FórumKasinaChipstars Casino - všeobecná diskuze

Chipstars Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od bojan851
|
37793 zobrazení 223 odpovědí |
|
1 2 3...12
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj,


Před několika týdny jsem se zaregistroval u chipstars a všechny vklady a výplaty probíhají velmi hladce. Minulý víkend jsem měl opravdu štěstí a vyhrál jsem celkem asi 30 tisíc dolarů. Ale když jsem 12. srpna vybral první výběr, píše se, že byl schválen, ale na mém účtu nejsou žádné peníze. A následujících 10 000 výběrů nebylo přijato, docela se bojím o své výhry, můžete mi s tím pomoci?


S pozdravem,


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj kod1,

Také by mě zajímalo, kde žijete a jakou zemi jste uvedli při registraci.

Chipstars skutečně nepřijímá hráče z Velké Británie:

file

Pokud se vám podařilo projít registrací, i když žijete v omezené zemi, jde především o to, jak kasino toto omezení vynucuje.

Už jste prošli ověřením, prosím?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj,


Můj účet prošel ověřením,

file

Takže teď řekli, že můj účet nepřijímají.

Vložil jsem mnohem více, než vybírám


Děkuji za odpověď,


S pozdravem,

Automaticky přeloženo:
před 2 roky
Příspěvek od dmr1 byl odstraněn
před 2 roky

Ahoj,

existuje světlá výjimka, řekl bych.

Pokud kasino nedokáže prosadit tento druh omezení a dalo hráči možnost vložit/hrát, tyto výhry by měly být hráči k dispozici. To je řekněme férová varianta, nicméně celou situaci bychom potřebovali velmi důkladně prověřit.

Nejste si však jisti, zda tomu tak je.

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

Ahoj,


ano, ověřil můj účet s mými účty a pasem.

Je to moje britská adresa file

To je důvod, proč jsem hodně vložil na účet.


Cítím se tak špatně a chci teď spáchat sebevraždu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file

Nevím, co udělali s mým účtem.

Právě mi zrušili veškerý můj vklad a můžete vidět moje poslední sázky, uvnitř jsou stále peníze.

Ale předtím jsem se zeptal zákaznického servisu, že řekli, že přijímají zákazníka z Velké Británie

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file

Můj účet byl ověřen od 28. července a nyní řekli, že porušuji jejich smluvní podmínky.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky
Příspěvek od dmr1 byl odstraněn
před 2 roky

Ahoj,

Souhlasím s vámi, ale pokud tato situace nastane, kasino by mělo být spravedlivé a zvážit svou vlastní schopnost prosadit tato omezení.

Neříkám, že situace je dobrá jako nyní. Přesto bych rád věděl, jak se hráč na stránce zaregistroval.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file

Můj účet byl ověřen od 28. července a nyní řekli, že porušuji jejich smluvní podmínky.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

snažte se zůstat v klidu, prosím, není třeba ostrých myšlenek.

Dovolte nám prošetřit stížnost, prosím.

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

Ahoj,


Momentálně jsem ve Velké Británii, ale jsem z Číny, takže jsem se zaregistroval s tím, že jsem z Číny.

Dvakrát jsem zkontroloval jejich zákaznický servis, zda přijali zákazníka z Velké Británie, a dostal jsem odpověď "Ano".

Poté nahraji svou adresu ve Spojeném království, protože jsem zde koupil nemovitost,

A můj účet byl ověřen, to je důvod, proč na něj stále vkládám peníze.


Pak řekli, že to není přijato.

Pokud můj účet nebyl ověřen, už tam hrát nebudu


Bylo mi z toho tak smutno.

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

To já mám.

Vklady mi nevrátili.

Právě mi zablokovali účet a získali všechny mé výhry.

Nechutný file

Automaticky přeloženo:
kod1
před 2 roky

Jsem zvědavý, jak se bude vaše stížnost vyvíjet. Věřím, že pokud přijali vaše vklady, měli by také přijmout skutečnost, že potřebují vyplatit výhru.

Některá kasina vracejí vklady místo výplaty výher, ale já se vždy ptám - vrátili vklady všem, kteří tam hráli nelegálně a prohráli nebo jen těm, kteří vyhráli a chtějí si nechat vyplatit výhru?

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

Ahoj,

Prošel jsem vaši stížnost a nebyl jsem schopen najít kus, kde vás kasino přijímá jako rezidenta Spojeného království.

Chci se jen ujistit, že tak důležitý důkaz má tým pro stížnosti k dispozici.

Každopádně uvidíme, jak reklamace dopadne.


Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

Ahoj,

Omlouvám se - můj špatný. Asi jsem si spletl stížnosti.

Omluvte mě, prosím 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To já mám.

Vklady mi nevrátili.

Právě mi zablokovali účet a získali všechny mé výhry.

Nechutný file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Prošel jsem vaši stížnost a nebyl jsem schopen najít kus, kde vás kasino přijímá jako rezidenta Spojeného království.

Chci se jen ujistit, že tak důležitý důkaz má tým pro stížnosti k dispozici.

Každopádně uvidíme, jak reklamace dopadne. 🤞

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

Ahoj,

Daniel není součástí Reklamačního týmu, proto bych doporučoval reklamaci prověřit, nicméně už jsem v tom trochu ztracený. Odeslali jste stížnost na Casino Eagle .

Hráč pod přihlašovacím kódem kod1 podal stížnost na Chipstars .

Nyní se ptáte Daniela, proč Chipstars nevrátily VAŠE vklady. Kdo je kdo, to by mě zajímalo 🙂

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

Ahoj,

Chápu 🙂.

Dovolte mi upřesnit, že žádáme kasina pouze prostřednictvím stížností, proto jsem byl tak zvědavý, zda jsem situaci správně pochopil a zeptal jsem se vás na obě stížnosti. Pokud se domnívám, Daniel nejednal přímo s kasinem, pouze prezentoval obecný pohled na věc, Kristina je správná osoba, která se v tuto chvíli stará o stížnost na kasino Chipstars .

Takže jsem to zkontroloval a věřím, že bychom měli počkat na nějaký závěr, protože hráč uvedl, že"

„Momentálně jsem ve Velké Británii, ale jsem z Číny, takže jsem se zaregistroval a řekl, že jsem z Číny.

Dvakrát jsem zkontroloval jejich zákaznický servis, zda přijali zákazníka z Velké Británie, a dostal jsem odpověď "Ano".

Poté nahraji svou adresu ve Spojeném království, protože jsem zde koupil nemovitost,

A můj účet byl ověřen, to je důvod, proč na něj stále vkládám peníze."

Domnívám se, že skutečně potřebujeme vyjasnit situaci. Neváhejte a sledujte reklamaci.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vážený hráč,

Vše jsme adresovali přímo vám prostřednictvím e-mailu, naše rozhodnutí je konečné a bylo nutně učiněno na základě jasného porušení zásad KYC z vaší strany, našich smluvních podmínek – s nimiž jste výslovně souhlasili – a také vašich vlastních místních hazardních her ve Spojeném království. zákony.

Vzhledem k výše uvedenému se domníváme, že další diskuse přinese jen málo, a proto již nebudeme tuto záležitost dále projednávat.

Přejeme vše nejlepší do budoucna.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

S tím samozřejmě nesouhlasím.

Protože jste ověřili můj účet

to je důvod, proč jsem tolik vložil

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file

Je velmi zřejmé, že kasino ověřilo můj účet


Automaticky přeloženo:
dmr1
před 2 roky

Myslím, že kasino nemá v úmyslu pokračovat, toto je 7 dní staré:

"Vzhledem k výše uvedenému se domníváme, že další diskuse přinese jen málo, a proto nebudeme pokračovat v diskusi o této záležitosti."

Automaticky přeloženo:
1 2 3...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky