před 10 měsíci
Ne, probíhá oprava účtu, ale zákaznický servis nikdy neodpovídá
No, in the process of fixing the account, but customer service never answers
Nej håller på att fixa konto men kundservice svarar aldrig
0
Ne, probíhá oprava účtu, ale zákaznický servis nikdy neodpovídá
No, in the process of fixing the account, but customer service never answers
Nej håller på att fixa konto men kundservice svarar aldrig
Ahoj, tak to je dost smutná situace.
Všiml jsem si však, že Kristina od vás potřebuje odpovědi na své otázky, aby mohla se stížností postoupit. Bylo by možné na ni odpovědět? Můžete tak učinit zde .
Všiml jsem si však také, že vy a další hráč řešíte také způsob platby. proč máte zablokovaný účet na Myfiniti? Podpora vám stále neodpovídá nebo v jaké fázi je?
Hi, then it's a pretty sad situation.
However, I noticed that Kristina needs answers to her questions from you in order to move forward with the complaint. Would it be possible to answer her ? You can do so here.
However, I also noticed that you and another player are also dealing with the payment method. why do you have a blocked account on Myfiniti? Support is still not answering you or at what stage is it ?
Dobrý den, jak dlouho už váš stav trvá? Z toho, co jsem četl, se vám podaří vybrat, i když každý jen 200 €. Dosud nebyly žádné problémy s tím, že by kasino neplatilo?
Pokud by to bylo možné, můžete nás informovat, pokud stále dostáváte peníze? Pokud se něco pokazí, dejte nám prosím vědět a my se pokusíme pomoci.
Hello, how long has your situation been going on? From what I've read, you manage to withdraw even if only €200 each. So far there have been no problems with the casino not paying ?
If it would be possible could you please keep us updated, if you are still receiving money ? If something goes wrong please let us know and we will try to help.
Dobrý den, můžete mi napsat vaše číslo na WhatsApp nebo Messenger?
Hello, can you write me your WhatsApp or Messenger number?
Hallo, kannst du mir deine WhatsApp- oder Messenger-Nummer schreiben?
Dobrý den, můžete mi napsat váš messenger?
Hello, can you write me your messenger?
Hallo, kannst du mir deine Messenger schreiben?
Ahoj
První žádost o výběr jsem podal před 2 týdny a od té doby dostávám každý týden 200 EUR. Nyní máme novou aplikaci, uvidíme, jak dlouho to bude zase trvat. Můj účet se nyní zvýšil na 7 000 EUR. Pochybuji, že peníze někdy dostanu.
s pozdravem
Mike
Hello
I submitted the first withdrawal request 2 weeks ago and have received €200 every week since then. Now we have a new application, let's see how long it takes again. My account has now increased to €7000. I doubt whether I will ever get the money.
Best regards
Mike
Hallo
habe vor 2 Wochen den ersten Auszahlungsantrag gestellt und seit dem jede Woche 200€ Euro bekommen mehr nicht . Jetzt liegt ein neuer Antrag vor mal sehen wie lange das wieder dauert . Mein Konto ist mittlerweile auf 7000€ angestiegen . Ob ich das Geld jemals bekomme bezweifle ich .
Mit freundlichen Grüßen
maik
Myslím, že se to týká e-mailu, vašeho e-mailu, se kterým můžete mluvit, mohli bychom vytvořit kanál telegramu nebo něco podobného, co by nám pomohlo
I think it refers to email, your email to talk to, we could create a Telegram channel or something similar to help us
Creo que se refiera a email, tu email para hablar, podríamos crear un canal de Telegram o algo similar para poder ayudarnos
Používám messenger, můžeme si trochu popovídat?
I'm using messenger, can we talk a little?
Messenger kullanıyormuşum biraz konuşabiliriz?
Používáte Messenger? Chci vás kontaktovat.
Do you use Messenger? I want to contact you.
Messenger kullanıyormusun seninle iletişime geçmek istiyorum ?
Psal jsem přes messenger
I wrote via messenger
Ich habe über den Messenger geschrieben
( Yıldırım ibrahim ) napište mi jménem
( Yıldırım ibrahim ) write to me in the name
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.