Tumblewins je falešné a podvodné kasino. Čeká se na výplatu v průběhu týdnů. Žádný kontakt, žádná odpověď. Proč nám kasino guru nedovolí umístit tuto stránku tumblewins na černou listinu?
Tumblewins is a fake and scam casino. Cash out over weeks pending. No contact, no answer. Why casino guru don't let us to blacklist this tumblewins site?
Ahoj,
I když mohu ocenit, že někteří hráči si myslí, že blacklisting je užitečný postup, nejsem si příliš jistý, jaké to má účinky. Když říkáte, že byste chtěli kasino zakázat, myslíte tím to skrýt před hráči? Zmizí její recenze?
Předpokládejme na chvíli, že „schováme" vlastnosti kasina. Získali by z toho ostatní? jaký je váš názor?
Nyní jsou všichni hráči vítáni, aby si prohlédli jeho uživatelskou zpětnou vazbu, prodiskutovali problémy na fóru, prohlédli si stížnosti a zjistili, že nedoporučujeme tam hrát. Myslíte si, že by skrytí všech těchto věcí pomohlo ostatním činit informovaná rozhodnutí?
Většina lidí v Casino Guru si myslí, že by to byl špatný hovor.
Hello,
Although I can appreciate that some players think blacklisting is a worthwhile practice, I am not too sure what the effects are. When you say you would like to ban the casino, do you mean to hide it from players? Shall its review vanish?
Assume for a moment that we "hide" the casino properties. Would others gain from it? What is your opinion?
Now all players are welcome to browse its user feedback, discuss issues on the forum, view the complaints, find out that we do not recommend playing there. Do you think hiding all of these would help others make informed decisions?
Most people at Casino Guru think that would be a bad call.
Co se týče CIL, četl jsi to?
"Bohužel CIL nemá online zastoupení a informace o nich jsou velmi vzácné, takže není jasné, co přesně se od držitelů licence požaduje, aby mohli fungovat. Zdá se také, že se málo pozornosti věnuje postupům odpovědného hazardu a žádné formální stížnosti Postup pro hráče to vyvolává řadu pochybností o bezpečnosti a spolehlivosti kasin provozovaných na základě této licence, a proto by si hráči měli dávat pozor na to, na kterých stránkách se rozhodnou hrát."
( https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-2 👈)
Regarding CIL, have you read this?
"Unfortunately, C.I.L. has no presence online and information about them is very scarce, so it is unclear exactly what is required of licensees for them to be able to operate. There also appears to be little attention to responsible gambling procedures, and no formal complaints procedure for players. This casts a lot of doubt on the safety and reliability of casinos operating under this license, and so players should be careful about which sites they choose to play at."
(https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-2 👈)
Ano, jako hráč si vždy musíte dávat pozor, kde hrajete, a možná se těmto novým kasinům vyhnout. Můžeme si jen stěžovat a čekat, až kasina zmizí z trhu a hrát pouze v legálních kasinech. Učíme se pouze ze zkušeností a tento board guru a další boardy jsou užitečné, protože nakonec jsme to my, kdo rozhoduje o tom, kdo přežije, protože bez hráčů nejsou kasina 🤷♀️
Yes, as a player you always have to be careful where you play and maybe avoid these new casinos. We can only complain and wait until the casinos disappear from the market and only play in legal casinos. We only learn from experience and this board guru and other boards are helpful because in the end we are the ones who decide who survives because without players there are no casinos 🤷♀️
Ja man muss als Spieler immer aufpassen wo man spielt .und vielleicht diese neue Casinos vermeiden wir können uns nur beschweren und abwarten bis die casino von Markt verschwinden und nur noch in legaler Casino spielen wir Lehren nur aus Erfahrung und diese Board guru und andere board sind hilfreich denn am ende sind wir die entscheiden wer überlebt denn ohne Spieler kein Casinos 🤷♀️
Myslím si to samé! Jsou lepší kasina, momentálně hraji v jiném kasinu s úspěchem, s pozdravem Giovanni
I think the same! There are better casinos, at the moment I am playing at another casino with success, best regards Giovanni
Das gleiche denke ich auch! haber gibt besser casino zurzeit spiele ich eine andere casino mit erfolg mfg Giovanni
Tak jsem rád, že se ti daří alespoň jinde. Doufám, že to bude pokračovat a také se vám podaří vyřešit problém s tímto kasinem.
Podle stížnosti, kterou jsem viděl, by kasino mělo být brzy kontaktováno, takže uvidíme. 🙂
So I am glad that you are doing well at least elsewhere. I hope that it will continue and that you will also manage to solve the problem with this casino.
According to the complaint I have seen, the casino should be contacted soon so we will see. 🙂
Ano, jako hráč si vždy musíte dávat pozor, kde hrajete, a možná se těmto novým kasinům vyhnout. Můžeme si jen stěžovat a čekat, až kasina zmizí z trhu a hrát pouze v legálních kasinech. Učíme se pouze ze zkušeností a tento board guru a další boardy jsou užitečné, protože nakonec jsme to my, kdo rozhoduje o tom, kdo přežije, protože bez hráčů nejsou kasina 🤷♀️
Yes, as a player you always have to be careful where you play and maybe avoid these new casinos. We can only complain and wait until the casinos disappear from the market and only play in legal casinos. We only learn from experience and this board guru and other boards are helpful because in the end we are the ones who decide who survives because without players there are no casinos 🤷♀️
Ja man muss als Spieler immer aufpassen wo man spielt .und vielleicht diese neue Casinos vermeiden wir können uns nur beschweren und abwarten bis die casino von Markt verschwinden und nur noch in legaler Casino spielen wir Lehren nur aus Erfahrung und diese Board guru und andere board sind hilfreich denn am ende sind wir die entscheiden wer überlebt denn ohne Spieler kein Casinos 🤷♀️
Myslím, že jsi to shrnul docela dobře. Pro hráče je důležité najít co nejvíce informací, a když mluvíte o čerstvých kasinech, je to obzvláště důležité v případech, jako je tento. Většinou nemáme hned od hráčů moc zkušeností a těžko hodnotit, jestli kasino bude dobré nebo ne. A proto bych hrál v těch, které mám osobně osvědčené a neměl bych velké problémy. Časem bych se asi podíval po dalších, ale zajímalo by mě, jak se tam dařilo ostatním hráčům a čím si prošli. Bez toho bych nikam nevložil. 🙂
I think you summed it up pretty well. It's important for players to find as much information as possible and when you talk about fresh casinos it's especially important in cases like this. Most of the time we don't have much experience from the players right away and it's hard to evaluate whether a casino will be good or not. And that's why I would play in the ones that I personally have a proven track record and not have big problems. Over time I would probably look for others but I would be interested to see how other players have fared there and what they went through. Without that I wouldn't have deposited anywhere. 🙂
Betsolino právě odpověděl na mou stížnost, ale stále mám velmi malou naději.
Myslím, že je to spíše otázka času zaváhání kasina.
Jen jsem ti chtěl dát vědět.
Betsolino has just responded to my complaint, but I still have very little hope.
I think it's more a matter of time hesitation from the casino.
Just wanted to let you know.
Betsolino hat soeben auf meine Beschwerde reagiert , habe dennoch sehr sehr wenig Hoffnung.
Ich denke es ist eher Zeit zögern vom Casino.
Wollte es Euch nur Wissen lassen.
Betsolino právě odpověděl na mou stížnost, ale stále mám velmi malou naději.
Myslím, že je to spíše otázka času zaváhání kasina.
Jen jsem ti chtěl dát vědět.
Betsolino has just responded to my complaint, but I still have very little hope.
I think it's more a matter of time hesitation from the casino.
Just wanted to let you know.
Betsolino hat soeben auf meine Beschwerde reagiert , habe dennoch sehr sehr wenig Hoffnung.
Ich denke es ist eher Zeit zögern vom Casino.
Wollte es Euch nur Wissen lassen.
Hmm, ale zatím žádná stížnost neměla konkrétnější vysvětlení. Alespoň jsem to nikde neviděl. Tak doufám, že se k tomu my i vy brzy dostaneme a dá se to vyřešit.😕
Hmm but so far no complaint has had a more concrete explanation. At least I haven't seen it anywhere. So I hope that we and you will get to it soon and it can be resolved.😕
Přesně proto jsem tak skeptický. Stále stejné věty bez důvodu, délka času, nic.
Dostáváme také přesně stejnou odpověď, jakou Betsolino píše zde v sekci stížností prostřednictvím e-mailu nebo živého chatu.
Nic se nestane, více času = více peněz.
That's exactly why I'm so skeptical. Always the same sentences without a reason, a length of time, nothing.
We also receive the exact same answer that Betsolino writes here in the complaints section via email or live chat.
Nothing will happen, more time = more money.
Genau deshalb bin ich so skeptisch. Immer die gleichen Sätze ohne einen Grund , eine Zeitdauer , nichts.
Genau diese Antwort, wie sie Betsolino hier bie den Beschwerden schreibt , bekommen wir auch per Email oder im Live Chat zu hören.
Da wird nichts passieren , mehr Zeit `= mehr Geld.
Přesně proto jsem tak skeptický. Stále stejné věty bez důvodu, délka času, nic.
Dostáváme také přesně stejnou odpověď, jakou Betsolino píše zde v sekci stížností prostřednictvím e-mailu nebo živého chatu.
Nic se nestane, více času = více peněz.
That's exactly why I'm so skeptical. Always the same sentences without a reason, a length of time, nothing.
We also receive the exact same answer that Betsolino writes here in the complaints section via email or live chat.
Nothing will happen, more time = more money.
Genau deshalb bin ich so skeptisch. Immer die gleichen Sätze ohne einen Grund , eine Zeitdauer , nichts.
Genau diese Antwort, wie sie Betsolino hier bie den Beschwerden schreibt , bekommen wir auch per Email oder im Live Chat zu hören.
Da wird nichts passieren , mehr Zeit `= mehr Geld.
Na trustpilotu momentálně nekolují žádné nové stížnosti, pouze 3, což nechápu. Na Casino Guru je hlášeno 12. No, lidi, pokud si nebudete stěžovat a nebudete psát recenze, budou podvádět i nadále.
There are currently no new complaints circulating on trustpilot, only 3, which I cannot understand. There are 12 reported on Casino Guru. Well, people, if you do not complain and do not write reviews, they will continue to cheat.
Ist zur zeit keine neue Beschwerde im Umlauf bei trustpilot nur 3 das kann ich nicht verstehen bei Casino guru sind 12 gemeldet. nun leute wenn ihr euch nicht beschwert und keine Rezensionen schreibt machen diese betrügen weiter
Už je nevidím ve výsledcích vyhledávání. Když hledám Betsolino, najdu pouze toto vlákno na fóru.
I don’t see them anymore in my search results. When I’m searching for Betsolino I only find this forum thread.
Snažil jsem se zjistit, co může být za tímto problémem a zjistil jsem, že kasino nemá licenci pro Nizozemsko, takže se vám nezobrazuje. Takže to vypadá, že to nejspíš ani neuvidíte. 😕
I tried to find out what might be behind this problem and I learned that the casino doesn't have a license for Netherlands, so that's why it's not showing up for you. So it looks like you probably won't even see it. 😕
Dobře, to je zvláštní! Až do minulého týdne jsem viděl recenzi perfektně... A teď je pryč
Okay that’s strange! I till last week I saw the review perfectly… And now it’s gone
Ano, zjevně budete moci vidět pouze kasina, která mají licenci KSA. Každopádně pokud se něco změní a náhodou se dozvíte nějaké nové informace, myslím, že to všichni uvítáme.
Yes, apparently you will only be able to see casinos that have a KSA license. Anyway, if something changes and you happen to get some new information I think we all welcome it.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.