FórumKasinaCrownPlay Casino - všeobecná diskuze

CrownPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 8 měsíci od Romi
|
18434 zobrazení 180 odpovědí |
|
1...5 6 7...10
Jaro
před 6 měsíci

Ahoj, dnes jsem si opět psala dopoledne s online chatem a napsali mi, ať počkám na konec dne, že pracují na odstoupení od smlouvy. Že peníze dostanu na 100%.

Ale nic se neděje. Fotila jsem si i stránky obrazovky.

Psali, že účet nemusím mít ověřený. Hrála jsem bez bonusu.

před 6 měsíci

Dobré ráno...místo toho jsem provedl výběr 311fr od 25.4.2024...kontaktuji je každý den v online chatu a vždy mi říkají, že musíte počkat a být trpělivý...uplynulo mnoho dní a stále žádné zprávy o ZPRACOVÁNÍ VÝBĚRU....už jsem více než zoufalý!...také chci podotknout, že s tímto nepořádkem jsem provedl již 3 výběry, ale teď nechápu, proč to dělají takhle...můžete mi laskavě pomoci...jsem zoufalá a už si nevím rady

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, dnes jsem si opět psala dopoledne s online chatem a napsali mi, ať počkám na konec dne, že pracují na odstoupení od smlouvy. Že peníze dostanu na 100%.

Ale nic se neděje. Fotila jsem si i stránky obrazovky.

Psali, že účet nemusím mít ověřený. Hrála jsem bez bonusu.

před 6 měsíci

Jasne, ďakujem pekne za odpoveď.

Avšak, čo znamená, že pracujú na odstúpení od zmluvy prosím ? od akej konkrétne ? Stále kasíno opakuje len to isté dookola a teda už by som seriózne rozmýšlal nad sťažnos´tou, takže ak máš záujem v mojej predošlej odpovedi som ti postol link, kde si ju môžeš založiť.

Je dobré, že máš nejaké screenshoty a keď ich bude treba v sťažnosti by si ich použila.

Myslím, že to by bol najrozumnejší krok, keďže sa nevieš stále pohnúť ďalej.

před 6 měsíci

Dobré ráno...místo toho jsem provedl výběr 311fr od 25.4.2024...kontaktuji je každý den v online chatu a vždy mi říkají, že musíte počkat a být trpělivý...uplynulo mnoho dní a stále žádné zprávy o ZPRACOVÁNÍ VÝBĚRU....už jsem více než zoufalý!...také chci podotknout, že s tímto nepořádkem jsem provedl již 3 výběry, ale teď nechápu, proč to dělají takhle...můžete mi laskavě pomoci...jsem zoufalá a už si nevím rady

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, vidím, že je na tom podobně jako hráč před tebou a nezávidím ti to. Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní, ale stále vidím, že jste již podali stížnost .

Neřeklo vám kasino, proč to trvá déle než obvykle? Bylo by dobré, kdyby se k těmto případům vyjádřilo i samotné kasino, protože jen říct, abyste byli trpěliví, asi nestačí.

Od pátku jste nedostali žádnou aktualizaci?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, vidím, že je na tom podobně jako hráč před tebou a nezávidím ti to. Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní, ale stále vidím, že jste již podali stížnost .

Neřeklo vám kasino, proč to trvá déle než obvykle? Bylo by dobré, kdyby se k těmto případům vyjádřilo i samotné kasino, protože jen říct, abyste byli trpěliví, asi nestačí.

Od pátku jste nedostali žádnou aktualizaci?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno... prakticky v sobotu večer jsem chat kontaktoval naposled.. a teď mi odpověděli prostým KOPÍROVÁNÍM A VLOŽENÍM, že buďte trpěliví a že výběr je téměř na konci zpracování...ale nic stěhování!... zkrátka k tomu všemu žádný důvod

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Vyhrál jsem 750 AUD v Crownplay Casino před více než 2 měsíci, šel jsem si vybrat prostředky na svůj účet a pak jsem zjistil, že již nemám přístup ke svému účtu kvůli požadavku na ověření, poslal jsem požadované dokumenty na uvedený e-mail, ale od té doby jsem nic neslyšel , Kontaktuji 24/7 zákaznickou podporu, ale vůbec nepomáhají

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Co mám dělat, je to jen podvod a měl bych to vzdát nebo počkat?

Automaticky přeloženo:
haydenpace1
před 6 měsíci

V tomto případě bych opravdu doporučil podat stížnost zde s naším týmem. Čekat na ověření je opravdu dlouho a jsem si jist, že náš tým udělá vše pro to, aby vám pomohl. Vždy, když se rozhodnete podat stížnost, klikněte na tento odkaz a dejte nám vědět, pokud s tím potřebujete pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno... prakticky v sobotu večer jsem chat kontaktoval naposled.. a teď mi odpověděli prostým KOPÍROVÁNÍM A VLOŽENÍM, že buďte trpěliví a že výběr je téměř na konci zpracování...ale nic stěhování!... zkrátka k tomu všemu žádný důvod

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Bylo by skvělé brzy vidět jejich pokrok. Na základě skutečnosti, kterou jsem zjistil ve vaší stížnosti, předchozí platby nějakou dobu trvaly, ale nakonec to prošly. Mně to zní, jako by kasino zažívá nějaké zpoždění. Používání odpovědí zkopírovat/vložit samozřejmě není zrovna přátelské ani užitečné, ale zaměstnanci kasina obvykle používají tento přístup, když čekají na další aktualizace. 🤷‍♀️

Doufejme v to nejlepší!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré ráno...mohu potvrdit, že výhry 311fr dorazily na můj bankovní účet dnes...řekl bych 11/12 dní od výběru

Automaticky přeloženo:
Dome9999
před 6 měsíci

Děkujeme za tuto skvělou aktualizaci. Je opravdu dobře, že jste dostali peníze, i když to trvalo trochu déle, než byste si přáli, že? Zůstanete nyní v tomto kasinu? co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Dobré ráno... ano, řekl bych, že jsem trochu zklamaný z doby výběru, jinak se mi kasino opravdu líbí

Automaticky přeloženo:
Dome9999
před 6 měsíci

Pokud se chcete podělit o své zkušenosti, klikněte na tento odkaz , kde můžete napsat svou recenzi na toto kasino. Mohlo by to opravdu pomoci ostatním.😉

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj všichni,

Nedávno jste se zaregistrovali do crownplay a trochu jste vyhráli, prohlédli jste si komentáře a viděli, jak pomalé může být vyplácení, což je trochu zklamání.

Ale jen se podívat, jestli se mnoho lidí z Austrálie stáhlo?

Pokud ano, při zadávání bankovních údajů

Vyžaduje zúčtovací číslo, byl by to rychlý kód mé banky?

A Iban nebo kód banky, to by bylo moje bsb a číslo účtu dohromady?

Díky předem

Automaticky přeloženo:
Jackb
před 5 měsíci

Ahoj Jakbe

Clearing number je vaše bsb a účet je číslo vašeho účtu, maximální výběr zde je $750...přestal jsem zde hrát, jakmile jsem dostal své peníze...ale zbožně hraji v kasinu Woo a kasinu Chan, protože umožňují Aussies hrát pragmatické automaty ...super rychlé výběry..nevkládejte další své peníze na toto místo..to je jen můj názor.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Nyra85
před 5 měsíci

Úžasné, nebyl jsem si tím jistý, když jsem se ptal v bance, řekli, že by to obvykle šlo dohromady, takže je dobré slyšet od někoho, kdo to udělal a fungovalo to...

Zajímá vás, jak dlouho trvalo získat své peníze?

A ano, nebudu vkládat nic jiného, dokud se moje peníze nevyčtou minimálně

Automaticky přeloženo:
Jackb
před 5 měsíci

Můj výběr trval 14 dní, na mě moc dlouho, nemám na to trpělivost lol doufám, že své peníze dostanete dříve než později, ale jak můžete vidět z tohoto vlákna, připojíte se k nám s tím čekáním😂

Automaticky přeloženo:
Nyra85
před 5 měsíci

file omlouvám se za bolest, ale mluvil jsem se svou bankou a řekli, že tam budete potřebovat rychlý kód pro převod do zámoří..?

Ale říkáte, kde bylo zúčtovací číslo, použili jste své bsb a kde je uvedeno IBAN nebo banka, kterou jste použili číslo účtu? Na zdraví


Automaticky přeloženo:
Jackb
před 5 měsíci

Ne, nepotřebujete swiftový kód, nevím, kde banka vzala své informace lol, ale prováděl jsem výběry v několika kasinech se stejným rozložením pro bankovní převody a ani jednou jsem nezadal swiftový kód.

Prostě to zadejte, jak jsem vám řekl, a odešlete to...nefungovalo to, když jste to zkusili?

Automaticky přeloženo:
Jackb
před 5 měsíci

Název banky: např. COMMONWEALTH BANK

Clearing #: 062948

Iban nebo banka: 12345678

Majitel účtu: vaše jméno

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky