No, bylo to přátelské, ale vždy to bylo stejné. A ještě jsem ani nedostal jasnou odpověď.
Velmi dobře chápu, proč jsou někteří lidé velmi naštvaní.
Pokud kasino není solventní, důvody nejsou relevantní, pak se musí dočasně zavřít!
Taky pochybuji, že tam "tvrdě makají", protože kasino nemá tolik hráčů a tudíž nemá tolik výplat na "zpracování" jako zavedené kasino. Problém se zdá být v něčem jiném (nedostatek peněz?)
Na druhou stranu byste ale měli mít i trochu trpělivosti, nakonec se vyplatí, i když to chvíli trvá nebo je to stres.
Edit: Právě jsem to zkusil znovu - stejně jako vždy.
"Dovolená, promiň, pracujeme".... na další otázky nereaguje - jako vždy. Žádná odpověď na email, nic.
Ostatní ale čekají mnohem déle 😉
Well, it was friendly but it was always the same thing. And I haven't even gotten a clear answer yet.
I can understand very well why some people are very angry.
If a casino is not solvent, the reasons are not relevant, then it must close temporarily!
I also doubt that they "work hard" there, because the casino does not have as many players and therefore does not have as many payouts to "process" as an established casino. The problem seems to be something else (lack of money?)
However, on the other hand, you should also exercise a little patience, they eventually pay out, even if it takes a while or is stressful.
Edit: I just tried it again - same as always.
"Holidays, sorry, we're working".... she doesn't respond to other questions - as always. No email response, nothing.
But others wait much longer 😉
Naja , zwar freundlich jedoch immer wieder das selbe. Und eine klare Antwort habe ich auch noch nicht einmal bekommen.
Ich kann schon auch sehr gut nachvollziehen warum sich manche sehr ärgern.
Wenn ein Casino nicht Zahlungsfähig ist, die Beweggründe sind nicht relevant , dann muss es vorrübergehend schließen!
Zudem bezweifel ich das dort "hart gearbeitet wird" , denn so viele Spieler hat das Casino nicht ergo nicht so viele Auszahlungen zu "bearbeiten" wie ein etabliertes.Das Problem scheint ein anderes zu sein ( Geldmangel? )
Allerdings sollte man sich andererseits auch in etwas Geduld üben , sie zahlen schließlich aus , auch wenn es dauert oder auf nachdruck ist.
Edit: Ich habe es eben auch noch einmal versucht. - das selbe wie immer.
"Ferien, Sorry , wir arbeiten".... auf andere Fragen reagiert sie nicht - auch wie immer. Keine E-mail antwort , nichts.
Aber andere warten ja noch viel länger 😉
Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo: