoru by to nebylo spolehlivé místo, kde by si někdo mohl hrát nebo se připojit. A také jsem stále neobdržel odstoupení od smlouvy.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Zcela rozumím vašemu pohledu, jistě, je zvláštní, že existuje tolik zpoždění. To samozřejmě může být způsobeno mnoha aspekty, jako je příliš mnoho žádostí o výběr, nebo bych řekl, že kasino může mít nedostatek zaměstnanců. Jen doufám, že v tom není nic jiného, ne? Viděl jsem vaši stížnost a náš tým zasáhne po 14denní lhůtě, kterou kasinům obvykle dáváme k provedení plateb. Nakonec zjistíme, zda budete muset projít ověřovacím procesem, nebo vás kasino opravdu nepotřebuje. Jen doufám, že to nebude dlouho trvat. mezitím nás prosím informujte o jakýchkoli změnách ve vašem případě, budeme zde čekat.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Zbývá 12 dní, stále nevyplatili.

Na podporu píšu každý 2. den a také s nimi chatuji, ale bez úspěchu

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj. Právě jsem viděl tuto aktualizaci ve vaší stížnosti : "Právě vyplatili, po 12 dnech čekání, mnoha e-mailech a mnoha online chatech. Opravdu jsem potřeboval bojovat o peníze, stránka nebyla navržena."

Takže gratuluji, i když jste museli čekat trochu déle, než byste si přáli. Posouváš se teď někam jinam?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dnes jsem tedy obdržel obě platby.


Také jsem/byl jsem na webu nový. Každá výplata trvala přesně 12 dní.

Takže všem čekajícím...bude to trvat asi 12 dní.


lg

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Skvělá zpráva, děkujeme za sdílení. Zdá se mi, že tady je číslo 12. Jakou platební metodu jste použili, pokud se mohu zeptat? Zajímalo by mě, jestli po této zkušenosti budete v tomto kasinu hrát i nadále?🤔

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den, také už 10 dní čekám na výplatu. Požádal jsem o výplatu 29. března a do dnešního dne se nic nestalo.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj. Jak čtu ostatní příspěvky zde, obvykle trvá 12 dní, než dostanete výplatu. Tak snad váš výběr brzy dorazí. Jinak vám náš reklamační tým jistě pomůže. Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den, chci se jen krátce podělit o své zkušenosti s Crownplay. Před 10 dny jsem se zaregistroval do Crownplay a vložil 50 eur ze své Mastercard a začal hrát a podle očekávání jsem o všechno přišel. Šok ale přišel o 3 dny později, když jsem se podíval na svůj účet, bylo znovu odepsáno 3 x 50 eur, peníze šly do Polska, 50 eur do Londýna a 50 eur do Keni, plus zahraniční poplatky v každém případě. Měl jsem zablokovanou bankovní kartu a měl jsem problémy pouze proto, že karta byla hacknuta, pokusil jsem se kontaktovat Crownplay, ale nepodařilo se mi to. Pro mě to byl zážitek za 200 euro.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj. Je mi opravdu líto, že máte takovou zkušenost. Zkoušeli jste v této věci kontaktovat svou banku? Zkuste získat zpětné zúčtování, možná? Nějaká šance by tu mohla být, myslím. Mohl bys to udělat a dej nám prosím vědět, jak to dopadlo? Kasino tady podle mě opravdu "nevinilo".🤷‍♀️

Určitě tu budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Právě jsem obdržel e-mail 12:17 utc času, že můj výběr je dokončen. Počkám, až dnes peníze přijdou na můj bankovní účet.

Byla to velmi nešťastná zkušenost a bohužel se nevrátím do Crownplay kvůli nedostatku profesionality a mnoha dalším důvodům.


Automaticky přeloženo:
Nyra85
před 3 týdny

Skvělý. Počkáme na aktualizaci.🤞

Vaše rozhodnutí je pravděpodobně nejlepší, myslím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Peníze dorazily přibližně 5 hodin po odeslání e-mailu.

Automaticky přeloženo:
Nyra85
před 3 týdny

Skvělá zpráva. Jsem rád, že máš své peníze.

Bylo by však možné to uvést ve stížnosti, kterou jste podal? Pro náš tým by to byl dobrý způsob, jak to uzavřít.

Gratuluji a doufám, že se ti bude i nadále dařit. 😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Dá se 😊

Automaticky přeloženo:
Nyra85
před 3 týdny

Moc děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Takže už 3 pracovní dny čekám na platbu. Počkám ještě 2 dny a pokud ne, podám reklamaci. Podmínky jsou obchodní podmínky... každý by je měl dodržovat.

Automaticky přeloženo:
Minimei
před 4 dny

Ahoj,

Bezpochyby! Jde jen o to, že obchodní podmínky, které obsahují další „výluky" a prohlášení „společnost si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoli změnit bez předchozího upozornění", obvykle nepočítají s nepředvídatelným zpožděním.

Souhlasím však s tím, že každý by měl dodržovat pravidla.

Je však důležité poznamenat, že kasinům poskytujeme celých 14 dní na řešení KYC, herní historie a výplat. To znamená, že i když podáte stížnost, musí být tato lhůta uplatněna. Teprve poté, co kasino tento termín nedodrží, tým zasáhne.

Když už jsme u toho, jste plně ověřeni, prosím?

Bylo by skvělé tuto část zahustit, pokud pochopíte můj význam.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 dny

Přesto si myslím, že 14 dní je příliš dlouhá doba a na emaily nikdo neodpovídá.

Během ověřování uvedl, že ověření již není nutné.

Automaticky přeloženo:
Minimei
před 4 dny

To je časový rámec, který náš tým pro stížnosti dává kasinům k provedení platby, než zasáhnou. Doufejme, že své peníze budete moci získat dříve.

Automaticky přeloženo:
Dome9999
před 3 dny

Jak dlouho ti to přesně trvalo?

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Ahoj, v casinu Crownplay jsem podávala výběr 19.4. a dodnes 2.5. nemám peníze vyplaceny a proces výběru se stále zpracovává.

Píšu pomalu každý druhý den na online chat, na email. Jen slibují a ujišťují, že jejich tým aktivně pracuje na urychlení procesu a zajištění toho, aby peníze byly vyplaceny co nejrychleji. Nevím už co mám dělat.

Janourecek
před 2 dny

Ahoj, je mi ľúto týchto nepríjemností na ktoré si narazila.

Keďže to už trvá pomerne dlho, zrejme by som išiel do toho, že by som u nás založil sťažnosť pretože vidím, že jediný dôvod ktorý si dostala od kasína prečo peniaze ešte nemáš je taký aby si bola trpezlivá. To by mi asi nestačilo, keď by som už čakal tolko čo ty.

Avšak, máš tu už aj overený účet alebo nie ? Nahrala si peniaze s pomocou bonusu ?

Samozrejme sťažnosť o ktorej som hovoril si môžeš založiť tu na tomto linku a náš tím sa ti bude snažiť pomôcť.

Pôjdeš do toho ?

1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky