Možná jste viděli v mých předchozích příspěvcích, že jsem byl frustrovaný a kritický vůči kasinu Chipstars. Nyní je však musím pochválit, jelikož mi po pozastavení účtu vyplatili všechny peníze.
Abych to upřesnil, na výplatu 4000 € jsem čekal asi dva měsíce, během kterých jejich poskytovatel prováděl ověřovací proces. Nakonec to bylo úspěšně dokončeno a peníze převedli.
Na mém Chipstars účtu však zůstalo malé množství peněz a díky tomu se mi podařilo odemknout bonus 1 350 EUR. Nakonec mi byl účet pozastaven, ale peníze vyplatili profesionálním způsobem.
Chtěl bych také pochválit jejich zaměstnance, který vystupuje pod pseudonymem John, protože byl mimořádně profesionální.
To je ode mě a tohoto kasina vše.
Pět měsíců jsem byl VIP hráčem a mé zkušenosti najdete v předchozích příspěvcích. Nakonec se ukázali jako, řekněme, spravedlivé.
You may have seen in my previous posts that I was frustrated and critical of Chipstars Casino. However, now I have to commend them, as they paid out all my money after my account suspension.
To clarify, I was waiting for a €4,000 payout for about two months, during which their provider was conducting a verification process. In the end, it was successfully completed, and they transferred the money.
However, a small amount of money remained on my Chipstars account, and with that, I managed to unlock a €1,350 bonus. Eventually, my account was suspended, but they paid out the money in a professional manner.
I would also like to praise their employee who operates under the pseudonym John, as he was extremely professional.
That’s all from me and this casino.
I was a VIP player for five months, and you can find my experience in previous posts. In the end, they turned out to be, let’s say, fair.