Dobrý den, četl jsem o vašem problému s výběrem peněz. Pokud na své prostředky čekáte rok, řekl bych, že je to příliš. Také jsem si všiml, že kasino vám poskytlo mnoho důvodů, proč stále nemáte peníze, ale nemyslím si, že to je adekvátní.
Každopádně jste u nás otevřeli stížnost a náš tým se vám pokusí ve vaší situaci pomoci. Jen mě zajímalo, jestli si myslíš, že bys mohl chtít kontaktovat dříve a požádat o pomoc?
Kromě toho jsem také zjistil, že jste tento případ poslal právníkovi, takže budu zvědavý, jak celý tento případ dopadne.
Můžete mi prosím dát vědět, až budete mít něco nového?
Budu držet palce. 🤞
Hello, I have read about your problem with withdrawing money. If you've been waiting a year for your funds, I'd say that's too much. I also noticed that casino gave you a lot of reasons why you still don't have the money, but I don't think that's adequate.
Anyway, you have opened a complaint with us and our team will try to help you in your situation. I was just wondering if you thought you might want to get in touch sooner and ask for help ?
Besides, I also find that you have sent this case to a lawyer, so I'll be curious to hear how this whole case turns out.
Could you please let me know when you have something new ?
I will keep my fingers crossed. 🤞
Automaticky přeloženo: