Jasně, moc děkuji za odpověď.
Co to však znamená, že prosím pracují na odstoupení od smlouvy? z jakého konkrétně? Kasino stále dokola opakuje to samé, takže bych vážně uvažoval o podání stížnosti, takže pokud vás moje předchozí odpověď zajímá, zveřejnil jsem odkaz, kde ji můžete podat.
Je dobře, že máš nějaké screenshoty a kdybys je potřeboval, tak bys je použil při reklamaci.
Myslím, že by to byl nejrozumnější krok, protože nemůžete jít dál.
Sure, thank you very much for your reply.
However, what does that mean they are working on withdrawing from the contract please? from which one specifically? The casino keeps repeating the same thing over and over, so I would seriously think about filing a complaint, so if you are interested in my previous answer, I have posted a link where you can file one.
It's good that you have some screenshots and if you need them, you would use them in the complaint.
I think that would be the most sensible step, since you can't keep moving on.
Jasne, ďakujem pekne za odpoveď.
Avšak, čo znamená, že pracujú na odstúpení od zmluvy prosím ? od akej konkrétne ? Stále kasíno opakuje len to isté dookola a teda už by som seriózne rozmýšlal nad sťažnos´tou, takže ak máš záujem v mojej predošlej odpovedi som ti postol link, kde si ju môžeš založiť.
Je dobré, že máš nejaké screenshoty a keď ich bude treba v sťažnosti by si ich použila.
Myslím, že to by bol najrozumnejší krok, keďže sa nevieš stále pohnúť ďalej.
Automaticky přeloženo: