DomůFórumKasinaBetsolino Casino - všeobecná diskuze

Betsolino Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

120 036 zobrazení 639 odpovědí |
před rokem
|
1...11 12 13...32
Přidat příspěvek
miskajups
před rokem

Čeká se zde déle než 4 týdny

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před rokem

Řekli ti něco?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je možné, že je důležitá částka, kterou lze vyplatit?

Protože někteří své peníze dostali a někteří ne.

Zdá se, že je tomu tak i v případě Betsolinových odpovědí.

Zatím mi vždy odpověděli, vždy to samé, ale odpověděli.


Moje výplata 300 EUR je možná nízká?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
vakah86
před rokem

Viděl jsem, že někdo dostal zaplaceno poté, co si zde stěžoval.

Automaticky přeloženo:
miskajups
před rokem

Ale to je pozitivní. Protože alespoň platí.

V online kasinu jsem zažil jiné věci.

I když je to pod tlakem CasinoGuru, zdá se, že je to otázka trpělivosti.


Automaticky přeloženo:
vakah86
před rokem

Moje stížnost je otevřena pro reakci kasina, stále mají 1,5 dne na reakci... Ale zatím od nich žádná reakce. Nikdy nedostanu odpověď e-mailem, ale v živém chatu mi neustále říkají, že výběr bude vyplacen jednoho z těchto dnů….

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před rokem

Vždy stejná irina bot v chatu.

Automaticky přeloženo:
miskajups
před rokem

Tak mi dnes řekla něco nového, poté co mě zpočátku ignorovala, otevřel jsem nový chat:


proč ignoruješ mou otázku?

Ahoj

nejsi tu sám

samozřejmě, ale mou otázku ignorujete každý den

Bude to co nejdříve.

Říkáte to také všichni hráči, kteří zde hazardují. Spousta lidí čeká na peníze a já budu vědět, jak dlouho

Ano, mohu si přečíst naši historii chatu v tomto kasinu? Jak bylo řečeno, bude to co nejdříve.

Posílám do účetnictví

hezký den

dík.

není zač,


Vzhledem k tomu, že jsou mezi tím překlepy, nejsem si jistý, zda se nejedná o BoT.

Nevím, jestli to někomu pomůže, ale dává mi to naději, že si přečtu něco dalšího. Čekám "jen" týden 😕

Všem držím palce. Je to škoda, bylo to dobré kasino vizuálně i co se týče výběru, bonusů atd.

Automaticky přeloženo:
vakah86
před rokem

Doufám, že casinoguru nám může pomoci, protože na svých webových stránkách mají betsolino.

Automaticky přeloženo:
před rokem

U mě je to celkem 1100€... Čekám už 3 týdny.

Ale rozhodně to není bot. V den mých narozenin, když jsem jí psal, dokonce řekla 'všechno nejlepší'.

Přesto nechápu, co se děje.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem našel poskytovatele, který vypadá docela podobně jako Betsolino.

Což jen zvyšuje můj strach z podvodu.


https://5bonuses.com/


Poté, co jsem se znovu zeptal na své peníze, dostal jsem stejnou omluvu jako vždy a pak jsem byl znovu ignorován. Je to opravdu nepříjemné.

Také jsem právě napsal e-mail v naději, že něčeho dosáhnem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Tato dvě kasina mají stejného majitele, takže to může být důvod.

Jak je to prosím s vaším výběrem? Předpokládám, že stále čekáte, že?

Mohl byste prosím uvést nějaké další podrobnosti o tom, kdy přesně jste požádali o výběr a kdy byl váš účet ověřen? Pravděpodobně bych navrhl, abyste nyní podali stížnost našemu týmu a doufejme, že se nám podaří vyřešit tento problém týkající se vašeho odstoupení od smlouvy.

Pokud máte chuť nějaký odeslat, zde je odkaz pro vás. Dejte nám prosím vědět o svém rozhodnutí, a pokud s ním potřebujete pomoc, neváhejte se zeptat. Jsme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Ahoj,

Děkuji za odpověď, reklamaci mohu podat až po 14 dnech, ne? Pokud to dokážu teď, samozřejmě to udělám.

Dostal jsem své ověření na email, který jsem pravděpodobně smazal ze spamu?!

Můj výběr byl požádán 2024-07-11 08:10:21. Stav čeká na vyřízení

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes jsem znovu kontaktoval live chat a zeptal se, proč mi nikdo neodpověděl na můj e-mail. Odpověď byla 'Je čas prázdnin, čekejte prosím trpělivě'

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Děkuji za odpověď, reklamaci mohu podat až po 14 dnech, ne? Pokud to dokážu teď, samozřejmě to udělám.

Dostal jsem své ověření na email, který jsem pravděpodobně smazal ze spamu?!

Můj výběr byl požádán 2024-07-11 08:10:21. Stav čeká na vyřízení

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!

Přestože kasinům poskytujeme celých 14 dní na zpracování platby a ověření, můžete kdykoli podat stížnost. V souladu s tím má kasino ještě sedm dní na zpracování platby. Omlouvám se, ale taková jsou pravidla.

Netřeba dodávat, že pokud váš účet nebyl ověřen, pravděpodobně se k penězům nedostanete.

Zmínili jste, že jste možná omylem smazali ověřovací e-mail. Mluvíme o potvrzení ověření nebo o něčem jiném? Byl prosím váš účet plně ověřen? Pamatujete si, že jste kasinu poskytli ID, výpis z účtu nebo jiný podobný dokument?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes jsem znovu kontaktoval live chat a zeptal se, proč mi nikdo neodpověděl na můj e-mail. Odpověď byla 'Je čas prázdnin, čekejte prosím trpělivě'

Automaticky přeloženo:
před rokem

Oh,... Docela pochopitelné, i když bych byl trochu zklamaný, řekl bych.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Proto potřebuji pomoc od Casino Guru. Ale právě teď je můj odpovědný agent na dovolené a nic se neděje.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před rokem

Rozumím a stížnost probíhá. Teď se ptám sám sebe na dvě věci:

  • Zda je kasino schopno platit bez přítomnosti tohoto manažera, konkrétně zda jsou v pořádku s takovou zprávou, kterou jste dostali.
  • Zda stížnost dospěje do fáze dříve, než se manažer vrátí.

Držím ti palce.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Lidé dostali své peníze, až když byl zavolán zástupce Casino Guru.

Můj je bohužel na dovolené.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, nahrál jsem všechna data a obdržel jsem e-mail (stále mám snímek obrazovky), který potvrzuje, že můj účet byl ověřen.

podám stížnost. Děkuji mnohokrát



Edit: Stížnost byla odeslána se všemi potřebnými snímky obrazovky.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Lidé dostali své peníze, až když byl zavolán zástupce Casino Guru.

Můj je bohužel na dovolené.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Snažte se prosím zůstat trpěliví, protože náš tým pro stížnosti přichází každý den s velkým množstvím stížností a každý případ vždy posuzujeme individuálně a snažíme se každé stížnosti věnovat tu nejlepší pozornost, a to i během těchto prázdnin.

Mohu vás ujistit, že vaše stížnost bude brzy vyřízena.

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.