FórumKasinaChipstars Casino - všeobecná diskuze

Chipstars Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 2 roky od bojan851
|
30973 zobrazení 176 odpovědí |
|
1...7 8 9...12
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Napsal jsem Chipstars o vrácení peněz. Na můj emailový dotaz jsem nedostal odpověď. Místo toho mě přes WhatsApp kontaktoval nepřátelský zaměstnanec a vyhrožoval mi. Tohle má být renomované kasino????

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Pokud se domníváte, že máte nárok na vrácení peněz, odešlete stížnost a my se pokusíme pomoci. Od té doby, co jsem o této situaci slyšel poprvé tady a teď.

Takové situace musí být nejprve prošetřeny, aby se zjistil úplný kontext; podejte tedy stížnost nyní:

https://casino.guru/complaints/create

Pokud kasino skutečně udělalo něco nekalého, pokusíme se vám pomoci.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

S kasinem už nechci mít nic společného, ale je normální se vyhrožovat??? Takové kasino by mělo být uzavřeno!!! Byla zaregistrována zesnulá osoba a moje kreditní karta byla použita pro vklady. Možná to bylo jedno z mých dětí, nevím a nejde to nijak zjistit. Napsal jsem do kasina a zeptal se, proč při registraci nebyly žádné bezpečnostní mechanismy, které by něčemu takovému zabránily, a požádal o vrácení peněz. Koneckonců, mrtvý člověk nemůže potvrdit podmínky. Úmrtní list z roku 2019!!!! Odeslal jsem to a pak jsem dostal několik ošklivých zpráv!

Automaticky přeloženo:
ngam5771
před 11 měsíci

Samozřejmě není normální někomu vyhrožovat, byť z dobrého důvodu. Jak vám, prosím, kasino vyhrožovalo?

Je mi líto, že to říkám, ale pokud byla někomu ukradena a zneužita karta, nedovedu si představit, jak by tomu kasino mohlo zabránit. Bezpečnostní mechanismus je nastaven tak, aby vaše citlivé informace byly v bezpečí; nerozpozná, kdo přistupuje k vašemu účtu vaším jménem. To je technicky nemožné, pokud k tomu nepoužijete nějaký druh bioscanu (otisku prstu a tak dále).

Ale upřímně, celé problematice, zdá se, úplně nerozumím.

Co je to s mrtvým člověkem? Pomůžete mi s tím, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Registrovaná osoba již nežije. Zemřela v roce 2019. Jak se může přihlásit mrtvý??? Jak může mrtvý člověk potvrdit podmínky, protože jsem nedostal náhradu. Nechci říkat, jak ten člověk vyhrožoval, ale rád vám vše pošlu.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od ngam5771 byl odstraněn
ngam5771
před 11 měsíci

Ahoj.

Oh, už vidím!

No, zkuste se na to podívat takto: Kasino není státní úřad a jeho registrační formulář není konfrontován s žádnou databází (na rozdíl například od Velké Británie), takže zadání nepravdivých nebo nesprávných informací je pouze činem špatného víra a krok proti podmínkám. I když chápu váš názor, každý ví, že takový podvod je proti povolenému postupu. Takže vlastně nezáleží na tom, kdo byl použit; záleží však, kdo se tohoto kroku dopustil.

Pokud jde o získání zpět vkladu, který jste nepovolili, důrazně vám doporučuji kontaktovat svou banku.

Mám tuto zkušenost a mohu říci, že to trvalo 2 měsíce, ale dostal jsem peníze zpět.

Stále si myslím, že byste měli stížnost podat také zde na Casino Guru. Možná jsem přehlédl nějaký bod, o kterém si teď nejsem vědom...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Kontaktoval jsem banku a zároveň volal policii kvůli výhrůžkám. Proto si zde nebudu stěžovat, ale metody Chipstars jsou naprostá katastrofa. Chápu, když nevrátíte peníze, ale vyhrožování nepřipadá v úvahu!!!

Dostanu své peníze zpět prostřednictvím banky, ale jen zmiňuji. Kasina s německou licencí si předem ověří, zda je osoba skutečná. Ale v ostatních kasinech je to všechno o zisku a méně o zodpovědném hraní!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Poslal jsem vám snímky obrazovky na adresu community@casino.guru ...

Automaticky přeloženo:
ngam5771
před 11 měsíci

S tím ti nepomůžu, jsem jen admin fóra. Odešlete prosím stížnost; toto je způsob, jak postupovat:

https://casino.guru/complaints/create

Prosím, zvažte to. 🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Chtěl jsi vědět, jak k té hrozbě došlo. Poslal jsem ti to. Buď to chceš vědět, nebo to jen předstíráš. To je důvod, proč si o CasinoGuru moc nemyslím. Podporujete kasino jako Chipstars, které ohrožuje zákazníky.

Pak se neptejte kdo a jak vyhrožoval, když je vám to nakonec jedno!!!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Kontaktoval jsem banku a zároveň volal policii kvůli výhrůžkám. Proto si zde nebudu stěžovat, ale metody Chipstars jsou naprostá katastrofa. Chápu, když nevrátíte peníze, ale vyhrožování nepřipadá v úvahu!!!

Dostanu své peníze zpět prostřednictvím banky, ale jen zmiňuji. Kasina s německou licencí si předem ověří, zda je osoba skutečná. Ale v ostatních kasinech je to všechno o zisku a méně o zodpovědném hraní!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Aha, dobře. To dává smysl. Děkuji za upozornění a moje předchozí odpověď mi, prosím, nevadí.

V takovém případě bych se podělil o podrobnosti a zveřejnil je zde na fóru. My v Casino Guru věříme v transparentnost a otevřenost, ať si ostatní udělají svůj názor také.


Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

OK

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Vyhrožující zaměstnanec se prý jmenuje Danilo a má španělské číslo, i když není zcela jisté, zda je to jeho pravé jméno. Předstíral, že je provozním manažerem Chipstars...

Automaticky přeloženo:
ngam5771
před 11 měsíci

Opravdu si vážím toho, že jste dost silný, abyste sem přišel a podělil se o své zkušenosti. Doufám, že nikdo jiný nikdy nezažije stejnou situaci!

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Já se takových věcí nebojím, pan Danilo neví, s kým se tady plácá :)

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Milá Radko,


Byli jste informováni prostřednictvím přímého komunikačního kanálu, což vyjasní všechny otázky týkající se tohoto upřímně lehkomyslného požadavku od ngam5771.


Váš tým Chipstars

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Vážený tým Chipstars,

Je jedno a je jedno jaký je zákazník!!! kdo na vás vydělává nebo ztrácí peníze. Nakonec vyhrajete peníze. Můžete profesionálně odmítnout jakoukoli žádost a vše je hotovo.

Ale je neodpustitelné a naprosto neprofesionální takto reagovat a zákazník!!! ohrožovat. Ale možná to je bohužel tempo a tón ve Španělsku/Curacau nebo kdekoli jinde pan Danilo sídlí ☺️

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Milá Radko,


Byli jste informováni prostřednictvím přímého komunikačního kanálu, což vyjasní všechny otázky týkající se tohoto upřímně lehkomyslného požadavku od ngam5771.


Váš tým Chipstars

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj.

Nejsem si vědom ničeho takového; možná můžete otevřeně odpovědět zde na fóru?

Chci říct, je to docela složité, když nevím, o co jde.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Moc děkuji Radko, tahle hra na schovávanou od Chipstars mi přijde hodně řídká a špatně.


Znovu opakuji… i když jako zákazník kasina neprávem požádám o vrácení peněz, můžete zdvořile odmítnout. Neměli byste se ale chovat tak trestuhodně jako provozní manažer „Danilo". Pošlete WhatsApp zprávy zákazníkovi se španělským číslem a vyhrožujte jim!!! Toto je netolerovatelné chování kasina a odpovědných!


Tuto zprávu jsem poslal Radce a týmu jako snímek obrazovky prostřednictvím jejich komunitní e-mailové adresy. Jsou k dispozici jako důkaz! Děkuji mnohokrát


Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
ngam5771
před 11 měsíci

Mám pocit, že jsem chycen uprostřed něčeho mnohem složitějšího, přesto věřím, že otevřená diskuse a prosté vysvětlení jsou nejsnazšími způsoby, jak to všechno vyjasnit.

Protože v tuto chvíli není moc co říci my, kteří jsme nebyli zapojeni od začátku.

Je zřejmé, že vyhrožování komukoli nepřichází v úvahu.

Také děkuji a přeji hezký den!

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky