Jaro, myslím, že většina z nás má stejný názor, jako jsme podvedeni tímto kasinem.
Rozumím zásadám hodnocení. Myslím, že jsme všichni extrémně zklamaní kvůli nedostatku akce ze strany Casino guru.
Jasně vidíte, že toto kasino nekomunikuje s vámi ani s hráči. Již měsíce neprobíhají žádné výplaty a stále se hromadí nové stížnosti. Jako seriózní webová stránka byste měli hráče upozornit, že není možné přijímat vaše výhry z kasina, protože nyní lidé vkládají v naději, že vyhrají a jejich výhry budou vyplaceny.
Dokud rozumím výpočtům hodnocení, nerozumím tomu, proč nemůžete prostě dát prohlášení o vyloučení odpovědnosti, že bylo velké množství stížností na chybějící výběry. Také ve stížnosti kasina 5bonuses byla moje stížnost uzavřena s nesprávným odůvodněním, pokud vím, má to vliv na černé body a kasino dostalo méně, než mělo být. Znovu jsem otevřel stížnost s uvedením, že moje žádost byla prostě zamítnuta.
Zkontroloval jsem AskGamlers už dávno (myslím, že to bylo začátkem července) a okamžitě dali hodnocení kasina 1 a mají o něm prohlášení.
Z tohoto nedostatku akce mohu jen spekulovat, že byste mohli mít nějakou vnitřní dohodu s kasinem, abyste přilákali více hráčů. A když jsou stížnosti uzavřeny, jednoduše řeknete, že jsme udělali vše, nic jiného nedělat.
No, v budoucnu to bude lepší. Dříve jsem této stránce důvěřoval, ale nyní mám více otázek než odpovědí.
Abychom to dokončili, tvrdíte, že jak Betsolino, tak 5bonusy mají licence. Ve skutečnosti obě kasina ne. Také jsem to uvedl ve své stížnosti a bylo to jednoduše ignorováno.
Je nesmírně smutné zažít a vidět, jak se tady tyto věci dějí.
Jaro, I think that most of us are the same opinion as we are scammed by this casino.
I do understand the policy behind the rating. I think we are all extremely disappointed because of lack of action from Casino guru site.
You can clearly see that this casino does not communicate with you or the players. No payouts have been made for months now and new complaints are still pilling up. As a respectable website you should alert the players that it is not possible to receive your winnings from the casino, because now people deposit hoping they will win and their winnings will be paid.
As long as I do understand the rating calculations, I do not understand why you cannot just put a disclaimer, that there were a big amount of complaints about missing withdrawals. Also, in 5bonuses casino complaint my complaint was closed with incorrect reasoning, as far as I know this affects the black points and casino got less than it was supposed to be. I reopened the complaint stating it, my request was just denied.
I checked AskGamlers a long time ago (I believe it was the beginning of July) and they instantly gave the casino rating the rating of 1 and has a disclaimer about it.
From this lack of action I can only speculate that you might have some inside deal with the casino to attract more players. And when complaints are closed, you simply say that we have done everything, nothing else do to.
Well, do better in the future. I used to trust this site, but now I have more questions than answers.
Also, to finalize this, you are claiming that both Betsolino and 5bonuses have licences. Actually, both of the casinos do not. I also noted this in my complaint and it was simply ignored.
Extremely sad to experience and see these things happening here.
Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo: