FórumKasinaCashalot Casino - všeobecná diskuze

Cashalot Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 3 roky od ToniG81
|
37974 zobrazení 239 odpovědí |
|
1...5 6 7...12
Přidat příspěvek
před rokem

Ahoj znovu ne, jen říkají, že to je právě teď, 200, které musí schválit, pak mohu vzít 200 nových, říkají, že doba zpracování je 24-48 hodin, dnes jsem provedl první výběr, takže opravdu nevím

Automaticky přeloženo:
před rokem

No, vypadá to, že by to mohla být pravda, ale nemyslím si, že to bude trvat příliš dlouho, než to budeme moci potvrdit. Na vyřešení žádostí o výběr dáváme kasinům 14 dní, takže možná jen musíme být trochu trpělivější. Taky jsem viděl, že bylo potřeba ověřit účet a zvládli jste to.

Zatím nemáte žádné nové informace o svém odstoupení od smlouvy?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobrý den, zrušili můj výběr a chtěli, abych se ověřil, což jsem nyní udělal! Právě požádal o nový výběr 200, také se mě pokusil oklamat bonusem v chatu Odmítám vše, protože nedostanu své peníze, mám podezření, jak může být 200 eur rozumných? Mám 4000!!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, požádal jsem o výběr, prý to bude trvat 48 hodin. Nyní uplynulo 55 hodin. Poslali mi e-mail a řekli, že víkend není zahrnut. Dostanu 600 eur.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, můžete nám sdělit, zda vaše peníze dorazily nebo ne? Myslím, že by to bylo užitečné i pro ostatní hráče. Pokud jde o váš výběr, zadali jste výběr ve výši 600 eur? Ptám se, protože jak vidíme u hráče Mickem99 to nebylo možné.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Byl jsem s ním v kontaktu, zrušili i jeho a poslali e-mail, že je schváleno pouze 200 eur za výběr

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj znovu, teď mi odmítají karty a dostávají odpověď. Nevím, proč odmítají udělat 2krát, co je to!!!!

Automaticky přeloženo:
Mickem99
před rokem

Už mi to 3x odmítli a nedostali skutečné vysvětlení!!! Co bych měl dělat??

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Zamítli mé 3 výběry, i když dělám vše, co říkají!!! Co bych měl dělat ??

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zkontroloval jsem to u kolegů. Váš výběr se nezdařil. Vaše banka transakci blokuje. Požadavek musíte znovu vytvořit prostřednictvím Myfinity nebo kryptoměny.

Automaticky přeloženo:
Mickem99
před 12 měsíci

Hmm, taky bych řekl, že je asi nejlepší, když si zatím nic nebereš, žádné bonusy ani nic podobného, dokud nebudeš moct vybrat, ať si nenarazíš na další zbytečné problémy.

Pokud jde o vaše karty, odmítli znovu vybrat peníze? Kasino vám nedalo důvod, proč bylo zamítnuto? Vidím, že jste psal, že vaše banka transakci zablokovala, zkoušel jste v bance ověřit, jak to je? Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Moje banka říká, že nic neoznámili, ale cashalot říká, že to nefunguje, požádal mě o výběr pomocí kryptoměn, což teď zkouším, tak uvidíme! Už jste se v tom angažovali?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Teď mi také zapírají krypto, říkají, že vezmu mifinity, jaká zasraná podvodná společnost

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Nyní také popírají mifinity bez vysvětlení, nemohou vybrat peníze!!!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Jaro můžeš mi pomoct??? A prosím pište trochu rychleji

Automaticky přeloženo:
Mickem99
před 12 měsíci

Je tedy nepříjemné, když říkáte, že banka o ničem neví. Také jsem si všiml, že žádná z alternativ nabízených kasinem nebyla funkční. Ptali jste se kasina, proč nemůžete vybrat buď přes krypto nebo Mifinity? Přijde mi docela divné, když vám řeknou, že můžete vybrat jinou metodou a další dvě nefungují a váš výběr odmítnou.

Na to, jak se vaše otevřená stížnost vyvine, si však budeme muset počkat. Jak jsem již zmínil, kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru. Náš tým se vám tedy pokusí pomoci, jak jen bude moci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Neposkytují žádné vysvětlení, proč popírají, že se jedná o velkou podvodnou společnost, která zde nikdy nehraje!!!!!!!!!!!!!

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

dostat jako odpověď, že nemohou zaručit mé peníze?

Automaticky přeloženo:
Mickem99
před 12 měsíci

Nepřijde mi správné, když vám doporučují, jak si máte peníze vybrat, a nakonec váš výběr stejně zamítnou a řeknou vám, že za vaše peníze neručí.

Ověřili jste však již svůj účet?

Bohužel si zatím budete muset počkat, jak se reklamace vyvine a náš tým se vám pokusí pomoci. Uvidíme, kam to půjde. Pokud máte něco nového, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 12 měsíci

Jsem ověřený a všechno

Automaticky přeloženo:
Mickem99
před 12 měsíci

Dobrý den, přesně tak se cítím a na účtu mám 3500€

Automaticky přeloženo:
istres
před 12 měsíci

Dosud jsem dostal 400 EUR, takže 200 EUR každý týden je velmi zvláštní

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky