Ahoj,
Bezpochyby! Jde jen o to, že obchodní podmínky, které obsahují další „výluky" a prohlášení „společnost si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoli změnit bez předchozího upozornění", obvykle nepočítají s nepředvídatelným zpožděním.
Souhlasím však s tím, že každý by měl dodržovat pravidla.
Je však důležité poznamenat, že kasinům poskytujeme celých 14 dní na řešení KYC, herní historie a výplat. To znamená, že i když podáte stížnost, musí být tato lhůta uplatněna. Teprve poté, co kasino tento termín nedodrží, tým zasáhne.
Když už jsme u toho, jste plně ověřeni, prosím?
Bylo by skvělé tuto část zahustit, pokud pochopíte můj význam.
Hello,
Without a doubt! It is just that terms and conditions, which include other "exclusions" and the statement "the company reserves the right to change these terms and conditions at any time without prior notice," do not usually account for unforeseen delays.
I do agree, though, that everyone should abide the rules.
It is important to note, however, that we give casinos a full 14 days to address KYC, gaming history, and payouts. That means, that even if you submit the complaint, this time frame must be applied. Only after the casino fails to meet this deadline will the Team intervene.
Speaking of which, are you fully verified, please?
Would be great to thick-off this part, if you catch my meaning.
Automaticky přeloženo: