Přesně proto jsem tak skeptický. Stále stejné věty bez důvodu, délka času, nic.
Dostáváme také přesně stejnou odpověď, jakou Betsolino píše zde v sekci stížností prostřednictvím e-mailu nebo živého chatu.
Nic se nestane, více času = více peněz.
That's exactly why I'm so skeptical. Always the same sentences without a reason, a length of time, nothing.
We also receive the exact same answer that Betsolino writes here in the complaints section via email or live chat.
Nothing will happen, more time = more money.
Genau deshalb bin ich so skeptisch. Immer die gleichen Sätze ohne einen Grund , eine Zeitdauer , nichts.
Genau diese Antwort, wie sie Betsolino hier bie den Beschwerden schreibt , bekommen wir auch per Email oder im Live Chat zu hören.
Da wird nichts passieren , mehr Zeit `= mehr Geld.
Na trustpilotu momentálně nekolují žádné nové stížnosti, pouze 3, což nechápu. Na Casino Guru je hlášeno 12. No, lidi, pokud si nebudete stěžovat a nebudete psát recenze, budou podvádět i nadále.
There are currently no new complaints circulating on trustpilot, only 3, which I cannot understand. There are 12 reported on Casino Guru. Well, people, if you do not complain and do not write reviews, they will continue to cheat.
Ist zur zeit keine neue Beschwerde im Umlauf bei trustpilot nur 3 das kann ich nicht verstehen bei Casino guru sind 12 gemeldet. nun leute wenn ihr euch nicht beschwert und keine Rezensionen schreibt machen diese betrügen weiter
Už je nevidím ve výsledcích vyhledávání. Když hledám Betsolino, najdu pouze toto vlákno na fóru.
I don’t see them anymore in my search results. When I’m searching for Betsolino I only find this forum thread.
Snažil jsem se zjistit, co může být za tímto problémem a zjistil jsem, že kasino nemá licenci pro Nizozemsko, takže se vám nezobrazuje. Takže to vypadá, že to nejspíš ani neuvidíte. 😕
I tried to find out what might be behind this problem and I learned that the casino doesn't have a license for Netherlands, so that's why it's not showing up for you. So it looks like you probably won't even see it. 😕
Dobře, to je zvláštní! Až do minulého týdne jsem viděl recenzi perfektně... A teď je pryč
Okay that’s strange! I till last week I saw the review perfectly… And now it’s gone
Ano, zjevně budete moci vidět pouze kasina, která mají licenci KSA. Každopádně pokud se něco změní a náhodou se dozvíte nějaké nové informace, myslím, že to všichni uvítáme.
Yes, apparently you will only be able to see casinos that have a KSA license. Anyway, if something changes and you happen to get some new information I think we all welcome it.
Nyní se stížnosti houfně uzavírají jako nevyřízené.
Toto kasino je čistý podvod
Now the complaints are being closed as unresolved in droves.
This casino is pure fraud
jetzt werden die Beschwerden reihenweise als ungelöst geschlossen.
Dieses Casino ist der reinste Betrug
Myslím, že Casino Guru nemůže nic dělat, pokud se provozovatel kasina neozývá.
Je to jen ztráta času. Můj poslední požadavek byl zajištěn chatem Iriny!!! Tedy ta platba
Postupně zpracováváno kvůli příliš velkému počtu výplat
Velmi si vážíme vaší trpělivosti, protože pracujeme na dlouhé frontě plateb. Snažíme se tento problém vyřešit a vaše platba bude brzy vyřešena.
1
I think Casino Guru can't do anything if the casino operator doesn't get in touch.
It's just a waste of time. My last request was assured by Irina chat!!! That the payment
Gradually processed due to too many payouts
Your patience is greatly appreciated as we work through a long queue of payments. We're making every effort to resolve this issue, and your payment will be addressed soon.
1
Ich denke das Casino guru nichts machen kann den wenn der Casino Betreiber sich nicht melden.
Ist nur Zeitverschwendung. Meine letzte Anfrage wurde von Irina chat versichert!!! Das die Auszahlung
Nach und nach bearbeiten werden wegen zu vielen Auszahlung ist
Your patience is greatly appreciated as we work through a long queue of payments. We're making every effort to resolve this issue, and your payment will be addressed soon.
1
Irina nyní říká, že v tuto chvíli nemám žádné otevřené výběry…. Řekla to v živém chatu. Ale určitě mám dva výběry, které ještě nejsou zpracovány. Stav je již dávno nastaven na OK, ale stále žádné peníze nedorazily.
Irina now says I don’t have any open withdrawals at this moment…. She said that in live chat. But I definitely have two withdrawals that aren’t processed yet. The status is set to OK long time ago, but still no money has arrived.
Kam mohu poslat snímky obrazovky živé konverzace? Vypadá to, že Betsolino hraje další hru, aby udržela své zákazníky na pochybách!
Where can I send screenshots of the live chat conversation. It looks like Betsolino is playing another game to keep their costumers in doubt!
Mám docela dobré zprávy, protože nereagovaly místním úřadům, vyšetřování podvodu bylo zasláno úřadům ve Spojeném království. Necháme tyto podvodníky zaplatit.
I have some pretty good news, as they failed to respond to the local authorities, the investigation on fraud has been sent to the authorities in the UK. We will make these scammers pay.
Nyní mi vrátili výběr a řekli, že jsem to nevsadil 3krát, ale jsem si docela jistý, že jsem vsadil 150 EUR, než jsem provedl výběr, a teď mi neřeknou, kolik ještě musím vsadit. lol
Now they returned my withdraw and said i have not wagered it 3 times but im pretty sure i wagered 150€ before i made the withdraw and now they wont tell me how much more i have to wager. lol
Právě teď? Pak vám zřejmě chtěli zaplatit.
Just now? Then they apparently wanted to pay you..
Jetzt gerade eben? Dann wollten sie dich scheinbar bezahlen..
Kontaktoval jsem živou podporu a místo automatické odpovědi mi nyní řekli, že jsem nevsadil dostatečně, ale pro mě to zní jako další výmluva, odmítají mi říct, kolik musím vsadit
I contacted live support and instead of automated reply now they told me that i have not wagered enough but for me it just sounds like another excuse, they refuse to tell me how much i have to wager
Doufejme, že úřady udělají správnou věc! Ani v živém chatu se mnou dnes nedávali pevné odpovědi... Irina také nebyla přátelská, ale řekla, že to prošetří s bankou!
Lets hope the authorities will do the right thing! Also in live chat with me today they didn’t give fixed answers… Irina wasn’t friendly neither but she said the will investigate it with the bank!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.