Ahoj znovu ne, jen říkají, že to je právě teď, 200, které musí schválit, pak mohu vzít 200 nových, říkají, že doba zpracování je 24-48 hodin, dnes jsem provedl první výběr, takže opravdu nevím
Hi again no they just say that's how it is right now, 200 which they have to approve then I can take 200 new they say the processing time is 24-48 hours, I made my first withdrawal today so I really don't know
Hej igen nej dom säger bara att så är det just nu, 200 som dom måste godkänna sen kan jag ta 200 nya säger dom, handläggningstiden är 24-48 timmar, jag gjorde mitt första uttag idag så jag vet verkligen inte
No, vypadá to, že by to mohla být pravda, ale nemyslím si, že to bude trvat příliš dlouho, než to budeme moci potvrdit. Na vyřešení žádostí o výběr dáváme kasinům 14 dní, takže možná jen musíme být trochu trpělivější. Taky jsem viděl, že bylo potřeba ověřit účet a zvládli jste to.
Zatím nemáte žádné nové informace o svém odstoupení od smlouvy?
Well, it looks like it could be true, but I don't think it's too long before we can confirm it. We give casinos 14 days to resolve withdrawal requests, so maybe we just need to be a little more patient. I also saw that it was necessary to verify the account and you managed.
So far you have no new information about your withdrawal ?
Dobrý den, zrušili můj výběr a chtěli, abych se ověřil, což jsem nyní udělal! Právě požádal o nový výběr 200, také se mě pokusil oklamat bonusem v chatu Odmítám vše, protože nedostanu své peníze, mám podezření, jak může být 200 eur rozumných? Mám 4000!!!!
Hello again, they canceled my withdrawal and wanted me to verify myself, which I have now done! Just requested a new withdrawal of 200, he also tried to trick me with a bonus in the chat I refuse everything because I won't get my money out I suspect, how can 200 euros be reasonable?? I have 4000!!!!
Hej igen dom avbröt mitt uttag och ville att jag skulle varifiera mig som jag nu har gjort! Har precis begärt ett nytt uttag på 200, han försökte även lura på mig en bonus i chatten jag tacka nej allt för jag inte ska få ut mina pengar misstänker jag, hur kan 200 euro va rimligt?? Jag har 4000!!!!
Dobrý den, požádal jsem o výběr, prý to bude trvat 48 hodin. Nyní uplynulo 55 hodin. Poslali mi e-mail a řekli, že víkend není zahrnut. Dostanu 600 eur.
Hello, I requested a withdrawal, they said it would take 48 hours. Now it has been 55 hours. They sent me an e-mail and said the weekend is not included. I will receive 600 Euros.
Dobrý den, můžete nám sdělit, zda vaše peníze dorazily nebo ne? Myslím, že by to bylo užitečné i pro ostatní hráče. Pokud jde o váš výběr, zadali jste výběr ve výši 600 eur? Ptám se, protože jak vidíme u hráče Mickem99 to nebylo možné.
Hi, could you give us an update on whether your money has arrived or not ? I think it would be useful for other players as well. As for your withdrawal, you have entered a withdrawal of 600 euros ? I ask because as we can see for player Mickem99 it was not possible.
Byl jsem s ním v kontaktu, zrušili i jeho a poslali e-mail, že je schváleno pouze 200 eur za výběr
I have been in contact with him, they canceled his as well and sent an email that only 200 euros per withdrawal is approved
Jag har varit i kontakt med honom dom avbröt hans också och skickade ett Mail att enbart 200 euro per uttag är godkänt
Ahoj znovu, teď mi odmítají karty a dostávají odpověď. Nevím, proč odmítají udělat 2krát, co je to!!!!
Hi again, now they deny my cards and get a reply don't know why they deny done the 2 times now what is this!!!!
Hej igen, nu nekar dom mina kort och får till svar vet inte varför dom nekar gjort de 2 gånger nu vad är detta!!!!
Už mi to 3x odmítli a nedostali skutečné vysvětlení!!! Co bych měl dělat??
They have denied me 3 times now and do not get a real explanation!!! What should I do??
Dom har nekat mig 3 gånger nu och får ingen riktig förklaring!!! Vad ska jag göra??
Zamítli mé 3 výběry, i když dělám vše, co říkají!!! Co bych měl dělat ??
They have denied my 3 withdrawals even though I do everything they say!!! What should I do ??
Dom har nekat mina 3 uttag fast jag gör allt dom säger!!! Vad ska jag göra ??
Zkontroloval jsem to u kolegů. Váš výběr se nezdařil. Vaše banka transakci blokuje. Požadavek musíte znovu vytvořit prostřednictvím Myfinity nebo kryptoměny.
I've checked with my colleagues. Your withdrawal has failed. Your bank is blocking the transaction. You need to recreate the request via Myfinity or cryptocurrency.
Hmm, taky bych řekl, že je asi nejlepší, když si zatím nic nebereš, žádné bonusy ani nic podobného, dokud nebudeš moct vybrat, ať si nenarazíš na další zbytečné problémy.
Pokud jde o vaše karty, odmítli znovu vybrat peníze? Kasino vám nedalo důvod, proč bylo zamítnuto? Vidím, že jste psal, že vaše banka transakci zablokovala, zkoušel jste v bance ověřit, jak to je? Dej mi vědět.
Hmm, I'd also say it's probably best if you don't take anything for now, no bonuses or anything like that until you can make a withdrawal, so you don't run into any more unnecessary problems.
As for your cards, did they refuse to cash out again ? The casino didn't give you a reason why it was declined ? I see you wrote that your bank blocked the transaction, did you try to check with the bank how it is ? Let me know.
Moje banka říká, že nic neoznámili, ale cashalot říká, že to nefunguje, požádal mě o výběr pomocí kryptoměn, což teď zkouším, tak uvidíme! Už jste se v tom angažovali?
My bank says they haven't announced anything, but cashalot says it doesn't work, has asked me to withdraw with crypto, which I'm now trying, so we'll see! Have you been involved in this before?
Min bank säger att dom inte avisat något men cashalot säger att det inte går, har bett mig ta ut med krypto som jag nu försöker så vi får väl se! Har du varit med om detta innan ?
Teď mi také zapírají krypto, říkají, že vezmu mifinity, jaká zasraná podvodná společnost
Now they also deny me crypto, say I'll take mifinity, what a fucking scam company
Nu nekar dom även krypto för mig säger jag ska ta mifinity vilket jävla bluff företag
Nyní také popírají mifinity bez vysvětlení, nemohou vybrat peníze!!!
Now they also deny mifinity without explanation, can't withdraw money!!!
Nu nekar dom även mifinity utan förklaring kan inte ta ut pengar!!!
Jaro můžeš mi pomoct??? A prosím pište trochu rychleji
Jaro can you help me??? And please write a little faster
Jaro kan du hjälpa mig ??? Och snälla skriv lite snabbare
Je tedy nepříjemné, když říkáte, že banka o ničem neví. Také jsem si všiml, že žádná z alternativ nabízených kasinem nebyla funkční. Ptali jste se kasina, proč nemůžete vybrat buď přes krypto nebo Mifinity? Přijde mi docela divné, když vám řeknou, že můžete vybrat jinou metodou a další dvě nefungují a váš výběr odmítnou.
Na to, jak se vaše otevřená stížnost vyvine, si však budeme muset počkat. Jak jsem již zmínil, kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru. Náš tým se vám tedy pokusí pomoci, jak jen bude moci.
So it's unpleasant when you say that the bank doesn't know anything about it. I also noticed that none of the alternatives offered by the casino were functional. Did you ask the casino why you couldn't withdraw either via crypto or Mifinity ? I find it quite strange if they tell you that you can withdraw by another method and the other two don't work and they reject your withdrawal.
However, we will have to wait and see how your open complaint develops. As I mentioned, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal. So our team will try to help you as much as they can.
Neposkytují žádné vysvětlení, proč popírají, že se jedná o velkou podvodnou společnost, která zde nikdy nehraje!!!!!!!!!!!!!
They give no explanation at all why they deny this is a big scam company never play here!!!!!!!!!!!!
Dom ger ingen förklaring alls varför dom nekar detta är ett stort bluff företag spela aldrig här!!!!!!!!!!!!
Nepřijde mi správné, když vám doporučují, jak si máte peníze vybrat, a nakonec váš výběr stejně zamítnou a řeknou vám, že za vaše peníze neručí.
Ověřili jste však již svůj účet?
Bohužel si zatím budete muset počkat, jak se reklamace vyvine a náš tým se vám pokusí pomoci. Uvidíme, kam to půjde. Pokud máte něco nového, určitě nám dejte vědět.
It doesn't seem right to me when they recommend you how you should withdraw your money and in the end they reject your withdrawal anyway and tell you that they don't guarantee your money.
However, have you already verified your account?
Unfortunately, for now you will have to wait for the complaint to develop and our team will try to help you. We'll see where it goes. If you have anything new, be sure to let us know.
Dobrý den, přesně tak se cítím a na účtu mám 3500€
Hello, that's exactly how I feel and I have €3500 in the account
Hallo mir geht’s genau so habe 3500 € auf dem Konto
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.