FórumKasinaCrownPlay Casino - všeobecná diskuze

CrownPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 měsíci od Romi
|
4560 zobrazení 112 odpovědí |
|
1...5 6
Přidat příspěvek
Jaro
před 2 týdny

Ahoj, dnes jsem si opět psala dopoledne s online chatem a napsali mi, ať počkám na konec dne, že pracují na odstoupení od smlouvy. Že peníze dostanu na 100%.

Ale nic se neděje. Fotila jsem si i stránky obrazovky.

Psali, že účet nemusím mít ověřený. Hrála jsem bez bonusu.

před 2 týdny

Dobré ráno...místo toho jsem provedl výběr 311fr od 25.4.2024...kontaktuji je každý den v online chatu a vždy mi říkají, že musíte počkat a být trpělivý...uplynulo mnoho dní a stále žádné zprávy o ZPRACOVÁNÍ VÝBĚRU....už jsem více než zoufalý!...také chci podotknout, že s tímto nepořádkem jsem provedl již 3 výběry, ale teď nechápu, proč to dělají takhle...můžete mi laskavě pomoci...jsem zoufalá a už si nevím rady

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj, dnes jsem si opět psala dopoledne s online chatem a napsali mi, ať počkám na konec dne, že pracují na odstoupení od smlouvy. Že peníze dostanu na 100%.

Ale nic se neděje. Fotila jsem si i stránky obrazovky.

Psali, že účet nemusím mít ověřený. Hrála jsem bez bonusu.

před týdnem

Jasne, ďakujem pekne za odpoveď.

Avšak, čo znamená, že pracujú na odstúpení od zmluvy prosím ? od akej konkrétne ? Stále kasíno opakuje len to isté dookola a teda už by som seriózne rozmýšlal nad sťažnos´tou, takže ak máš záujem v mojej predošlej odpovedi som ti postol link, kde si ju môžeš založiť.

Je dobré, že máš nejaké screenshoty a keď ich bude treba v sťažnosti by si ich použila.

Myslím, že to by bol najrozumnejší krok, keďže sa nevieš stále pohnúť ďalej.

před 2 týdny

Dobré ráno...místo toho jsem provedl výběr 311fr od 25.4.2024...kontaktuji je každý den v online chatu a vždy mi říkají, že musíte počkat a být trpělivý...uplynulo mnoho dní a stále žádné zprávy o ZPRACOVÁNÍ VÝBĚRU....už jsem více než zoufalý!...také chci podotknout, že s tímto nepořádkem jsem provedl již 3 výběry, ale teď nechápu, proč to dělají takhle...můžete mi laskavě pomoci...jsem zoufalá a už si nevím rady

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj, vidím, že je na tom podobně jako hráč před tebou a nezávidím ti to. Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní, ale stále vidím, že jste již podali stížnost .

Neřeklo vám kasino, proč to trvá déle než obvykle? Bylo by dobré, kdyby se k těmto případům vyjádřilo i samotné kasino, protože jen říct, abyste byli trpěliví, asi nestačí.

Od pátku jste nedostali žádnou aktualizaci?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj, vidím, že je na tom podobně jako hráč před tebou a nezávidím ti to. Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní, ale stále vidím, že jste již podali stížnost .

Neřeklo vám kasino, proč to trvá déle než obvykle? Bylo by dobré, kdyby se k těmto případům vyjádřilo i samotné kasino, protože jen říct, abyste byli trpěliví, asi nestačí.

Od pátku jste nedostali žádnou aktualizaci?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobré ráno... prakticky v sobotu večer jsem chat kontaktoval naposled.. a teď mi odpověděli prostým KOPÍROVÁNÍM A VLOŽENÍM, že buďte trpěliví a že výběr je téměř na konci zpracování...ale nic stěhování!... zkrátka k tomu všemu žádný důvod

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Vyhrál jsem 750 AUD v Crownplay Casino před více než 2 měsíci, šel jsem si vybrat prostředky na svůj účet a pak jsem zjistil, že již nemám přístup ke svému účtu kvůli požadavku na ověření, poslal jsem požadované dokumenty na uvedený e-mail, ale od té doby jsem nic neslyšel , Kontaktuji 24/7 zákaznickou podporu, ale vůbec nepomáhají

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Co mám dělat, je to jen podvod a měl bych to vzdát nebo počkat?

Automaticky přeloženo:
haydenpace1
před týdnem

V tomto případě bych opravdu doporučil podat stížnost zde s naším týmem. Čekat na ověření je opravdu dlouho a jsem si jist, že náš tým udělá vše pro to, aby vám pomohl. Vždy, když se rozhodnete podat stížnost, klikněte na tento odkaz a dejte nám vědět, pokud s tím potřebujete pomoc.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobré ráno... prakticky v sobotu večer jsem chat kontaktoval naposled.. a teď mi odpověděli prostým KOPÍROVÁNÍM A VLOŽENÍM, že buďte trpěliví a že výběr je téměř na konci zpracování...ale nic stěhování!... zkrátka k tomu všemu žádný důvod

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Bylo by skvělé brzy vidět jejich pokrok. Na základě skutečnosti, kterou jsem zjistil ve vaší stížnosti, předchozí platby nějakou dobu trvaly, ale nakonec to prošly. Mně to zní, jako by kasino zažívá nějaké zpoždění. Používání odpovědí zkopírovat/vložit samozřejmě není zrovna přátelské ani užitečné, ale zaměstnanci kasina obvykle používají tento přístup, když čekají na další aktualizace. 🤷‍♀️

Doufejme v to nejlepší!

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobré ráno...mohu potvrdit, že výhry 311fr dorazily na můj bankovní účet dnes...řekl bych 11/12 dní od výběru

Automaticky přeloženo:
Dome9999
před týdnem

Děkujeme za tuto skvělou aktualizaci. Je opravdu dobře, že jste dostali peníze, i když to trvalo trochu déle, než byste si přáli, že? Zůstanete nyní v tomto kasinu? co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Dobré ráno... ano, řekl bych, že jsem trochu zklamaný z doby výběru, jinak se mi kasino opravdu líbí

Automaticky přeloženo:
Dome9999
před týdnem

Pokud se chcete podělit o své zkušenosti, klikněte na tento odkaz , kde můžete napsat svou recenzi na toto kasino. Mohlo by to opravdu pomoci ostatním.😉

Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky