Ahoj
První žádost o výběr jsem podal před 2 týdny a od té doby dostávám každý týden 200 EUR. Nyní máme novou aplikaci, uvidíme, jak dlouho to bude zase trvat. Můj účet se nyní zvýšil na 7 000 EUR. Pochybuji, že peníze někdy dostanu.
s pozdravem
Mike
Hello
I submitted the first withdrawal request 2 weeks ago and have received €200 every week since then. Now we have a new application, let's see how long it takes again. My account has now increased to €7000. I doubt whether I will ever get the money.
Best regards
Mike
Hallo
habe vor 2 Wochen den ersten Auszahlungsantrag gestellt und seit dem jede Woche 200€ Euro bekommen mehr nicht . Jetzt liegt ein neuer Antrag vor mal sehen wie lange das wieder dauert . Mein Konto ist mittlerweile auf 7000€ angestiegen . Ob ich das Geld jemals bekomme bezweifle ich .
Mit freundlichen Grüßen
maik
Děkujeme za vaši odpověď. Nezapomeňte nás aktualizovat, jak to chodí a pokud dostanete peníze, protože pokud ne, můžete použít naši bezplatnou funkci - stížnost.
Zkusili jste se však zeptat kasina, zda je možné zvýšit částku výběru nebo co byste museli udělat, aby se tak stalo? Je nějaká možnost?
Thank you for your reply. Be sure to update us how it goes and if you get money, because if not, then you can use our free feature - complaint.
However, have you tried asking the casino if it is possible to increase the withdrawal amount or what you would have to do to make it happen? Is there any possibility ?
Ahoj
Ano, ano. Říká se, že v tuto chvíli mohou všichni hráči vybrat pouze 200 EUR. Ale tomu nevěřím.
V současné době neexistuje způsob, jak vyplatit.
Hello
Yes, I did. They say that at the moment all players can only withdraw €200. But I don't believe that.
There is currently no way to pay out.
Hallo
ja das habe ich sie sagen es können zur Zeit alle Spieler nur 200€ Auszahlen . Was ich aber nicht glaube.
Es gibt zur Zeit keine Möglichkeit mehr auszuzahlen .
Ahoj
Ano, ano. Říká se, že v tuto chvíli mohou všichni hráči vybrat pouze 200 EUR. Ale tomu nevěřím.
V současné době neexistuje způsob, jak vyplatit.
Hello
Yes, I did. They say that at the moment all players can only withdraw €200. But I don't believe that.
There is currently no way to pay out.
Hallo
ja das habe ich sie sagen es können zur Zeit alle Spieler nur 200€ Auszahlen . Was ich aber nicht glaube.
Es gibt zur Zeit keine Möglichkeit mehr auszuzahlen .
Je to tedy poměrně složitá situace, kdy máte na účtu poměrně velkou částku. Pravděpodobně jej budete vybírat poměrně dlouho, pokud se částka k výběru nezvýší. Pokud však kasino taková pravidla má, bude důležité je dodržovat, i když vím, že to pro vás není nejlepší zpráva.
Pokud by se však stalo, že kasino přestane platit, určitě nám dejte vědět.
So it's quite a complicated situation when you have quite a large amount in your account. You will probably be withdrawing it for quite a long time if the amount to be withdrawn is not increased. However, if the casino has such rules, it will be important to follow them, even though I know it's not the best news for you.
However, if it happens that the casino stops paying, be sure to let us know.
Ahoj, už jsou to skoro 3 týdny, vybral jsem 200 eur z 12 000 eur.
vše popírají a říkají pouze technická chyba zkuste jinou možnost výběru,,
tato hazardní společnost je velký vtip, nenese vůbec žádnou odpovědnost!!!!!
Hi, it's almost been 3 weeks, I've withdrawn 200 euros out of 12,000 euros.
they deny everything and say only technical error try another withdrawal option,,
this gambling company is a big joke takes no responsibility at all!!!!!
Hej det har snart gått 3 veckor, jag har fått ut 200 euro av 12000 euro.
dom nekar allt och säger bara tekniskt fel testa en annan Uttag möjlighet,,
detta spelbolag är ett stort skämt tar inget ansvar överhuvudtaget!!!!!
Jaké možnosti výběru tedy máte?
Kasino má podle našeho webu velmi nízký bezpečnostní index, uživatelské recenze jsou také hrozné, takže se ani nedivím, že to zatím nejde 😕
Then what kind of withdrawal options do you have?
The casino has a very low safety index according to our website, the user reviews are also terrible so I'm not that surprised it's not going well so far 😕
Obdrželi 400 eur za 3 týdny prostřednictvím mifinity, ale stále přicházejí s výmluvami
Received 400 euros in 3 weeks through mifinity, but they keep coming up with excuses
Har fått ut 400 euro på 3 veckor genom mifinity men dom håller på att hitta på ursäkter hela tiden
Doufal jsem, že to bude pokračovat a vy budete nadále dostávat své peníze, ale jak vidíme, není tomu tak. Zkoušeli jste jinou platební metodu, než jaká řekla kasino?
Každopádně vidím, že máte otevřenou stížnost a míč je na straně kasina a čekáme na jejich odpověď. Jsem zvědavý, jestli nějaký poskytnou. Pokud máte aktualizaci, dejte nám vědět.
I had hoped that this would continue and you would continue to receive your money, but as we can see this is not the case. Have you tried any other payment method than what the casino said ?
Anyway, I also see that you have an open complaint and the ball is in the casino's court and we are waiting for their response. I wonder if they will provide one. If you have an update let us know.
Neustále je tolik výmluv, dostali jste 400 eur, zbývá 11 670 eur
technicky problém je vše, co obviňují
There are so many excuses all the time, have received 400 euros, have 11670 euros left
technically the problem is all they blame
Det är så mycket ursäkter hela tiden, har fått ut 400 euro har 11670 euro kvar
teknislt problemet är allt dom skyller på
Chápu, že to rozhodně není situace, do které bych se chtěl dostat. Bez ohledu na to, jakou platební metodu používáte, vždy se vyskytnou technické problémy? Nevím, jestli se mám v tomto případě smát nebo brečet, protože je to vždy to samé.
Každopádně doufám, že se kasino k vaší stížnosti vyjádří a pomůže situaci vyřešit.
I understand that this is certainly not a situation I want to get into. No matter what payment method you use, there are always technical problems ? I don't know if I should laugh or cry in this case, since it's always the same thing.
Anyway, I hope that the casino will comment to your complaint and help to resolve the situation.
Dobrý den, nemohu si vybrat peníze z kasina Cashalot, neustále hledají výmluvy a neplatí moje peníze, chci, abyste mi s tím pomohli.
Hello, I cannot withdraw money from Cashalot casino, they constantly find excuses and do not pay my money, I want you to help me for this.
Ahoj. Je mi líto, že máte takový problém.
Jak můžete vidět zde Cashalot Casino má velmi nízký bezpečnostní index a nemálo lidí v tomto vláknu má podobné problémy.
Každopádně...můžeš mi prosím říct nějaké další podrobnosti? Určitě se vám pokusíme pomoci.
Jakou platební metodu jste použili a v čem přesně se zdá být problém?
Bude čekat na vaši odpověď.
Hello. I´ m sorry to hear that you have such a problem.
As you can see here Cashalot casino has got a very low safety index and quite a few people in this thread have similar problems.
Anyway...could you tell me some more details please? We certainly will try to help you out.
Which payment method have you used and what exactly seems to be the problem?
Will wait for your answer.
Snažím se vybrat peníze s Mifinty, řekli, že maximální limit je 200 a to je nesmysl, přijal jsem to, ale stále neplatí.
I'm trying to withdraw money with Mifinty, they said the maximum limit is 200 and this is nonsense, I accepted it, but they still don't pay.
Takže už jste MiFinity vyzkoušeli? Zde máte několik užitečných informací, pokud vám to vadí.
Kdy jste požádali o odstoupení od smlouvy? Už jste prošli ověřovacím procesem?
So have you tried MiFinity before? Here you have some useful information if you mind.
When did you apply for the withdrawal? Have you already past the verification process?
Ano, prošel jsem ověřovacím procesem, zaplatili celkem 400 €. S Mifinty mám aktuálně 3500 eur v kasinu Cashalot, ale neplatí, chci, aby byl můj problém vyřešen Děkuji.
Yes, I passed the verification process, they paid a total of 400 €. With Mifinty, I currently have 3500 Euros of money in Cashalot casino, but they do not pay, I want my problem to be solved Thank you.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.