FórumKasinaChipstars Casino - všeobecná diskuze

Chipstars Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od bojan851
|
41475 zobrazení 306 odpovědí |
|
1 2...16
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Chipstars Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Jsem Bojan z Chipstars. Jsem tu, abych se od vás učil. Tady v Chipstars je naším hlavním cílem být lepší s každým novým dnem! Jsme stále nové kasino, ale neustále pracujeme na tom, abychom našim hráčům poskytli co nejlepší zážitek. Ano, víme, že jsou věci, které musíme zlepšit, funkce, které musíme implementovat na Chipstars, ale pracujeme na tom každý den! Pokud zaznamenáte nějaké problémy nebo pokud se na Chipstars cítíte špatně, informujte nás prosím. Jsme tu, abychom to napravili. Každý hráč na Chipstars musí být spokojený, jen tak dosáhneme našich cílů!

Automaticky přeloženo:
Chipstars Casino
před 2 roky

Dobrý den Bojane851, v tomto případě mě prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu radka@casino.guru - pomocí oficiálního e-mailu zástupce kasina, abychom si mohli být jisti, že jste součástí týmu Chipstars. Poté můžeme upravit váš účet, takže až sem příště napíšete příspěvek, bude vidět, že jste zástupcem kasina. 🙂

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Odesláno 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, několikrát jsem zkoušel hrát pokerové turnaje na Chipstars, ale vždy je tam příliš málo účastníků. Ale viděl jsem, že Chipstars má spoustu projektů, proč neinvestovat trochu energie do propagace pokeru?

Automaticky přeloženo:
manlyman
před 2 roky

Ahoj, chlape! Děkujeme za vaši odpověď na vlákno Chipstars. 🙂

Náš poker je mnohem starší než kasino a sázková kancelář, existuje téměř 2 roky. Jako vášniví hráči pokeru milujeme náš poker. Vyzkoušeli jsme spoustu věcí s pokerem, udělali jsme spoustu promo akcí, spoustu zajímavých turnajů, peníze zdarma... Ale přivést k pokeru nové hráče je opravdu těžké. Někteří hráči přijdou, uvidí, že v místnosti není tolik hráčů a prostě odejdou...

Znáte tu situaci - noví lidé nechtějí hrát, protože je málo hráčů - je málo hráčů, protože noví lidé nechtějí hrát, když stoly nejsou plné... Těžká situace. Ale s prací na našem pokeru nekončíme, jak jsem řekl, poker milujeme! Jen jsme trochu změnili strategii. Přidali jsme nové kasino a sázkovou kancelář, které nám přináší nové hráče, a vyrábíme náš token, který také přivádí nové lidi ke značce Chipstars. Doufáme, že to časem posune poker na další úroveň. Potřebujeme vytvořit silnou značku, myslím, že to je jediný způsob, jak vytvořit silnou pokerovou komunitu, takže toto je naše strategie pro Chipstars. Nejdříve postavíme co nejlepší kasino (už je to v pořádku, ale pracujeme na tom každý den, v podstatě 90 % našich zdrojů je teď v kasinu), pak potřebujeme udělat náš token pevný (máme s ním velké plány prostřednictvím gamifikace v kasinu a pokeru, NFT...). Po tom všem může poker v této komunitě růst.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Používám váš oficiální zástupce kasina ke stažení tiktok, takže si můžeme být jisti, že jste součástí týmu Chipstars. Nejprve postavíme co nejlepší kasino (už je to v pořádku, ale pracujeme na tom každý den

Upravil Daniel před 2 roky
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
burgostony2019
před 2 roky

Nejsem si jistý, zda tomu rozumím. Moderátoři guru kasina dali tomuto profilu odznak zástupce, takže si můžete být jisti, že tento profil je oficiálním profilem Chipstars na guru kasina. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Během několika posledních dnů někteří lidé učinili nesprávná prohlášení o kasinu Chipstars na tomto fóru Casino.guru, což výslovně odmítáme.

Chipstars dodržuje všechny platné zákony a své podmínky a má své centrum zákaznické podpory dostupné všem svým hráčům v souladu s výše uvedeným.

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

Nemyslím si, že zde ve veřejném vlákně své odpovědi dostanete, ale proč nepodáte oficiální stížnost zde , abychom to mohli začít řešit?

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

Ahoj,

neváhejte se podívat na hlavní panel kasina:

https://casino.guru/chipstars-casino-review

file

A jsem si jistý, že jste se podívali i na web:

file

Hráčům ze Spojeného království vždy doporučujeme, aby hráli pouze v kasinech s licencí pro Spojené království.

Abych byl spravedlivý a upřímný, zbytek je na regulátoru, aby se k tomuto tématu vyjádřil.

Nejsme právníci, sloužíme jako mediátoři. 🙂

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

Ne, odpověď jsem nedostal, ale ani jsem se neptal. Vysvětlil jsem zde, že pokud máte problém s kasinem, vytvořte stížnost a jsem si také jistý, že kasino zde již nebude reagovat, pokud nebude podána oficiální stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky
Příspěvek od dmr1 byl odstraněn
před 2 roky

Ahoj,

pro mě je zřejmé, že zde zvažujete pouze svůj pohled a nebudu vás dále povzbuzovat.

Zveřejňování informací, že kasino přijímá hráče z Velké Británie s informací, že kasino nemá licenci ve Spojeném království, nepropaguje ani nemotivuje hráče, aby kdekoli hráli.

file

Kromě toho, pokud jakýkoli hráč nacházející se ve Spojeném království vstoupí do seznamu doporučených nebo nejlepších online kasin, náš výchozí filtr automaticky použije podmínku „licencováno UKGC", i když tento filtr není zaškrtnutý:

filefile

Jde o to, že pokud kasino přijímá hráče z Velké Británie, my jednoduše poskytneme informace, to je vše.

Motivací bych nazval, kdybych poslal bonus bez vkladu nabízený kasiny bez licence ve Spojeném království hráčům z Velké Británie.



Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

Vraťme se na úplný začátek, protože se tu opravdu ztrácím. Toto vidím v recenzi kasina na našem webu:

file

A vy se neustále ptáte zástupců kasina, zda mají britskou licenci, zmiňujete vlajky na našem webu, bonusy, zaškrtnuté vlajky a tak dále... Moje otázka zní: Jaký to má smysl? Co je na tom tak nejasného? Čeho se snažíte dosáhnout, jaký je cíl? Upřímně nechápu.

Pokud se k vám kasino chovalo nespravedlivě, použili proti vám nějaké hloupé výmluvy, jen aby se vyhnuli výplatě výher, pak dobře, jsme tu, abychom vám pomohli. Ale podle toho, co jsem zde četl, si ani nejsem jistý, jestli vám kasino neudělalo něco špatného.

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

Ahoj dmr1,

Tuto konverzaci jste začali tím, že jste se kasina zeptali, zda dodržuje místní zákony, pokud jde o přijímání hráčů z Velké Británie.

Navíc jste byl velmi přímočarý k názoru, že kasino porušuje zákon, takže kasino zmlklo. K tomuto datu jsme byli informováni, že kasino přijímá hráče z Velké Británie.

Poté jste přešli na bonusy - tak jsem vysvětlil bonusy a vysvětlil výchozí filtr.

Možná byste mohli jednoduše začít tím, že registrační formulář již neobsahuje volbu země Spojeného království. nemyslíš? 🙂

Nyní jsem zkontroloval registrační formulář a Spojené království skutečně chybí.

Nechám si tyto informace zkontrolovat, abych se ujistil, že kasino náhle přestalo přijímat hráče z Velké Británie.

Ozvu se vám s výsledkem a v případě potřeby aktualizujeme dostupnost v zemi.

Užij si víkend.


Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

Ahoj znovu.

Nemohu komentovat žádnou diskuzi, kterou jste dříve vedli s kasinem soukromě.

Ale tady v tomto vlákně jste začali s tímto:

https://casino.guru/forum/casinos/chipstars-casino---general-discussion#post-25794

Bylo to před týdnem.

Ve stejnou dobu (před týdnem) byla nejnovější informace, kterou jsme zatím měli, že byli přijati hráči z Velké Británie. Tyto informace kontrolujeme pokaždé, když náš datový tým kontroluje kasino, nebo když nás kasino přímo aktualizuje. V tomto případě jsme se to dozvěděli při poslední strukturální kontrole.

V okamžiku, kdy jste zmínil, že v registračním formuláři chybí Spojené království, jsem to osobně zkontroloval a předal k další kontrole dalším týmům.

Z mého pohledu se zbytek této diskuse týkal zákonnosti, která není naší součástí, a propagace, o které nyní chápu, že byla více spojena s omezením země než cokoli jiného.

Doufám, že už je to jasnější. 🙂

Ozvu se vám, jakmile sám dostanu odpověď.


Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

Jen bych chtěl zdůraznit, že na toto téma už také nebudu reagovat, protože bych se jen opakoval. Pokud máte s kasinem jakýkoli problém, odešlete stížnost. Pokud tak neučiníte, můžete zde neustále opakovat otázky, na které kasino zjevně neodpoví. Dvakrát jsme na základě tohoto vlákna zkontrolovali informace, které máme na našich webových stránkách, a předali jsme tyto informace našemu datovému týmu (jak již Radka zmínila) a požádali jsme je o aktualizaci informací o kasinu v případě jakýchkoli změn.

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

Milý dmr1

Už je to nějaký čas, ale od našeho přidruženého týmu jsme obdrželi aktualizaci, že Chipstars Casino již nepřijímá hráče z Velké Británie.

V souladu s tím nyní upravujeme panel kasina.



Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

I tato otázka byla, věřím, zodpovězena 🙂.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,


Před několika týdny jsem se zaregistroval u chipstars a všechny vklady a výplaty probíhají velmi hladce. Minulý víkend jsem měl opravdu štěstí a vyhrál jsem celkem asi 30 tisíc dolarů. Ale když jsem 12. srpna vybral první výběr, píše se, že byl schválen, ale na mém účtu nejsou žádné peníze. A následujících 10 000 výběrů nebylo přijato, docela se bojím o své výhry, můžete mi s tím pomoci?


S pozdravem,


Automaticky přeloženo:
1 2...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky