FórumKasinaChipstars Casino - všeobecná diskuze

Chipstars Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od bojan851
|
37670 zobrazení 223 odpovědí |
|
1...5 6 7...12
Přidat příspěvek
před rokem

Milá Radko,


Byli jste informováni prostřednictvím přímého komunikačního kanálu, což vyjasní všechny otázky týkající se tohoto upřímně lehkomyslného požadavku od ngam5771.


Váš tým Chipstars

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Nejsem si vědom ničeho takového; možná můžete otevřeně odpovědět zde na fóru?

Chci říct, je to docela složité, když nevím, o co jde.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moc děkuji Radko, tahle hra na schovávanou od Chipstars mi přijde hodně řídká a špatně.


Znovu opakuji… i když jako zákazník kasina neprávem požádám o vrácení peněz, můžete zdvořile odmítnout. Neměli byste se ale chovat tak trestuhodně jako provozní manažer „Danilo". Pošlete WhatsApp zprávy zákazníkovi se španělským číslem a vyhrožujte jim!!! Toto je netolerovatelné chování kasina a odpovědných!


Tuto zprávu jsem poslal Radce a týmu jako snímek obrazovky prostřednictvím jejich komunitní e-mailové adresy. Jsou k dispozici jako důkaz! Děkuji mnohokrát


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
ngam5771
před rokem

Mám pocit, že jsem chycen uprostřed něčeho mnohem složitějšího, přesto věřím, že otevřená diskuse a prosté vysvětlení jsou nejsnazšími způsoby, jak to všechno vyjasnit.

Protože v tuto chvíli není moc co říci my, kteří jsme nebyli zapojeni od začátku.

Je zřejmé, že vyhrožování komukoli nepřichází v úvahu.

Také děkuji a přeji hezký den!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Má někdo další negativní zkušenosti kromě ngam5771?

Automaticky přeloženo:
jwillow84
před rokem

Myslím, že není nutné, abych psal to, co jsem napsal ve vláknu kasina SuperBoss. Můžete si udělat svůj vlastní průzkum a samozřejmě chápu, že chcete vidět zkušenosti ostatních hráčů, doufám, že najdete to, co hledáte. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Má někdo další negativní zkušenosti kromě ngam5771?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rádi bychom odpověděli přímo na tento dotaz.


Každý, kdo se na naše stránky přijde bavit a hrát si, se bude dobře bavit, pro upřímný náhled by měl stačit pohled do sekce recenze.


Ngam5771 se však zapojil do vysoce podvodné činnosti, kdy se poprvé vydával za mentálně postiženou osobu a poté podruhé za mrtvou osobu.


Nedošlo k žádným výhrůžkám, vždy zajišťujeme ty nejlepší služby a korespondenci vedeme nejprofesionálnějším způsobem, vyhrazení práva podniknout právní kroky v žádném případě nehrozí.




Příspěvky uživatele dmr1s jsou také přinejmenším lehkovážné, zdá se, že dmr1 má poněkud selektivní vzpomínku/paměť, zde je úryvek, kde říká, že všechny problémy s Chipstars byly přátelsky vyřešeny.


file


V příbězích je často více, než se uvádí, a my dbáme na to, abychom neprozradili informace, které by neměly být veřejně známé.


Doufáme, že to uvádí věci na pravou míru a přejeme vám příjemnou zábavu.


Váš tým Chipstars.

Upravil Radka před 12 měsíci
Důvod: Reklama
Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážený kasino Guru

Jsem si jistý, že se jedná o velmi vážné porušení vašich pravidel.

Okamžitě to stáhněte ze svých stránek!!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohl byste prosím ten případ trochu více vysvětlit? Používal dokumenty někoho jiného? Jak víte, že předstíral handicap nebo používal identitu mrtvých?


Byl to případ pokusu získat ztráty zpět tím, že se řekne, že účet byl otevřen, když neměl být, takže všechny ztráty by měly být vráceny?


Nemůžu říct, že rozumím tomu, co se tu děje. Možná nám můžeš říct svůj příběh, Dave?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážený kasino Guru

Jsem si jistý, že se jedná o velmi vážné porušení vašich pravidel.

Okamžitě to stáhněte ze svých stránek!!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Upřímně v tom nevidím žádnou škodu. Nemám ponětí, které pravidlo bylo porušeno. Kromě toho, že jste si vytvořili druhý účet pro návrat sem, jsou nyní oba účty zakázány.

Nebudeme podporovat takové, jako jste vy. Už jsem ti to říkal mnohokrát.





Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohl byste prosím ten případ trochu více vysvětlit? Používal dokumenty někoho jiného? Jak víte, že předstíral handicap nebo používal identitu mrtvých?


Byl to případ pokusu získat ztráty zpět tím, že se řekne, že účet byl otevřen, když neměl být, takže všechny ztráty by měly být vráceny?


Nemůžu říct, že rozumím tomu, co se tu děje. Možná nám můžeš říct svůj příběh, Dave?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že by bylo lepší použít tlačítko odpovědět, aby příjemce věděl o vaší odpovědi.

DMR2 však nebude reagovat; jeho druhý účet byl také zakázán. Je mi líto, ale o takový přístup nebudeme stát.


Automaticky přeloženo:
Chipstars Casino
před rokem

Každý, kdo si chce užít trochu zábavy, by se měl tomuto kasinu vyhnout. Odkazujete na směšných 52 recenzí, které jsou údajně pozitivní. 52 recenzí pro mě není smysluplných a neodráží dobré kasino. Jako by ses tím nechlubil!

Odpovězte prosím na mou otázku, jak si myslíte, že znáte pravdu? Prostě celou věc klasifikovali jako podvod. Zřejmě jsem poprvé pózoval jako invalida a podruhé jako nebožtík. To co píšeš je směšné a ukazuje to na pochybnost tvé práce. Milá Radko, informoval jsem Chipstars, že byly zneužity údaje o mé kreditní kartě a byl u vás zaregistrován zesnulý! Teď mi řekni, co je na tom podvodného. Jedno z mých nevlastních dětí zaregistrovalo svého zesnulého otce a použilo údaje o mé kreditní kartě!!! Chipstars podporovali tento přístup a nevrátili mi peníze. Chipstars proto toleruje platby z účtů třetích stran a podporuje tak praní špinavých peněz. To je třeba poznamenat.

Chipstars sama rozhoduje, co je podvod a co ne. To je mimořádně zavrženíhodné. Stejně jako jwillow84 by mě zajímalo, jak víte, že je to podvod. Nakonec jsem vám poskytl všechny relevantní dokumenty. Koneckonců, registrovaná osoba je ve skutečnosti mrtvá (viz úmrtní list) a údaje o mé kreditní kartě, které jste obdrželi, se liší. S prvním případem, který Chipstars popisuje, nemám nic společného. To ukazuje, jak špatně Chipstars zkoumá!!

Je směšné, že si Chipstars myslí, že jsem nebyl ohrožen. O vyhrožování byla podána policejní zpráva. Pokud policie určí, že se jedná o hrozbu, není na Chipstars, aby posuzoval, že se nejedná o hrozbu. Chipstars není policejní sbor. Je výhružné, když někomu píšete přes WhatsApp a vyhrožujete.

Hraji online kasina více než 10 let. Nikdy jsem se nesetkal s něčím jako Chipstars. Kasino jako toto by mělo být zakázáno!! A takoví zaměstnanci by neměli pracovat v žádném sektoru služeb.

Myslíte si, že kdyby mi nebylo vyhrožováno a nebyly mi nespravedlivě vráceny peníze, vynaložil bych tolik úsilí, abych odpověděl na fórum? Ne! Prostě nebudu tolerovat takové nepravdy, které šíří kasino, které přijímá taková opatření k zastrašování lidí. S takovými „opatřeními" jste pro mě na špatné adrese!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jako bývalý člen hráče Chipstars.bet vás mohu ujistit, že jsou to podvodníci, jako bývalému hráči tohoto kasina mi nebylo řečeno ani odmítnuto, že toto kasino nesmí v Rakousku hrát, takže nemám rakouskou licenci, a jediná licence v Rakousku, která je schválena, je stránka win2day, kterou jsem zjistil později a příliš pozdě, poté, co jsem to zjistil a zjistil jsem, že jsem na instagramu viděl reklamu, která říká ( vezměte zpět svůj prohry v kasinu ) od společnosti právníků v Rakousku, kteří pracují pro hráče, kteří hráli v jiných kasinech místo win2day a berou zpět své vklady mínus výhry, od té doby jsem kontaktoval VIP manažera kasina Chipstars jménem Danilo , pokud je to pravda a mohli bychom něco zařídit , abych to nebral v té vážné věci s touto společností ( což není jediná společnost , která to pro hráče v Rakousku dělá ) , okamžitě mi zablokoval účet a neodpověděl za dní, a když odpověděl, řekl pouze, že na to mám právo, a zeptal jsem se ho ještě jednou, načež odpověděl (také po dnech): „moje uživatelské jméno" jsme skončili, hodně štěstí.

A mluvíme zde o 5000 € minus výhry a tento VIP manažer se mě dokonce jednou zeptal, jsem z Rakouska, na což jsem odpověděl ano, ani jednou mi neřekl, že to není povoleno, i když neblokují vaši IP a i když přiznávají, že jsou v Rakousku povoleni a že mají rakouskou licenci pro hráče, aby mohli hrát, což teď mám jako důkaz v chatu, že přiznali, že ano, i když nemají a nemohou mít.

Automaticky přeloženo:
dancibilanovic
před 11 měsíci

Ahoj. Je mi líto situace, do které jste se dostal. Není snadné slyšet, když má hráč podobné problémy a nejsou mu poskytnuty správné informace. Nicméně, když jste se zaregistrovali, mohli jste také bez problémů zadat svou zemi do formuláře? Případně, nezkoušeli jste zkontrolovat smluvní podmínky, abyste zjistili, zda je vaše země omezena nebo ne?

Každopádně pokud si myslíte, že vás kasino uvedlo v omyl a na dotaz vám nepodalo správné informace a máte pocit, že chyba je na jejich straně, doporučil bych vámpodat stížnost zde .

Chystáte se to udělat?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj

Mám dobré zkušenosti s chipstars. Široká škála her a byl jsem velmi rychle ověřen.

Při mnoha příležitostech jsem provedl vklad bankovním převodem.

Měl jsem to štěstí, že jsem vyhrál 800 £, které jsem si vybral 5. dubna.

Vím, že to byl víkend, ale když jsem se včera zeptal na live chat, řekli, že chipstars čekají na doplnění peněženek.

Nikdy mi to nebylo řečeno, trochu mě to znepokojuje.

Může agent chipstars ověřit, že je vše v pořádku, prosím.

Díky Carle

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vážený hráč,

Rádi bychom se omluvili za poněkud zpožděné výběry v posledních dnech. Důvodem je povinná změna API poskytovatele, která byla sdělena v krátkém čase, pracujeme na tom s nejvyšší prioritou a do 2 pracovních dnů bychom měli mít vše zpět jako obvykle. Děkujeme vám za trpělivost a na váš účet jsme připsali malý dárek za nepříjemnosti.

S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vážení Chipstars

Děkuji za vaši rychlou odpověď.

Další pozitivum mé zkušenosti s hraním ve vašem kasinu. díky za nečekaný dárek.

S přátelským pozdravem

Carl

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj

Mám dobré zkušenosti s chipstars. Široká škála her a byl jsem velmi rychle ověřen.

Při mnoha příležitostech jsem provedl vklad bankovním převodem.

Měl jsem to štěstí, že jsem vyhrál 800 £, které jsem si vybral 5. dubna.

Vím, že to byl víkend, ale když jsem se včera zeptal na live chat, řekli, že chipstars čekají na doplnění peněženek.

Nikdy mi to nebylo řečeno, trochu mě to znepokojuje.

Může agent chipstars ověřit, že je vše v pořádku, prosím.

Díky Carle

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Hm, myslím, že to je od kasina pěkné gesto a také díky za vaši zkušenost, kterou jste popsal. Až získáte peníze, neváhejte nás sdílet a aktualizovat.

Můžete také napsat uživatelskou recenzi a sdělit nám, co všechno jste v kasinu zažili a jaké jsou podle vás výhody či nevýhody.

Pokud se tak rozhodnete, stačí kliknout sem – uživatelské recenze .

Pokračujte v dobré práci a doufám, že své peníze dostanete co nejdříve. ☘️🤗😎

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Milé kasino Chipstars

Děkuji

Dnes jsem obdržel svůj výběr ve výši 800 GBP.

Live chat a vy jste byli velmi nápomocní.

Nemám žádné problémy s kladným hodnocením vašeho kasina.

ještě jednou děkuji



Automaticky přeloženo:
Redears67
před 6 měsíci

Skvělá zpráva. Jsem rád, že jste odstoupili a nakonec vše dobře dopadlo. Jak dlouho to trvalo ?

Pokud jde o uživatelskou recenzi, můžete zde také napsat jednu– uživatelskou recenzi . 🙂

Myslím, že kasino bude potěšeno.

Taky tady hrajete často?


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,

Uvádíte, že Chipstars přijímá hráče z Kypru, ale moje země není v seznamu k dispozici, když se pokouším zaregistrovat.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky