Nejprve se omlouvám, že jsem nějakou dobu neodpovídal na některé zprávy. Toto není druh vztahu, který chce Chipstars mít s našimi hráči, takže dlužíme omluvu hráčům, kteří nedostali své odpovědi, interně to prověříme. Každopádně vidím, že někteří hráči, kteří se zde ptali, také otevřeli stížnosti a my tam odpovíme na všechny otázky.
Nyní, abych odpověděl na některé běžné otázky, které vidím v posledních zprávách (konkrétní hráči dostanou odpovědi samostatně v e-mailech nebo ve stížnostech).
- První otázka, kterou jsem viděl, se týká čekání na výplaty:
Férové hraní a nejlepší možná uživatelská zkušenost jsou pro tým Chipstars nejvyšší prioritou. Naším hlavním cílem je zajistit, aby se všem našim hráčům líbilo hraní na naší platformě. Víme také, že rychlé výběry jsou jednou z nejdůležitějších věcí, aby byla platforma pro hráče zábavná, a většinou jsou výběry přijímány během okamžiku. Z různých důvodů však mohou být výběry od některých hráčů pomalejší (postup KYC, bankovní protokoly atd.), ale můžete si být jisti, že vaše výhry jsou v bezpečí a že náš tým dělá vše pro to, aby byl tento proces co nejrychlejší možné. Každý hráč, který má zpoždění ve svém výběru (za zmínku stojí, že to může být méně než 0,1 % uživatelů), je kontaktován naším týmem a problém je vždy vyřešen v co nejkratší době. Takže se toho nebojte, proces odnětí bude s největší pravděpodobností hladký a rychlý, v ojedinělých případech to může trvat o něco více (standardní postupy), ale vždy se vše co nejdříve vyřeší. Jsem rád, že i hráči, kteří si nyní stěžují, měli s naší platformou dříve skvělé zkušenosti. Můžeme vás ujistit, že Chipstars budou stále vaším oblíbeným místem pro hraní!
- Druhá obava souvisí s naším RTP
Je mi líto, když vidím, že někteří z vás zatím neměli štěstí při hraní na Chipstars. Nicméně jedna důležitá věc, kterou, jak věřím, mohu potvrdit komukoli z týmu Casino Guru nebo kohokoli se zkušenostmi v tomto odvětví, je, že my ani žádné jiné kasino nemáme žádný vliv na vaše výhry. Pokud tedy vyhrajete velké, neznamená to, že jsme dobré kasino, nebo pokud nic nevyhrajete, neznamená to, že jsme špatní, nemůžeme vaše výhry nijak ovlivnit. Jedna věc, kterou mohou dobrá kasina udělat, je poskytovat našim hráčům tu nejlepší možnou podporu a nejlepší možné promo akce, a my se snažíme, abychom vám to poskytovali každý den.
- Třetí problém souvisel s technickými problémy, se kterými jste se setkali
Jak asi naši hráči vědí, platforma Chipstars je kompletně vyvinuta naším týmem (kromě API pro hry samozřejmě nepoužíváme žádného poskytovatele třetích stran). Jelikož jsme stále relativně mladý projekt, naši hráči také mohli vidět mnoho vylepšení na platformě, která dodáváme každých pár dní. Samozřejmě to není něco, o co by se hráči měli starat, a 99,999 % platformy je v provozu a funguje normálně. Ale někdy (jako to bylo včera večer a dnes, máme nějakou neplánovanou údržbu), se mohou vyskytnout problémy. Abych se vám za to omluvil, rozhodl jsem se vám věnovat několik roztočení zdarma pro všechny z vás, kteří dnes měli problémy. Chcete-li získat svá bezplatná zatočení, kontaktujte naši podporu a řekněte, že jste dnes zaznamenali problém se stránkou a že zástupce fóra Casino Guru vám řekl, abyste je požádali o zatočení zdarma, a na váš účet bude připsána částka. 🙂
Přejeme vám všem hodně štěstí a hodně štěstí ve hře!
First of all, sorry for not answering some messages for some period. This is not the kind of relationship that Chipstars wants to have with our players, so we owe an apology to the players who didn't get their answers, we will check this internally. Anyway, I see that some players who asked questions here also have opened complaints and we will answer all questions there.
Now, to answer some common questions I see in the last messages (concrete players will get their answers separately in emails or in complaints).
- The first question I saw is regarding awaiting payouts:
Fair gaming and the best possible user experience are the highest priority for Chipstars team. Our main goal is to make sure that all our players will enjoy playing on our platform. We also know that fast withdrawals are one of the most important things to make the platform enjoyable for players and most of the time, withdrawals are accepted in no time. However, due to different reasons, withdrawals can be slower from some players (KYC procedure, bank protocols, etc.), but you can be sure that your winnings are safe and that our team is doing our best to make this process as fast as possible. Every player who has a delay in his withdrawal (it's worth mentioning that this can be less than 0.1% of users) is contacted by our team and the issue is always solved in the shortest possible period. So, don't worry about that, most likely, the withdrawal process will be smooth and fast, in rare cases it can take a little bit more (standard procedures), but everything will always be solved as soon as possible. I am glad to see that even players who have some complaints now had a great experience on our platform earlier, We can assure You that Chipstars will still be your favorite place to play!
- The second concern is related to our RTP
I am sad to see that some of you guys haven't had luck for now while playing on Chipstars. However, one important thing that I believe I can confirm with anyone from the Casino Guru team or anyone with experience in the industry is that we or any other casino don't have any impact on your winnings. So, if you win big, it doesn't mean that we are a good casino, or if you don't win anything, it doesn't mean that we are bad, we can't affect your winnings in any way. One thing that good casinos can do is to provide the best possible support and best possible promotions for our players and we are doing our best to deliver this to you every day.
- The third problem was related to the technical problems you experienced
As our players probably know, the Chipstars platform is completely developed by our team (we don't use any third-party provider besides API for games of course). As we are still a relatively young project, our players also could see many improvements on the platform which we deliver every few days. Of course, this is not something that players should care about and 99.999% of the time platform is live and working normally. But sometimes (like it was last night and today, we have some unplanned maintenance), problems can happen. In order to say sorry for this, I decided to gift you with some free spins, for all of you who experienced problems today. To get your free spins, just contact our support and say that you experienced an issue with the page today and that the Casino Guru forum representative told you to ask them for free spins, and your account will be credited. 🙂
Best wishes to all of you and good luck in playing!
Automaticky přeloženo: