Moje stížnost byla uzavřena jako nevyřešená a Casino Guru potvrdilo, že Betsolino nemá licenci
My complaint was closed as unresolved, and Casino Guru confirmed that Betsolino does not have a license
Meine Beschwerde wurde als ungelöst geschlossen, und Casino Guru hat bestätigt das Betsolino keine Lizens besitzt
Jaro, myslím, že většina z nás má stejný názor, jako jsme podvedeni tímto kasinem.
Rozumím zásadám hodnocení. Myslím, že jsme všichni extrémně zklamaní kvůli nedostatku akce ze strany Casino guru.
Jasně vidíte, že toto kasino nekomunikuje s vámi ani s hráči. Již měsíce neprobíhají žádné výplaty a stále se hromadí nové stížnosti. Jako seriózní webová stránka byste měli hráče upozornit, že není možné přijímat vaše výhry z kasina, protože nyní lidé vkládají v naději, že vyhrají a jejich výhry budou vyplaceny.
Dokud rozumím výpočtům hodnocení, nerozumím tomu, proč nemůžete prostě dát prohlášení o vyloučení odpovědnosti, že bylo velké množství stížností na chybějící výběry. Také ve stížnosti kasina 5bonuses byla moje stížnost uzavřena s nesprávným odůvodněním, pokud vím, má to vliv na černé body a kasino dostalo méně, než mělo být. Znovu jsem otevřel stížnost s uvedením, že moje žádost byla prostě zamítnuta.
Zkontroloval jsem AskGamlers už dávno (myslím, že to bylo začátkem července) a okamžitě dali hodnocení kasina 1 a mají o něm prohlášení.
Z tohoto nedostatku akce mohu jen spekulovat, že byste mohli mít nějakou vnitřní dohodu s kasinem, abyste přilákali více hráčů. A když jsou stížnosti uzavřeny, jednoduše řeknete, že jsme udělali vše, nic jiného nedělat.
No, v budoucnu to bude lepší. Dříve jsem této stránce důvěřoval, ale nyní mám více otázek než odpovědí.
Abychom to dokončili, tvrdíte, že jak Betsolino, tak 5bonusy mají licence. Ve skutečnosti obě kasina ne. Také jsem to uvedl ve své stížnosti a bylo to jednoduše ignorováno.
Je nesmírně smutné zažít a vidět, jak se tady tyto věci dějí.
Jaro, I think that most of us are the same opinion as we are scammed by this casino.
I do understand the policy behind the rating. I think we are all extremely disappointed because of lack of action from Casino guru site.
You can clearly see that this casino does not communicate with you or the players. No payouts have been made for months now and new complaints are still pilling up. As a respectable website you should alert the players that it is not possible to receive your winnings from the casino, because now people deposit hoping they will win and their winnings will be paid.
As long as I do understand the rating calculations, I do not understand why you cannot just put a disclaimer, that there were a big amount of complaints about missing withdrawals. Also, in 5bonuses casino complaint my complaint was closed with incorrect reasoning, as far as I know this affects the black points and casino got less than it was supposed to be. I reopened the complaint stating it, my request was just denied.
I checked AskGamlers a long time ago (I believe it was the beginning of July) and they instantly gave the casino rating the rating of 1 and has a disclaimer about it.
From this lack of action I can only speculate that you might have some inside deal with the casino to attract more players. And when complaints are closed, you simply say that we have done everything, nothing else do to.
Well, do better in the future. I used to trust this site, but now I have more questions than answers.
Also, to finalize this, you are claiming that both Betsolino and 5bonuses have licences. Actually, both of the casinos do not. I also noted this in my complaint and it was simply ignored.
Extremely sad to experience and see these things happening here.
Chápu Váš postoj a Váš názor, jak jen mohu, a myslím, že jste je vyjádřil dobře. Když budou stížnosti prošetřeny a kasino nic nepodnikne, index bezpečnosti se změní a pokud i nadále nebudou hráče vyplácet, můžeme si promluvit o tom, že možná přidáme něco k jejich recenzi. Nemám to na starosti, bohužel.
Myslím, že o tom, zda bychom hráče do takového kasina lákali, nemusíme příliš spekulovat, protože odpověď zní, že se nesnažíme nikoho nalákat do žádného kasina. Kdyby nehráli všichni hráči, bylo by to asi přínosnější.
Každopádně co se týká licence a tohoto dotazu, nechal jsem si to znovu zkontrolovat, takže pokud něco zjistím, dám vědět.
Chápu frustraci všech hráčů a kasino neobhajuji, ale i naše postupy musí pochopit hráči a někdo, kdo je s námi delší dobu, ví, jak to funguje. Jen si nemyslím, že je správné hned dávat něco, co říkají hráči, když kasino neplatí. Neříkám, že v tomto konkrétním případě, ale obecně u nás to tak nefunguje. Zvláště pokud bylo kasino čerstvé možná před 1 týdnem. Pokud kasino pokračuje v těchto činnostech, existuje možnost, že se to stane a na jejich recenzi se zobrazí varování.
Rozumím všem hráčům a sám bych byl naštvaný, taky mě mrzí, že nikdo peníze nedostane, ale oproti tomu máme kasino, které má index bezpečnosti skoro 0, spoustu varování a přesto někteří hráči vložili peníze tam a pak si přišel stěžovat, že je to naše špatné. Někdy mám pocit, že nikdo nemůže být spokojený ke spokojenosti všech.
I understand your attitude and your opinion as much as I can and I think you have expressed it well. When the complaints are investigated and the casino does nothing, the safety index will change and if they continue to not pay out players, we can talk about maybe adding something to their review. I'm not in charge of that, unfortunately.
I don't think we need to speculate too much about whether we would be luring players to such a casino, because the answer is that we are not trying to lure anyone to any casino. If all the players didn't play, it would probably be more beneficial.
Anyway, as far as the license and this question is concerned, I've had it checked again, so if I find out anything I'll let you know.
I understand the frustration of all the players and I don't defend a casino, but also our procedures have to be understood by the players and someone who has been with us for a long time knows how it works. I just don't think it's right to immediately put something like players say when the casino doesn't pay. I'm not saying that in this particular case but in general, it just doesn't work that way for us. Especially if the casino was fresh maybe 1 week ago. If the casino continues to do these things, then there is a possibility that it will happen and you will see a warning on their review.
I understand all the players and I would be upset myself, I am also sorry to see that nobody gets the money, but in contrast, we have a casino that has a safety index of almost 0, a lot of warnings and yet some players deposited there and then came to complain that it is our bad. Sometimes I have the feeling that nobody can be satisfied to everybody's satisfaction.
Našel jsem opravdu zajímavé dokumenty o registraci skupiny Betsolino. Oficiální dokumenty od úřadů Spojeného království. Mohu sdílet pdf s vámi a ostatními hráči? Jsem opravdu opravdu velmi překvapen, že CEO Betsolino limited je chlápek jménem Sebastiaan van Bochove... je také z Nizozemska jako já. Možná bych se mohl obrátit na nizozemské úřady, abych vyzvedl své výhry a řekl jim, co se s námi všemi děje?
I’ve found really interesting documents of the registration of Betsolino group. Official documents from the authorities of the UK. Can I share the pdf’s with you and other players? I’m really really really surprised that the CEO of Betsolino limited is a guy named Sebastiaan van Bochove… he’s also from the Netherlands like me. Maybe I can go to the Dutch authorities to claim my winnings and tell them what’s happening with all of us?
Ano, to jsem také našel. Otázkou je, zda je tato společnost betsolino limetd také správná, protože věřím, že vše je jen falešné a provozovatelé kasin používají pouze název, aby vypadali lépe a byli důvěryhodní
Yes, I found that too. The question is, is this betsolino limetd also the right company because I believe that everything is just fake and the casino operators only use the name to look better and be credible
Ja das habe ich auch gefunden haber die frage ist dieses betsolino limetd auch das richtige Unternehmen den ich glaube das alles nur gefälscht ist und die casino Betreibern nur der Name benutzen um bessere da zu stehen und glaubwürdig zu sein
Pokud máte kontaktní údaje nebo jména, zveřejněte je!
Affiliate Manager a osoba, která zde odpovídá na stížnosti: Stefan Neumann - můžete ho vyhledat na LinkedIn.
If you have contact details or names, publish them!
Affiliate Manager and the person who answers the complaints here: Stefan Neumann - you can search for him on LinkedIn.
Wenn ihr Kontaktdaten oder Namen habt, veröffentlich die!
Affiliate Manager und derjenige, der die Beschwerden hier beantwortet: Stefan Neumann - könnt ihr bei LinkedIn suchen.
Našel jsem opravdu zajímavé dokumenty o registraci skupiny Betsolino. Oficiální dokumenty od úřadů Spojeného království. Mohu sdílet pdf s vámi a ostatními hráči? Jsem opravdu opravdu velmi překvapen, že CEO Betsolino limited je chlápek jménem Sebastiaan van Bochove... je také z Nizozemska jako já. Možná bych se mohl obrátit na nizozemské úřady, abych vyzvedl své výhry a řekl jim, co se s námi všemi děje?
