FórumKasinaChipstars Casino - všeobecná diskuze

Chipstars Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 2 roky od bojan851
|
41540 zobrazení 309 odpovědí |
|
1...6 7 8...16
charisari
před 6 měsíci

Dobrý den, to znamená, že nebylo možné se za vás zaregistrovat. Zkoušel jsi napsat nějaký e-mail nebo live chat, abys viděl, jak to je? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Teď s nimi mám chat. Řekli mi, že hráči z Kypru jsou vítáni a poděkovali mi, že jsem jim to přinesl. Jejich IT oddělení to opraví a až bude připraveno, pošle mi e-mail, abych se mohl zaregistrovat. Děkuji Jaro.

Automaticky přeloženo:
charisari
před 6 měsíci

Výborně těší mě. Vždy je dobré chatovat s podporou nebo live chat, když máte otázku. Předchází různým problémům, které by mohly později nastat. Těší mě, že jste si toho vědomi a nezkoušeli jste si například vybrat jinou zemi jen pro registraci.

Doufám, že se ti tam bude dařit a bude vše v pořádku. Dejte nám pak vědět. 😊☘️👍

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mohu naprosto doporučit - přátelská a ochotná podpora, široká nabídka her, pěkná, intuitivní platforma a super výhra s mnoha atraktivními bonusy :) A velmi rychlé vyřízení výběrů. Ještě jednou děkuji.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
jake9595
před 6 měsíci

Děkuji za vnitřnosti. Co takhle napsat recenzi na toto kasino? Můžete tak učinit zde .

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jen na doplnění mého předchozího komentáře - můj druhý výběr byl vyřízen bleskově, takže ho naprosto doporučuji. Ještě jednou děkuji.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jen na doplnění mého předchozího komentáře - můj druhý výběr byl vyřízen bleskově, takže ho naprosto doporučuji. Ještě jednou děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, najlepšie bude ke´d svoj update vždy napíšeš pomocou nového postu pretože sa môže stať, že k tomu predošlému sa hráči nedostanú, takže je vždy dobré to mať takto.

Taktiež som rád, že sa ti podarilo dostať aj druhý v´ýber a keď hovoríš, že bol rýchly, tak koľko to trvalo ? Akú metódu na výber používaš ? 😀

před 6 měsíci

Škoda, zdrželi mi výplatu, dokud jsem o všechno nepřišel

Automaticky přeloženo:
Blerko
před 5 měsíci

Oh,... Jak dlouho to trvalo? 🙁

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To je opravdu špatné, ničemu z toho nerozumím. Vložil jsem 1000 týdně, jednou jsem vyhrál 2500 a chtěl jsem je vybrat, ale pak řekli, že to bude trvat 2 dny, protože poskytovatel služby je špatný, pak řekli, že zítra je ještě jeden den a nakonec to bylo zamítnuto.


Jen aby to vůbec nepřišlo na výplatu, všechny je nesnáším, jen nás chtějí podojit, ale měli by i hráče, ale zřejmě pro všechna kasina Curacao jsme jen pitomci, kteří se dají oškubat .

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nejde o čas, jde o to, že ano, vše je v pořádku, zpracovává se a nakonec bylo zamítnuto, prý jsem chtěl vyplatit přes myfinity a nezadal své údaje, ale to není pravda, chtěl jsem úplně normálním bankovním převodem.


Chipstars byla moje poslední naděje, že mám co do činění s někým vážným, ale všechno je to stejné svinstvo.


Nejhorší je, že svůj dům a majetek můžete bez problému vložit, ale když dojde na výběr, musíte počkat a potřebujete to a to. Nechutný

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ano, musel jsem je párkrát urgovat, ale nakonec jsem vybrané peníze dostal v pořádku. Vzhledem k tomu, že byl víkend a svátek, trvalo to 4 dny – částku jsem dostal do své kryptopeněženky (litecoin).

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nejde o čas, jde o to, že ano, vše je v pořádku, zpracovává se a nakonec bylo zamítnuto, prý jsem chtěl vyplatit přes myfinity a nezadal své údaje, ale to není pravda, chtěl jsem úplně normálním bankovním převodem.


Chipstars byla moje poslední naděje, že mám co do činění s někým vážným, ale všechno je to stejné svinstvo.


Nejhorší je, že svůj dům a majetek můžete bez problému vložit, ale když dojde na výběr, musíte počkat a potřebujete to a to. Nechutný

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Oh, omlouvám se, že to došlo až sem. Nesnáším, když hráči nakonec prohrají své peníze a vždy je nejlepší nechat vše, dokud se situace nevyřeší, protože je pro nás těžké v takových situacích pomoci. Samozřejmě, že pokud vás kasino uvádí v omyl a pokaždé se dostanete k jiným informacím a pak nakonec stejně není něco dobré, asi to mluví za vše a já osobně bych v takovém kasinu už hrát nechtěl. Vím, že vám to nepřinese žádné výhry, ale jediné, co si z toho můžete vzít, je poučení. 😕

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ano, musel jsem je párkrát urgovat, ale nakonec jsem vybrané peníze dostal v pořádku. Vzhledem k tomu, že byl víkend a svátek, trvalo to 4 dny – částku jsem dostal do své kryptopeněženky (litecoin).

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Tak to je celkom dobré by som povedal. Ostal si tu hrať aj naďalej alebo už ani moc nie ?

před 5 měsíci

Kasino podvádí. Nejprve jsem měl problémy s výběrem (můj účet byl velmi nefunkční, ale stále jsem potřeboval dokumenty, které nebylo možné odeslat), později to podpora opravila, ale když jsem výběr provedl, zablokovali mě kvůli více účtům. Není to možné, protože mám jen jeden. I kdyby to byla pravda, byl bych zabanován při registraci nebo když mě usvědčí, ale když jsem provedl výběr, zjistili multiaccount…

Automaticky přeloženo:
Belciakos
před 5 měsíci

Ahoj, chceš tedy říct, že nevíš, že tu máš druhý účet? Nevzpomínáte si, zda jste měli v tomto kasinu před časem účet? Když jste odeslali další dokumenty, byli jste úspěšně ověřeni a až při výběru vám bylo řečeno, že jste porušili pravidlo více účtů?

Každopádně bych pokračoval a podal stížnost, protože náš tým se vám pokusí pomoci a zjistit vše potřebné.

Jeden si můžete založitzde na tomto odkazu 👍

Co myslíš, jdeš do toho?

Automaticky přeloženo:
Belciakos
před 5 měsíci

Ano, bohužel je tomu tak u všech kasin Curacao a nikdo nás jako hráče nechrání.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ach můj bože, i kdyby tomu tak bylo, proč by mu bylo dovoleno platit?

Možná jste ho nechali vložit bez rizika výběru?

Takto se chovají všechna kasina Curacao, ale v Evropě nabízejí své služby nelegálně.


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Myslím, že všechna kasina Curacao fungují podobným způsobem. Předpokládám, že GSR nejsou ziskové, protože je jich prostě příliš mnoho otevření a je jich prostě příliš mnoho.

Vklady často fungují bez problémů, ale ne, vždy se to zdrží, protože spekulují s hledáním hráče.


Kdo si nedá pozor, nebude platit do takto pochybných společností.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ach můj bože, i kdyby tomu tak bylo, proč by mu bylo dovoleno platit?

Možná jste ho nechali vložit bez rizika výběru?

Takto se chovají všechna kasina Curacao, ale v Evropě nabízejí své služby nelegálně.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nikomu jsme nenechali nikam vkládat, protože nejsme kasino.

Asi nemáte moc informací o tom, jak to funguje, když má někdo více účtů. Pokud by to bylo tak jednoduché a hráči byli informováni, jakmile si vytvořili další účet se stejnými osobními údaji, pak by tento problém nikdy nenastal. Ve většině případů však systém kasina označí, že hráč může mít jiný účet se stejnými informacemi, ale pouze e-mail lze změnit, pouze když je proveden výběr.

Takže bych si prostudoval pár věcí, než promluvíš.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky