FórumKasinaChipstars Casino - všeobecná diskuze

Chipstars Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

před 2 roky od bojan851
|
40328 zobrazení 282 odpovědí |
|
1...12 13 1415
Přidat příspěvek
před týdnem

file Už se ani nemůžu dostat na web. Nyní čekám na výběr přes 4 000 EUR...


Tak vypadá kasino s „nejvyšším bezpečnostním hodnocením" z dubna 2024.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Vidím, že je to docela turbulentní a někdo dostal zaplaceno, ale koukám, že vy ještě nemáte. Každopádně kasino se ozvalo, odepsalo sem a je dobře, že se snaží věci nějak vyřešit. Vím, že čekat měsíc není nic příjemného, ​​ale věřím, že peníze nakonec dostanete a vše bude v pořádku.

Ocenil bych, kdybyste mě i nadále informovali o tom, jak se věci mají.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ano, dostal jsem zaplaceno 🎉🎉 Bylo mi doporučeno zrušit transakci a zkusit to znovu s kryptoměnami. Udělal jsem to a dostal jsem zaplaceno do hodiny. Doufám, že jste také dostali zaplaceno 🤞

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Skvělá zpráva, jsem velmi rád, že jste dostali své peníze.

Doufám, že to tak bude i u ostatních hráčů a oni také dostanou své peníze co nejdříve.

Navzdory tomu, co se stalo, zůstaneš tady? Podle toho, co jste napsal, vám toto kasino vyhovuje, proto se ptám. ☘️🎉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Také jsem si myslel, že toto kasino je dobré, ale jakmile jsem vyhrál, jejich politika vůči mně se změnila...

Zablokovali mě na Telegramu, WhatsApp... Čekám 35 dní na výplatu...

Dříve vypláceli během pár hodin, chovali se báječně ke klientům, kteří byli ve ztrátě, ale pak změnili politiku...

Moje rada pro vás jako fórum Chipstars je, abyste občas zkontrolovali své „recenze hodnocení bezpečnosti"...


A doporučuji hráčům z Velké Británie, aby byli opatrní, protože by mohli skončit ve stejné situaci jako já.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Jo, jsem rád, že budu hrát u chipstars. Dokonce jsem dnes ráno provedl vklad, ale tentokrát jsem neměl štěstí. Nemůžu je ale všechny vyhrát 😁 Měl jsem radost z kasinového guru, protože mi dal někam přijít a požádat o radu a podívat se, jak jsou na tom ostatní. Doufám, že ten 30denní chlap se brzy vyřeší, protože si opravdu nemyslím, že chipstars něco z toho udělali schválně. Byla by škoda, kdyby kvůli tomu muselo klesnout jejich hodnocení, ale pokud ano, jsem si jistý, že budou pracovat na tom, aby znovu získali svou dobrou pověst, což je zase dobré pro nás hráče. Díky za pomoc v této věci Jaro 🤗

Automaticky přeloženo:
boswelkimbo
před týdnem

Jsem velmi rád, že jste obdrželi své peníze.

Chápu vaše nadšení pro Chipstars Casino; Kdysi jsem se cítil stejně. Bohužel, pokud skončíte v určitém okamžiku v zisku, uvidíte jejich jinou stránku...

Pokud ztrácíte peníze, stanou se vašimi „nejlepšími přáteli" a budou vám vždy k dispozici.

Celkově doufám, že tahle fraška se mnou a kasinem skončí a že konečně dostanu své peníze... Prakticky jsem ztratil důvěru.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Také jsem si myslel, že toto kasino je dobré, ale jakmile jsem vyhrál, jejich politika vůči mně se změnila...

Zablokovali mě na Telegramu, WhatsApp... Čekám 35 dní na výplatu...

Dříve vypláceli během pár hodin, chovali se báječně ke klientům, kteří byli ve ztrátě, ale pak změnili politiku...

Moje rada pro vás jako fórum Chipstars je, abyste občas zkontrolovali své „recenze hodnocení bezpečnosti"...


A doporučuji hráčům z Velké Británie, aby byli opatrní, protože by mohli skončit ve stejné situaci jako já.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Chápu, proč zastáváte tento názor, a upřímně řečeno vám nevyčítám, že budete čekat docela dlouho. Přesto věřím, že peníze dostanete a pak se můžete rozhodnout, jak dál.

Moc ti přeji, ať to dopadne dobře i u tebe. 😕

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jo, jsem rád, že budu hrát u chipstars. Dokonce jsem dnes ráno provedl vklad, ale tentokrát jsem neměl štěstí. Nemůžu je ale všechny vyhrát 😁 Měl jsem radost z kasinového guru, protože mi dal někam přijít a požádat o radu a podívat se, jak jsou na tom ostatní. Doufám, že ten 30denní chlap se brzy vyřeší, protože si opravdu nemyslím, že chipstars něco z toho udělali schválně. Byla by škoda, kdyby kvůli tomu muselo klesnout jejich hodnocení, ale pokud ano, jsem si jistý, že budou pracovat na tom, aby znovu získali svou dobrou pověst, což je zase dobré pro nás hráče. Díky za pomoc v této věci Jaro 🤗

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Nemáte zač, snažíme se pomoci, kdykoli je to možné. Také doufám, že se každému podaří získat to, co mu právem náleží.

Fórum je také pro hráče, aby si vyměňovali své zkušenosti, názory atd. a jsme rádi, že jste si vybrali nás.

Ať je váš zážitek pokaždé lepší. 🎉😊

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Chipstars Casino se odvolává na „vyšetřování poskytovatele" na mém účtu. Účet je čistý, hraje se o skutečné peníze a nedostal jsem žádný bonus. Tvrdí, že toto „šetření" může trvat až 30 dní.

To je neslýchané... Hrál jsem v několika kasinech a toto je poprvé, co byly mé potřebné peníze zadrženy na 40 dní.

Navíc jsem nikdy neviděl toto vymyšlené pravidlo v jejich podmínkách.

Je mi líto, ale CasinoGuru Forum ohodnotilo toto kasino v dubnu jako „nejvyšší bezpečnostní hodnocení" a důvěra ve vaše recenze mě dostala do problémů.

Ptám se, pokud se jedná o kasino s ‚nejvyšším hodnocením bezpečnosti‘, jaká jsou kasina s nižším hodnocením?

Díky

Automaticky přeloženo:
vladan4053
před týdnem

Myslím, že důvod, proč jsem byl tak nadšený, byl ten, že jsem vyhrál těch 1800 £ na svůj první vklad ve výši pouhých 30 £. To je důvod, proč jsem se tak bál, že mi nezaplatí, a tak se mi ulevilo, že ano. Je mi z vás opravdu líto a upřímně doufám, že se vyřešíte 🤞

Automaticky přeloženo:
před týdnem


Omlouvám se, pokud jsem byl ve svých slovech tvrdý; jde jen o to, že je to poprvé, co jsem se setkal se situací, kdy kasino nevyplatilo mé peníze po dobu 40 dnů, a předtím jsem s nimi měl výborný vztah.

Jakmile bude případ vyřešen, budu první, kdo se omluví.

Zdá se mi velmi nelogické, že se odvolávají na „vyšetřování", přesto můj účet nepozastavili, což mi umožnilo pokračovat ve hře, a tím ohrozili své výhry






Automaticky přeloženo:
vladan4053
před týdnem

Naprosto to chápu, protože pokud čekáte déle než měsíc, je to docela dlouhá doba. Každopádně, když poskytovatel hry provede vyšetřování, kasino musí počkat, až se dozví nějaké nové informace. Na základě čeho bylo toto šetření zahájeno asi netušíte, ale pevně věřím, že nakonec bude vše v pořádku a své peníze dostanete.

Řekl bych, že to není něco, co je v kasinech čas od času neobvyklé a tato situace může nastat.

Držím palce, ať se k penězům dostanete co nejdříve, ať už se nemusíte bát.

Hodně štěstí. ☘️🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Bohužel už přes 40 dní čekám na výplatu, zkomplikovali mi normální fungování života a zneužili moji důvěru.

Podal jsem stížnost na fóru Casino Guru a od Chipstars mi přišel e-mail s tím, že vyřešení mého případu bude trvat maximálně 7 dní. Tato lhůta nyní uplynula.

Byla to nepříjemná zkušenost s tímto kasinem, hořká... V minulosti byli velmi spolehliví, a proto jsem do tohoto kasina vložil další krypto prostředky. Věděl jsem, že pokud budu mít prostředky na svém Chipstars účtu, zaplatí mi do 24 hodin, když budu peníze potřebovat, a hrál jsem s těmito penězi. Nakonec došlo ke zpoždění 30 dní a stále říkali, že výplata bude „zítra", ale zítřek nikdy nepřišel. Nakonec poslali e-mail, že potřebují dalších 7 dní a tento termín také uplynul.


Cítím hluboké zklamání.


file

Automaticky přeloženo:
vladan4053
před týdnem

Co ti mám povídat, tebro... A toto kasino mělo dobré hodnocení... Co bychom měli očekávat Pouze od těch kasin se špatným hodnocením. Ukázalo se, že naše sázkové kanceláře jsou nejlepší na světě.

Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před týdnem

Máš pravdu brácho.. V dubnu měli nejvyšší hodnocení, teď mají vysoké, z tohoto mého příkladu mi vše připadá jako sponzorovaná reklama z kasina..



Automaticky přeloženo:
Příspěvek od vladan4053 byl odstraněn
před týdnem

Chipstars si stanoví své vlastní termíny... 30 dní... pak MAXIMÁLNĚ 7, a tak dále...

A samozřejmě se zatím nic nevyřešilo.

Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Máš pravdu brácho.. V dubnu měli nejvyšší hodnocení, teď mají vysoké, z tohoto mého příkladu mi vše připadá jako sponzorovaná reklama z kasina..



Automaticky přeloženo:
před týdnem

je to tak. Sponzorovaná reklama. Vždy mě zajímalo, proč všechny weby nutí některá kasina (např. Lucky Owl Club), která obecně nevyplácejí velké výhry... Možná je tedy vaší nejlepší možností podat žalobu k běžnému soudu. Pokud kasino působí v Anglii, můžete je žalovat u anglických soudů

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Bohužel už přes 40 dní čekám na výplatu, zkomplikovali mi normální fungování života a zneužili moji důvěru.

Podal jsem stížnost na fóru Casino Guru a od Chipstars mi přišel e-mail s tím, že vyřešení mého případu bude trvat maximálně 7 dní. Tato lhůta nyní uplynula.

Byla to nepříjemná zkušenost s tímto kasinem, hořká... V minulosti byli velmi spolehliví, a proto jsem do tohoto kasina vložil další krypto prostředky. Věděl jsem, že pokud budu mít prostředky na svém Chipstars účtu, zaplatí mi do 24 hodin, když budu peníze potřebovat, a hrál jsem s těmito penězi. Nakonec došlo ke zpoždění 30 dní a stále říkali, že výplata bude „zítra", ale zítřek nikdy nepřišel. Nakonec poslali e-mail, že potřebují dalších 7 dní a tento termín také uplynul.


Cítím hluboké zklamání.


file

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Ahoj!

Řekl bych, že je lepší nechat všemožná vysvětlení na reklamaci. Jen aby nedocházelo k nedorozuměním, protože se v problematice moc nevyznám, omlouvám se.

V každém případě se očekává další vývoj v následujících čtyřech dnech. Určitě to budete sledovat a budete nás informovat ve vláknu.


Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Vidím, že moje zprávy na toto téma jsou mazány Casino Guru. Tolik ke svobodě slova!

Zjevná sponzorovaná reklama na kasino na fóru.

Dva měsíce čekání na výplatu – neuvěřitelné.

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Vidím, že moje zprávy na toto téma jsou mazány Casino Guru. Tolik ke svobodě slova!

Zjevná sponzorovaná reklama na kasino na fóru.

Dva měsíce čekání na výplatu – neuvěřitelné.

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Podali jste odvolání?

Automaticky přeloženo:
1...12 13 1415
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky