Milá Radko,
Byli jste informováni prostřednictvím přímého komunikačního kanálu, což vyjasní všechny otázky týkající se tohoto upřímně lehkomyslného požadavku od ngam5771.
Váš tým Chipstars
Dear Radka,
You have been informed via direct comminication channel, this will clear up any questions regarding this frankly frivolous request by ngam5771.
Your Chipstars team
Ahoj.
Nejsem si vědom ničeho takového; možná můžete otevřeně odpovědět zde na fóru?
Chci říct, je to docela složité, když nevím, o co jde.
Děkuji.
Hello there.
I'm not aware of anything like that; perhaps you can respond openly here on the forum?
I mean, it is quite complicated when I have no clue what this is about.
Thank you.
Moc děkuji Radko, tahle hra na schovávanou od Chipstars mi přijde hodně řídká a špatně.
Znovu opakuji… i když jako zákazník kasina neprávem požádám o vrácení peněz, můžete zdvořile odmítnout. Neměli byste se ale chovat tak trestuhodně jako provozní manažer „Danilo". Pošlete WhatsApp zprávy zákazníkovi se španělským číslem a vyhrožujte jim!!! Toto je netolerovatelné chování kasina a odpovědných!
Tuto zprávu jsem poslal Radce a týmu jako snímek obrazovky prostřednictvím jejich komunitní e-mailové adresy. Jsou k dispozici jako důkaz! Děkuji mnohokrát
Thank you very much Radka, I find this game of hide-and-seek from Chipstars very sparse and wrong.
I repeat again… even if I, as a customer of the casino, wrongly request a refund, you can politely refuse. But you shouldn't act as reprehensibly as the operational manager "Danilo". Send WhatsApp messages to the customer with a Spanish number and threaten them!!! This is intolerable behavior from a casino and those in charge!!
I sent this message to Radka and the team as a screenshot via their community email address. They are available as evidence! Thank you very much
Vielen Dank Radka, ich finde dieses Versteckspiel von Chipstars sehr spärlich und falsch.
Ich wiederhole nochmal… selbst wenn ich als Kunde des Casinos zu Unrecht eine Rückerstattung anfordere, dann kann man dies freundlich ablehnen. Aber man sollte nicht so verwerflich agieren wie der Operative Leiter „Danilo". Dem Kunden WhatsApp Nachrichten mit einer spanischen Nummer schicken und drohen!!! Das ist ein nicht tolerierbares Verhalten eines Casinos und dessen Verantwortlichem!!
Ich habe Radka und dem Team diese Nachricht als Screenshot über sie Community-Mail-Adresse zugesandt. Sie liegen als Beweise vor! Dankeschön
Mám pocit, že jsem chycen uprostřed něčeho mnohem složitějšího, přesto věřím, že otevřená diskuse a prosté vysvětlení jsou nejsnazšími způsoby, jak to všechno vyjasnit.
Protože v tuto chvíli není moc co říci my, kteří jsme nebyli zapojeni od začátku.
Je zřejmé, že vyhrožování komukoli nepřichází v úvahu.
Také děkuji a přeji hezký den!
I feel like I'm caught in the middle of something much more complex, still, I believe that open discussion and plain explanation are the easiest ways to let this all be cleared out.
Because at this point, there isn't much we, who were not involved from the beginning, can say.
Obviously, threatening anyone isn't an option.
Thank you too, and have a nice day!
Myslím, že není nutné, abych psal to, co jsem napsal ve vláknu kasina SuperBoss. Můžete si udělat svůj vlastní průzkum a samozřejmě chápu, že chcete vidět zkušenosti ostatních hráčů, doufám, že najdete to, co hledáte. 🙂
I don't think it's necessary for me to write what I wrote in the SuperBoss casino thread. You can do your own research, and of course I understand that you want to see other players' experiences, I hope you find what you're looking for. 🙂
Rádi bychom odpověděli přímo na tento dotaz.
Každý, kdo se na naše stránky přijde bavit a hrát si, se bude dobře bavit, pro upřímný náhled by měl stačit pohled do sekce recenze.
Ngam5771 se však zapojil do vysoce podvodné činnosti, kdy se poprvé vydával za mentálně postiženou osobu a poté podruhé za mrtvou osobu.
Nedošlo k žádným výhrůžkám, vždy zajišťujeme ty nejlepší služby a korespondenci vedeme nejprofesionálnějším způsobem, vyhrazení práva podniknout právní kroky v žádném případě nehrozí.
Příspěvky uživatele dmr1s jsou také přinejmenším lehkovážné, zdá se, že dmr1 má poněkud selektivní vzpomínku/paměť, zde je úryvek, kde říká, že všechny problémy s Chipstars byly přátelsky vyřešeny.
V příbězích je často více, než se uvádí, a my dbáme na to, abychom neprozradili informace, které by neměly být veřejně známé.
Doufáme, že to uvádí věci na pravou míru a přejeme vám příjemnou zábavu.
Váš tým Chipstars.
We would like to answer directly to this query.
Everybody who comes to our site to have fun and play will have a good time, a look into the review section should be sufficient to get candid insight.
ngam5771 however engaged into highly fraudulent activity, impersonating a mentally handycapped person the first time and then a second time impersonating a dead person.
There have been no threats, we always ensure the best services and conduct our correspondence in the most professional way, reserving rights to take legal steps is not a threat by any means.
User dmr1s posts are also frivolous, to say the least, it appears dmr1 has a somewhat selective recolletion/memory, here is an excerpt where he says all the issues with Chipstars have been amicably resolved.
There is often more to the stories than what is reported and we are careful to not disclose information which is not supposed to be public facing.
We hope this puts things into perspective and wish you a good time.
Your Chipstars team.
Mohl byste prosím ten případ trochu více vysvětlit? Používal dokumenty někoho jiného? Jak víte, že předstíral handicap nebo používal identitu mrtvých?
Byl to případ pokusu získat ztráty zpět tím, že se řekne, že účet byl otevřen, když neměl být, takže všechny ztráty by měly být vráceny?
Nemůžu říct, že rozumím tomu, co se tu děje. Možná nám můžeš říct svůj příběh, Dave?
Could you please explain the case a bit more? Was he using someone else's documents? How do you know he was pretending to be handicapped or using dead persons identity?
Was it a case of trying to get the losses back via saying account was opened when it shouldn't have been thus all losses should be refunded?
I can't say I understand what's gone on here. Maybe you can tell us your story Dave?
Upřímně v tom nevidím žádnou škodu. Nemám ponětí, které pravidlo bylo porušeno. Kromě toho, že jste si vytvořili druhý účet pro návrat sem, jsou nyní oba účty zakázány.
Nebudeme podporovat takové, jako jste vy. Už jsem ti to říkal mnohokrát.
I honestly see no harm in that. I have no clue which rule was broken. Aside from the fact that you've created a second account to return here, both accounts are now banned.
We won't support the likes of you here. I have told you many times before.
Mohl byste prosím ten případ trochu více vysvětlit? Používal dokumenty někoho jiného? Jak víte, že předstíral handicap nebo používal identitu mrtvých?
Byl to případ pokusu získat ztráty zpět tím, že se řekne, že účet byl otevřen, když neměl být, takže všechny ztráty by měly být vráceny?
Nemůžu říct, že rozumím tomu, co se tu děje. Možná nám můžeš říct svůj příběh, Dave?
Could you please explain the case a bit more? Was he using someone else's documents? How do you know he was pretending to be handicapped or using dead persons identity?
Was it a case of trying to get the losses back via saying account was opened when it shouldn't have been thus all losses should be refunded?
I can't say I understand what's gone on here. Maybe you can tell us your story Dave?
Myslím, že by bylo lepší použít tlačítko odpovědět, aby příjemce věděl o vaší odpovědi.
DMR2 však nebude reagovat; jeho druhý účet byl také zakázán. Je mi líto, ale o takový přístup nebudeme stát.
I guess it would be better to use the reply button so the recipient is aware of your response.
DMR2, however, won't respond; his second account has also been banned. I'm sorry, but we won't stand for such an approach.
Každý, kdo si chce užít trochu zábavy, by se měl tomuto kasinu vyhnout. Odkazujete na směšných 52 recenzí, které jsou údajně pozitivní. 52 recenzí pro mě není smysluplných a neodráží dobré kasino. Jako by ses tím nechlubil!
Odpovězte prosím na mou otázku, jak si myslíte, že znáte pravdu? Prostě celou věc klasifikovali jako podvod. Zřejmě jsem poprvé pózoval jako invalida a podruhé jako nebožtík. To co píšeš je směšné a ukazuje to na pochybnost tvé práce. Milá Radko, informoval jsem Chipstars, že byly zneužity údaje o mé kreditní kartě a byl u vás zaregistrován zesnulý! Teď mi řekni, co je na tom podvodného. Jedno z mých nevlastních dětí zaregistrovalo svého zesnulého otce a použilo údaje o mé kreditní kartě!!! Chipstars podporovali tento přístup a nevrátili mi peníze. Chipstars proto toleruje platby z účtů třetích stran a podporuje tak praní špinavých peněz. To je třeba poznamenat.
Chipstars sama rozhoduje, co je podvod a co ne. To je mimořádně zavrženíhodné. Stejně jako jwillow84 by mě zajímalo, jak víte, že je to podvod. Nakonec jsem vám poskytl všechny relevantní dokumenty. Koneckonců, registrovaná osoba je ve skutečnosti mrtvá (viz úmrtní list) a údaje o mé kreditní kartě, které jste obdrželi, se liší. S prvním případem, který Chipstars popisuje, nemám nic společného. To ukazuje, jak špatně Chipstars zkoumá!!
Je směšné, že si Chipstars myslí, že jsem nebyl ohrožen. O vyhrožování byla podána policejní zpráva. Pokud policie určí, že se jedná o hrozbu, není na Chipstars, aby posuzoval, že se nejedná o hrozbu. Chipstars není policejní sbor. Je výhružné, když někomu píšete přes WhatsApp a vyhrožujete.
Hraji online kasina více než 10 let. Nikdy jsem se nesetkal s něčím jako Chipstars. Kasino jako toto by mělo být zakázáno!! A takoví zaměstnanci by neměli pracovat v žádném sektoru služeb.
Myslíte si, že kdyby mi nebylo vyhrožováno a nebyly mi nespravedlivě vráceny peníze, vynaložil bych tolik úsilí, abych odpověděl na fórum? Ne! Prostě nebudu tolerovat takové nepravdy, které šíří kasino, které přijímá taková opatření k zastrašování lidí. S takovými „opatřeními" jste pro mě na špatné adrese!
Anyone who wants to have a bit of fun should avoid this casino. You refer to a ridiculous 52 reviews that are supposedly positive. 52 reviews are not meaningful to me and do not reflect a good casino. As if you don't boast about it!
Please answer my question as to how you think you know the truth? They simply classified the whole thing as a scam. Apparently I posed as a disabled person the first time and as a deceased person the second time. What you write is ridiculous and shows how dubious your work is. Dear Radka, I informed Chipstars that my credit card details were misused and a deceased person was registered with you! Now tell me what's fraudulent about it. One of my stepchildren registered his late father and used my credit card details!!! Chipstars supported this approach and did not refund my money. Chipstars therefore tolerates payments from third-party accounts and thus supports money laundering. That remains to be noted.
Chipstars decides for itself what is fraud and what is not. This is extremely reprehensible. Just like jwillow84, I would like to know how you know it's a scam. Finally, I have provided you with all relevant documents. After all, the person registered is actually dead (see death certificate) and my credit card details that you received are different. I have nothing to do with the first case that Chipstars describes. This shows how poorly Chipstars researches!!
It's laughable that Chipstars thinks I wasn't threatened. A police report about threats was made. If the police determine that it is a threat, it is not up to Chipstars to judge that it is not a threat. Chipstars is not a police force. It is threatening when you write to someone via WhatsApp and make threats.
I have been playing online casinos for over 10 years. I've never come across anything like Chipstars. A casino like this should be banned!! And such employees should not work in any service sector.
Do you think if I hadn't been threatened and hadn't been unfairly given my money back, I would have made so much effort to respond to the forum? No! I just won't tolerate such falsehoods being spread by a casino that takes such measures to intimidate people. You are at the wrong address for me with such "measures"!
Jeder der ein bißchen Spaß haben möchte, sollte dieses Casino vermeiden. Sie beziehen Sich auf lächerliche 52 Rezensionen die vermeintlich positiv sind. 52 Rezensionen sind für mich nicht aussagekräftig und spiegeln kein gutes Casino wieder. Als brüsten Sie Sich nicht damit!
Beantworten Sie mir bitte die Frage, woher Sie meinen die Wahrheit zu kennen? Sie stuften das Ganze einfach als Betrug ein. Angeblich hätte ich mich beim ersten Mal als behinderte Person ausgegeben und beim zweiten Mal als verstorbene Person. Was Sie schreiben ist lächerlich und zeigt wie unseriös Sie arbeiten. Liebe Radka ich habe Chipstars mitgeteilt, dass meine Kreditkartendaten missbraucht wurden und eine verstorbene Person bei Ihnen angemeldet wurde! Jetzt sagen Sie mir, was daran betrügerisch ist. Einer meiner Stiefkinder hat seinen verstorbenen Vater angemeldet und meine Kreditkartendaten genutzt!!! Chipstars hat dieses Vorgehen unterstützt und mir mein Geld nicht zurückerstattet. Chipstars duldet also Zahlungen von Fremdkonten und unterstützt damit Geldwäsche. Das bleibt festzuhalten.
Chipstars entscheidet selber was Betrug ist und was nicht. Das ist äußerst verwerflich. Genau so wie jwillow84 würde ich gerne wissen woher Sie wissen das es Betrug ist. Schließlich habe ich Ihnen alle relevanten Unterlagen zur Verfügung gestellt. Schließlich ist die angemeldete Person tatsächlich tot (s. Sterbeurkunde) und meine Kreditkartendaten, die Sie erhalten haben, sind andere. Mit dem ersten Fall den Chipstars schildert habe ich nichts zu tun. Daran erkennt man wie schlecht Chipstars recherchiert!!
Es ist lachhaft, das Chipstars meint ich wäre nicht bedroht worden. Eine Anzeige bei der Polizei wegen Bedrohung wurde gestellt. Wenn die Polizei feststellt dass es eine Bedrohung ist , liegt es nicht an Chipstars zu beurteilen, das es keine Bedrohung ist. Chipstars ist keine Polizei. Es ist bedrohend wenn man jemanden per WhatsApp anschreibt und Drohungen äußert.
Ich spiele seit über 10 Jahren Online Casino. So etwas wie Chipstars ist mir noch nie unter die Augen gekommen. So ein Casino gehört verboten!! Und solche Mitarbeiter sollten in keinem Dienstleistungssektor arbeiten.
Meinen Sie wenn ich nicht bedroht worden wäre und nicht zu Unrecht mein Geld zurück bekommen würde, hätte ich mir so viel Mühe gemacht dem Forum zu antworten? Nein! Ich dulde nur nicht, dass solche Unwahrheiten verbreitet werden, von einem Casino dass solche Maßnahmen ergreift um Menschen einzuschüchtern. Sie Sind bei mir nur mit solchen "Maßnahmen" an der falschen Adresse!
Jako bývalý člen hráče Chipstars.bet vás mohu ujistit, že jsou to podvodníci, jako bývalému hráči tohoto kasina mi nebylo řečeno ani odmítnuto, že toto kasino nesmí v Rakousku hrát, takže nemám rakouskou licenci, a jediná licence v Rakousku, která je schválena, je stránka win2day, kterou jsem zjistil později a příliš pozdě, poté, co jsem to zjistil a zjistil jsem, že jsem na instagramu viděl reklamu, která říká ( vezměte zpět svůj prohry v kasinu ) od společnosti právníků v Rakousku, kteří pracují pro hráče, kteří hráli v jiných kasinech místo win2day a berou zpět své vklady mínus výhry, od té doby jsem kontaktoval VIP manažera kasina Chipstars jménem Danilo , pokud je to pravda a mohli bychom něco zařídit , abych to nebral v té vážné věci s touto společností ( což není jediná společnost , která to pro hráče v Rakousku dělá ) , okamžitě mi zablokoval účet a neodpověděl za dní, a když odpověděl, řekl pouze, že na to mám právo, a zeptal jsem se ho ještě jednou, načež odpověděl (také po dnech): „moje uživatelské jméno" jsme skončili, hodně štěstí.
A mluvíme zde o 5000 € minus výhry a tento VIP manažer se mě dokonce jednou zeptal, jsem z Rakouska, na což jsem odpověděl ano, ani jednou mi neřekl, že to není povoleno, i když neblokují vaši IP a i když přiznávají, že jsou v Rakousku povoleni a že mají rakouskou licenci pro hráče, aby mohli hrát, což teď mám jako důkaz v chatu, že přiznali, že ano, i když nemají a nemohou mít.
As a once member of a Chipstars.bet player, i can assure you they are scammers, as a once player of this casino, i was not told or declined that this casino is not allowed in Austria to play thus not having the Austrian Licence, and the only licence in Austria that is approved is the site win2day, which i found out later and too late, as of this, once i found it out and i found it out listing through instagram and seeing the ad that says ( take back your casino losts ) from the company of lawyers in Austria that work for the players that have played in any other casinos rather than win2day and take back they’re deposits minus the winnings, as of then i have contacted the VIP Manager od Chipstars casino named Danilo, if that is true and could we arrange something so that i should not take it in that serious matter with this company ( which is not the only company that does this for the players in Austria ) , he immediately blocked my account and didnt answer for days, and when he did answer, he only said its my right to do that, and i asked him one more time, at which he responded ( also after days ) : "my username" we are finished talking, good luck.
And we are talking here about a 5000€ minus the winnings, and this VIP Manager even asked me once, am i from Austria, which i replied yes, he didnt once told me that it isnt allowed, even though they dont block your IP and even though they are admitting that they are allowed in Austria and that they have Austrian licence for the players to be able to play, which i now have chat proof that they admitted that they do have, even though they dont and cant have.
Ahoj. Je mi líto situace, do které jste se dostal. Není snadné slyšet, když má hráč podobné problémy a nejsou mu poskytnuty správné informace. Nicméně, když jste se zaregistrovali, mohli jste také bez problémů zadat svou zemi do formuláře? Případně, nezkoušeli jste zkontrolovat smluvní podmínky, abyste zjistili, zda je vaše země omezena nebo ne?
Každopádně pokud si myslíte, že vás kasino uvedlo v omyl a na dotaz vám nepodalo správné informace a máte pocit, že chyba je na jejich straně, doporučil bych vámpodat stížnost zde .
Chystáte se to udělat?
Hey. I'm sorry for the situation you've gotten yourself into. It is not easy to hear when a player has similar problems and is not given the right information. However, when you registered you could also enter your country in the formular without any problems ? Alternatively, didn't you try to check the terms and conditions to see if your country was restricted or not ?
Anyway, if you think the casino misled you and didn't give you the right information when you asked and you feel that the fault is on their side, I would recommend you to file a complaint here.
Are you going to do it ?
Ahoj
Mám dobré zkušenosti s chipstars. Široká škála her a byl jsem velmi rychle ověřen.
Při mnoha příležitostech jsem provedl vklad bankovním převodem.
Měl jsem to štěstí, že jsem vyhrál 800 £, které jsem si vybral 5. dubna.
Vím, že to byl víkend, ale když jsem se včera zeptal na live chat, řekli, že chipstars čekají na doplnění peněženek.
Nikdy mi to nebylo řečeno, trochu mě to znepokojuje.
Může agent chipstars ověřit, že je vše v pořádku, prosím.
Díky Carle
Hi
I have had a good experience at chipstars.A vast variety of games and i was verified very quickly.
I deposited through a bank transfer on numerous occasions.
I was lucky enough to win £800 which i withdrew on the 5th of April.
I know its been a weekend but when i asked live chat yesterday they said chipstars are waiting for there wallets to be replenished.
Never been told this before,,makes me feel a bit worried.
Can chipstars agent verify that all is good please.
Thanks Carl
Vážený hráč,
Rádi bychom se omluvili za poněkud zpožděné výběry v posledních dnech. Důvodem je povinná změna API poskytovatele, která byla sdělena v krátkém čase, pracujeme na tom s nejvyšší prioritou a do 2 pracovních dnů bychom měli mít vše zpět jako obvykle. Děkujeme vám za trpělivost a na váš účet jsme připsali malý dárek za nepříjemnosti.
S přátelským pozdravem
Dear player,
We would like to apologize for the somewhat delayed withdrawals of the past few days. The reason is a mandatory change in the provider API, which was communicated via short notice, we are working on this with the highest priority and we should have everything back to business as usual within 2 business days. We thank you for your patience and we have credited a little gift for the inconvenience to your account.
Kind regards
Vážení Chipstars
Děkuji za vaši rychlou odpověď.
Další pozitivum mé zkušenosti s hraním ve vašem kasinu. díky za nečekaný dárek.
S přátelským pozdravem
Carl
Dear Chipstars
Thank you for your quick response.
Another positive to my experience of playing at your casino.thanks for the unexpected gift.
kind regards
Carl
Ahoj
Mám dobré zkušenosti s chipstars. Široká škála her a byl jsem velmi rychle ověřen.
Při mnoha příležitostech jsem provedl vklad bankovním převodem.
Měl jsem to štěstí, že jsem vyhrál 800 £, které jsem si vybral 5. dubna.
Vím, že to byl víkend, ale když jsem se včera zeptal na live chat, řekli, že chipstars čekají na doplnění peněženek.
Nikdy mi to nebylo řečeno, trochu mě to znepokojuje.
Může agent chipstars ověřit, že je vše v pořádku, prosím.
Díky Carle
Hi
I have had a good experience at chipstars.A vast variety of games and i was verified very quickly.
I deposited through a bank transfer on numerous occasions.
I was lucky enough to win £800 which i withdrew on the 5th of April.
I know its been a weekend but when i asked live chat yesterday they said chipstars are waiting for there wallets to be replenished.
Never been told this before,,makes me feel a bit worried.
Can chipstars agent verify that all is good please.
Thanks Carl
Hm, myslím, že to je od kasina pěkné gesto a také díky za vaši zkušenost, kterou jste popsal. Až získáte peníze, neváhejte nás sdílet a aktualizovat.
Můžete také napsat uživatelskou recenzi a sdělit nám, co všechno jste v kasinu zažili a jaké jsou podle vás výhody či nevýhody.
Pokud se tak rozhodnete, stačí kliknout sem – uživatelské recenze .
Pokračujte v dobré práci a doufám, že své peníze dostanete co nejdříve. ☘️🤗😎
Hm, I think that's a nice gesture from the casino and also thanks for your experience you described. When you get the money, feel free to share and update us.
You can also write a user review and tell us everything you experienced in the casino and what you think are the advantages or disadvantages.
If you decide to do so, just click here- user reviews.
Keep up the good work and I hope you get your money as soon as possible. ☘️🤗😎
Milé kasino Chipstars
Děkuji
Dnes jsem obdržel svůj výběr ve výši 800 GBP.
Live chat a vy jste byli velmi nápomocní.
Nemám žádné problémy s kladným hodnocením vašeho kasina.
ještě jednou děkuji
Dear Chipstars Casino
Thank you
I have received my £800 cashout today.
Live chat and yourself have been very helpful.
I have no problems in giving your casino a positive review.
thanks again
Skvělá zpráva. Jsem rád, že jste odstoupili a nakonec vše dobře dopadlo. Jak dlouho to trvalo ?
Pokud jde o uživatelskou recenzi, můžete zde také napsat jednu– uživatelskou recenzi . 🙂
Myslím, že kasino bude potěšeno.
Taky tady hrajete často?
Great news. I'm glad you got your withdrawal and all went good in the end. How long did it take ?
Regarding user review, you can also write one here- user review. 🙂
Casino will be delighted I reckon.
Also, do you play here often ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.