I’ve found really interesting documents of the registration of Betsolino group. Official documents from the authorities of the UK. Can I share the pdf’s with you and other players? I’m really really really surprised that the CEO of Betsolino limited is a guy named Sebastiaan van Bochove… he’s also from the Netherlands like me. Maybe I can go to the Dutch authorities to claim my winnings and tell them what’s happening with all of us?
Pokud se jedná o volně dostupné informace, které jste našli na internetu, pak si myslím, že není problém je sdílet.
Myslím, že pokud jste odhodlaní, můžete to zkusit, ale nemohu vám zaručit, jaký bude výsledek, protože si myslím, že i když je generální ředitel ze stejné země, ale kasino je registrováno ve Velké Británii, ať už budete umět něco udělat. Ale možná je lepší zkusit něco než nic.
If it's freely available information that you found on the internet then I don't think there's a problem in sharing it.
I think that if you are determined, you can try it but I can't guarantee you what the result will be because I am thinking that even though the CEO is from the same country but the casino is registered in the UK, whether you will be able to do something. But maybe it is better to try something than nothing.
Toto je adresa pro soubory pdf
This is the address for pdf files
Das ist die Adresse für pdf Dateien
Z pohledu věcí bude moje stížnost dnes uzavřena a zobrazena jako nevyřešená. 5bonusů nereaguje. Už nikdy nebudu platit přes PayPal a paysafecard, pouze bankovním převodem, takže v nouzi můžete dostat své peníze zpět.
From the looks of things, my complaint will be closed today and shown as unresolved. 5bonuses is not responding. I will never pay with PayPal and paysafecard again, only bank transfers, so you can get your money back in an emergency.
So wie das aussieht wird meine beschwerte heute geschlossen und ungelöst angezeigt 5bonuses antwortet nicht. nie wieder zahlen ich mit PayPal und paysafecard nur Überweisungen da kann man im Notfall sein Geld zurück holen
Totéž zde, již nikdy nebudu používat paysafecard!
The same here, never gonna use paysafecard anymore!
Toto je adresa pro soubory pdf
This is the address for pdf files
Das ist die Adresse für pdf Dateien
No jo, to jsem taky viděl, ale nikdo nám neodpověděl, jinak by reklamace vyřešili. Kdykoli se s někým dostaneme do kontaktu a je ochotný, projeví se to. Jsou kasina, která hned poznají, že s námi nebudou jednat. Pokud však nemají zájem a nikoho neosloví, nelze pomoci. 😕
Well, yes, that's something I've seen as well, but nobody answered us, otherwise they would have solved the complaints. Whenever we get in contact with someone and they are willing, it shows. There are casinos that can tell right away that they won't deal with us. However, if they have no interest and no one is approached, it's impossible to help. 😕
Nemáte nějaké další informace o kasinu, jako jsou další kontakty, kontaktní adresy, emailové adresy atd.?
Don't you have any further information about the casino, such as other contacts, contact addresses, email addresses, etc.?
Habt ihr nicht weitere Daten vom Casino, wie z.B andere Ansprechpartner, Kontaktadressen, Email Adressen etc?
Bez ohledu na to, zda kontaktujete odpovědi, ne proč chtějí jen utrhnout peníze a nic víc
No matter if you contact the answers not why they just want to rip off money and nothing more
Egal wenn sie kontaktieren die Antworten nicht warum auch die möchte nur Geld abzocken und nichts weiteres
Pozor, všechna kasina, která byla otevřena v roce 2024, jsou naprosto pochybná a vyplácí jen pár hráčů, aby získali důvěru, a pak už nejsou žádná. Hrajte pouze kasina, která jsou na trhu 3 až 4 roky
Attention, all casinos that were opened in 2024 are absolutely dubious and only pay out a few players to gain trust and then there are no more. Only play casinos that have been on the market for 3 to 4 years
Achtung alle casino die 2024 geöffnet wurden sind absolut unseriös und Zahlen nur eine paar Spieler aus um Vertrauen zu gewinnen und dann gibt's nicht mehr. Spiele sie nur casino mit mit 3 bis 4 Jahren auf denn Markt sind
Nemáte nějaké další informace o kasinu, jako jsou další kontakty, kontaktní adresy, emailové adresy atd.?
Don't you have any further information about the casino, such as other contacts, contact addresses, email addresses, etc.?
Habt ihr nicht weitere Daten vom Casino, wie z.B andere Ansprechpartner, Kontaktadressen, Email Adressen etc?
No, pár jich máme, ale použili jsme všechny, co jsme měli a mohli. Pokud kasino nechce spolupracovat a reagovat, tak můžeme mít milion kontaktů a nikam se neposouvat.
Well, we have a couple of them, but we used all the ones we had and could. If the casino doesn't want to cooperate and respond, then we can have a million contacts and not move anywhere.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.