Napsal jsem Chipstars o vrácení peněz. Na můj emailový dotaz jsem nedostal odpověď. Místo toho mě přes WhatsApp kontaktoval nepřátelský zaměstnanec a vyhrožoval mi. Tohle má být renomované kasino????
I wrote to Chipstars for a refund. I have not received a response to my email query. Instead, an unfriendly employee contacted me via WhatsApp and threatened me. This is supposed to be a reputable casino????
Chipstars habe ich wegen einer Erstattung angeschrieben. Ich habe auf meine E-Mail Anfrage keine Antwort erhalten. Stattdessen hat Sich ein unfreundlicher Mitarbeiter per WhatsApp gemeldet und mir gedroht. Das soll ein seriöses Casino sein????
Pokud se domníváte, že máte nárok na vrácení peněz, odešlete stížnost a my se pokusíme pomoci. Od té doby, co jsem o této situaci slyšel poprvé tady a teď.
Takové situace musí být nejprve prošetřeny, aby se zjistil úplný kontext; podejte tedy stížnost nyní:
https://casino.guru/complaints/create
Pokud kasino skutečně udělalo něco nekalého, pokusíme se vám pomoci.
If you believe you are entitled to a refund, submit a complaint, and we will try to help. Since I heard about this situation for the first time here and now.
Such situations must be investigated first in order to find out the full context; thus, submit the complaint now:
https://casino.guru/complaints/create
If the casino truly did something unfair, we'll try to help you.
S kasinem už nechci mít nic společného, ale je normální se vyhrožovat??? Takové kasino by mělo být uzavřeno!!! Byla zaregistrována zesnulá osoba a moje kreditní karta byla použita pro vklady. Možná to bylo jedno z mých dětí, nevím a nejde to nijak zjistit. Napsal jsem do kasina a zeptal se, proč při registraci nebyly žádné bezpečnostní mechanismy, které by něčemu takovému zabránily, a požádal o vrácení peněz. Koneckonců, mrtvý člověk nemůže potvrdit podmínky. Úmrtní list z roku 2019!!!! Odeslal jsem to a pak jsem dostal několik ošklivých zpráv!
I don't want to have anything to do with the casino anymore, but is it normal to be threatened??? A casino like this should be closed!!! A deceased person was registered and my credit card was used for deposits. Maybe it was one of my children, I don't know and there's no way to find out. I wrote to the casino and asked why there were no security mechanisms during registration to prevent something like this and asked for a refund. After all, a dead person can't confirm terms and conditions. Death certificate from 2019!!!! I sent it and then received several nasty messages!
Ich will mit dem Casino nichts mehr zu tun haben, aber ist es normal das einem gedroht wird??? So ein Casino gehört geschlossen!!! Eine verstorbene Person wurde registriert und meine Kreditkarte wurde für Einzahlungen genutzt. Vielleicht war es eins meiner Kinder, ich weiß es nicht und es ist nicht herauszufinden. Ich habe das Casino angeschrieben und gefragt warum es keine Sicherheitsmechanismen bei der Registrierung gibt um so etwas zu verhindern und um Rückerstattung gebeten. Schließlich kann ein Toter keine AGBs bestätigen. Sterbeurkunde aus 2019!!!! habe ich zugesandt und bekam daraufhin mehrere böse Nachrichten!
Samozřejmě není normální někomu vyhrožovat, byť z dobrého důvodu. Jak vám, prosím, kasino vyhrožovalo?
Je mi líto, že to říkám, ale pokud byla někomu ukradena a zneužita karta, nedovedu si představit, jak by tomu kasino mohlo zabránit. Bezpečnostní mechanismus je nastaven tak, aby vaše citlivé informace byly v bezpečí; nerozpozná, kdo přistupuje k vašemu účtu vaším jménem. To je technicky nemožné, pokud k tomu nepoužijete nějaký druh bioscanu (otisku prstu a tak dále).
Ale upřímně, celé problematice, zdá se, úplně nerozumím.
Co je to s mrtvým člověkem? Pomůžete mi s tím, prosím?
Of course, it is not normal to threaten anyone, even with a good reason. How did the casino threaten you, please?
I'm sorry to say that, but if anyone's card was stolen and misused, I can't imagine how the casino could prevent that. The security mechanism is set to keep your sensitive information secure; it does not recognize who accesses your account on your behalf. This is technically impossible unless you use some sort of bioscan (fingerprint and so on) for that.
But honestly, I do not fully understand the whole issue, it seems.
What is it with a dead person? Can you help me with that, please?
Registrovaná osoba již nežije. Zemřela v roce 2019. Jak se může přihlásit mrtvý??? Jak může mrtvý člověk potvrdit podmínky, protože jsem nedostal náhradu. Nechci říkat, jak ten člověk vyhrožoval, ale rád vám vše pošlu.
The registered person is no longer alive. She died in 2019. How can a dead person register??? How can a dead person confirm the terms and conditions because I didn't get a refund. I don't want to say how the person threatened, but I would be happy to send you everything.
Die registriere Person lebt nicht mehr. Sie ist bereits 2019 verstorben. Wie kann sich eine tote Person registrieren??? Wie kann eine tote Person die AGBs bestätigen weil ich keine Erstattung bekommen habe. Ich möchte hier nicht sagen wie die Person gedroht hat aber gerne sende ich Ihnen alles zu.
Ahoj.
Oh, už vidím!
No, zkuste se na to podívat takto: Kasino není státní úřad a jeho registrační formulář není konfrontován s žádnou databází (na rozdíl například od Velké Británie), takže zadání nepravdivých nebo nesprávných informací je pouze činem špatného víra a krok proti podmínkám. I když chápu váš názor, každý ví, že takový podvod je proti povolenému postupu. Takže vlastně nezáleží na tom, kdo byl použit; záleží však, kdo se tohoto kroku dopustil.
Pokud jde o získání zpět vkladu, který jste nepovolili, důrazně vám doporučuji kontaktovat svou banku.
Mám tuto zkušenost a mohu říci, že to trvalo 2 měsíce, ale dostal jsem peníze zpět.
Stále si myslím, že byste měli stížnost podat také zde na Casino Guru. Možná jsem přehlédl nějaký bod, o kterém si teď nejsem vědom...
Hello.
Oh, I see now!
Well, try to look at it like this: The casino is not a state office, and its registration form is not confronted with any database (unlike in the UK, for instance) thus, entering false or incorrect information is solely an act of bad faith and a step against terms and conditions. Though I understand your point of view, everyone knows such fraud is against allowed procedure. So, it does not actually matter who's identity was used; it does, however, matter who committed this step.
When it comes to getting back the deposit you have not authorized, I strongly suggest you contact your bank.
I have had this experience, and I can say it took 2 months, but I got the money back.
I still think you should also submit the complaint here on Casino Guru. I may have missed some point I'm not aware of now,..
Kontaktoval jsem banku a zároveň volal policii kvůli výhrůžkám. Proto si zde nebudu stěžovat, ale metody Chipstars jsou naprostá katastrofa. Chápu, když nevrátíte peníze, ale vyhrožování nepřipadá v úvahu!!!
Dostanu své peníze zpět prostřednictvím banky, ale jen zmiňuji. Kasina s německou licencí si předem ověří, zda je osoba skutečná. Ale v ostatních kasinech je to všechno o zisku a méně o zodpovědném hraní!
I contacted the bank and at the same time called the police about threats. That's why I won't complain here, but Chipstars' methods are a complete disaster. I can understand if you don't refund, but threatening is not an option!!!
I will get my money back through the bank but just mentioning. Casinos with a German license check beforehand whether the person is real. But at the other casinos it's all about profit and less about gambling responsibly!
Ich habe die Bank eingeschaltet und gleichzeitig die Polizei wegen Bedrohung. Deswegen werde ich hier keine Beschwerde einleiten aber die Methoden von Chipstars sind schon eine völlige Katastrophe. Ich kann verstehen wenn man nicht erstattet, aber drohen geht nunmal gar nicht!!!
Ich werde über die Bank mein Geld zurückholen aber erwähnt sei nur. Casinos mit deutscher Lizenz prüfen vorher ob die Person real ist. Aber bei den anderen Casinos geht es nur um Profit weniger darum verantwortungsvolles Glücksspiel zu betreiben!
Poslal jsem vám snímky obrazovky na adresu community@casino.guru ...
I sent you screenshots to community@casino.guru ...
Screenshots habe ich Ihnen an community@casino.guru zugesandt…
S tím ti nepomůžu, jsem jen admin fóra. Odešlete prosím stížnost; toto je způsob, jak postupovat:
https://casino.guru/complaints/create
Prosím, zvažte to. 🙏
I can't help you with that, I'm just a forum admin. Please submit the complaint; this is the way to follow:
https://casino.guru/complaints/create
Please, consider that. 🙏
Chtěl jsi vědět, jak k té hrozbě došlo. Poslal jsem ti to. Buď to chceš vědět, nebo to jen předstíráš. To je důvod, proč si o CasinoGuru moc nemyslím. Podporujete kasino jako Chipstars, které ohrožuje zákazníky.
Pak se neptejte kdo a jak vyhrožoval, když je vám to nakonec jedno!!!
You wanted to know how the threat was made. I sent this to you. Either you want to know or you're just pretending. That's why I don't think much of CasinoGuru. You support a casino like Chipstars that threatens customers.
Then don't ask who threatened and how if you ultimately don't care!!!
Sie wollten doch wissen wie man gedroht hat. Das habe ich Ihnen zugesandt. Entweder Sie wollen es wissen oder Sie tun nur so. Deshalb halte ich von CasinoGuru nichts. Ihr unterstützt so ein Casino wie Chipstars das Kunden bedroht.
Dann fragen Sie nicht wer, wie gedroht hat wenn es Sie letztendlich doch nicht interessiert!!!
Kontaktoval jsem banku a zároveň volal policii kvůli výhrůžkám. Proto si zde nebudu stěžovat, ale metody Chipstars jsou naprostá katastrofa. Chápu, když nevrátíte peníze, ale vyhrožování nepřipadá v úvahu!!!
Dostanu své peníze zpět prostřednictvím banky, ale jen zmiňuji. Kasina s německou licencí si předem ověří, zda je osoba skutečná. Ale v ostatních kasinech je to všechno o zisku a méně o zodpovědném hraní!
I contacted the bank and at the same time called the police about threats. That's why I won't complain here, but Chipstars' methods are a complete disaster. I can understand if you don't refund, but threatening is not an option!!!
I will get my money back through the bank but just mentioning. Casinos with a German license check beforehand whether the person is real. But at the other casinos it's all about profit and less about gambling responsibly!
Ich habe die Bank eingeschaltet und gleichzeitig die Polizei wegen Bedrohung. Deswegen werde ich hier keine Beschwerde einleiten aber die Methoden von Chipstars sind schon eine völlige Katastrophe. Ich kann verstehen wenn man nicht erstattet, aber drohen geht nunmal gar nicht!!!
Ich werde über die Bank mein Geld zurückholen aber erwähnt sei nur. Casinos mit deutscher Lizenz prüfen vorher ob die Person real ist. Aber bei den anderen Casinos geht es nur um Profit weniger darum verantwortungsvolles Glücksspiel zu betreiben!
Aha, dobře. To dává smysl. Děkuji za upozornění a moje předchozí odpověď mi, prosím, nevadí.
V takovém případě bych se podělil o podrobnosti a zveřejnil je zde na fóru. My v Casino Guru věříme v transparentnost a otevřenost, ať si ostatní udělají svůj názor také.
Aha, ok. It makes sense. Thanks for the notice, and do not mind my previous reply, please.
In such a case, I would share the details and post them here on the forum. We at Casino Guru believe in transparency and openness, let others make their opinion too.
Vyhrožující zaměstnanec se prý jmenuje Danilo a má španělské číslo, i když není zcela jisté, zda je to jeho pravé jméno. Předstíral, že je provozním manažerem Chipstars...
The threatening employee is supposedly called Danilo and has a Spanish number, although it is not entirely certain whether that is his real name. He pretended to be the operational manager of Chipstars...
Der drohende Mitarbeiter heißt angeblich Danilo und hat eine spanische Nummer, wobei es auch nicht so sicher ist ob er wirklich so heißt. Er gab sich als Operativer Leiter von Chipstars aus…
Opravdu si vážím toho, že jste dost silný, abyste sem přišel a podělil se o své zkušenosti. Doufám, že nikdo jiný nikdy nezažije stejnou situaci!
Děkuji.
I really appreciate you being strong enough to come here and share your experiences. I hope no one else will ever go through the same situation!
Thank you.
Já se takových věcí nebojím, pan Danilo neví, s kým se tady plácá :)
I'm not afraid of things like that, Mr. Danilo doesn't know who he's messing with here :)
Ich habe keine Angst vor solchen Dingen, der Herr Danilo weiß ja auch nicht mit wem er sich hier anlegt 🙂
Milá Radko,
Byli jste informováni prostřednictvím přímého komunikačního kanálu, což vyjasní všechny otázky týkající se tohoto upřímně lehkomyslného požadavku od ngam5771.
Váš tým Chipstars
Dear Radka,
You have been informed via direct comminication channel, this will clear up any questions regarding this frankly frivolous request by ngam5771.
Your Chipstars team
Vážený tým Chipstars,
Je jedno a je jedno jaký je zákazník!!! kdo na vás vydělává nebo ztrácí peníze. Nakonec vyhrajete peníze. Můžete profesionálně odmítnout jakoukoli žádost a vše je hotovo.
Ale je neodpustitelné a naprosto neprofesionální takto reagovat a zákazník!!! ohrožovat. Ale možná to je bohužel tempo a tón ve Španělsku/Curacau nebo kdekoli jinde pan Danilo sídlí ☺️
Dear Chipstars team,
It doesn't matter and doesn't matter what a customer is!!! who makes or does lose money on you. After all, you end up winning money. You can professionally decline any request and everything is done.
But it is unforgivable and completely unprofessional to react like that and a customer!!! to threaten. But maybe that's unfortunately the pace and tone in Spain/Curacao or wherever else Mr. Danilo is located ☺️
Sehr geehrtes Chipstars Team,
es ist völlig egal und spielt keine Rolle was ein Kunde!!! der bei Ihnen Geld verliert macht oder tut. Schließlich gewinnen Sie am Ende Geld. Sie können jede Anfrage professionell ablehnen und alles ist erledigt.
Aber es ist unverzeihlich und völlig unprofessionell so zu reagieren und einen Kunden!!! zu bedrohen. Aber vielleicht ist das leider die Gangart und der Ton in Spanien/Curacao oder wo auch sonst der Herr Danilo sitzt ☺️
Milá Radko,
Byli jste informováni prostřednictvím přímého komunikačního kanálu, což vyjasní všechny otázky týkající se tohoto upřímně lehkomyslného požadavku od ngam5771.
Váš tým Chipstars
Dear Radka,
You have been informed via direct comminication channel, this will clear up any questions regarding this frankly frivolous request by ngam5771.
Your Chipstars team
Ahoj.
Nejsem si vědom ničeho takového; možná můžete otevřeně odpovědět zde na fóru?
Chci říct, je to docela složité, když nevím, o co jde.
Děkuji.
Hello there.
I'm not aware of anything like that; perhaps you can respond openly here on the forum?
I mean, it is quite complicated when I have no clue what this is about.
Thank you.
Moc děkuji Radko, tahle hra na schovávanou od Chipstars mi přijde hodně řídká a špatně.
Znovu opakuji… i když jako zákazník kasina neprávem požádám o vrácení peněz, můžete zdvořile odmítnout. Neměli byste se ale chovat tak trestuhodně jako provozní manažer „Danilo". Pošlete WhatsApp zprávy zákazníkovi se španělským číslem a vyhrožujte jim!!! Toto je netolerovatelné chování kasina a odpovědných!
Tuto zprávu jsem poslal Radce a týmu jako snímek obrazovky prostřednictvím jejich komunitní e-mailové adresy. Jsou k dispozici jako důkaz! Děkuji mnohokrát
Thank you very much Radka, I find this game of hide-and-seek from Chipstars very sparse and wrong.
I repeat again… even if I, as a customer of the casino, wrongly request a refund, you can politely refuse. But you shouldn't act as reprehensibly as the operational manager "Danilo". Send WhatsApp messages to the customer with a Spanish number and threaten them!!! This is intolerable behavior from a casino and those in charge!!
I sent this message to Radka and the team as a screenshot via their community email address. They are available as evidence! Thank you very much
Vielen Dank Radka, ich finde dieses Versteckspiel von Chipstars sehr spärlich und falsch.
Ich wiederhole nochmal… selbst wenn ich als Kunde des Casinos zu Unrecht eine Rückerstattung anfordere, dann kann man dies freundlich ablehnen. Aber man sollte nicht so verwerflich agieren wie der Operative Leiter „Danilo". Dem Kunden WhatsApp Nachrichten mit einer spanischen Nummer schicken und drohen!!! Das ist ein nicht tolerierbares Verhalten eines Casinos und dessen Verantwortlichem!!
Ich habe Radka und dem Team diese Nachricht als Screenshot über sie Community-Mail-Adresse zugesandt. Sie liegen als Beweise vor! Dankeschön
Mám pocit, že jsem chycen uprostřed něčeho mnohem složitějšího, přesto věřím, že otevřená diskuse a prosté vysvětlení jsou nejsnazšími způsoby, jak to všechno vyjasnit.
Protože v tuto chvíli není moc co říci my, kteří jsme nebyli zapojeni od začátku.
Je zřejmé, že vyhrožování komukoli nepřichází v úvahu.
Také děkuji a přeji hezký den!
I feel like I'm caught in the middle of something much more complex, still, I believe that open discussion and plain explanation are the easiest ways to let this all be cleared out.
Because at this point, there isn't much we, who were not involved from the beginning, can say.
Obviously, threatening anyone isn't an option.
Thank you too, and have a nice day!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.