Ne, Betsolino přestalo vyplácet. Nikdo nedostal své peníze asi 8-9 týdnů.
No, Betsolino has stopped paying out. No one has received their money for about 8-9 weeks.
Nein Betsolino hat die Auszahlungen eingestellt. Seit ca. 8-9 Wochen hat Niemand mehr sein Geld bekommen.
Vzhledem k tomu, že jsem varován hrát v betsolino není obtížné kasino od 5 bonusů
Since I am warned playing in betsolino not difficult Casino from 5bonuses
Da ich gewarnt bin spielen in betsolino nicht schwerst Casino von 5bonuses
Ne Betsolino nic nevyplatilo! Teď čekám 2,5 měsíce
No Betsolino didn’t payout anything! I’m waiting for 2,5 months now
Na začátku je to vždy stejné, téměř všichni hráči vyhrávají, pak nevyhrává nikdo a my stále hledáme nové kasino, které vyhraje
Kasina si toho všimnou a otevírají nová kasina. Pak si pamatují vaše data a jména a čísla, nikoli vaše výhry. Nejsou hloupí a snaží se omezit své ztráty.
V tomto kasinu ještě nikdo nezbohatl, dnes je tu tento inteligentní software, který bohužel vše hlídá a láká hráče na drobné výhry a později vás vykořisťuje a prohrává další peníze
It's always the same at the beginning almost all players win then nobody wins and we are always looking for new casino to win
The casinos notice this and open new casinos. Then they remember your data and names and numbers, not your winnings. They are not stupid and try to limit their losses.
No one has ever gotten rich in this casino, nowadays there is this intelligent software that unfortunately monitors everything and lures the players with small winnings and later exploits you and loses more money
Es ist immer das gleiche am Anfang gewinnen fast alle Spieler Dann gewinnt keiner mehr und wir suchen immer neue casino um zu gewinnen
Die casino merken das und machen neue casino auf Dann merken sich deine Daten und Namen. und Zahlen nicht deine gewinnen die sind nicht dumm und versuchen ihre Verluste einzugrenzen.
Es ist noch keine reich geworden in dieser casino heute zu Tage gibt's diese intelligent Software die leider alles Überwacht und locken die Spieler mit kleinen gewinnen und später dich auszunutzen und mehr Geld verlieren
Ano, podle toho, co vidím, a stížností, které mají všichni hráči, to nekončí dobře. Kasino se ani neodváží odpovědět, což je velká škoda. Byl bych moc rád, kdyby hráči dostali své peníze, ale už tomu moc nevěřím.
Yes, according to what I see and the complaints that all players have, it doesn't end well. The casino doesn't even dare to answer which is a great pity. I would be very happy if the players would get their money, but I don't really believe that anymore.
Ano, sleduji toto vlákno a mám pocit, že se hráči už k penězům ani nedostanou. Nevím, co by se muselo stát, aby to bylo jinak. 😥
Yes, I've been following this thread and I have a feeling that the players won't even get to the money anymore. I don't know what would have to happen for it to be different. 😥
Jak může mít toto podvodné kasino stále hodnocení 6,3 navzdory několika nevyřešeným stížnostem?
How can this scam casino still have a rating of 6.3 despite several unresolved complaints?
wie kann dieses Betrüger Casino eigentlich immer noch eine Bewertung von 6,3 hab trotz mehreren ungelösten Beschwerden?
To je ale dobrá otázka... bylo řečeno, že rating klesne, až budou případy uzavřeny.
That's a good question though... it was said that the rating will go down when cases are closed.
Das ist allerdintgs eine gute Frage..... es hie´ß ja die Bewertung wird bei geschlossenen Fällen runter gehen.
Faktem je, že bez ohledu na to, co děláme, nebo kasinový guru, pokud mají podvodníci betsolino 5bonusy a další kasino podvodné úmysly, nemůžeme proti nim dělat nic jiného, než je pomlouvat a čekat, co se stane, když přes nás dostanou méně hráčů, máme spolu malý úspěch v poškození tohoto podvodného kasina nakonec také vyhrajeme, když už tam nikdo nehraje
Žádné prodeje pro
The fact is no matter what we do or casino guru if the crooks betsolino 5bonuses and other casino have fraudulent intentions we can do nothing against them other than badmouth them and wait to see what happens when they get fewer players through us we have together a small success in damaging this fraudulent casino in the end we also win when no one is playing there anymore
No sales for the
Die Tatsache ist egal was wir machen oder casino Guru wenn die Gauner betsolino 5bonuses und andere casino betrügerische Absichten haben können wir nicht gegen tun als sie schlecht machen und abwarten was passiert wenn die durch uns weniger Spieler bekommen haben wir zusammen eine kleine erfolg dieser betrügerische casino zu schädigen am Ende gewinnen wir auch den wenn keine mehr da spielt
Kein Umsatz für die
Jak může mít toto podvodné kasino stále hodnocení 6,3 navzdory několika nevyřešeným stížnostem?
How can this scam casino still have a rating of 6.3 despite several unresolved complaints?
wie kann dieses Betrüger Casino eigentlich immer noch eine Bewertung von 6,3 hab trotz mehreren ungelösten Beschwerden?
Ahoj,
První věc, kterou bych zde rád zmínil, je, že index bezpečnosti se snižuje v poměru k černým bodům uděleným kasinu tím, že stížnost nevyřeší. Tyto černé body jsou získány ze sporné částky. Zatím je celkový počet černých bodů jen "jen" 419. Obávám se, že to ještě není tak vážné.
Za druhé, index bezpečnosti se s největší pravděpodobností přepočítává jednou týdně - alespoň pokud vím.
Za třetí, jakmile bude uzavřeno dalších 7 aktuálně otevřených stížností, index bezpečnosti bude dále aktualizován.
V tuto chvíli není uzavřena ani polovina z nich. Vsadím se, že toto je nejdůležitější věc, kterou je třeba zmínit.
Samozřejmě to vypadá dost divně, ale z matematického hlediska Safety Index je to na místě.
Hello,
The first thing I'd like to mention here, is that the Safety Index is lowered in proportion to the black points awarded to the casino by not resolving the complaint. These black point are gathered from the disputed amount. So far, the total number of black point is just "only" 419. That's not that severe yet, I fear.
Secondly, the Safety Index is most likely recalculated once per week - at least as far as I know.
Thirdly, as soon as the other 7 currently opened complaints get closed, the Safety Index will be updated further.
At this point, not even half of them have been closed. I bet this is the more important thing to mention.
Of course, it seems quite weird, but from the mathematical aspect of the Safety Index, it is appropriate.
To je ale dobrá otázka... bylo řečeno, že rating klesne, až budou případy uzavřeny.
That's a good question though... it was said that the rating will go down when cases are closed.
Das ist allerdintgs eine gute Frage..... es hie´ß ja die Bewertung wird bei geschlossenen Fällen runter gehen.
Teď jako my, tihle sráči nám nikdy nezaplatí ani cent. A přesto je hodnocení tak vysoké. Proč čekat na stížnosti ostatních hráčů? Opravdu si myslíš, že přijde den, kdy budou všechny ostatní stížnosti vyřešeny a že tento klub platí všem, kteří čekají na výběry?
logo kasina guru je stále na webových stránkách kasina.
toto byl můj poslední příspěvek na vašem guru webu! Opravdu není nic jako pomáhat hráčům s problémy s výplatou. Pouze dává potenciálně novým hráčům představu, že tato kasina jsou „celkem v pořádku" (podprůměrná). Zatímco vy jako kasino guru byste je měli okamžitě a jakkoli můžete!
You now like we do, this fuckers never gonna pay a cent to us. And still the rating is this high. Why wait for the other players’ complaints? You really think there will be a day that all the other complaints are solved and that this club is paying everyone who has withdrawals pending?
the casino guru logo is still on the casinos website.
this was my last post on your guru website! There’s really nothing that is like helping players with problems to be payed out. Only giving potentially new players the idea that this casinos are ‘pretty ok" ( below average ). Whilst you as casino guru should blacklist them immediately and in everyway you can!
Teď jako my, tihle sráči nám nikdy nezaplatí ani cent. A přesto je hodnocení tak vysoké. Proč čekat na stížnosti ostatních hráčů? Opravdu si myslíš, že přijde den, kdy budou všechny ostatní stížnosti vyřešeny a že tento klub platí všem, kteří čekají na výběry?
logo kasina guru je stále na webových stránkách kasina.
toto byl můj poslední příspěvek na vašem guru webu! Opravdu není nic jako pomáhat hráčům s problémy s výplatou. Pouze dává potenciálně novým hráčům představu, že tato kasina jsou „celkem v pořádku" (podprůměrná). Zatímco vy jako kasino guru byste je měli okamžitě a jakkoli můžete!
You now like we do, this fuckers never gonna pay a cent to us. And still the rating is this high. Why wait for the other players’ complaints? You really think there will be a day that all the other complaints are solved and that this club is paying everyone who has withdrawals pending?
the casino guru logo is still on the casinos website.
this was my last post on your guru website! There’s really nothing that is like helping players with problems to be payed out. Only giving potentially new players the idea that this casinos are ‘pretty ok" ( below average ). Whilst you as casino guru should blacklist them immediately and in everyway you can!
Hmm, bude to škoda, ale pokud máš tento názor, tak ti ho neberu.
Bezpečnostní index a proces je něco, co jsem vysvětlil dříve. Je to zamčené a to, že se neuzavírají reklamace, tak se to hned tak nezmění. To neznamená, že se vyřeší ostatní, ale je to stejné jako čekat na dokončení každého z nich.
To, že kasino má na svých stránkách logo, s námi nemá nic společného. Pokud se jedná o volně dostupný obrázek, který si kasino může stáhnout z internetu, co očekáváte, že s ním bude provedeno? Napíšu jim a požádám je, aby to stáhli? A když to neudělají a budou nás ignorovat, tak co? Několikrát jsem řekl, že nemáme nic společného s tím, že to tam mají, ale vidím, že pro někoho, kdo si myslí opak, to asi není relevantní. Kdybychom je tak špatně propagovali, asi by nám odepsali a snažili se stížnosti řešit.
Vyjádřím se také k pomoci, kterou říkáte, že neposkytujeme. Hádám, že jste frustrovaní, že v tomto kasinu se toho moc dělat nedá, čemu bych rozuměla. Ale bylo vám podáno 5 stížností a některé z nich byly vyřešeny, takže si nemyslím, že to, co říkáte, je úplně pravda. Každý si může udělat názor sám.
Hezký den. 🙂
Hmm, it will be a pity but if you have this opinion then I won't take it away from you.
Safety index and process is something I have explained before. It's locked in and the fact that complaints are not closed, so it won't change right away. That is not to say that the others will be resolved, but it is the same as waiting for each one to be completed.
The fact that the casino has a logo on their website has nothing to do with us. If it's a freely available image that the casino can download from the internet, what do you expect to be done with it ? Do I write to them and ask them to take it down? And if they don't and ignore us, then what? I've said several times that we have nothing to do with them having it there, but I can see that it's probably not relevant to someone who thinks otherwise. If we promoted them so badly, they would probably write us off and try to resolve the complaints.
I will also comment on the help that you say we are not giving. I guess you're frustrated that there's not much that can be done at this casino that I can understand. But you have had 5 complaints lodged and some of them have been resolved so I don't think what you are saying is entirely true. Everyone can make up their own mind.
Have a nice day. 🙂
Jaro, myslím, že většina z nás má stejný názor, jako jsme podvedeni tímto kasinem.
Rozumím zásadám hodnocení. Myslím, že jsme všichni extrémně zklamaní kvůli nedostatku akce ze strany Casino guru.
Jasně vidíte, že toto kasino nekomunikuje s vámi ani s hráči. Již měsíce neprobíhají žádné výplaty a stále se hromadí nové stížnosti. Jako seriózní webová stránka byste měli hráče upozornit, že není možné přijímat vaše výhry z kasina, protože nyní lidé vkládají v naději, že vyhrají a jejich výhry budou vyplaceny.
Dokud rozumím výpočtům hodnocení, nerozumím tomu, proč nemůžete prostě dát prohlášení o vyloučení odpovědnosti, že bylo velké množství stížností na chybějící výběry. Také ve stížnosti kasina 5bonuses byla moje stížnost uzavřena s nesprávným odůvodněním, pokud vím, má to vliv na černé body a kasino dostalo méně, než mělo být. Znovu jsem otevřel stížnost s uvedením, že moje žádost byla prostě zamítnuta.
Zkontroloval jsem AskGamlers už dávno (myslím, že to bylo začátkem července) a okamžitě dali hodnocení kasina 1 a mají o něm prohlášení.
Z tohoto nedostatku akce mohu jen spekulovat, že byste mohli mít nějakou vnitřní dohodu s kasinem, abyste přilákali více hráčů. A když jsou stížnosti uzavřeny, jednoduše řeknete, že jsme udělali vše, nic jiného nedělat.
No, v budoucnu to bude lepší. Dříve jsem této stránce důvěřoval, ale nyní mám více otázek než odpovědí.
Abychom to dokončili, tvrdíte, že jak Betsolino, tak 5bonusy mají licence. Ve skutečnosti obě kasina ne. Také jsem to uvedl ve své stížnosti a bylo to jednoduše ignorováno.
Je nesmírně smutné zažít a vidět, jak se tady tyto věci dějí.
Jaro, I think that most of us are the same opinion as we are scammed by this casino.
I do understand the policy behind the rating. I think we are all extremely disappointed because of lack of action from Casino guru site.
You can clearly see that this casino does not communicate with you or the players. No payouts have been made for months now and new complaints are still pilling up. As a respectable website you should alert the players that it is not possible to receive your winnings from the casino, because now people deposit hoping they will win and their winnings will be paid.
As long as I do understand the rating calculations, I do not understand why you cannot just put a disclaimer, that there were a big amount of complaints about missing withdrawals. Also, in 5bonuses casino complaint my complaint was closed with incorrect reasoning, as far as I know this affects the black points and casino got less than it was supposed to be. I reopened the complaint stating it, my request was just denied.
I checked AskGamlers a long time ago (I believe it was the beginning of July) and they instantly gave the casino rating the rating of 1 and has a disclaimer about it.
From this lack of action I can only speculate that you might have some inside deal with the casino to attract more players. And when complaints are closed, you simply say that we have done everything, nothing else do to.
Well, do better in the future. I used to trust this site, but now I have more questions than answers.
Also, to finalize this, you are claiming that both Betsolino and 5bonuses have licences. Actually, both of the casinos do not. I also noted this in my complaint and it was simply ignored.
Extremely sad to experience and see these things happening here.
Pokud jde o vaše komentáře, které jsou opravdu zajímavé, věřím, že i nyní, protože bez ohledu na to, kde jsou registrovány betsolino a 5bonusy, bude vysoká vycházková hůl 4,5 a
To hraničí s úplatkářstvím.
Pokud vím, betsolino stále otevírá kasino, protože má údajnou licenci na Curacau, aby znovu vydělalo peníze, protože hráči již neprovádějí vklady poté, co zažili podvod. To jsou všechna kasina bez licence, která mohou podvádět bez konce. Téměř všechna doporučení, která dostávám od různých desek, jsou ignorována.
Regarding your comments that is really interesting I believe that now too because no matter where betsolino and 5bonuses are registered will be high walking stick 4.5 and
This borders on bribery.
As far as I know, betsolino is still opening a casino because it has an alleged license in Curacao in order to make money again because players are no longer making deposits after they have experienced fraud. These are all casinos without a license that can cheat without end. Almost all recommendations that I receive from various boards are ignored.
Bezüglich deiner Kommentare das ist wirklich interessant das glaube ich mittlerweile auch denn egal wo betsolino und 5bonuses angemeldet sind werden hoch Gehstock 4,5 und
Das grenzt an Bestechung.
Soweit ich weiß macht betsolino noch einen casino auf denn angeblichen Lizenz in Curacao um wieder Kasse zu machen weil Spieler keine Einzahlung mehr machen nachdem Betrug erfahren haben das sind alle casino ohne Lizenz können Betrügen ohne Ende fast alle Empfehlungen die ich erhalten von verschiedenen Boards werden ignoriert
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.