DomůFórumKasinaChipstars Casino - všeobecná diskuze

Chipstars Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

před 3 roky od bojan851
|
53 699 zobrazení 347 odpovědí |
|
1...13 14 15...18
dancerreddevile
před měsícem

Já ano. Kasino se ohlásilo v odvolání, uvedlo, že probíhá dodatečné „šetření poskytovatele" a bude trvat maximálně 7 dní.

Ta doba samozřejmě také uplynula více než dvojnásobně...

Prakticky se ukazuje, že toto kasino vůbec není kasino, ale most mezi hráči a poskytovateli her, nyní vše převádějí na „poskytovatele her".



Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
vladan4053
před měsícem

To je jejich obvyklá výmluva. Vše, co se hry týká, dělá poskytovatel, nemají s tím nic společného. Potřebují pouze přijímat platby a výplaty. Jejich platby jdou skvěle, peníze máte na účtu okamžitě, na pár kliknutí. Stejně tak by měla platit i výplata.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Já ano. Kasino se ohlásilo v odvolání, uvedlo, že probíhá dodatečné „šetření poskytovatele" a bude trvat maximálně 7 dní.

Ta doba samozřejmě také uplynula více než dvojnásobně...

Prakticky se ukazuje, že toto kasino vůbec není kasino, ale most mezi hráči a poskytovateli her, nyní vše převádějí na „poskytovatele her".



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Běžné kasino ověří účet za půl hodiny a výplata by měla být maximálně 15 po skončení posledního páru na tiketu. A pokud se jedná o automaty, poker nebo ruletu, výplata by měla být okamžitá. Jakmile vás takhle naserou, jsou to podvodníci. A kdo ví, kolik lidí je jako ty...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vidím, že moje zprávy na toto téma jsou mazány Casino Guru. Tolik ke svobodě slova!

Zjevná sponzorovaná reklama na kasino na fóru.

Dva měsíce čekání na výplatu – neuvěřitelné.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Žádný z vašich příspěvků nebyl z naší strany smazán. Možná se jen stalo, že se jeden z nich kvůli nějaké frázi zřítil do systému a musel být schválen, ale z toho, co jsem viděl, se nic nesmazalo.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Minulý týden jsem uspořádal revizi, která nebyla schválena, neměl jinou možnost, než včera shromáždit stížnost a revizi jsem zrušil.

Připojil jsem se k tomuto kasinu kvůli vysokému hodnocení kasinového guru a nyní mám čekající výběr na téměř 1 týden zákaznický servis, který mi nepomohl, v pátek mě informovali, že výběr bude schválen do večera „což se zjevně nestalo ".

Dnes mi říkají, že neexistuje žádný časový rámec, možná je čas zkontrolovat hodnocení tohoto kasina zde.

Automaticky přeloženo:
jahiles3
před měsícem

Máme stejný problém. Bylo mi řečeno, že peníze budou vyplaceny „zítra", ale že zítřek už dva měsíce nepřišel.

Bohužel to vše začíná být VELMI PODezřelé. Pokud jde o nejvyšší bezpečnostní hodnocení, zdá se, že je bohužel vše sponzorováno.

Automaticky přeloženo:
jahiles3
před měsícem

Hmm, toto stažení bylo právě schváleno

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Toto kasino je PODVOD!

Už nechci hrát v tomto kasinu. Automaty mají nejnižší RTP na světě, pokud tomu nevěříte, podívejte se! Je velmi pravděpodobné, že mají nějaký dvojitý systém a podvádějí ve výherních automatech!

Už 6 dní se snažím vybrat peníze, zákaznická podpora je k ničemu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Účet je OVĚŘEN, předchozí platby byly dokončeny ve stejný den!

Nemohu podat reklamaci, protože od žádosti o odstoupení od smlouvy musí uplynout lhůta 15 dnů.

Raději nebudu psát, co si o tomto kasinu myslím...

Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před měsícem

Kasino mě nepožádalo o žádné dokumenty a provedlo platbu poprvé bez ověření. Když jsem požádal o druhý výběr, požádali mě o dokumenty, účet byl ověřen a peníze byly vyplaceny.

Nyní výběr pouze oddalují

Automaticky přeloženo:
před měsícem

No, jak jsem psal dříve... Stále více podvodných hráčů se hlásí... Kluci, co vám mohu říct, kromě stížností zde, na casinoGuru A na lcb.org.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Žádný z vašich příspěvků nebyl z naší strany smazán. Možná se jen stalo, že se jeden z nich kvůli nějaké frázi zřítil do systému a musel být schválen, ale z toho, co jsem viděl, se nic nesmazalo.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Uvažuje casinoGuru o případném downgradu tohoto kasina? Jelikož je stále více hráčů se stejným problémem.

Automaticky přeloženo:
Camoranesi
před měsícem

Pokud čekáte 6 dní, bohužel budete čekat ještě déle... já už čekám dva měsíce 🙄

V minulosti byli spolehliví, ale z minulé slávy se žít nedá...


V tuto chvíli nemám slov.

Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před měsícem

Výborně bratře, měl jsi pravdu!

Není náhodou, že ve stejnou dobu mají lidé podobné problémy.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Takže ode mě rychlé varování, Chipstars patří Games & More BV a nedávno spustilo nové kasino s názvem Favoritobet, které také funguje pod Games & More BV. Pokud vstoupíte do chatu na Favoritobet a poté pošlete přepis chatu na váš e-mail, odesílatelem je e-mail Chipstars, takže rozhodně patří k sobě. Obě kasina fungují z Chorvatska/Srbska. Stížnosti se hromadí i na jiných platformách, a to zejména v poslední době. Mám také stížnost na Favoritobet.... Ano, můžete mít pravdu, že Chipstars byly v minulosti dobré, ale nyní se vše mění a to je všechno, jen ne dobré. Vidím zde mnoho paralel s tím, jak se mnou zacházel Favoritobet.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
vladan4053
před měsícem

Na casinomeister probíhá obrovská diskuze na téma Velká Británie, kde zástupce kasina nemůže dát upřímnou odpověď. Stačí se tam podívat a získat představu o tom, jak Chipstars funguje

Automaticky přeloženo:
yasin61
před měsícem

Máš ve všem pravdu... Dva měsíce jsem čekal na výběr 4500€...Nejhorší je, že Chipstars měly tohle 'nejvyšší bezpečnostní hodnocení' v dubnu... Jinak bych v takovém nikdy nehrál kasino.

Zodpovědnost za tuto recenzi také nese Casino Guru Forum.

Pokud má kasino nejvyšší bezpečnostní hodnocení, očekávám, že bude skutečně nabízet špičkovou kvalitu atd.

Toto kasino si na základě svého založení, historie kasina atd. toto hodnocení vůbec nezaslouží.

Nejvyšší bezpečnostní hodnocení by mělo dostat kasino, které je na trhu již řadu let a je zcela důvěryhodné

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Minulý týden jsem uspořádal revizi, která nebyla schválena, neměl jinou možnost, než včera shromáždit stížnost a revizi jsem zrušil.

Připojil jsem se k tomuto kasinu kvůli vysokému hodnocení kasinového guru a nyní mám čekající výběr na téměř 1 týden zákaznický servis, který mi nepomohl, v pátek mě informovali, že výběr bude schválen do večera „což se zjevně nestalo ".

Dnes mi říkají, že neexistuje žádný časový rámec, možná je čas zkontrolovat hodnocení tohoto kasina zde.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Když jste to smazali, nevidím důvod, proč to bylo zamítnuto, což je škoda, protože bych se vám snažil vysvětlit, proč se tak stalo.

Každopádně co se výběru týče, je vidět, že nejsi jediný, vypadá to, že kasino má zpoždění, ale kdy se to vyřeší, netuším. Nakonec bych si asi dal pozor na nějaké časové rámce od kasina, kdy je nemohou splnit, na důvěryhodnosti to rozhodně nepřidává.

Protože máte otevřenou stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci, a pokud se nic nezmění, kontaktujeme kasino a jsem zvědavý, zda ostatní hráči dostanou zaplaceno, protože jsou někteří, kteří čekají déle.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Toto kasino je PODVOD!

Už nechci hrát v tomto kasinu. Automaty mají nejnižší RTP na světě, pokud tomu nevěříte, podívejte se! Je velmi pravděpodobné, že mají nějaký dvojitý systém a podvádějí ve výherních automatech!

Už 6 dní se snažím vybrat peníze, zákaznická podpora je k ničemu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Asi bych se podobných názorů zdržel i když vím, co naznačují. Na to, že podobný problém má více hráčů, tak by bylo nejlepší, kdyby kasino celou situaci osvětlilo, aby hráče uklidnilo. Moc nechápu, když nic neřeknou a nechají hráče na pokoji. Každopádně máte pravdu, že dáváme kasinům 14 dní na výběr, ale pokud se nic nestane, můžete otevřít stížnost o něco dříve a my se pokusíme pomoci.

Budu sledovat, jak se to všechno vyvine, protože mě zajímá, když vás hráčů čeká více na své peníze.

Přeji hodně štěstí.☘️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Uvažuje casinoGuru o případném downgradu tohoto kasina? Jelikož je stále více hráčů se stejným problémem.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pokud kasino vzniklé situace nevyřeší a stížnosti zůstanou jako nevyřešené, index bezpečnosti půjde pro jistotu dolů. Důležité ale je, aby hráči celý proces dodrželi, aby o své peníze nepřišli a reklamace byly uzavřeny.

Co jsem ale viděl, kasino na stížnosti reaguje, takže pevně věřím, že se to nakonec vše vyřeší a každý dostane to, co mu přijde.

Pokud se tak ale nestane, jistě podnikneme potřebné kroky z naší strany.

Automaticky přeloženo:
1...13 14 15...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky