Myslím, že Casino Guru nemůže nic dělat, pokud se provozovatel kasina neozývá.
Je to jen ztráta času. Můj poslední požadavek byl zajištěn chatem Iriny!!! Tedy ta platba
Postupně zpracováváno kvůli příliš velkému počtu výplat
Velmi si vážíme vaší trpělivosti, protože pracujeme na dlouhé frontě plateb. Snažíme se tento problém vyřešit a vaše platba bude brzy vyřešena.
1
I think Casino Guru can't do anything if the casino operator doesn't get in touch.
It's just a waste of time. My last request was assured by Irina chat!!! That the payment
Gradually processed due to too many payouts
Your patience is greatly appreciated as we work through a long queue of payments. We're making every effort to resolve this issue, and your payment will be addressed soon.
1
Ich denke das Casino guru nichts machen kann den wenn der Casino Betreiber sich nicht melden.
Ist nur Zeitverschwendung. Meine letzte Anfrage wurde von Irina chat versichert!!! Das die Auszahlung
Nach und nach bearbeiten werden wegen zu vielen Auszahlung ist
Your patience is greatly appreciated as we work through a long queue of payments. We're making every effort to resolve this issue, and your payment will be addressed soon.
1
Automaticky přeloženo: