FórumKasinaBetsolino Casino - všeobecná diskuze

Betsolino Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

před 3 měsíci od davex3
|
28156 zobrazení 560 odpovědí |
|
1...12 13 14...29
Přidat příspěvek
Radka
před 2 měsíci

Lidé dostali své peníze, až když byl zavolán zástupce Casino Guru.

Můj je bohužel na dovolené.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Ano, nahrál jsem všechna data a obdržel jsem e-mail (stále mám snímek obrazovky), který potvrzuje, že můj účet byl ověřen.

podám stížnost. Děkuji mnohokrát



Edit: Stížnost byla odeslána se všemi potřebnými snímky obrazovky.


Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Lidé dostali své peníze, až když byl zavolán zástupce Casino Guru.

Můj je bohužel na dovolené.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Snažte se prosím zůstat trpěliví, protože náš tým pro stížnosti přichází každý den s velkým množstvím stížností a každý případ vždy posuzujeme individuálně a snažíme se každé stížnosti věnovat tu nejlepší pozornost, a to i během těchto prázdnin.

Mohu vás ujistit, že vaše stížnost bude brzy vyřízena.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, nahrál jsem všechna data a obdržel jsem e-mail (stále mám snímek obrazovky), který potvrzuje, že můj účet byl ověřen.

podám stížnost. Děkuji mnohokrát



Edit: Stížnost byla odeslána se všemi potřebnými snímky obrazovky.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zde vidím vaši stížnost a náš tým nyní počká na 14denní lhůtu, než ji začne prošetřovat. Snad se do té doby vše vyřeší a peníze si budete moci vybrat i bez zásahu našeho týmu.

Je něco nového ohledně toho všeho od kasina?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

To doufám taky, pro všechny tady. Protože to je opravdu špatné.

Bohužel není nic nového, ani přes email, ani přes live chat.

Neměla jsem náladu na Irinino denní ".........".


Počkám do víkendu a zkusím to znovu v pondělí.

Pokud do té doby někdo dostal své peníze, byl bych vám vděčný, kdybyste mi dali vědět.

I tak vám všem přeji hezký víkend 😉

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Kasino ve stížnosti slíbilo, že peníze vrátí do dnešního dne.


Nic jsem nedostal, takže ano, to je skvělé.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Stále jsem neobdržel žádné peníze a časovač pro reakci na mou stížnost je pro kasino téměř u konce. Co se stane potom?

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 2 měsíci

Poté se lhůta pro kasino prodlouží o dalších 7 dní

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 2 měsíci

Hmmmm dobře…. to podle mě dává smysl. Ale proč Guru stále označuje tato kasina jako „čerstvá" po tolika stížnostech a problémech?

Automaticky přeloženo:
vakah86
před 2 měsíci

Ano

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

To doufám taky, pro všechny tady. Protože to je opravdu špatné.

Bohužel není nic nového, ani přes email, ani přes live chat.

Neměla jsem náladu na Irinino denní ".........".


Počkám do víkendu a zkusím to znovu v pondělí.

Pokud do té doby někdo dostal své peníze, byl bych vám vděčný, kdybyste mi dali vědět.

I tak vám všem přeji hezký víkend 😉

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Myslím, že máš docela rozumný přístup. Pokud se vám kasino neozve nebo nereaguje, je pravděpodobně zbytečné je stále bombardovat e-maily. Uvidíme, jestli se o víkendu nic nezměnilo, nebo po pondělí budou nové zprávy. Pokud ne, náš tým se vám určitě pokusí pomoci, tak snad to dobře dopadne.

Kdyby něco, budeme tady. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Kasino ve stížnosti slíbilo, že peníze vrátí do dnešního dne.


Nic jsem nedostal, takže ano, to je skvělé.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hej, je to pořád stejné a ty jsi nedostal peníze? Také bych vám poradil, pokud se vaše stížnost týká jiného kasina, byl bych rád, kdybyste to zveřejnili ve vláknu, které se mu věnuje, které je zde: https://casinoguru-en.com/5bonuses-casino-review#tab =js-tab-diskuse

Zde se diskutuje o Betsolino. Byl bych vděčný.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hmmmm dobře…. to podle mě dává smysl. Ale proč Guru stále označuje tato kasina jako „čerstvá" po tolika stížnostech a problémech?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Protože toto kasino tu nemáme dlouho a každé novější kasino je označeno jako čerstvé. Časem se to změní, ale nezáleží na stížnostech a problémech, zda kasino bude mít tento titul nebo ne.

Samozřejmě nyní budete čekat dalších 7 dní a doufejme, že do té doby bude kasino schopno odpovědět a poslat vám nějaké peníze. Byl bych opravdu šťastný.

Automaticky přeloženo:
Inrel19
před měsícem

Kasino ve stížnosti uvedlo, že převádí peníze do 24 hodin. Přesuny trvají pár dní a byl víkend... proč jsi tak netrpělivý?

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před měsícem

No, možná proto, že teď čekám na své peníze 1 měsíc? A pokud vím pátek je pracovní den, navíc převody Noda jsou okamžité.

Automaticky přeloženo:
Inrel19
před měsícem

Raději bych jen dostal odpověď z kasina. Své peníze určitě dostanete za pár dní.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před měsícem

Už jsme čekali skoro měsíce. Proč to říkáš?

Automaticky přeloženo:
miskajups
před měsícem

Protože jsem měl jednou případ, kdy mělo kasino problémy s vyplácením peněz, vyřizovali stížnosti jednu za druhou a každý, kdo dostal své peníze, byl stále naštvaný a kasino urážel. V určitém okamžiku se kasino omrzelo a prostě přestali vyřizovat stížnosti.



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino reaguje laskavě pokaždé, když se zeptám, kdy budou výběry zpracovány. Vím, že to není vtipné, ale usilovně pracují na nahromadění plateb a ujistili mě, že peníze budou vyplaceny.

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před měsícem

No, bylo to přátelské, ale vždy to bylo stejné. A ještě jsem ani nedostal jasnou odpověď.

Velmi dobře chápu, proč jsou někteří lidé velmi naštvaní.

Pokud kasino není solventní, důvody nejsou relevantní, pak se musí dočasně zavřít!


Taky pochybuji, že tam "tvrdě makají", protože kasino nemá tolik hráčů a tudíž nemá tolik výplat na "zpracování" jako zavedené kasino. Problém se zdá být v něčem jiném (nedostatek peněz?)


Na druhou stranu byste ale měli mít i trochu trpělivosti, nakonec se vyplatí, i když to chvíli trvá nebo je to stres.



Edit: Právě jsem to zkusil znovu - stejně jako vždy.

"Dovolená, promiň, pracujeme".... na další otázky nereaguje - jako vždy. Žádná odpověď na email, nic.

Ostatní ale čekají mnohem déle 😉

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...29
Jít na stránkuz 29 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu