FórumKasinaCrownPlay Casino - všeobecná diskuze

CrownPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 6 měsíci od Romi
|
13437 zobrazení 176 odpovědí |
|
1...6 7 89
Přidat příspěvek
Jackb
před 3 měsíci

Název banky: např. COMMONWEALTH BANK

Clearing #: 062948

Iban nebo banka: 12345678

Majitel účtu: vaše jméno

Automaticky přeloženo:
Nyra85
před 3 měsíci

Jop úžasné! Teď se do toho pustíme! Děkujeme za vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
Jackb
před 3 měsíci

Žádný strach, hodně štěstí 😁

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vložil jsem 130 BRL s bonusem 200 %, přetočení bonusu bylo 11 000 BRL, vydělal jsem výhry a měl jsem v zůstatku 1 400 BRL, můj rollover byl 40 %, zbývalo mi 60 %, najednou byl můj účet nula, měl jsem 1 279,48, Šel jsem na chat a řekli mi, že bonus vypršel za 24 hodin, takže můj účet byl resetován. zůstatek, ale s rolloverem založeným na mých výhrách ne na počátečním bonusu, s tím se můj rollover zvýšil na 21 000 BRL, z toho, co jsem viděl, toto kasino používá mnoho prostředků, aby bylo obtížné vybrat vaše výhry a zvýšit rollover, pokud je to nutné, ano. nerespektovat obleky a podmínky.

Automaticky přeloženo:
ericleo
před 3 měsíci

Pokud jde o bonusy, není vlastně až tak neobvyklé, že bonus vyprší. Proto je velmi důležité si předem přečíst podmínky každého z nich, abyste se tomuto druhu problému mohli vyhnout.

Jak dlouho hrajete v tomto kasinu?


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Toto je podruhé, co toto kasino udělalo, crowplay, vklad před vypršením 24hodinového bonusu, zdá se, že došlo k selhání systému, když promo akce vkladového bonusu skončí, účet se resetuje, takže máte 24 hodin na vklady a hraní do 24 hodin jsem vstoupil do chatu a oni mi vrátili výhru ve formě bonusu, ale přetočení se počítá na základě vaší výhry, to znamená, že přetočení počátečního vkladu se stane přetočením vašeho vkladu plus výhry, v v tomto případě jsem vyhrál 1 260 BRL, převrácení se zvýšilo na 22 000 BRL, ale počáteční převrácení bonusu bylo 11 000 BRL, když jsem byl v polovině převrácení, způsobili tento pád v systému a změnili můj převrácení.

I při převrácení 22 000 BRL se mi stále podařilo vybrat a vybrat 557 BRL, ale pokud by převrácení bylo 11 000, což bylo v podmínkách, vybral bych více.

V tomto kasinu hraji krátce a výběr čeká již 3 dny.

Ještě jsem neotevřel stížnost, ale pokud to bude trvat déle než 5 dní, otevřu stížnost.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od rodricuezjoaquin byl odstraněn
ericleo
před 3 měsíci

Vlastně je opravdu dobře, že to dokázali nějak opravit, řekl bych.

Mohu se zeptat, zda je tam váš účet plně ověřen?

Jen přátelské upozornění pro vás, že náš reklamační tým bude moci zasáhnout po 14denní lhůtě, takže jste o tom informováni.

Doufám, že se vám podaří získat peníze dříve. Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ve skutečnosti to opravili až poté, co jsem řekl, že si zde budu stěžovat, i tehdy to opravili dvojnásobným převrácením bonusu. Můj účet nebyl ověřen, protože ho momentálně nepotřebuje, takže počkám 14 dní.

Automaticky přeloženo:
ericleo
před 3 měsíci

Budeme zde čekat na dobré zprávy.😉

Jakou platební metodu jste použili pro výběr, pokud vám to nevadí?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Použil jsem metodu pix Brasil.

Automaticky přeloženo:
ericleo
před 3 měsíci

To je vlastně jediný, který můžete použít, ne? Nevšiml jsem si vaší země.

Počkáme na zprávy.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Není to jediný, který mohu použít, mohu použít skrill, astropay atd., děkuji za pozornost, doufám, že nebudu mít problémy s odnětím.

Automaticky přeloženo:
ericleo
před 3 měsíci

Oh, dobře, můj špatný. Určitě nám dejte vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobré ráno,

Od 5. srpna čekám na výběr u CROWNPLAY. Vyprávějí mi spoustu příběhů, říkají mi, že mají dlouhou frontu na vyklizení (pokud všichni zaplatí, půjdou do pekla) a neplatí

Zablokovali chat a nereagují na emaily.

Upřímně, moje e-maily nejsou zrovna zdvořilé, ale musí mi platit moje peníze, a pokud ne, jsou to zloději. Je tu někdo, kdo mi může pomoci? Díky

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Na této stránce jsem měl výběr 500 BRL, čekal jsem 10 dní a nedostal jsem to, šel jsem podle skóre Casinoguro, které je nadprůměrné, nevím, jak Casinoguro počítá tato skóre, existují stránky, které skóre je nízké a peníze obdržím za 1 den, měl by existovat limit dní na to, abychom obdrželi výběry, kasina platí, kdy chtějí, a dostávají naše peníze okamžitě, kasina vědí, že čím déle jim trvá, než zaplatí, tím méně zdroje, které budete muset hrát v jiných kasinech, Toto je taktika špatných kasin, hraji na stránkách, které platí okamžitě, například BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, mimo jiné si myslím, že Casinoguro by mělo vložit postřehy pokud jde o výběry, například toto Kasino je výběr okamžitý, toto Kasino výběr trvá 5 dní l, toto jiné trvá 30 dní, toto jiné obvykle nevyplácí výhry.

Existují velmi špatná kasina, kvůli kterým se bojíme hrát a bavit se, některá kasina berou radost ze zábavy a výher, radost a zábava se ztrácí, když kasina čekají na zaplacení, peníze tam zůstávají po 5 dnech, požádat o ověření, ověření účtu trvá dalších 7 dní a platba a platba dalších 10, proto hraji pouze v kasinech, které platí rychle, na Crownplay jsem už nikdy nehrál.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobré ráno,

Od 5. srpna čekám na výběr u CROWNPLAY. Vyprávějí mi spoustu příběhů, říkají mi, že mají dlouhou frontu na vyklizení (pokud všichni zaplatí, půjdou do pekla) a neplatí

Zablokovali chat a nereagují na emaily.

Upřímně, moje e-maily nejsou zrovna zdvořilé, ale musí mi platit moje peníze, a pokud ne, jsou to zloději. Je tu někdo, kdo mi může pomoci? Díky

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, vidím, že se vám podařilo otevřít stížnost , tak uvidíme, co se našemu týmu podaří vyřešit. Rád bych však řekl, že kasinům dáváme 14 dní na to, aby vyřešily vše, co potřebují k tomu, aby vám peníze poslaly.

Každopádně, co vám kasino řeklo o důvodu, proč vám ještě neposlalo peníze? Je to váš první výběr?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Na této stránce jsem měl výběr 500 BRL, čekal jsem 10 dní a nedostal jsem to, šel jsem podle skóre Casinoguro, které je nadprůměrné, nevím, jak Casinoguro počítá tato skóre, existují stránky, které skóre je nízké a peníze obdržím za 1 den, měl by existovat limit dní na to, abychom obdrželi výběry, kasina platí, kdy chtějí, a dostávají naše peníze okamžitě, kasina vědí, že čím déle jim trvá, než zaplatí, tím méně zdroje, které budete muset hrát v jiných kasinech, Toto je taktika špatných kasin, hraji na stránkách, které platí okamžitě, například BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, mimo jiné si myslím, že Casinoguro by mělo vložit postřehy pokud jde o výběry, například toto Kasino je výběr okamžitý, toto Kasino výběr trvá 5 dní l, toto jiné trvá 30 dní, toto jiné obvykle nevyplácí výhry.

Existují velmi špatná kasina, kvůli kterým se bojíme hrát a bavit se, některá kasina berou radost ze zábavy a výher, radost a zábava se ztrácí, když kasina čekají na zaplacení, peníze tam zůstávají po 5 dnech, požádat o ověření, ověření účtu trvá dalších 7 dní a platba a platba dalších 10, proto hraji pouze v kasinech, které platí rychle, na Crownplay jsem už nikdy nehrál.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Myslím, že vím, proč takto uvažujete, ale řeknu tolik, že to není silný indikátor, který by zasahoval do indexu bezpečnosti. Do výběrů může vstoupit mnoho faktorů, které mohou způsobit zpoždění, a nemusí to být nutně chyba kasina. Je také důležité si uvědomit, že mnoho hráčů může mít výběry rychle a nemusí to zde zmiňovat a většinou si hráči přijdou jen stěžovat. Což na jednu stranu chápu, protože kdybych na své peníze čekal dlouho, byl bych nervózní.

Ale ověření, technické problémy, poskytovatelé třetích stran, platební metody, to vše může ovlivnit délku celého výběru. Takže i když chápu, proč máte tento názor, pravděpodobně nebudete mít limit, kdy byste měli získat svůj výběr v jakémkoli kasinu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj Jaro,

uplynulo 9 pracovních dnů a výběr je ve stavu schváleno. Co mi odpověděli? Že mají kilometrovou frontu, masivní požadavek na platby. Obávám se, že pokud jim zaplatí, půjdou do pekla. Ale není tam žádný strach: je to blbost. Ve skutečnosti neplatí, nechtějí platit. Konečně fakt, který by byl k smíchu, kdyby nebyl tak mizerný jako dotyčné kasino: od support@crownplay jste vyzváni ke kontaktu support@rabona .

Mají zmatené představy. A ano, je to můj první výběr. A v každém případě poslední. Ani falešný vklad, zaslouží si to!!!!

Nemůžeme dovolit, aby tato kasina fungovala beztrestně na úkor těch, kteří jsou poctiví.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Říkám, Jaro, že tvé skóre je trochu matoucí, protože jsou kasina, která mají nízké skóre a vyplácejí peníze, a jsou kasina, která mají vysoké skóre a nevyplácejí. Pokud existuje několik faktorů, které ovlivňují výplatu, budete se muset hlouběji podívat na to, co tyto faktory jsou, a přehodnotit skóre kasin na základě těchto faktorů.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 89
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky