FórumKasinaChipstars Casino - všeobecná diskuze

Chipstars Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od bojan851
|
19082 zobrazení 126 odpovědí |
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
Daniel
před 9 měsíci

Chipstars již přiznaly, že akceptují dva samostatné účty z Velké Británie. Jeden, který vyhrál velké množství peněz a jeden, který prohrál velké množství peněz.

Co dělali?

Podle očekávání zrušili účet vítězných sázek a vrátili všechny vklady, ale v případě účtu, který ztratil více než 26 000 EUR, neudělali nic a vklady si ponechali.

Takže jak říkáš situace WIN/WIN pro Chipstars.

Navíc na jakékoli stížnosti, které jim budou předloženy, odpoví nehoráznými lžemi a poskytnou falešné důkazy, které jim umožní pokračovat v tomto podvodu.

Snažím se pouze varovat britské zákazníky, co se stane, když budou hrát na Chipstars a vyhrají. Bude jim řečeno, že nemohou přijímat zákazníky ze Spojeného království, a vrátí jim jejich vklady. Prohrají a nic neuslyší.

Kontaktoval jsem osobu, která napsala jejich recenzi, a požádal jsem ji, aby nyní aktualizovala na správné informace.


dík

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Musím se tady něčeho zbavit. Jsem velmi zklamán způsobem, jakým řešíte stížnosti.

V mém současném případě bych mohl počkat až do konce, než Casino Guru odpoví, a nyní Casino Guru opět neodpovídá. Kasino odpovědělo do 2 hodin a Casino Guru trvalo 1 celý týden.


Poskytl jsem důkazy, že Chipstars porušili ochranu hráče a otevřeli můj účet, i když byl zakázán kvůli závislosti na hazardních hrách.

Opravdu žádám, aby byla moje stížnost konečně vyřízena. A ne, nechápu, proč každá odpověď od Casino Guru trvá 1 týden. Je to schválně?

A napsat 1 větu rozhodně nezabere 1 týden.

Vyřiďte prosím mou stížnost nyní. Dík.

Automaticky přeloženo:
Malaga
před 9 měsíci

Milá Malaga - Casino Guru má vždy 1 celý týden na to, aby reagoval na aktualizace. Tým 17 specialistů totiž aktuálně řeší 833 otevřených případů.

file

https://casino.guru/complaints/in_progress

Dělají, co mohou, aby podpořili každého hráče s otevřenou stížností – nemá to tedy nic společného s vaším odhadem.

Navíc jste před 4 dny vynechal důležitou část, řekl bych:

"Vážený tým Chipstar Casino,

děkujeme za spolupráci. Mohl byste prosím objasnit, proč byl účet znovu otevřen poté, co byl uzavřen kvůli problémům s hazardními hrami?"

Ani týden - vůbec ne.

Takže ZASE přestaňte klást požadavky. Nic to nemění a už jsem vám to řekl.

Nemáš zač. 🙏

Měj se dobře.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

A kasino na to okamžitě zareagovalo. Pouze Casino Guru na to znovu neodpovídá. Nyní se blíží víkend a proto to bude opět trvat 7 dní.


A kromě toho měl být případ už dávno vyřešen. protože jsem byl schopen prokázat, že kasino znovu otevřelo účet navzdory zákazu hazardu.

Nebo si myslíte, že je nějaký důvod k opětovnému otevření účtu, který byl zakázán kvůli závislosti na hazardních hrách?

Takže otázka na kasino mi připadá trochu divná.


Neexistuje absolutně žádný důvod k opětovnému otevření účtu, který byl zakázán kvůli závislosti na hazardních hrách. souhlasíme?

Tento případ měl být tedy již dávno uzavřen a Casino Guru by mělo požádat kasino o vrácení způsobené škody.


Automaticky přeloženo:
Malaga
před 9 měsíci

To, co zde říkáte o znovuotevření účtů uzavřených kvůli závislosti na hazardních hrách, zní rozumně. Tým pro stížnosti obdrží více než 1000 případů měsíčně, takže jsou někdy pomalejší, pokud jde o odpovědi, zejména během období prázdnin. Každopádně si můžete být vždy jisti, že vám odpoví. Přidáním dalších komentářů do stížnosti proces opravdu neurychlíte. Řekl bych, že to má opačný efekt, protože Jozef se nemusí zabývat jen odpovědí kasina, ale i vašimi příspěvky.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chipstars lžou v jakémkoli sporu. Jde jen o to, aby se i nadále chovali tak, jak chtějí.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

A samozřejmě nezapomínejme, že chipstars se vždy uchýlí k zaslání svých takzvaných důkazů přímo prostřednictvím interní komunikace a nezveřejňují je ve vláknu stížností, aby jejich důkazy viděli všichni ostatní.

Také se mi líbí, jak ve vaší stížnosti říkají následující

"Podle toho, co jsme vyšetřovali, bylo v tomto případě vše provedeno v souladu s našimi hlavními přispěvateli."

Při mnoha příležitostech se mnou porušili své vlastní T&C, ale věřím, že to bylo v pořádku.

Své T&C chrlí pouze tehdy, když se jim to hodí, takže to znamená, že není v pořádku, aby je zákazník porušoval, ale je to více než v pořádku, když to dělají!!




Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Spojení Casino Guru s Chipstars spočívá v tom, že jsou přidruženými společnostmi.

Pokud kliknete na ikonu chipstars na stránce recenze guru kasina, dostanete se sem.

https://chipstars.bet/?affiliate=casinoguru

Casino Guru bude za to finančně odměněno společností Chipstars.


Vítejte v affiliate systému Chipstars a děkujeme, že jste si nás vybrali!


Máme tendenci vytvářet velkou síť přidružených společností, kde zkušenosti hráčů nejsou nutné, systém je jednoduchý - čím více hráčů doporučíte, tím více budou hrát, tím více vyděláte!!! Tento model odměňování se nazývá Net Revenue Share, což je systém, ve kterém získáváte přidělené procento raku vašich hráčů, pokud hráč aktivně hraje v místnosti.


Tento systém zůstává aktivní navěky - dokud hráč hraje!


Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
dmr1
před 9 měsíci

Ano, jsme spojeni s mnoha kasiny. Věřím, že jde o to, jak jsme utratili příjmy.

Chcete se o tom dozvědět více?

"Zdroj našich příjmů je velmi jednoduchý. Vytvořili jsme největší seznam recenzí kasin na světě a pravidelně tento seznam aktualizujeme, abychom se ujistili, že hodnocení jsou stále platná.

Hráčům doporučujeme různá špičková kasina podle toho, odkud pocházejí, protože například kasino, které je skvělé pro německé hráče, nemusí být příliš dobré pro hráče v Argentině atd. Proto se snažíme vytvořit jedinečný seznam nejlepších kasin pro každá země. Když hráči jdou hrát do těchto kasin a nakonec prohrají, dostaneme z toho provizi.

Nikdy hráčům neříkáme, aby hráli v kasinu, protože zbohatnete, ve skutečnosti říkáme, že nakonec prohrajete , ale také víme, že existují lidé, kteří kasinové hry prostě milují. Věříme, že pro hráče je lepší hrát ve slušných kasinech, která budou platit výhry v případě, že má hráč prostě štěstí, místo aby se hloupě vymlouvali a rušili výhry. To je důvod, proč bylo vytvořeno CasinoGuru - poskytovat poctivé recenze online kasin.

Příjmy, které máme, nám také umožňují dělat spoustu činností, za které nedostáváme zaplaceno – například máme centrum pro řešení stížností, kde pomáháme hráčům získat jejich výhry z kasin. Nebereme za to žádnou provizi, takže když hráč dostane zaplaceno, dostane 100 % částky. Máme také akademii pro lidi, kteří by chtěli začít pracovat v online kasinech, a dokonce i pro pracovníky online kasin, kteří by se chtěli zlepšit ve své práci.

Investujeme také do iniciativy Global Self Exclusion . Cílem je vytvořit nástroj, který by hráčům umožnil sebevyloučení ve všech kasinech na světě (mohli bychom k tomu využít naši velkou databázi kasin)."

To je to, co nás odlišuje od mnoha jiných seznamů přidružených kasin.

Řekněme, že vrátíme peníze zpět, abychom podpořili vizi bezpečnějšího světa hazardu kolem nás. Dokonale chápu, že někdy můžeme pomoci každému, ale když to zkusíme, jsme mnohem dál než někteří poskytovatelé licencí.



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

A samozřejmě nezapomínejme, že chipstars se vždy uchýlí k zaslání svých takzvaných důkazů přímo prostřednictvím interní komunikace a nezveřejňují je ve vláknu stížností, aby jejich důkazy viděli všichni ostatní.

Také se mi líbí, jak ve vaší stížnosti říkají následující

"Podle toho, co jsme vyšetřovali, bylo v tomto případě vše provedeno v souladu s našimi hlavními přispěvateli."

Při mnoha příležitostech se mnou porušili své vlastní T&C, ale věřím, že to bylo v pořádku.

Své T&C chrlí pouze tehdy, když se jim to hodí, takže to znamená, že není v pořádku, aby je zákazník porušoval, ale je to více než v pořádku, když to dělají!!




Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chápu, že je to trapné, ale:

Dokážete si jen na chvíli představit, s jakou pravděpodobností poskytneme podporu dalším hráčům, pokud začneme veřejně zobrazovat interní data? To by byl docela rozpor ukazující, jak kasina odhalují podezřelé podobnosti nebo dokonce pokusy o podvod. Bylo by nerozumné poskytovat hráčům takové znalosti jen proto, že je lze snadno zneužít. Navíc jako další efekt by kasino pravděpodobně jednou provždy přestalo řešit stížnosti. Vzhledem k tomu, že existuje mnoho stížností, které lze považovat za uzavřené jako „nedostatečné důkazy z kasina", řekl bych, že nám na tom záleží dost.

Držíme se Fair Gambling Codex:

https://casino.guru/fair-gambling

I když soucítím s naším pohledem na věc. Pokud nevěříte v naši poctivost, zkuste jiné. Co ještě zbývá říci?



Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Radka


Moje příspěvky byly odpovědí členovi fóra Malaga, ale zdálo se, že jste je zakázali a smazali jejich příspěvky ze včerejška. Zjevně se vám nelíbí kritika nebo volání za to, že se ve vašem procesu stížností vůči kasinu jeví jako zaujaté?

Nemá smysl ukazovat mé příspěvky v obecné diskusi o chipstars, když nebudou dávat velký smysl, aniž by si členové fóra mohli prohlížet příspěvky, na které odpovídám? Malaga byla dost dobrá na to, aby zveřejnila své důkazy o živém chatu s chipstars, který jasně ukázal, že požádali o uzavření svého účtu, a informoval je o své závislosti na hazardních hrách. Chipstars na druhou stranu nezveřejnili na fóru žádné důkazy na svou obranu. Proto jsem cítil potřebu zapojit se do konverzace, zvláště když se zdá, že sebevyloučení Malagasu ignorovali jak chipstars, tak váš proces stížností. Oceňuji, že si Malaga zjevně nepomohla způsobem, jakým při mnoha příležitostech žádali, aby jejich stížnost znovu projednal někdo jiný, ale není to jejich právo požadovat to, aniž by jim byl zakázán?

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 9 měsíci

Ano, dotyčná osoba byla zakázána kvůli hrubému a agresivnímu chování, které se několikrát projevilo proti týmu pro stížnosti, a kvůli poskytování nepravdivých prohlášení zde na fóru. Jsme otevření a transparentní, ale lhaní je další téma a naším cílem není, aby byly takové příspěvky viditelné na našem vlastním fóru.

Kritika by neměla lhát.

Pokusil jsem se vysvětlit náš pohled na sdílení dat uvnitř kasin, byl bych první, kdo by hlasoval pro to, aby se všechny tyto údaje ukázaly veřejně, bohužel, jak jsme se dozvěděli cestou se stížnostmi, kasina to nemají ráda a v důsledku toho , můžeme ztratit schopnost vyřizovat stížnosti. 🙁

Ano, v určitém okamžiku je to otázka důvěry, takže své předchozí vysvětlení nemohu dále podpořit.

Naprosto chápu váš přístup, zkuste se prosím na celou situaci podívat z pohledu Casino Guru. Zakázaný hráč si zde vytvořil několik účtů především proto, aby získal zpět vklady z kasin, kde vždy tvrdil, že se nakonec sám vyloučí. Na druhou stranu jeho úmysly nebyly, řekněme, nejčistší.

Byl by to velmi špatný příklad pro komunitu – zvlášť když takový hráč má tendenci urážet celou společnost na našem vlastním fóru.

Zvažujeme každý případ zvlášť, ale vzhledem k předchozí minulosti hráče mi dovolte podělit se o nejnovější závěr, protože mám pocit, že mluví za vše:

"Ve vašem případě bylo vaše počáteční uzavření účtu blíže neupřesněno a kasino mělo plné právo jej znovu otevřít. Druhé uzavření účtu bylo sporné, protože vaše konverzace a žádosti o uzavření vypadaly, že pramení z neštěstí a touhy získat bonus spíše než skutečné problémy s hazardními hrami."

"Ačkoli jste během rozhovoru zmínili závislost na hazardních hrách, s ohledem na celkový kontext konverzace a vaši historii komunikace, včetně konverzace přes WhatsApp, kde jste vyjádřili přání znovu otevřít účet, nikdy jste neuvedli, že byste měli nějaké problémy s hazardem. bylo by nejlepší svůj účet znovu neotevírat, chápu, proč tým kasina učinil toto rozhodnutí.

Na závěr výše uvedených informací se velmi omlouvám, ale domnívám se, že nemáte nárok na vrácení peněz, a jsem nucen váš případ uzavřít. Pokud se setkáte s problémy s hazardními hrami, důrazně doporučuji kontaktovat tým kasina a informovat je přímo, protože na základě jejich informací je váš účet stále otevřený.

Máte plné právo nesouhlasit s mým názorem. Alternativní možností je podat oficiální stížnost u licenčního úřadu kasina. Mohu vám s tímto procesem pomoci a můžete mě kontaktovat na níže uvedené e-mailové adrese. Neváhejte mě kontaktovat, pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete další pomoc."

Je mi moc líto, že to došlo až sem, ale jsem si 100% jistý, že všichni moji kolegové, kteří se snažili tomuto člověku pomoci prostřednictvím stížností, udělali vše, co bylo v jejich silách, aby se zamyslel nad svými minulými chybami - nefungovalo to.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Děkuji Radka za odpověď.


Budu vědět, že se v budoucnu nebudu plést do stížností ostatních 🙂

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 9 měsíci

Vůbec žádný problém 🙂

Rád bych řekl, že konstruktivní kritika je rozhodně dobrá věc, spíše jako palivo pro pokrok.

Člověk by tedy měl ukázat konstruktivní část spíše než ukazovat prstem...

Pokud narazíte na něco divného nebo se jen chcete více informovat, neváhejte se zeptat.

Byli zde.


Zatím se mějte hezky! ✨🐱‍🏍



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zveřejňuji to na fóru chipstars, abych umožnil členům kasinových guru, aby si udělali vlastní názor na to, jak byly věci řešeny, a zda se v tomto případě proces stížností kasinových guru zdá nestranný.

Moje stížnost na chipstars byla uzavřena Nickem, zdánlivě poté, co jsem ho upozornil na několik nepřesností v tom, co mu chipstars řekl (odmítl mi poskytnout důkazy od chipstars, které by potvrzovaly jejich lži) a také poté, co jsem ho požádal, aby odpověděl velmi relevantní otázky.

Požádal jsem o znovuotevření stížnosti, protože Nick zcela ignoroval hlavní část mé stížnosti, která spočívala v tom, že chipstars porušují své vlastní T&C. Jak se očekávalo, nebude znovu otevřeno, takže nyní zveřejním své myšlenky, proč se zdá, že chipstars dostávají preferenční zacházení od Casino Guru.


Níže je příspěvek v mé stížnosti na chipstars, kterou si Nick nepřeje zveřejnit. Nejsem si jistý, co se snaží skrývat, takže to zveřejním zde, protože je to pro chipstary velmi relevantní.

Nicku

Žádám o znovuotevření této stížnosti a vy jste ignorovali hlavní část mé stížnosti, a to, že chipstars porušily své vlastní T&C níže

11. Co se stane s mým účtem, pokud nebude ověřen?

Dokud nebudete ověřeni, můžete používat herní peníze k testování platformy a hry. Poté, co se zaregistrujete, můžete provést vklad a získat bonus za vklad a být zařazeni do VIP programu.

Můj účet nebyl NIKDY ověřen, ale bylo mi umožněno ztratit více než 26 300 EUR během několika týdnů a získat VIP účet.

Ptal jste se vůbec chipstars byl můj účet ověřen? Mám podezření, že jste to neudělal, protože už jste se rozhodl postavit se na stranu Chipstars.

Je zřejmé, že jste případ uzavřeli bez úplného vyšetřování. Řekl jste následující

"Ve vašem případě, i když bylo Spojené království v době vaší registrace omezeno, neexistuje jediný případ, kdy byste mohli jen tak ztratit všechny své peníze, dodržet podmínky a požádat o vrácení peněz."

Takže je v pořádku, aby kasino porušilo své T&C bez postihu?

Také jsem vás upozornil na nehoráznou lež, kterou vám řekli chipstars, když řekli, že licenční úřady si můj případ už prohlédly a byly ve prospěch chipstars. To je 100% lež a když jsem vás požádal o poskytnutí důkazů o těchto lžích, stížnost jste uzavřeli.

Řekl mi to i váš manažer stížností Jozef

"Je důležité poznamenat, že přijímání hráčů ze Spojeného království bez britské licence není přijatelné. Velmi doporučuji, abyste hráli pouze na platformách s licencí pro Spojené království. Domníváme se však, že by tato záležitost měla být projednána s regulačními orgány. Mohu pomoci vy s tímto procesem."

Pokud je to vaše přesvědčení, proč jste hlavní pobočkou chipstars a navíc rádi poskytnete odkazy na nové britské hráče pro bonusy od chipstars. Jo a tyto bonusy jsou exkluzivní pro návštěvníky kasinových guru s lidovou vlajkou Spojeného království a zeleným zaškrtnutím. Myslím, že je celkem zřejmé, na koho bonusy konkrétně míříte.

Myslím, že mě napadá slovo pokrytec.

Jsem si jistý, že to nezveřejníte široké veřejnosti a nechtěli byste být považováni za nestranné, pokud jde o stížnosti, ale počkám a uvidíme.

file

Automaticky přeloženo:
dmr1
před 7 měsíci

Ahoj.

Tento příspěvek jsem konzultoval s Jozefem a vlastně k tomu není nic, co bych chtěl dodat.

Obraťte se prosím na úřad, přestaňte spekulovat a hrajte v kasinech s licencí pro Spojené království. Z našeho pohledu nemáte v žádném případě nárok na (další?) vrácení peněz jen proto, že jste oprávněně ztratili zůstatek.

Všechny naše odpovědi jsou volně dostupné ve stížnosti, kromě těch, které jsme konzultovali samostatně prostřednictvím e-mailu:

https://casino.guru/chipstars-casino-player-claims-unreturned-deposits

Omlouvám se, že to říkám, ale tohle je konec příběhu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Ahoj Radko

Řekl jste následující

" Z našeho pohledu nemáte v žádném případě nárok na (další?) vrácení peněz jen proto, že jste oprávněně ztratili zůstatek."

Pokud jste si dali záležet na úplném prošetření mé stížnosti, viděli byste důkazy o jasném porušení T&C ze strany kasina Chipstars. Prohry NEBYLY podle vašich slov „legitimní" a jste si toho plně vědomi.

Navíc vůbec "spekuluji". Dal jsem důkazy, aby je viděli všichni na tomto fóru. Je zřejmé, že jste se na porušení ani nepodívali. To není spekulace, to je fakt.

Konečně jsi řekl

" hrajte v kasinech s licencí pro Spojené království "

Takže mi říkáte, hráči z Velké Británie, abych se držel hraní v kasinech s licencí pro Spojené království. Pro záznam Casino Guru inzerují "exkluzivní" bonusy s přímými odkazy přímo na Chipstars pro britské hráče, aby je mohli použít v tomto kasinu nelicencovaném NON UK.

Pokrytectví Casino Guru bylo nyní odhaleno, ale znovu, jak již bylo řečeno, proč by Casino Guru kousalo ruku, která ho krmí, konkrétně vaše přidružená kasina, která vám platí za odesílání zákazníků, včetně hráčů ze Spojeného království, na jejich NON licencované stránky.

To je teď konec příběhu!!




Automaticky přeloženo:
dmr1
před 7 měsíci

Víte, ukázání prstem na nás nezmění fakt, že jeden a každý obyvatel Spojeného království si je dobře vědom skutečnosti, že hraní v "cizích" kasinech se vůbec nedoporučuje.

Je to v první řadě vaše volba; poskytujeme seznamy kasin a bonusů, takže každý může zvážit své kvality. Neříkáme: "Toto je nejlepší dostupný bonus - vezměte si ho hned!"

Stejně jako ostatní affiliate weby.

Je mi opravdu líto, že nemohu sdělit vše, co o vašem případu vím, a jsem si jistý, že víte, co tím myslím.

Protože sdílet jen část není fér. Tento příběh však skončil, jak jste přiznal, takže přestaňte spamovat mé kolegy a ukažte alespoň trochu důstojnosti.

Mnoho myšlenek, které jste vyjádřil, jsou pouze vaše názory, přesněji řečeno, urážlivé lži a ve skutečnosti nám ukazují, jak málo toho o Casino Guru obecně víte.

Žádám vás, abyste nás na fóru přestali zneužívat, jinak bude váš účet zablokován.

Jasné jako modré nebe.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Radko

Které části této části mého příspěvku jste nerozuměl?

"To je teď konec příběhu!!"

Místo toho jste zbytečně odpověděli následujícím

"Prosím vás, abyste nás na fóru přestali zneužívat, jinak bude váš účet zablokován."

Takže když se vám nelíbí, když je zveřejněna pravda o Casino Guru, uchýlíte se k hrozbám, že mě zakážete.

Jak velmi profesionální.

Jak tě zneužívá uvádění pravdy tam venku?

"Víte, ukázání prstem na nás nezmění skutečnost, že jeden a každý obyvatel Spojeného království si je dobře vědom skutečnosti, že hraní v "zahraničních" kasinech se vůbec nedoporučuje."

Ale Casino Guru nemá problémy s přidáváním odkazů na britské hráče s exkluzivními bonusy do těchto kasin, ve kterých jim údajně NEDOPORUČUJETE hrát!! Jak moc pokrytecké od vás.

Bez ohledu na to, jak se snažíte "roztočit" věci, Casino Guru aktivně pobízí nelicencované kasino, Chipstars hráčům ve Spojeném království prostřednictvím "exkluzivních" bonusů. Možná pravda bolí, ale to není můj problém. Nemám problém s tím, že byste vydělávali peníze tím, že jste pobočkou jakéhokoli kasina, ale nesnažte se nakreslit obrázek, že nepropagujete Chipstars a neberete jejich peníze od jejich britských hráčů.

Nikdo z Casino Guru mi NIKDY neodpověděl, jak to, že mi Chipstars dovolili otevřít si účet z Velké Británie, udělali ze mě VIP člena a poté převzali vklady ve výši 26 000 EUR, aniž by NIKDY ověřili můj účet, což je jasné porušení jejich vlastního VOP.

Myslím, že je snadné zavírat oči před věcmi, když vám někdo platí. Zajímalo by mě, kolik z mých 26 000 EUR Casino Guru dostal?

" Tento příběh však skončil, jak jste přiznal, takže přestaňte spamovat mé kolegy a ukažte alespoň trochu důstojnosti."

Kdy jsem "spamoval" vaše kolegy. Pouze jsem je požádal, aby poskytli důkaz o lžích, které jim Chipstars řekli. Odmítli mi odpovědět, protože věděli, že jim kasino lhalo. Rozhodně to nejsem já, kdo postrádá důstojnost.

Jsem si jistý, že se ti nebude líbit, když ti někdo řekne pravdu, takže mě teď pravděpodobně zakážeš?


Automaticky přeloženo:
dmr1
před 7 měsíci

Rád bych odpověděl na vaši otázku:

Zajímalo by mě, kolik z mých 26 000 EUR Casino Guru dostal?

Ten údaj znám velmi přesně, protože je stejný u každého případu. Bez ohledu na to, zda stojíme na straně kasina nebo hráče, dostaneme z toho 0 EUR, přestože náklady jsou enormní (máme přibližně 15 zaměstnanců, kteří se zabývají výhradně stížnostmi hráčů). Každopádně si to můžeme dovolit, protože dostáváme zaplaceno za doporučení kasin a poskytování informací o nich místo toho, abychom byli placeni za řešení stížností ve prospěch kohokoli.

Upřímně, je docela únavné číst obvinění od hráčů, kteří nám vyčítají, že jsme VŽDY na straně kasina, zatímco některá kasina nám ukončují affiliate účty a odmítají vyplácet naši provizi, protože jsme podle nich VŽDY na straně hráče 😀

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky