FórumKasinaBetsolino Casino - všeobecná diskuze

Betsolino Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

před 5 měsíci od davex3
|
47590 zobrazení 587 odpovědí |
|
1...11 12 13...30
miskajups
před 4 měsíci

Čeká se zde déle než 4 týdny

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 4 měsíci

Řekli ti něco?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je možné, že je důležitá částka, kterou lze vyplatit?

Protože někteří své peníze dostali a někteří ne.

Zdá se, že je tomu tak i v případě Betsolinových odpovědí.

Zatím mi vždy odpověděli, vždy to samé, ale odpověděli.


Moje výplata 300 EUR je možná nízká?

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
vakah86
před 4 měsíci

Viděl jsem, že někdo dostal zaplaceno poté, co si zde stěžoval.

Automaticky přeloženo:
miskajups
před 4 měsíci

Ale to je pozitivní. Protože alespoň platí.

V online kasinu jsem zažil jiné věci.

I když je to pod tlakem CasinoGuru, zdá se, že je to otázka trpělivosti.


Automaticky přeloženo:
vakah86
před 4 měsíci

Moje stížnost je otevřena pro reakci kasina, stále mají 1,5 dne na reakci... Ale zatím od nich žádná reakce. Nikdy nedostanu odpověď e-mailem, ale v živém chatu mi neustále říkají, že výběr bude vyplacen jednoho z těchto dnů….

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 4 měsíci

Vždy stejná irina bot v chatu.

Automaticky přeloženo:
miskajups
před 4 měsíci

Tak mi dnes řekla něco nového, poté co mě zpočátku ignorovala, otevřel jsem nový chat:


proč ignoruješ mou otázku?

Ahoj

nejsi tu sám

samozřejmě, ale mou otázku ignorujete každý den

Bude to co nejdříve.

Říkáte to také všichni hráči, kteří zde hazardují. Spousta lidí čeká na peníze a já budu vědět, jak dlouho

Ano, mohu si přečíst naši historii chatu v tomto kasinu? Jak bylo řečeno, bude to co nejdříve.

Posílám do účetnictví

hezký den

dík.

není zač,


Vzhledem k tomu, že jsou mezi tím překlepy, nejsem si jistý, zda se nejedná o BoT.

Nevím, jestli to někomu pomůže, ale dává mi to naději, že si přečtu něco dalšího. Čekám "jen" týden 😕

Všem držím palce. Je to škoda, bylo to dobré kasino vizuálně i co se týče výběru, bonusů atd.

Automaticky přeloženo:
vakah86
před 4 měsíci

Doufám, že casinoguru nám může pomoci, protože na svých webových stránkách mají betsolino.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

U mě je to celkem 1100€... Čekám už 3 týdny.

Ale rozhodně to není bot. V den mých narozenin, když jsem jí psal, dokonce řekla 'všechno nejlepší'.

Přesto nechápu, co se děje.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Právě jsem našel poskytovatele, který vypadá docela podobně jako Betsolino.

Což jen zvyšuje můj strach z podvodu.


https://5bonuses.com/


Poté, co jsem se znovu zeptal na své peníze, dostal jsem stejnou omluvu jako vždy a pak jsem byl znovu ignorován. Je to opravdu nepříjemné.

Také jsem právě napsal e-mail v naději, že něčeho dosáhnem.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj. Tato dvě kasina mají stejného majitele, takže to může být důvod.

Jak je to prosím s vaším výběrem? Předpokládám, že stále čekáte, že?

Mohl byste prosím uvést nějaké další podrobnosti o tom, kdy přesně jste požádali o výběr a kdy byl váš účet ověřen? Pravděpodobně bych navrhl, abyste nyní podali stížnost našemu týmu a doufejme, že se nám podaří vyřešit tento problém týkající se vašeho odstoupení od smlouvy.

Pokud máte chuť nějaký odeslat, zde je odkaz pro vás. Dejte nám prosím vědět o svém rozhodnutí, a pokud s ním potřebujete pomoc, neváhejte se zeptat. Jsme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Ahoj,

Děkuji za odpověď, reklamaci mohu podat až po 14 dnech, ne? Pokud to dokážu teď, samozřejmě to udělám.

Dostal jsem své ověření na email, který jsem pravděpodobně smazal ze spamu?!

Můj výběr byl požádán 2024-07-11 08:10:21. Stav čeká na vyřízení

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dnes jsem znovu kontaktoval live chat a zeptal se, proč mi nikdo neodpověděl na můj e-mail. Odpověď byla 'Je čas prázdnin, čekejte prosím trpělivě'

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj,

Děkuji za odpověď, reklamaci mohu podat až po 14 dnech, ne? Pokud to dokážu teď, samozřejmě to udělám.

Dostal jsem své ověření na email, který jsem pravděpodobně smazal ze spamu?!

Můj výběr byl požádán 2024-07-11 08:10:21. Stav čeká na vyřízení

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj!

Přestože kasinům poskytujeme celých 14 dní na zpracování platby a ověření, můžete kdykoli podat stížnost. V souladu s tím má kasino ještě sedm dní na zpracování platby. Omlouvám se, ale taková jsou pravidla.

Netřeba dodávat, že pokud váš účet nebyl ověřen, pravděpodobně se k penězům nedostanete.

Zmínili jste, že jste možná omylem smazali ověřovací e-mail. Mluvíme o potvrzení ověření nebo o něčem jiném? Byl prosím váš účet plně ověřen? Pamatujete si, že jste kasinu poskytli ID, výpis z účtu nebo jiný podobný dokument?


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dnes jsem znovu kontaktoval live chat a zeptal se, proč mi nikdo neodpověděl na můj e-mail. Odpověď byla 'Je čas prázdnin, čekejte prosím trpělivě'

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Oh,... Docela pochopitelné, i když bych byl trochu zklamaný, řekl bych.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Proto potřebuji pomoc od Casino Guru. Ale právě teď je můj odpovědný agent na dovolené a nic se neděje.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 4 měsíci

Rozumím a stížnost probíhá. Teď se ptám sám sebe na dvě věci:

  • Zda je kasino schopno platit bez přítomnosti tohoto manažera, konkrétně zda jsou v pořádku s takovou zprávou, kterou jste dostali.
  • Zda stížnost dospěje do fáze dříve, než se manažer vrátí.

Držím ti palce.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Lidé dostali své peníze, až když byl zavolán zástupce Casino Guru.

Můj je bohužel na dovolené.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Ano, nahrál jsem všechna data a obdržel jsem e-mail (stále mám snímek obrazovky), který potvrzuje, že můj účet byl ověřen.

podám stížnost. Děkuji mnohokrát



Edit: Stížnost byla odeslána se všemi potřebnými snímky obrazovky.


Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Lidé dostali své peníze, až když byl zavolán zástupce Casino Guru.

Můj je bohužel na dovolené.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Snažte se prosím zůstat trpěliví, protože náš tým pro stížnosti přichází každý den s velkým množstvím stížností a každý případ vždy posuzujeme individuálně a snažíme se každé stížnosti věnovat tu nejlepší pozornost, a to i během těchto prázdnin.

Mohu vás ujistit, že vaše stížnost bude brzy vyřízena.

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky