FórumKasinaChipstars Casino - všeobecná diskuze

Chipstars Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od bojan851
|
19093 zobrazení 126 odpovědí |
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
Daniel
před 7 měsíci

Neřekl jsem, že vám kasina zaplatila na základě výsledků vaší stížnosti.

Řekl jsem však, že dostanete zaplaceno za to, že jste přidruženými společnostmi kasina.

Pod scénářem

Otevřu si účet Chipstars přes odkaz Casino Guru, ztratím 26 000 EUR a dostanete nulu? To je nesmysl.

Jako přidružená společnost tohoto kasina buď dostanete zaplaceno procento z mých ztrát, nebo dostanete zaplaceno z mého obratu nebo dostanete zaplaceno pevnou částku. Nedostanete nulu a nepředstírejme, že ano.

" Upřímně řečeno, je docela únavné číst obvinění od hráčů, kteří nás obviňují z toho, že jsme VŽDY na straně kasina "


Vyšetřete stížnosti na základě důkazů, které máte k dispozici, a poté buďte ve svých rozhodnutích důslední. Nemůžete říci, že když hráč poruší T&C kasina, zjistíte ve prospěch kasina, ale pak v mém případě kasino poruší své T&C, pak stále najdete ve prospěch kasina. Situace win/win pro kasino a nulová odpovědnost ze strany Casino Guru, pokud poruší své vlastní T&C.

Vyjádřil jsem svůj názor a nebudu dále reagovat.

Máte své názory a evidentně nehodláte kousnout ruku, která vás živí. Mám na věc různé názory, ale takový je život a jedeme dál.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Napsal jsem Chipstars o vrácení peněz. Na můj emailový dotaz jsem nedostal odpověď. Místo toho mě přes WhatsApp kontaktoval nepřátelský zaměstnanec a vyhrožoval mi. Tohle má být renomované kasino????

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mohu se zúčastnit pouze uživatele „dmr1". Jednoduše jsem měl negativní zkušenosti s řízením stížností CasinoGuru. Bohužel dodáváte cokoli jiného, než co je slíbeno a propagováno! Nejste ani neutrální, ani nijak zvlášť přátelští. Jen na tomto fóru jsou vaše odpovědi extrémně nepřátelské a nijak zvlášť profesionální!! Škoda vzhledem k tomu, že lidé, kteří si stěžují, mají ve skutečnosti naději, že jim bude pomoženo.

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 7 měsíci

O Chipstars musím říci pouze toto. Stejně jako téměř všechna kasina se sídlem v Cuaracao, i Chipstars je dobré hrát, dokud prohrajete peníze. Pokud je problém, jste ztraceni. Stížnosti nás nezajímají, ale v zájmu zachování platformy nabízíme něco podobného jako je správa stížností. Nakonec jsou všechny stížnosti zamítnuty, protože se tvrdí, že registrací bylo vše přijato nebo pokud něco není uvedeno v pokynech, hráč porušil podmínky. Toto kasino je prostě směšné! Jako příklad byste si měli vzít Cashwin a CatCasino. Zbavte se tohoto kasina. Lži a podvod!!!!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Napsal jsem Chipstars o vrácení peněz. Na můj emailový dotaz jsem nedostal odpověď. Místo toho mě přes WhatsApp kontaktoval nepřátelský zaměstnanec a vyhrožoval mi. Tohle má být renomované kasino????

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pokud se domníváte, že máte nárok na vrácení peněz, odešlete stížnost a my se pokusíme pomoci. Od té doby, co jsem o této situaci slyšel poprvé tady a teď.

Takové situace musí být nejprve prošetřeny, aby se zjistil úplný kontext; podejte tedy stížnost nyní:

https://casino.guru/complaints/create

Pokud kasino skutečně udělalo něco nekalého, pokusíme se vám pomoci.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

S kasinem už nechci mít nic společného, ale je normální se vyhrožovat??? Takové kasino by mělo být uzavřeno!!! Byla zaregistrována zesnulá osoba a moje kreditní karta byla použita pro vklady. Možná to bylo jedno z mých dětí, nevím a nejde to nijak zjistit. Napsal jsem do kasina a zeptal se, proč při registraci nebyly žádné bezpečnostní mechanismy, které by něčemu takovému zabránily, a požádal o vrácení peněz. Koneckonců, mrtvý člověk nemůže potvrdit podmínky. Úmrtní list z roku 2019!!!! Odeslal jsem to a pak jsem dostal několik ošklivých zpráv!

Automaticky přeloženo:
ngam5771
před 7 měsíci

Samozřejmě není normální někomu vyhrožovat, byť z dobrého důvodu. Jak vám, prosím, kasino vyhrožovalo?

Je mi líto, že to říkám, ale pokud byla někomu ukradena a zneužita karta, nedovedu si představit, jak by tomu kasino mohlo zabránit. Bezpečnostní mechanismus je nastaven tak, aby vaše citlivé informace byly v bezpečí; nerozpozná, kdo přistupuje k vašemu účtu vaším jménem. To je technicky nemožné, pokud k tomu nepoužijete nějaký druh bioscanu (otisku prstu a tak dále).

Ale upřímně, celé problematice, zdá se, úplně nerozumím.

Co je to s mrtvým člověkem? Pomůžete mi s tím, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Registrovaná osoba již nežije. Zemřela v roce 2019. Jak se může přihlásit mrtvý??? Jak může mrtvý člověk potvrdit podmínky, protože jsem nedostal náhradu. Nechci říkat, jak ten člověk vyhrožoval, ale rád vám vše pošlu.

Automaticky přeloženo:
ngam5771
před 7 měsíci

Ahoj.

Oh, už vidím!

No, zkuste se na to podívat takto: Kasino není státní úřad a jeho registrační formulář není konfrontován s žádnou databází (na rozdíl například od Velké Británie), takže zadání nepravdivých nebo nesprávných informací je pouze činem špatného víra a krok proti podmínkám. I když chápu váš názor, každý ví, že takový podvod je proti povolenému postupu. Takže vlastně nezáleží na tom, kdo byl použit; záleží však, kdo se tohoto kroku dopustil.

Pokud jde o získání zpět vkladu, který jste nepovolili, důrazně vám doporučuji kontaktovat svou banku.

Mám tuto zkušenost a mohu říci, že to trvalo 2 měsíce, ale dostal jsem peníze zpět.

Stále si myslím, že byste měli stížnost podat také zde na Casino Guru. Možná jsem přehlédl nějaký bod, o kterém si teď nejsem vědom...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Kontaktoval jsem banku a zároveň volal policii kvůli výhrůžkám. Proto si zde nebudu stěžovat, ale metody Chipstars jsou naprostá katastrofa. Chápu, když nevrátíte peníze, ale vyhrožování nepřipadá v úvahu!!!

Dostanu své peníze zpět prostřednictvím banky, ale jen zmiňuji. Kasina s německou licencí si předem ověří, zda je osoba skutečná. Ale v ostatních kasinech je to všechno o zisku a méně o zodpovědném hraní!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Poslal jsem vám snímky obrazovky na adresu community@casino.guru ...

Automaticky přeloženo:
ngam5771
před 7 měsíci

S tím ti nepomůžu, jsem jen admin fóra. Odešlete prosím stížnost; toto je způsob, jak postupovat:

https://casino.guru/complaints/create

Prosím, zvažte to. 🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Chtěl jsi vědět, jak k té hrozbě došlo. Poslal jsem ti to. Buď to chceš vědět, nebo to jen předstíráš. To je důvod, proč si o CasinoGuru moc nemyslím. Podporujete kasino jako Chipstars, které ohrožuje zákazníky.

Pak se neptejte kdo a jak vyhrožoval, když je vám to nakonec jedno!!!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kontaktoval jsem banku a zároveň volal policii kvůli výhrůžkám. Proto si zde nebudu stěžovat, ale metody Chipstars jsou naprostá katastrofa. Chápu, když nevrátíte peníze, ale vyhrožování nepřipadá v úvahu!!!

Dostanu své peníze zpět prostřednictvím banky, ale jen zmiňuji. Kasina s německou licencí si předem ověří, zda je osoba skutečná. Ale v ostatních kasinech je to všechno o zisku a méně o zodpovědném hraní!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Aha, dobře. To dává smysl. Děkuji za upozornění a moje předchozí odpověď mi, prosím, nevadí.

V takovém případě bych se podělil o podrobnosti a zveřejnil je zde na fóru. My v Casino Guru věříme v transparentnost a otevřenost, ať si ostatní udělají svůj názor také.


Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

OK

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Vyhrožující zaměstnanec se prý jmenuje Danilo a má španělské číslo, i když není zcela jisté, zda je to jeho pravé jméno. Předstíral, že je provozním manažerem Chipstars...

Automaticky přeloženo:
ngam5771
před 7 měsíci

Opravdu si vážím toho, že jste dost silný, abyste sem přišel a podělil se o své zkušenosti. Doufám, že nikdo jiný nikdy nezažije stejnou situaci!

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Já se takových věcí nebojím, pan Danilo neví, s kým se tady plácá :)

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Milá Radko,


Byli jste informováni prostřednictvím přímého komunikačního kanálu, což vyjasní všechny otázky týkající se tohoto upřímně lehkomyslného požadavku od ngam5771.


Váš tým Chipstars

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vážený tým Chipstars,

Je jedno a je jedno jaký je zákazník!!! kdo na vás vydělává nebo ztrácí peníze. Nakonec vyhrajete peníze. Můžete profesionálně odmítnout jakoukoli žádost a vše je hotovo.

Ale je neodpustitelné a naprosto neprofesionální takto reagovat a zákazník!!! ohrožovat. Ale možná to je bohužel tempo a tón ve Španělsku/Curacau nebo kdekoli jinde pan Danilo sídlí ☺️

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky