Už se ani nemůžu dostat na web. Nyní čekám na výběr přes 4 000 EUR...
Tak vypadá kasino s „nejvyšším bezpečnostním hodnocením" z dubna 2024.
I can no longer even access the website. I have over €4,000 pending for withdrawal now...
This is what a casino with the "highest security rating" from April 2024 looks like.
Vidím, že je to docela turbulentní a někdo dostal zaplaceno, ale koukám, že vy ještě nemáte. Každopádně kasino se ozvalo, odepsalo sem a je dobře, že se snaží věci nějak vyřešit. Vím, že čekat měsíc není nic příjemného, ale věřím, že peníze nakonec dostanete a vše bude v pořádku.
Ocenil bych, kdybyste mě i nadále informovali o tom, jak se věci mají.
I see it's quite turbulent and someone got paid but I see you still haven't. Anyway, the casino got in touch, wrote back here and it's good that they are trying to sort things out. I know that waiting for a month is not pleasant but I believe that you will get your money eventually and everything will be fine.
I would appreciate it if you would continue to update me on how things are going.
Ano, dostal jsem zaplaceno 🎉🎉 Bylo mi doporučeno zrušit transakci a zkusit to znovu s kryptoměnami. Udělal jsem to a dostal jsem zaplaceno do hodiny. Doufám, že jste také dostali zaplaceno 🤞
Yes I’ve been paid 🎉🎉 I was advised to cancel the transaction and try again with crypto. I did and was paid within the hour. Aw hope you’ve been paid too 🤞
Skvělá zpráva, jsem velmi rád, že jste dostali své peníze.
Doufám, že to tak bude i u ostatních hráčů a oni také dostanou své peníze co nejdříve.
Navzdory tomu, co se stalo, zůstaneš tady? Podle toho, co jste napsal, vám toto kasino vyhovuje, proto se ptám. ☘️🎉
Great news, I'm very glad you got your money.
I hope this will be the case for the other players and they will also get their money as soon as possible.
In spite of what has happened, will you stay here? According to what you wrote, this casino is fine for you, so that's why I'm asking. ☘️🎉
Také jsem si myslel, že toto kasino je dobré, ale jakmile jsem vyhrál, jejich politika vůči mně se změnila...
Zablokovali mě na Telegramu, WhatsApp... Čekám 35 dní na výplatu...
Dříve vypláceli během pár hodin, chovali se báječně ke klientům, kteří byli ve ztrátě, ale pak změnili politiku...
Moje rada pro vás jako fórum Chipstars je, abyste občas zkontrolovali své „recenze hodnocení bezpečnosti"...
A doporučuji hráčům z Velké Británie, aby byli opatrní, protože by mohli skončit ve stejné situaci jako já.
I also thought this casino was good, but once I won, their policy towards me changed...
They blocked me on Telegram, WhatsApp... I’ve been waiting 35 days for my payout...
They used to pay out within a few hours, treating clients who were at a loss wonderfully, but then they changed their policy...
My advice to you as the Chipstars forum is to occasionally check your 'safety rating reviews'...
And I advise players from the UK to be cautious, as they could end up in the same situation as me.
Jo, jsem rád, že budu hrát u chipstars. Dokonce jsem dnes ráno provedl vklad, ale tentokrát jsem neměl štěstí. Nemůžu je ale všechny vyhrát 😁 Měl jsem radost z kasinového guru, protože mi dal někam přijít a požádat o radu a podívat se, jak jsou na tom ostatní. Doufám, že ten 30denní chlap se brzy vyřeší, protože si opravdu nemyslím, že chipstars něco z toho udělali schválně. Byla by škoda, kdyby kvůli tomu muselo klesnout jejich hodnocení, ale pokud ano, jsem si jistý, že budou pracovat na tom, aby znovu získali svou dobrou pověst, což je zase dobré pro nás hráče. Díky za pomoc v této věci Jaro 🤗
Yeah I’m happy to keep playing at chipstars. I even made a deposit this morning but wasn’t luck this time. Cant win them all though ay 😁 I’ve been glad of casino guru as it gave me somewhere to come and ask advice and see how others are doing. I hope the 30 day guy gets sorted soon as i really don’t think chipstars have done any of this on purpose. It would be a shame if their rating has to go down because of this but if it does I’m sure they’ll work to regain their good reputation which in turn is good for us the players. Thanks for your help in this matter Jaro 🤗
Jsem velmi rád, že jste obdrželi své peníze.
Chápu vaše nadšení pro Chipstars Casino; Kdysi jsem se cítil stejně. Bohužel, pokud skončíte v určitém okamžiku v zisku, uvidíte jejich jinou stránku...
Pokud ztrácíte peníze, stanou se vašimi „nejlepšími přáteli" a budou vám vždy k dispozici.
Celkově doufám, že tahle fraška se mnou a kasinem skončí a že konečně dostanu své peníze... Prakticky jsem ztratil důvěru.
Im very glad that you received your money.
I understand your enthusiasm for Chipstars Casino; I once felt the same way.Unfortunately, if you end up in profit at some point, you’ll see a different side of them...
If you’re losing money, they’ll be your 'best friends' and always available for you.
All in all, I hope this farce with me and the casino ends and that I finally receive my money... I’ve practically lost my trust.
Také jsem si myslel, že toto kasino je dobré, ale jakmile jsem vyhrál, jejich politika vůči mně se změnila...
Zablokovali mě na Telegramu, WhatsApp... Čekám 35 dní na výplatu...
Dříve vypláceli během pár hodin, chovali se báječně ke klientům, kteří byli ve ztrátě, ale pak změnili politiku...
Moje rada pro vás jako fórum Chipstars je, abyste občas zkontrolovali své „recenze hodnocení bezpečnosti"...
A doporučuji hráčům z Velké Británie, aby byli opatrní, protože by mohli skončit ve stejné situaci jako já.
I also thought this casino was good, but once I won, their policy towards me changed...
They blocked me on Telegram, WhatsApp... I’ve been waiting 35 days for my payout...
They used to pay out within a few hours, treating clients who were at a loss wonderfully, but then they changed their policy...
My advice to you as the Chipstars forum is to occasionally check your 'safety rating reviews'...
And I advise players from the UK to be cautious, as they could end up in the same situation as me.
Chápu, proč zastáváte tento názor, a upřímně řečeno vám nevyčítám, že budete čekat docela dlouho. Přesto věřím, že peníze dostanete a pak se můžete rozhodnout, jak dál.
Moc ti přeji, ať to dopadne dobře i u tebe. 😕
I understand why you are of this opinion, and frankly I don't blame you if you wait for quite a long time. Nevertheless, I believe that you will receive the money and then you can make a decision on how to proceed.
I very much wish that it will end well for you too. 😕
Jo, jsem rád, že budu hrát u chipstars. Dokonce jsem dnes ráno provedl vklad, ale tentokrát jsem neměl štěstí. Nemůžu je ale všechny vyhrát 😁 Měl jsem radost z kasinového guru, protože mi dal někam přijít a požádat o radu a podívat se, jak jsou na tom ostatní. Doufám, že ten 30denní chlap se brzy vyřeší, protože si opravdu nemyslím, že chipstars něco z toho udělali schválně. Byla by škoda, kdyby kvůli tomu muselo klesnout jejich hodnocení, ale pokud ano, jsem si jistý, že budou pracovat na tom, aby znovu získali svou dobrou pověst, což je zase dobré pro nás hráče. Díky za pomoc v této věci Jaro 🤗
Yeah I’m happy to keep playing at chipstars. I even made a deposit this morning but wasn’t luck this time. Cant win them all though ay 😁 I’ve been glad of casino guru as it gave me somewhere to come and ask advice and see how others are doing. I hope the 30 day guy gets sorted soon as i really don’t think chipstars have done any of this on purpose. It would be a shame if their rating has to go down because of this but if it does I’m sure they’ll work to regain their good reputation which in turn is good for us the players. Thanks for your help in this matter Jaro 🤗
Nemáte zač, snažíme se pomoci, kdykoli je to možné. Také doufám, že se každému podaří získat to, co mu právem náleží.
Fórum je také pro hráče, aby si vyměňovali své zkušenosti, názory atd. a jsme rádi, že jste si vybrali nás.
Ať je váš zážitek pokaždé lepší. 🎉😊
You're welcome, we try to help whenever we can. I also hope that everyone manages to get what is rightfully theirs.
Also, the forum is for players to exchange their experiences, opinions, etc. and we are glad that you chose us.
May your experience be better every time. 🎉😊
Chipstars Casino se odvolává na „vyšetřování poskytovatele" na mém účtu. Účet je čistý, hraje se o skutečné peníze a nedostal jsem žádný bonus. Tvrdí, že toto „šetření" může trvat až 30 dní.
To je neslýchané... Hrál jsem v několika kasinech a toto je poprvé, co byly mé potřebné peníze zadrženy na 40 dní.
Navíc jsem nikdy neviděl toto vymyšlené pravidlo v jejich podmínkách.
Je mi líto, ale CasinoGuru Forum ohodnotilo toto kasino v dubnu jako „nejvyšší bezpečnostní hodnocení" a důvěra ve vaše recenze mě dostala do problémů.
Ptám se, pokud se jedná o kasino s ‚nejvyšším hodnocením bezpečnosti‘, jaká jsou kasina s nižším hodnocením?
Díky
Chipstars Casino is referring to a 'provider investigation' on my account. The account is clean, played with real money, and I didn’t receive any bonus. They claim that this 'investigation' can take up to 30 days.
This is unheard of... I have played at multiple casinos, and this is the first time that my needed money has been held for 40 days.
Moreover, I never saw this made-up rule in their terms.
I’m sorry, but CasinoGuru Forum rated this casino with the 'highest security rating' in April, and trusting your reviews has put me in trouble.
I ask, if this is a casino with the 'highest security rating,' what are the casinos with lower ratings like?
Thanks
Myslím, že důvod, proč jsem byl tak nadšený, byl ten, že jsem vyhrál těch 1800 £ na svůj první vklad ve výši pouhých 30 £. To je důvod, proč jsem se tak bál, že mi nezaplatí, a tak se mi ulevilo, že ano. Je mi z vás opravdu líto a upřímně doufám, že se vyřešíte 🤞
I think the reason Ive got so excited was that I won that £1800 on my first deposit of only £30. This is why I was so worried they wouldn’t pay me and am so relieved that they have. I feel really bad for you and genuinely hope you get sorted 🤞
Omlouvám se, pokud jsem byl ve svých slovech tvrdý; jde jen o to, že je to poprvé, co jsem se setkal se situací, kdy kasino nevyplatilo mé peníze po dobu 40 dnů, a předtím jsem s nimi měl výborný vztah.
Jakmile bude případ vyřešen, budu první, kdo se omluví.
Zdá se mi velmi nelogické, že se odvolávají na „vyšetřování", přesto můj účet nepozastavili, což mi umožnilo pokračovat ve hře, a tím ohrozili své výhry
I'm sorry if I was harsh in my words; it's just that this is the first time I've encountered a situation where a casino hasn't paid out my money for 40 days, and before this, I had an excellent relationship with them.
As soon as the case is resolved, I will be the first to apologize.
It seems very illogical to me that they are citing an 'investigation,' yet they haven’t suspended my account, allowing me to continue playing and thereby putting my winnings at risk
Naprosto to chápu, protože pokud čekáte déle než měsíc, je to docela dlouhá doba. Každopádně, když poskytovatel hry provede vyšetřování, kasino musí počkat, až se dozví nějaké nové informace. Na základě čeho bylo toto šetření zahájeno asi netušíte, ale pevně věřím, že nakonec bude vše v pořádku a své peníze dostanete.
Řekl bych, že to není něco, co je v kasinech čas od času neobvyklé a tato situace může nastat.
Držím palce, ať se k penězům dostanete co nejdříve, ať už se nemusíte bát.
Hodně štěstí. ☘️🤞
I totally understand because if you wait for over a month it is quite a long time. Anyway, when a game provider makes an investigation, the casino has to wait until it learns some new information. On the basis of what this investigation was initiated, you probably have no idea, but I firmly believe that in the end everything will be alright and you will get your money.
I would say that this is not something that is uncommon in casinos from time to time and this situation can happen.
I'll keep my fingers crossed that you get your money as soon as possible so you don't have to worry anymore.
Good luck. ☘️🤞
Bohužel už přes 40 dní čekám na výplatu, zkomplikovali mi normální fungování života a zneužili moji důvěru.
Podal jsem stížnost na fóru Casino Guru a od Chipstars mi přišel e-mail s tím, že vyřešení mého případu bude trvat maximálně 7 dní. Tato lhůta nyní uplynula.
Byla to nepříjemná zkušenost s tímto kasinem, hořká... V minulosti byli velmi spolehliví, a proto jsem do tohoto kasina vložil další krypto prostředky. Věděl jsem, že pokud budu mít prostředky na svém Chipstars účtu, zaplatí mi do 24 hodin, když budu peníze potřebovat, a hrál jsem s těmito penězi. Nakonec došlo ke zpoždění 30 dní a stále říkali, že výplata bude „zítra", ale zítřek nikdy nepřišel. Nakonec poslali e-mail, že potřebují dalších 7 dní a tento termín také uplynul.
Cítím hluboké zklamání.
Unfortunately, I have been waiting for a payout for over 40 days, they have complicated my normal life functioning and exploited my trust.
I filed a complaint on the Casino Guru forum, and I received an email from Chipstars, stating that it would take a maximum of 7 days to resolve my case. That deadline has now passed.
It has been an unpleasant experience with this casino, bitter... In the past, they were very reliable, and that's why I deposited extra crypto funds into this casino. I knew that as long as I had funds in my Chipstars account, they would pay me within 24 hours when I needed the money, and I played with that money. In the end, there was a 30-day delay, and they kept saying that the payout would be "tomorrow," but tomorrow never came. Eventually, they sent an email saying they needed another 7 days, and that deadline has passed as well.
I feel deeply disappointed.
Co ti mám povídat, tebro... A toto kasino mělo dobré hodnocení... Co bychom měli očekávat Pouze od těch kasin se špatným hodnocením. Ukázalo se, že naše sázkové kanceláře jsou nejlepší na světě.
What can I tell you, tebra... And this casino had a good rating... What should we expect Only from those casinos With a bad rating. Our bookmakers turn out to be the best in the world.
Sta da ti kazem tebra... A ovaj kazino je imao dobar rejting... Sta da ocekujemo Tek od onih kazina Sa losim rejtingom. Nase kladionice ispadose najbolje na svetu..
Máš pravdu brácho.. V dubnu měli nejvyšší hodnocení, teď mají vysoké, z tohoto mého příkladu mi vše připadá jako sponzorovaná reklama z kasina..
You're right bro.. In April they had the highest rating, now they have a high one, from this example of mine everything seems to me like a sponsored advertisement from a casino..
Upravu si brate.. U Aprilu su imali najveci rejting, sad imaju visok, iz ovog mog primera sve mi deluje kao sponzorisana reklama od casina..
Chipstars si stanoví své vlastní termíny... 30 dní... pak MAXIMÁLNĚ 7, a tak dále...
A samozřejmě se zatím nic nevyřešilo.
Chipstars set their own deadlines... 30 days... then a MAXIMUM of 7, and so on...
And of course, nothing has been resolved yet.
Máš pravdu brácho.. V dubnu měli nejvyšší hodnocení, teď mají vysoké, z tohoto mého příkladu mi vše připadá jako sponzorovaná reklama z kasina..
You're right bro.. In April they had the highest rating, now they have a high one, from this example of mine everything seems to me like a sponsored advertisement from a casino..
Upravu si brate.. U Aprilu su imali najveci rejting, sad imaju visok, iz ovog mog primera sve mi deluje kao sponzorisana reklama od casina..
je to tak. Sponzorovaná reklama. Vždy mě zajímalo, proč všechny weby nutí některá kasina (např. Lucky Owl Club), která obecně nevyplácejí velké výhry... Možná je tedy vaší nejlepší možností podat žalobu k běžnému soudu. Pokud kasino působí v Anglii, můžete je žalovat u anglických soudů
That's right. Sponsored advertising. I've always wondered why all sites force some casinos (e.g. Lucky Owl Club) that generally don't pay out big wins... So maybe your best option is to file a lawsuit in a regular court. If the casino operates in England, you can sue them in the English courts
Bas Tako. Sponzorisana reklama. Uvek sam se pitao zasto svi sajtovi forsiraju neka kazina( npr. Lucky Owl Club) koja uglavnom ne isplacuju vece dobitke.. Tako da ti je mozda najbolja opcija da podneses tuzbu regularnom sudu. Ako kazino operise u Engleskoj, mozes da ga tuzis Engleskom sudu
Bohužel už přes 40 dní čekám na výplatu, zkomplikovali mi normální fungování života a zneužili moji důvěru.
Podal jsem stížnost na fóru Casino Guru a od Chipstars mi přišel e-mail s tím, že vyřešení mého případu bude trvat maximálně 7 dní. Tato lhůta nyní uplynula.
Byla to nepříjemná zkušenost s tímto kasinem, hořká... V minulosti byli velmi spolehliví, a proto jsem do tohoto kasina vložil další krypto prostředky. Věděl jsem, že pokud budu mít prostředky na svém Chipstars účtu, zaplatí mi do 24 hodin, když budu peníze potřebovat, a hrál jsem s těmito penězi. Nakonec došlo ke zpoždění 30 dní a stále říkali, že výplata bude „zítra", ale zítřek nikdy nepřišel. Nakonec poslali e-mail, že potřebují dalších 7 dní a tento termín také uplynul.
Cítím hluboké zklamání.
Unfortunately, I have been waiting for a payout for over 40 days, they have complicated my normal life functioning and exploited my trust.
I filed a complaint on the Casino Guru forum, and I received an email from Chipstars, stating that it would take a maximum of 7 days to resolve my case. That deadline has now passed.
It has been an unpleasant experience with this casino, bitter... In the past, they were very reliable, and that's why I deposited extra crypto funds into this casino. I knew that as long as I had funds in my Chipstars account, they would pay me within 24 hours when I needed the money, and I played with that money. In the end, there was a 30-day delay, and they kept saying that the payout would be "tomorrow," but tomorrow never came. Eventually, they sent an email saying they needed another 7 days, and that deadline has passed as well.
I feel deeply disappointed.
Ahoj!
Řekl bych, že je lepší nechat všemožná vysvětlení na reklamaci. Jen aby nedocházelo k nedorozuměním, protože se v problematice moc nevyznám, omlouvám se.
V každém případě se očekává další vývoj v následujících čtyřech dnech. Určitě to budete sledovat a budete nás informovat ve vláknu.
Hi!
I'd say it is better to leave all kinds of explanations to the complaint. Just to prevent misunderstandings, because I'm not very familiar with the issue, I'm sorry.
In any case, further development is expected to take place in the next four days. Surely you'll keep an eye on that and keep us posted in the thread.
Vidím, že moje zprávy na toto téma jsou mazány Casino Guru. Tolik ke svobodě slova!
Zjevná sponzorovaná reklama na kasino na fóru.
Dva měsíce čekání na výplatu – neuvěřitelné.
I see that my messages on this topic are being deleted by Casino Guru. So much for freedom of speech!
An obvious sponsored ad for the casino on the forum.
Two months of waiting for a payout—unbelievable.
Vidím, že moje zprávy na toto téma jsou mazány Casino Guru. Tolik ke svobodě slova!
Zjevná sponzorovaná reklama na kasino na fóru.
Dva měsíce čekání na výplatu – neuvěřitelné.
I see that my messages on this topic are being deleted by Casino Guru. So much for freedom of speech!
An obvious sponsored ad for the casino on the forum.
Two months of waiting for a payout—unbelievable.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.