Vložil jsem 130 BRL s bonusem 200 %, přetočení bonusu bylo 11 000 BRL, vydělal jsem výhry a měl jsem v zůstatku 1 400 BRL, můj rollover byl 40 %, zbývalo mi 60 %, najednou byl můj účet nula, měl jsem 1 279,48, Šel jsem na chat a řekli mi, že bonus vypršel za 24 hodin, takže můj účet byl resetován. zůstatek, ale s rolloverem založeným na mých výhrách ne na počátečním bonusu, s tím se můj rollover zvýšil na 21 000 BRL, z toho, co jsem viděl, toto kasino používá mnoho prostředků, aby bylo obtížné vybrat vaše výhry a zvýšit rollover, pokud je to nutné, ano. nerespektovat obleky a podmínky.
I deposited 130 BRL with a 200% bonus, the bonus rollover was 11,000 BRL, I made winnings and had 1,400 BRL in balance, my rollover was at 40%, I had 60% left, suddenly my account was zero, I had 1,279.48, I went to chat and they told me that the bonus expired in 24 hours, so my account was reset. balance but with the rollover based on my winnings not on the initial bonus, with that my rollover increased to 21,000 BRL, from what I saw this Casino uses many means to make it difficult to withdraw your winnings and increase the rollover if necessary, they do not respect the suits and conditions.
Depositei 130 BRL com bônus de 200%, o rollover do bônus era de 11.000 BRL, obtive ganhos e fiquei com 1.400 BRL de saldo, meu rollover estava em 40% faltava 60%, de repente minha conta zerou, estava com 1.279,48, fui no chat eles me disseram que o bônus expirava em 24 horas por isso minha conta foi zerada, no chat eu disse que é impossível você bater o resolver do bônus em 24 horas, e que iria fazer uma reclamação do casinoguru, após isso devolveram meu saldo mas com o rollover baseado no meus ganhos não no bônus inicial, com isso meu rollover aumentou para 21.000 BRL, pelo que eu vi esse Casino utiliza de muitos meios para dificultar o saque dos seus ganhos e aumentam o rollover de precisarem, não respeitam os ternos e condições.
Pokud jde o bonusy, není vlastně až tak neobvyklé, že bonus vyprší. Proto je velmi důležité si předem přečíst podmínky každého z nich, abyste se tomuto druhu problému mohli vyhnout.
Jak dlouho hrajete v tomto kasinu?
When it comes to bonuses, it is actually not that unusual that a bonus will expire. That is why it is very important to read the terms of each one beforehand, so this kind of issue can be avoided.
How long have you been playing at this casino?
Toto je podruhé, co toto kasino udělalo, crowplay, vklad před vypršením 24hodinového bonusu, zdá se, že došlo k selhání systému, když promo akce vkladového bonusu skončí, účet se resetuje, takže máte 24 hodin na vklady a hraní do 24 hodin jsem vstoupil do chatu a oni mi vrátili výhru ve formě bonusu, ale přetočení se počítá na základě vaší výhry, to znamená, že přetočení počátečního vkladu se stane přetočením vašeho vkladu plus výhry, v v tomto případě jsem vyhrál 1 260 BRL, převrácení se zvýšilo na 22 000 BRL, ale počáteční převrácení bonusu bylo 11 000 BRL, když jsem byl v polovině převrácení, způsobili tento pád v systému a změnili můj převrácení.
I při převrácení 22 000 BRL se mi stále podařilo vybrat a vybrat 557 BRL, ale pokud by převrácení bylo 11 000, což bylo v podmínkách, vybral bych více.
V tomto kasinu hraji krátce a výběr čeká již 3 dny.
Ještě jsem neotevřel stížnost, ale pokud to bude trvat déle než 5 dní, otevřu stížnost.
This is the second time this Casino has done this, crowplay, deposit before the 24-hour bonus expires, it seems that they have a system crash when the deposit bonus promotion ends, the account resets, so you have 24 hours to deposits and play within 24 hours, I entered the chat and they returned my winnings in the form of a bonus, but the rollover is calculated based on your winnings, that is, the rollover of the initial deposit becomes the rollover of your deposit plus the winnings, in this case I won 1,260 BRL, the rollover increased to 22,000 BRL, but the initial bonus rollover was 11,000 BRL, when I was halfway through the rollover, they caused this crash in the system, and changed my rollover.
Even with a rollover of 22,000 BRL I still managed to cash out and withdraw 557 BRL but if the rollover was 11,000 which was in the terms I would have withdrawn more.
I have been playing at this Casino for a short time and the withdrawal has been pending for 3 days.
I haven't opened a complaint yet but if it takes more than 5 days I will open a complaint.
Já é a segunda vez que esse Casino faz isso, crowplay, depósito antes de expirar o bônus de 24 horas, parece que eles tem uma pane no sistema quando acaba a promoção do bônus para o depósito a conta zera, então você tem 24 horas para depósitos e jogar em 24 horas, entrei no chat eles devolveram meus ganhos em forma de bônus, mas o rollover calculam em cima dos seus ganhos, ou seja o rollover do depósito inicial para a ser o rollover do seu depósito mais os ganhos, no caso ganhei 1.260 BRL o rollover passou para 22.000 BRL, mas o rollover do bonus inicial era 11.000 BRL, quando estava na metade do rollover fizeram essa pane no sistema, e alteram meu rollover.
Mesmo com rollover de 22.000 BRL ainda consegui bater e sacar 557 BRL mas se o rollover fosse 11.000 que estava nos termos teria sacado mais.
Jogo nesse Casino a pouco tempo estou com o saque pendente tem 3 dias.
Ainda não abri uma reclamação mas se passar de 5 dias abrirei uma reclamação.
Vlastně je opravdu dobře, že to dokázali nějak opravit, řekl bych.
Mohu se zeptat, zda je tam váš účet plně ověřen?
Jen přátelské upozornění pro vás, že náš reklamační tým bude moci zasáhnout po 14denní lhůtě, takže jste o tom informováni.
Doufám, že se vám podaří získat peníze dříve. Prosím, informujte nás.
It is actually really good that they were able to fix it somehow, I would say.
May I ask if your account is fully verified there?
Just a friendly reminder for you, that our complaint team will be able to intervene after the 14-day time frame, so you are informed about this.
I hope you will be able to get the money before that. Please keep us updated.
Ve skutečnosti to opravili až poté, co jsem řekl, že si zde budu stěžovat, i tehdy to opravili dvojnásobným převrácením bonusu. Můj účet nebyl ověřen, protože ho momentálně nepotřebuje, takže počkám 14 dní.
In fact, they only fixed this after I said I would complain here, even then they fixed it with double the bonus rollover. My account has not been verified as it does not need it at the moment, so I will wait 14 days.
Na verdade eles só consertaram isso depois que falei que reclamaria aqui, mesmo assim consertaram com rollover do bônus o dobro. Minha conta não foi verificada pois não necessita no momento, então vou aguardar 14 dias.
Budeme zde čekat na dobré zprávy.😉
Jakou platební metodu jste použili pro výběr, pokud vám to nevadí?
We'll be waiting for the good news here.😉
Which payment method have you used for your withdrawal, if you don't mind?
To je vlastně jediný, který můžete použít, ne? Nevšiml jsem si vaší země.
Počkáme na zprávy.
That is actually the only one you can use, isn't that right? I haven't noticed the country of yours.
We'll wait for the news.
Není to jediný, který mohu použít, mohu použít skrill, astropay atd., děkuji za pozornost, doufám, že nebudu mít problémy s odnětím.
It's not the only one I can use, I can use skrill, astropay, etc., thanks for your attention, I hope I don't have any problems with the withdrawal.
Não é o único que posso utilizar posso utilizar skrill, astropay, etc, obrigado pela atenção espero que eu não tenho problemas com o saque.
Oh, dobře, můj špatný. Určitě nám dejte vědět, prosím.
Oh, okay, my bad. Surely let us know, please.
Dobré ráno,
Od 5. srpna čekám na výběr u CROWNPLAY. Vyprávějí mi spoustu příběhů, říkají mi, že mají dlouhou frontu na vyklizení (pokud všichni zaplatí, půjdou do pekla) a neplatí
Zablokovali chat a nereagují na emaily.
Upřímně, moje e-maily nejsou zrovna zdvořilé, ale musí mi platit moje peníze, a pokud ne, jsou to zloději. Je tu někdo, kdo mi může pomoci? Díky
Good morning,
I have had a withdrawal pending with CROWNPLAY since August 5th. They tell me a lot of stories, they tell me they have a long queue to clear (if everyone pays they'll go to hell) and they don't pay
They blocked the chat and do not respond to emails.
Honestly my emails are not exactly polite, but they have to pay me my money and if they don't, they are thieves. Is there anyone who can help me? Thanks
Buongiorno,
dal 5 agosto ho in pending un prelevamento con CROWNPLAY. Mi raccontano un sacco di storie, mi dicono che hanno una lunga coda da smaltire (se pagano tutti vanno in malora) e non pagano
Hanno bloccato la chat e non rispondono alle mail.
Sinceramente le mie mail non sono proprio da educande, ma loro i miei soldi me li devono pagare e se non lo fanno, sono ladri. C'è qualcuno che mi può aiutare? Grazie
Na této stránce jsem měl výběr 500 BRL, čekal jsem 10 dní a nedostal jsem to, šel jsem podle skóre Casinoguro, které je nadprůměrné, nevím, jak Casinoguro počítá tato skóre, existují stránky, které skóre je nízké a peníze obdržím za 1 den, měl by existovat limit dní na to, abychom obdrželi výběry, kasina platí, kdy chtějí, a dostávají naše peníze okamžitě, kasina vědí, že čím déle jim trvá, než zaplatí, tím méně zdroje, které budete muset hrát v jiných kasinech, Toto je taktika špatných kasin, hraji na stránkách, které platí okamžitě, například BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, mimo jiné si myslím, že Casinoguro by mělo vložit postřehy pokud jde o výběry, například toto Kasino je výběr okamžitý, toto Kasino výběr trvá 5 dní l, toto jiné trvá 30 dní, toto jiné obvykle nevyplácí výhry.
Existují velmi špatná kasina, kvůli kterým se bojíme hrát a bavit se, některá kasina berou radost ze zábavy a výher, radost a zábava se ztrácí, když kasina čekají na zaplacení, peníze tam zůstávají po 5 dnech, požádat o ověření, ověření účtu trvá dalších 7 dní a platba a platba dalších 10, proto hraji pouze v kasinech, které platí rychle, na Crownplay jsem už nikdy nehrál.
I had a withdrawal of 500 BRL on this site, I waited for 10 days and I didn't receive it, I went by Casinoguro's score which is above average, I don't know how Casinoguro calculates these scores, there are sites that the score is low and I receive the money in 1 day, there should be a limit of days for us to receive the withdrawals, the casinos pay when they want and receive our money immediately, the casinos know that the longer they take to pay the less resources you will have to play in other casinos, This is a tactic of bad casinos, I'm playing on sites that pay immediately, for example BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, among others, I think Casinoguro should put observations regarding withdrawals, for example this Casino the withdrawal is immediate, this Casino the withdrawal takes 5 days l, this other takes 30 days, this other usually does not pay the winnings.
There are some very bad casinos that make us afraid to play and have fun, some casinos take the joy out of fun and winnings, the joy and fun is lost when the casinos wait to pay, the money stays there, after 5 days, they request verification, it takes another 7 days to verify the account, and another 10 to pay and pay, that's why I only play at casinos that pay quickly, I never played at Crownplay again.
Tinha um saque de 500 BRL nesse site esperei por 10 dias e não recebi, fui pela nota do Casinoguro que está acima da média, não sei como o Casinoguro calcula essas notas, tem site que a nota é baixa e recebo o dinheiro em 1 dia, deveria ter um limite de dias para recebermos os saques, os casinos pagam quando eles querem e recebem nosso dinheiro de imediato, os casinos sabem que quanto mais demorarem para pagar menos recursos voce terá para jogar em outros casinos, então pela demora os jogadores acabam revertendo os saques, isso é uma tática dos casinos ruins, estou jogando em sites que pagam de imediato, por exemplo BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, entre outros, acho que o Casinoguro deveria colocar observações referente a saques, por exemplo esse Casino o saque é imediato, esse Casino o saque demora 5 dias l, esse outro demora 30 dias, esse outro costuma não pagar os ganhos.
Tem uns casinos muitos ruins que nos deixa com receio de jogar e se divertir, alguns casinos tiram a alegria da diversão e dos ganhos, a alegria e diversão se perde quando os casinos enrolam para pagar, fica o dinheiro parado lá, depois de 5 dias, solicitam a verificação, demora mais 7 dias para verificarem a conta, e mais 10 para se pagarem e se pagarem, por isso jogo apenas em casinos que pagam rápido, nunca mais joguei nesse Crownplay.
Dobré ráno,
Od 5. srpna čekám na výběr u CROWNPLAY. Vyprávějí mi spoustu příběhů, říkají mi, že mají dlouhou frontu na vyklizení (pokud všichni zaplatí, půjdou do pekla) a neplatí
Zablokovali chat a nereagují na emaily.
Upřímně, moje e-maily nejsou zrovna zdvořilé, ale musí mi platit moje peníze, a pokud ne, jsou to zloději. Je tu někdo, kdo mi může pomoci? Díky
Good morning,
I have had a withdrawal pending with CROWNPLAY since August 5th. They tell me a lot of stories, they tell me they have a long queue to clear (if everyone pays they'll go to hell) and they don't pay
They blocked the chat and do not respond to emails.
Honestly my emails are not exactly polite, but they have to pay me my money and if they don't, they are thieves. Is there anyone who can help me? Thanks
Buongiorno,
dal 5 agosto ho in pending un prelevamento con CROWNPLAY. Mi raccontano un sacco di storie, mi dicono che hanno una lunga coda da smaltire (se pagano tutti vanno in malora) e non pagano
Hanno bloccato la chat e non rispondono alle mail.
Sinceramente le mie mail non sono proprio da educande, ma loro i miei soldi me li devono pagare e se non lo fanno, sono ladri. C'è qualcuno che mi può aiutare? Grazie
Dobrý den, vidím, že se vám podařilo otevřít stížnost , tak uvidíme, co se našemu týmu podaří vyřešit. Rád bych však řekl, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vyřešily vše, co potřebují k tomu, aby vám peníze poslaly.
Každopádně, co vám kasino řeklo o důvodu, proč vám ještě neposlalo peníze? Je to váš první výběr?
Hello, I see you have managed to open a complaint so we will see what our team can manage to sort out. However, I would like to say that we give the casinos 14 days to sort out everything they need to do to send you the money.
Anyway, what did the casino tell you about the reason they haven't sent you the money yet? Is this your first withdrawal ?
Na této stránce jsem měl výběr 500 BRL, čekal jsem 10 dní a nedostal jsem to, šel jsem podle skóre Casinoguro, které je nadprůměrné, nevím, jak Casinoguro počítá tato skóre, existují stránky, které skóre je nízké a peníze obdržím za 1 den, měl by existovat limit dní na to, abychom obdrželi výběry, kasina platí, kdy chtějí, a dostávají naše peníze okamžitě, kasina vědí, že čím déle jim trvá, než zaplatí, tím méně zdroje, které budete muset hrát v jiných kasinech, Toto je taktika špatných kasin, hraji na stránkách, které platí okamžitě, například BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, mimo jiné si myslím, že Casinoguro by mělo vložit postřehy pokud jde o výběry, například toto Kasino je výběr okamžitý, toto Kasino výběr trvá 5 dní l, toto jiné trvá 30 dní, toto jiné obvykle nevyplácí výhry.
Existují velmi špatná kasina, kvůli kterým se bojíme hrát a bavit se, některá kasina berou radost ze zábavy a výher, radost a zábava se ztrácí, když kasina čekají na zaplacení, peníze tam zůstávají po 5 dnech, požádat o ověření, ověření účtu trvá dalších 7 dní a platba a platba dalších 10, proto hraji pouze v kasinech, které platí rychle, na Crownplay jsem už nikdy nehrál.
I had a withdrawal of 500 BRL on this site, I waited for 10 days and I didn't receive it, I went by Casinoguro's score which is above average, I don't know how Casinoguro calculates these scores, there are sites that the score is low and I receive the money in 1 day, there should be a limit of days for us to receive the withdrawals, the casinos pay when they want and receive our money immediately, the casinos know that the longer they take to pay the less resources you will have to play in other casinos, This is a tactic of bad casinos, I'm playing on sites that pay immediately, for example BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, among others, I think Casinoguro should put observations regarding withdrawals, for example this Casino the withdrawal is immediate, this Casino the withdrawal takes 5 days l, this other takes 30 days, this other usually does not pay the winnings.
There are some very bad casinos that make us afraid to play and have fun, some casinos take the joy out of fun and winnings, the joy and fun is lost when the casinos wait to pay, the money stays there, after 5 days, they request verification, it takes another 7 days to verify the account, and another 10 to pay and pay, that's why I only play at casinos that pay quickly, I never played at Crownplay again.
Tinha um saque de 500 BRL nesse site esperei por 10 dias e não recebi, fui pela nota do Casinoguro que está acima da média, não sei como o Casinoguro calcula essas notas, tem site que a nota é baixa e recebo o dinheiro em 1 dia, deveria ter um limite de dias para recebermos os saques, os casinos pagam quando eles querem e recebem nosso dinheiro de imediato, os casinos sabem que quanto mais demorarem para pagar menos recursos voce terá para jogar em outros casinos, então pela demora os jogadores acabam revertendo os saques, isso é uma tática dos casinos ruins, estou jogando em sites que pagam de imediato, por exemplo BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, entre outros, acho que o Casinoguro deveria colocar observações referente a saques, por exemplo esse Casino o saque é imediato, esse Casino o saque demora 5 dias l, esse outro demora 30 dias, esse outro costuma não pagar os ganhos.
Tem uns casinos muitos ruins que nos deixa com receio de jogar e se divertir, alguns casinos tiram a alegria da diversão e dos ganhos, a alegria e diversão se perde quando os casinos enrolam para pagar, fica o dinheiro parado lá, depois de 5 dias, solicitam a verificação, demora mais 7 dias para verificarem a conta, e mais 10 para se pagarem e se pagarem, por isso jogo apenas em casinos que pagam rápido, nunca mais joguei nesse Crownplay.
Myslím, že vím, proč takto uvažujete, ale řeknu tolik, že to není silný indikátor, který by zasahoval do indexu bezpečnosti. Do výběrů může vstoupit mnoho faktorů, které mohou způsobit zpoždění, a nemusí to být nutně chyba kasina. Je také důležité si uvědomit, že mnoho hráčů může mít výběry rychle a nemusí to zde zmiňovat a většinou si hráči přijdou jen stěžovat. Což na jednu stranu chápu, protože kdybych na své peníze čekal dlouho, byl bych nervózní.
Ale ověření, technické problémy, poskytovatelé třetích stran, platební metody, to vše může ovlivnit délku celého výběru. Takže i když chápu, proč máte tento názor, pravděpodobně nebudete mít limit, kdy byste měli získat svůj výběr v jakémkoli kasinu.
I think I know why you think this way, but I will say this much, that it is not a strong indicator that would interfere with the safety index. A lot of factors can go into the withdrawals that can cause a delay and it's not necessarily the casino's fault. It is also important to remember that many players can have withdrawals quickly and not have to mention it here and most of the time players just come to complain. Which on the one hand I can understand because if I waited a long time for my money, I would be nervous.
But verification, technical problems, 3rd party providers, payment methods, all of that can affect the length of the whole withdrawal. So while I can see why you have that opinion, you probably won't have a limit on when you should get your withdrawal at any casino.
Ahoj Jaro,
uplynulo 9 pracovních dnů a výběr je ve stavu schváleno. Co mi odpověděli? Že mají kilometrovou frontu, masivní požadavek na platby. Obávám se, že pokud jim zaplatí, půjdou do pekla. Ale není tam žádný strach: je to blbost. Ve skutečnosti neplatí, nechtějí platit. Konečně fakt, který by byl k smíchu, kdyby nebyl tak mizerný jako dotyčné kasino: od support@crownplay jste vyzváni ke kontaktu support@rabona .
Mají zmatené představy. A ano, je to můj první výběr. A v každém případě poslední. Ani falešný vklad, zaslouží si to!!!!
Nemůžeme dovolit, aby tato kasina fungovala beztrestně na úkor těch, kteří jsou poctiví.
Hi Jaro,
it's been 9 working days and the withdrawal is in approved status. What did they answer me? That they have a kilometer-long queue, a massive request for payments. I fear they will go to hell if they pay them. But there is no fear: it's bullshit. In fact they don't pay, they don't want to pay. Finally, a fact that would be laughable if it weren't as miserable as the casino in question: from support@crownplay you are invited to contact support@rabona .
They have confused ideas. And yes, it is my first withdrawal. And in any case the last. Not even a fake deposit, they deserve it!!!!
We cannot allow these casinos to operate with impunity to the detriment of those who are honest.
Ciao Jaro,
sono 9 giorni lavorativi e il prelevamento è in stato approvato. Che cosa mi hanno risposto? Che hanno una coda chilometrica, una massiccia richiesta di pagamenti. Temo andranno in malora se li pagano. Ma non c'è paura: sono balle. Di fatto non pagano, non vogliono pagare. Da ultimo un fatto per cui ci sarebbe da ridere se non fosse misero come il casinò in questione: da support@crownplay si è invitati a rivolgersi a support@rabona.
Hanno le idee confuse. E si, è il mio primo prelievo. E in ogni caso ultimo. Manco un deposito finto, meritano!!!!
Non è possibile lasciare che questi casinò agiscano impunemente a discapito di quelli che sono onesti.
Říkám, Jaro, že tvé skóre je trochu matoucí, protože jsou kasina, která mají nízké skóre a vyplácejí peníze, a jsou kasina, která mají vysoké skóre a nevyplácejí. Pokud existuje několik faktorů, které ovlivňují výplatu, budete se muset hlouběji podívat na to, co tyto faktory jsou, a přehodnotit skóre kasin na základě těchto faktorů.
I'm saying, Jaro, that your scores are a bit confusing, because there are casinos that have low scores and pay out, and there are casinos that have high scores and don't pay out. If there are several factors that interfere with payout, then you'll have to look more deeply into what those factors are, and re-evaluate the casinos' scores based on those factors.
Estou dizendo Jaro que as notas de vocês são um pouco confusas, pois tem Casino que a nota é baixa e paga e tem Casino que a nota é alta e não pagam, se tem vários fatores que interferem no pagamento então terão que analisar mais profundamente quais são esses fatores, e reavaliar as notas dos casinos com esses fatores.
Ahoj Jaro,
uplynulo 9 pracovních dnů a výběr je ve stavu schváleno. Co mi odpověděli? Že mají kilometrovou frontu, masivní požadavek na platby. Obávám se, že pokud jim zaplatí, půjdou do pekla. Ale není tam žádný strach: je to blbost. Ve skutečnosti neplatí, nechtějí platit. Konečně fakt, který by byl k smíchu, kdyby nebyl tak mizerný jako dotyčné kasino: od support@crownplay jste vyzváni ke kontaktu support@rabona .
Mají zmatené představy. A ano, je to můj první výběr. A v každém případě poslední. Ani falešný vklad, zaslouží si to!!!!
Nemůžeme dovolit, aby tato kasina fungovala beztrestně na úkor těch, kteří jsou poctiví.
Hi Jaro,
it's been 9 working days and the withdrawal is in approved status. What did they answer me? That they have a kilometer-long queue, a massive request for payments. I fear they will go to hell if they pay them. But there is no fear: it's bullshit. In fact they don't pay, they don't want to pay. Finally, a fact that would be laughable if it weren't as miserable as the casino in question: from support@crownplay you are invited to contact support@rabona .
They have confused ideas. And yes, it is my first withdrawal. And in any case the last. Not even a fake deposit, they deserve it!!!!
We cannot allow these casinos to operate with impunity to the detriment of those who are honest.
Ciao Jaro,
sono 9 giorni lavorativi e il prelevamento è in stato approvato. Che cosa mi hanno risposto? Che hanno una coda chilometrica, una massiccia richiesta di pagamenti. Temo andranno in malora se li pagano. Ma non c'è paura: sono balle. Di fatto non pagano, non vogliono pagare. Da ultimo un fatto per cui ci sarebbe da ridere se non fosse misero come il casinò in questione: da support@crownplay si è invitati a rivolgersi a support@rabona.
Hanno le idee confuse. E si, è il mio primo prelievo. E in ogni caso ultimo. Manco un deposito finto, meritano!!!!
Non è possibile lasciare che questi casinò agiscano impunemente a discapito di quelli che sono onesti.
Dobře, počkáme ještě pár dní a snad se vše vyřeší a pokud ne, budeme kontaktovat kasino. Vím, že není příjemné čekat, ale na druhou stranu je zcela normální, že v kasinu může být dlouhá fronta. To, že máte odstoupení ve schváleném stavu, by mě trochu uklidnilo, takže to určitě dostanete.
Pokud něco bude, budu tady.
Okay then, we'll wait a few more days and hopefully everything will be sorted out and if not, we'll contact casino. I know it's not nice to wait but on the other hand it's quite normal that a casino can have a long queue. The fact that you have a withdrawal in the approved status would be a bit reassuring to me, so I'm sure you'll get it.
If there is something I will be here.
Říkám, Jaro, že tvé skóre je trochu matoucí, protože jsou kasina, která mají nízké skóre a vyplácejí peníze, a jsou kasina, která mají vysoké skóre a nevyplácejí. Pokud existuje několik faktorů, které ovlivňují výplatu, budete se muset hlouběji podívat na to, co tyto faktory jsou, a přehodnotit skóre kasin na základě těchto faktorů.
I'm saying, Jaro, that your scores are a bit confusing, because there are casinos that have low scores and pay out, and there are casinos that have high scores and don't pay out. If there are several factors that interfere with payout, then you'll have to look more deeply into what those factors are, and re-evaluate the casinos' scores based on those factors.
Estou dizendo Jaro que as notas de vocês são um pouco confusas, pois tem Casino que a nota é baixa e paga e tem Casino que a nota é alta e não pagam, se tem vários fatores que interferem no pagamento então terão que analisar mais profundamente quais são esses fatores, e reavaliar as notas dos casinos com esses fatores.
Proto jsem řekl, že výplata není součástí hodnocení. V každém kasinu se mohou stát technické problémy nebo cokoli jiného, co může zpomalit výplatu. Některá kasina dokážou vyplatit hráče téměř okamžitě, takže by bylo špatné takové věci zobecňovat. To, že kasina mají nějaké menší skóre, neznamená, že nemusí vyplácet hráče. Celkově ale může nastat řada dalších problémů, se kterými byste se museli vypořádat. Vše je vždy vysvětleno v Indexu bezpečnosti.
Případně, pokud chcete vidět, jak hodnotíme kasino, můžete se podívat zde – Jak hodnotíme online kasina
That's why I said that payout is not part of the rating. In any casino, technical problems or anything else can happen that can slow down the payout. Some casinos can pay out a player almost immediately, so it would be wrong to generalize such things. Just because casinos have some smaller score doesn't mean they don't have to pay out players. But overall, there may be a number of other problems that you would have to deal with. Everything is always explained in the Safety index.
Alternatively, if you want to see how we review casino you can look here- How we review online casinos
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.