Ano, nahrál jsem všechna data a obdržel jsem e-mail (stále mám snímek obrazovky), který potvrzuje, že můj účet byl ověřen.
podám stížnost. Děkuji mnohokrát
Edit: Stížnost byla odeslána se všemi potřebnými snímky obrazovky.
Yes, I uploaded all the data and received an email (I still have a screenshot of it) confirming that my account has been verified.
I will file a complaint. Thank you very much
Edit: Complaint submitted with all necessary screenshots.
Ja, ich habe alle Daten hochgeladen und eine Email (habe noch ein Screenshot davon) mit der Bestätigung das mein Account verifiziert ist.
Ich werde mal eine Beschwerde einreichen. Vielen Dank
Edit: Beschwerde mit allen n´ötigen Screenshoots eingereicht.
Zde vidím vaši stížnost a náš tým nyní počká na 14denní lhůtu, než ji začne prošetřovat. Snad se do té doby vše vyřeší a peníze si budete moci vybrat i bez zásahu našeho týmu.
Je něco nového ohledně toho všeho od kasina?
I can see your complaint here, and our team will now wait for the 14-day timeframe before they start to investigate. Hopefully by then everything will be solved and you will be able to withdraw the money even without the intervention of our team.
Is there anything new regarding all this from the casino?
To doufám taky, pro všechny tady. Protože to je opravdu špatné.
Bohužel není nic nového, ani přes email, ani přes live chat.
Neměla jsem náladu na Irinino denní ".........".
Počkám do víkendu a zkusím to znovu v pondělí.
Pokud do té doby někdo dostal své peníze, byl bych vám vděčný, kdybyste mi dali vědět.
I tak vám všem přeji hezký víkend 😉
I hope so too, for everyone here. Because that's really bad.
Unfortunately there is nothing new, neither via email nor via live chat.
I was not in the mood for Irina's daily "........".
I will wait until the weekend and try again on Monday.
If anyone has received their money by then, I would be grateful if you could let me know here.
I wish you all a nice weekend anyway 😉
Das hoffe ich auch , für jeden hier. Sowas ist nämlich echt mies.
Es gibt leider nichts neues, weder per E-Mail , noch per Live Chat.
Auf Irina``` ihr tägliches "........" hatte ich keine Lust.
Ich werde jetzt das Wochenende abwarten und es am Montag nochmal versuche.
Sollte bis dahin jemand sein Geld bekommen haben wäre ich dankbar wenn man das hier mitteilen könnte.
Wünsche Euch allen trotzdem ein schönes Wochenende 😉
Poté se lhůta pro kasino prodlouží o dalších 7 dní
After that, the deadline for the casino will be extended for another 7 days
Danach wird die Frist für das Casino nochmal 7 Tage verlängert
Hmmmm dobře…. to podle mě dává smysl. Ale proč Guru stále označuje tato kasina jako „čerstvá" po tolika stížnostech a problémech?
Hmmmm ok…. that makes sense I think. But why does Guru still mark this casinos as ‘fresh’ after that much complaints and problems?
To doufám taky, pro všechny tady. Protože to je opravdu špatné.
Bohužel není nic nového, ani přes email, ani přes live chat.
Neměla jsem náladu na Irinino denní ".........".
Počkám do víkendu a zkusím to znovu v pondělí.
Pokud do té doby někdo dostal své peníze, byl bych vám vděčný, kdybyste mi dali vědět.
I tak vám všem přeji hezký víkend 😉
I hope so too, for everyone here. Because that's really bad.
Unfortunately there is nothing new, neither via email nor via live chat.
I was not in the mood for Irina's daily "........".
I will wait until the weekend and try again on Monday.
If anyone has received their money by then, I would be grateful if you could let me know here.
I wish you all a nice weekend anyway 😉
Das hoffe ich auch , für jeden hier. Sowas ist nämlich echt mies.
Es gibt leider nichts neues, weder per E-Mail , noch per Live Chat.
Auf Irina``` ihr tägliches "........" hatte ich keine Lust.
Ich werde jetzt das Wochenende abwarten und es am Montag nochmal versuche.
Sollte bis dahin jemand sein Geld bekommen haben wäre ich dankbar wenn man das hier mitteilen könnte.
Wünsche Euch allen trotzdem ein schönes Wochenende 😉
Myslím, že máš docela rozumný přístup. Pokud se vám kasino neozve nebo nereaguje, je pravděpodobně zbytečné je stále bombardovat e-maily. Uvidíme, jestli se o víkendu nic nezměnilo, nebo po pondělí budou nové zprávy. Pokud ne, náš tým se vám určitě pokusí pomoci, tak snad to dobře dopadne.
Kdyby něco, budeme tady. 🙂
I think you have a pretty reasonable approach. If the casino doesn't get back to you or doesn't respond, it's probably pointless to keep bombarding them with emails. We'll see if nothing has changed over the weekend or if there will be new messages after Monday. If not our team will certainly try to help you, so hopefully it will turn out well.
If anything we'll be here. 🙂
Hej, je to pořád stejné a ty jsi nedostal peníze? Také bych vám poradil, pokud se vaše stížnost týká jiného kasina, byl bych rád, kdybyste to zveřejnili ve vláknu, které se mu věnuje, které je zde: https://casinoguru-en.com/5bonuses-casino-review#tab =js-tab-diskuse
Zde se diskutuje o Betsolino. Byl bych vděčný.
Hey it's still the same and you didn't get the money ? I would also advise you if your complaint is about another casino, I would like you to post it in the thread that is dedicated to it, which is here: https://casinoguru-en.com/5bonuses-casino-review#tab=js-tab-discussion
This is where Betsolino is discussed. I would be grateful.
Protože toto kasino tu nemáme dlouho a každé novější kasino je označeno jako čerstvé. Časem se to změní, ale nezáleží na stížnostech a problémech, zda kasino bude mít tento titul nebo ne.
Samozřejmě nyní budete čekat dalších 7 dní a doufejme, že do té doby bude kasino schopno odpovědět a poslat vám nějaké peníze. Byl bych opravdu šťastný.
Because we have had this casino here for not long and every newer casino is marked as fresh. It will change over time, but it doesn't depend on the complaints and problems whether the casino will have this title or not.
Of course now you will wait another 7 days and hopefully by then the casino will be able to respond and send you some money. I would be really happy.
Kasino ve stížnosti uvedlo, že převádí peníze do 24 hodin. Přesuny trvají pár dní a byl víkend... proč jsi tak netrpělivý?
The casino said in the complaint that it transfers money within 24 hours. Transfers take a few days and it was the weekend... why are you so impatient?
Das Casino hat in der Beschwerde gesagt, dass es innerhalb von 24h überweist. Überweisungen dauern ein paar Tage und es war Wochenende… warum bist du so ungeduldig ?
No, možná proto, že teď čekám na své peníze 1 měsíc? A pokud vím pátek je pracovní den, navíc převody Noda jsou okamžité.
Well, perhaps because I am waiting for my money for 1 month now? And as far as I know Friday is a working day, plus Noda transfers are instant.
Raději bych jen dostal odpověď z kasina. Své peníze určitě dostanete za pár dní.
I would rather just get an answer from the casino. You will definitely get your money in a few days.
Ich würde mich lieber freuen, von Casino überhaupt eine Antwort zu erhalten. Du wirst dein Geld sicher in ein paar Tagen bekommen.
Už jsme čekali skoro měsíce. Proč to říkáš?
We have waited already almost months. Why are you saying this?
Protože jsem měl jednou případ, kdy mělo kasino problémy s vyplácením peněz, vyřizovali stížnosti jednu za druhou a každý, kdo dostal své peníze, byl stále naštvaný a kasino urážel. V určitém okamžiku se kasino omrzelo a prostě přestali vyřizovat stížnosti.
Because I once had a case where a casino had problems paying out money, they processed the complaints one after the other and everyone who received their money was still angry and insulted the casino. At some point the casino got fed up and they just stopped processing complaints.
Weil ich mal einen Fall hatte, da hatte auch ein Casino Probleme mit dem Geld auszahlen, hat die Beschwerden nacheinander bearbeitet und jeder, der sein Geld erhalten hat, war trotzdem sauer und hat das Casino beleidigt. Irgendwann war das zum Casino zu blöd und sie haben Beschwerden einfach nicht mehr bearbeitet.
Kasino reaguje laskavě pokaždé, když se zeptám, kdy budou výběry zpracovány. Vím, že to není vtipné, ale usilovně pracují na nahromadění plateb a ujistili mě, že peníze budou vyplaceny.
The casino reacts kind everytime I ask when the withdrawals will be processed. I know it’s not funny, but they’re working hard on a backlog of payments and they assured me that the money will be paid.
No, bylo to přátelské, ale vždy to bylo stejné. A ještě jsem ani nedostal jasnou odpověď.
Velmi dobře chápu, proč jsou někteří lidé velmi naštvaní.
Pokud kasino není solventní, důvody nejsou relevantní, pak se musí dočasně zavřít!
Taky pochybuji, že tam "tvrdě makají", protože kasino nemá tolik hráčů a tudíž nemá tolik výplat na "zpracování" jako zavedené kasino. Problém se zdá být v něčem jiném (nedostatek peněz?)
Na druhou stranu byste ale měli mít i trochu trpělivosti, nakonec se vyplatí, i když to chvíli trvá nebo je to stres.
Edit: Právě jsem to zkusil znovu - stejně jako vždy.
"Dovolená, promiň, pracujeme".... na další otázky nereaguje - jako vždy. Žádná odpověď na email, nic.
Ostatní ale čekají mnohem déle 😉
Well, it was friendly but it was always the same thing. And I haven't even gotten a clear answer yet.
I can understand very well why some people are very angry.
If a casino is not solvent, the reasons are not relevant, then it must close temporarily!
I also doubt that they "work hard" there, because the casino does not have as many players and therefore does not have as many payouts to "process" as an established casino. The problem seems to be something else (lack of money?)
However, on the other hand, you should also exercise a little patience, they eventually pay out, even if it takes a while or is stressful.
Edit: I just tried it again - same as always.
"Holidays, sorry, we're working".... she doesn't respond to other questions - as always. No email response, nothing.
But others wait much longer 😉
Naja , zwar freundlich jedoch immer wieder das selbe. Und eine klare Antwort habe ich auch noch nicht einmal bekommen.
Ich kann schon auch sehr gut nachvollziehen warum sich manche sehr ärgern.
Wenn ein Casino nicht Zahlungsfähig ist, die Beweggründe sind nicht relevant , dann muss es vorrübergehend schließen!
Zudem bezweifel ich das dort "hart gearbeitet wird" , denn so viele Spieler hat das Casino nicht ergo nicht so viele Auszahlungen zu "bearbeiten" wie ein etabliertes.Das Problem scheint ein anderes zu sein ( Geldmangel? )
Allerdings sollte man sich andererseits auch in etwas Geduld üben , sie zahlen schließlich aus , auch wenn es dauert oder auf nachdruck ist.
Edit: Ich habe es eben auch noch einmal versucht. - das selbe wie immer.
"Ferien, Sorry , wir arbeiten".... auf andere Fragen reagiert sie nicht - auch wie immer. Keine E-mail antwort , nichts.
Aber andere warten ja noch viel länger 😉
Dnes mi bylo řečeno, že prioritou není zpracování e-mailů, ale zpracování výplat.
I was told today that the priority is not to process emails, but rather to process payouts.
Mir wurde heute gesagt, dass die Priorität nicht ist, E-Mails zu bearbeiten, sondern vielmehr die Auszahlungen abzuarbeiten.
Včera jsem se ptal na živém chatu, zda kasino nemá peníze na zaplacení lidí.
Výsledkem bylo, že mi byl zablokován živý chat a již jej nemohu používat.
Yesterday I asked in the live chat whether the casino had no money to pay people.
The result was that I was blocked from live chat and can no longer use it.
Ich habe gestern mal im Live Chat gefragt, ob das Casino kein Geld hat, um die Leute zu bezahlen.
Ergebnis war, man hat mich vom live Chat gesperrt, kann diesen nun nichtmehr nutzen.
Vidím, že jste se vy ani ostatní hráči nikam neposunuli. Asi není nejlepší nápad bombardovat kasino zprávami, ale na druhou stranu jsem si vědom toho, že kdybych na své peníze čekal měsíc, byl bych pěkně nervózní.
Naopak doufám, že každý z vás své peníze v nejbližších dnech dostane. Určitě mi dej vědět, jak to jde.
I see that you and the other players have not moved anywhere. It's probably not the best idea to bombard the casino with messages, but on the other hand I'm aware that if I waited a month for my money I'd be pretty nervous.
On the contrary, I hope that each of you will get your money in the next few days. Be sure to let me and you know how it's going.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.