Ahoj,
Chápu 🙂.
Dovolte mi upřesnit, že žádáme kasina pouze prostřednictvím stížností, proto jsem byl tak zvědavý, zda jsem situaci správně pochopil a zeptal jsem se vás na obě stížnosti. Pokud se domnívám, Daniel nejednal přímo s kasinem, pouze prezentoval obecný pohled na věc, Kristina je správná osoba, která se v tuto chvíli stará o stížnost na kasino Chipstars .
Takže jsem to zkontroloval a věřím, že bychom měli počkat na nějaký závěr, protože hráč uvedl, že"
„Momentálně jsem ve Velké Británii, ale jsem z Číny, takže jsem se zaregistroval a řekl, že jsem z Číny.
Dvakrát jsem zkontroloval jejich zákaznický servis, zda přijali zákazníka z Velké Británie, a dostal jsem odpověď "Ano".
Poté nahraji svou adresu ve Spojeném království, protože jsem zde koupil nemovitost,
A můj účet byl ověřen, to je důvod, proč na něj stále vkládám peníze."
Domnívám se, že skutečně potřebujeme vyjasnit situaci. Neváhejte a sledujte reklamaci.
Hello,
I understand 🙂.
Allow me to clear out that we ask casinos via complaints only, that's why I was so curious whether I understood the situation correctly and asked you about both complaints. As far as I think, Daniel did not deal with the casino directly, he just presented the general point of view, Kristina is the proper person, she takes care of the complaint against Chipstars Casino at the moment.
So, I checked that and I believe that we should wait for some conclusion because the player stated that"
"I am currently in UK but I am from China, so I registered saying I am from China.
I double checked with their customer service whether they accepted customer from UK and I got the "Yes" Response.
Then I upload my UK address since I have bought property here,
And my account was verified, that's the reason I keep depositing money in."
I believe that we truly need to clarify the situation. Feel free to keep an eye on the complaint.
Automaticky přeloženo: