FórumKasinaCashalot Casino - všeobecná diskuze

Cashalot Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 3 roky od ToniG81
|
40065 zobrazení 239 odpovědí |
|
1...9 10 1112
yldrm07119
před 12 měsíci

Ahoj.

Vidím, že jste již podal stížnost . Kristina čeká na vaši odpověď, takže si prosím najděte čas na zodpovězení jejích otázek a já věřím, že udělá vše pro to, aby váš problém vyřešila.

Mezitím se neváhejte zeptat na jakékoli otázky.

Upraveno autorem před 12 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Varování pro každého, kdo je dostatečně hloupý (jako já), aby zde hrál.


Rok se snažím stáhnout.


Bylo mi řečeno, že platební metody nejsou k dispozici, zadal jsem špatné informace, maximálně 200 EUR za den.


Bylo zrušeno více než 20 výběrů. Mám otevřenou stížnost, ale chtěl jsem varovat lidi.


file

Automaticky přeloženo:
dionbarker
před 9 měsíci

Dobrý den a děkuji za příspěvek. Prosím, nebuďte na sebe tak přísní, každý dělá chyby a my se z nich máme, jak se říká, poučit. 👌 Ve skutečnosti by vám to mohlo příště pomoci být opatrnější a vybrat si kasino, které by možná mohlo být důvěryhodnější. Co říkáte, souhlasili byste?

Udělali jste dobře, že jste zahájili stížnost s naším týmem. Jsem si jistý, že udělají vše pro to, aby to vyřešili, což pro ně není snadný úkol, pokud jde o kasina s velmi nízkým indexem bezpečnosti .

Držme si tedy palce 🤞 a doufejme, že vaše zkušenost pomůže ostatním, jak jste si při psaní příspěvku přáli.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Tento web vyžaduje odstranění a/nebo vymazání varování před krádeží.


Rok jsem se snažil dostat 599 eur. Každá výmluva pod sluncem:


  • Technické problémy
  • Kyc (dokončeno dvakrát)
  • Náhodný nový limit 200 euro za den
  • V zemi nejsou dostupné žádné platební metody
  • atd


Poslali věci právníkovi.


Vyhýbejte se jako mor!

Automaticky přeloženo:
dionbarker
před 9 měsíci

Dobrý den, četl jsem o vašem problému s výběrem peněz. Pokud na své prostředky čekáte rok, řekl bych, že je to příliš. Také jsem si všiml, že kasino vám poskytlo mnoho důvodů, proč stále nemáte peníze, ale nemyslím si, že to je adekvátní.

Každopádně jste u nás otevřeli stížnost a náš tým se vám pokusí ve vaší situaci pomoci. Jen mě zajímalo, jestli si myslíš, že bys mohl chtít kontaktovat dříve a požádat o pomoc?

Kromě toho jsem také zjistil, že jste tento případ poslal právníkovi, takže budu zvědavý, jak celý tento případ dopadne.

Můžete mi prosím dát vědět, až budete mít něco nového?

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, nyní mám v tomto kasinu na svém zůstatku velkou částku. Chtěl jsem vybrat 10 000 eur a bylo mi řečeno, že mohu vybrat pouze 400 za výběr. Teď jsem zvědavý, jestli se něco stane. Nyní mám celkem 9 400 eur, které bych měl nyní vybrat po 400?!

Velmi podivné. Chtěl jsem sem napsat stížnost, ale dál se s dotazy nedostanu.

Automaticky přeloženo:
Flohdreck
před 7 měsíci

Ve skutečnosti mají týdenní limit 5 000 EUR a měsíční limit je 20 000 EUR. Doporučil bych vám kontaktovat podporu a zeptat se jí na to. Poskytněte nám jakoukoli aktualizaci, kdykoli ji budete mít, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ahoj Romi, děkuji za info. Nyní jsem požádal o 400 eur, jak navrhlo kasino. Pokud tato platba skutečně dorazila, zeptám se podpory na tyto limity.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Dobrý den, nyní jsem obdržel prvních 400 eur. Ptal jsem se podpory na limity.

Automaticky přeloženo:
Flohdreck
před 7 měsíci

Hej, to je skvělé. Dejte nám prosím vědět, kdykoli to zjistíte. Opravdu by mě zajímalo, jaká bude odpověď ohledně limitů. Mohl byste mi také udělat nějaké screenshoty z konverzace nebo e-mailu, kde je uvedeno, jaký je skutečný limit výběru? Možná to bude skvělá informace pro náš datový tým.😉

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

ahoj Romi,

Po příchodu prvních 400 jsem si okamžitě vyžádal dalších 400. Zároveň jsem napsal následující e-mail na podporu:

file

Zatím žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
Flohdreck
před 7 měsíci

Ahoj a děkuji za aktualizaci. Jsem opravdu zvědavá, jaká bude odpověď. Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ahoj, na support chatu mi říkají, že limit je stále 400 a neví, kdy bude limit zrušen. Pokračuji s debety po 400 eurech.

Automaticky přeloženo:
Flohdreck
před 7 měsíci

Pokud chcete, zkuste napsat e-mail na jejich oficiální e-mailovou adresu a požádat o vysvětlení. To bych určitě udělal. Měli by mít možnost změnit limit, jak je uvedeno na jejich webu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj,


To jsem udělal, ale bohužel zatím žádná odpověď.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, už asi týden čekám na částku 600 eur. Tyto dlouhé doby zpracování se zdají být pro kasino normální, nebo se mohu duševně rozloučit s penězi? Tak dlouhé časy jsem ještě nezažil. Ověření atd. proběhlo v rámci žádosti o výběr.

Automaticky přeloženo:
GerriDelayne
před 7 měsíci

Dobrý den, ano, doby zpracování jsou opravdu dlouhé. Včetně ověření to může trvat klidně i dva týdny. Navíc pracují pouze v pracovní dny. Už jsem dostal celkem 800 eur. Ještě trochu trpělivosti 😉

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj,


To jsem udělal, ale bohužel zatím žádná odpověď.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jen doufám, že se vám k nim podaří dostat, ale hlavně získat všechny své peníze.

Automaticky přeloženo:
GerriDelayne
před 7 měsíci

Ahoj!

Chápu vaše obavy ohledně tohoto problému. Myslím, že prodloužená lhůta pro výběr může být způsobena tím, že se jedná o váš první výběr z kasina a ověření bylo součástí procesu. Zkuste prosím být trpěliví, podle našich zkušeností většina kasin vyplácí do 14 dnů.

Zde můžete vidět, že Flohdreck, který je také z Německa, říká, že tento proces "může klidně trvat dva týdny" a poté dostal své peníze, takže prosím o spolupráci s kasinem a doufám, že nakonec budou pozitivní zprávy!

Pokud máte nějaké novinky, bez váhání nás kontaktujte.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj všichni.

Moje otázka zní, jak se dnes Cashalot chovají. Protože když čtu příspěvek zde, 99% je špatných, ale od 10 měsíců a více.

Protože miluji jejich bonusové nabídky,

Ale měl jsem nějaké starosti s výběrem 550 euro, protože jsem udělal 16/4 a stále čekám a bylo to na mastercard. Mluvím s chatem, odpověď byla, že je to v jejich službách a pracuje se na tom. Je tedy normální, že jejich výplata trvá tak dlouho.

Doufal jsem, že dnes bylo lepší kasino a staré recenze I Reed. S pozdravem M

Automaticky přeloženo:
1...9 10 1112
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky