před 3 měsíci
0
Je možné, že je důležitá částka, kterou lze vyplatit?
Protože někteří své peníze dostali a někteří ne.
Zdá se, že je tomu tak i v případě Betsolinových odpovědí.
Zatím mi vždy odpověděli, vždy to samé, ale odpověděli.
Moje výplata 300 EUR je možná nízká?
Could it be that the amount that can be paid out is important?
Because some got their money and some didn't.
This seems to be the case with Betsolino’s answers.
They have always answered me so far, always the same thing, but they answered.
My payout of €300 is perhaps low?
Kann es sein das es auf die Höhe der auszahlbaren Beträge ankommt?
Weil manche ja ihr Geld bekommen haben , und manche eben nicht.
Genauso ist es anscheinend beim Antworten von Betsolino.
Mir haben sie bisher immer geantwortet , zwar das immer das selbe aber geantwortet haben sie.
Meine Auszahlung ist mit 300,- eventuell gering?
Ale to je pozitivní. Protože alespoň platí.
V online kasinu jsem zažil jiné věci.
I když je to pod tlakem CasinoGuru, zdá se, že je to otázka trpělivosti.
But that's a positive thing. Because at least they pay out.
I have experienced other things at the online casino.
Even if it is with pressure from CasinoGuru, it seems to be a matter of patience.
Das ist ja aber was positives. Denn sie zahlen immerhin aus.
Habe schon andere Sachen erlebt beim Online Casino.
Selbst wenn es mit Druck von CasinoGuru ist , scheint es eine Frage der Geduld zu sein.
Moje stížnost je otevřena pro reakci kasina, stále mají 1,5 dne na reakci... Ale zatím od nich žádná reakce. Nikdy nedostanu odpověď e-mailem, ale v živém chatu mi neustále říkají, že výběr bude vyplacen jednoho z těchto dnů….
My complaint is open for a reaction from the casino, they still have 1,5 day to react… But there’s no reaction from them yet. I never get an answer via email, but in live chat they keep telling me that the withdrawal will be payed one of these days…..
Tak mi dnes řekla něco nového, poté co mě zpočátku ignorovala, otevřel jsem nový chat:
proč ignoruješ mou otázku?
Ahoj
nejsi tu sám
samozřejmě, ale mou otázku ignorujete každý den
Bude to co nejdříve.
Říkáte to také všichni hráči, kteří zde hazardují. Spousta lidí čeká na peníze a já budu vědět, jak dlouho
Ano, mohu si přečíst naši historii chatu v tomto kasinu? Jak bylo řečeno, bude to co nejdříve.
Posílám do účetnictví
hezký den
dík.
není zač,
Vzhledem k tomu, že jsou mezi tím překlepy, nejsem si jistý, zda se nejedná o BoT.
Nevím, jestli to někomu pomůže, ale dává mi to naději, že si přečtu něco dalšího. Čekám "jen" týden 😕
Všem držím palce. Je to škoda, bylo to dobré kasino vizuálně i co se týče výběru, bonusů atd.
So she said something new to me today, after she ignored me at first I opened a new chat:
why ignoring my question`?
Hello
you are not alone here
of course but you ignore my question every day
It will be as soon as possible.
You say that too all players that gamble here. A lot of people wait for the money, and I will know how long
Yes, I can read our chat history in this casino? As said, it will be as soon as possible.
I send it to the accounting
have a nice day
thanks.
ur welcome,
Since there are typos in between, I'm not sure if it's a BoT.
I don't know if this will help anyone, but it gives me hope to read something else. I've "only" been waiting a week 😕
I'm keeping my fingers crossed for everyone. It's a shame, it was a good casino visually and in terms of selection, bonuses, etc.
also zu mir sagte sie heute mal was neues, nachdem sie mich erst ignoriert hat habe ich einen neuen Chat geöffnet :
why ignor of my question`?
hello
you are not alone here
of course but you ignor every day my question
It will be as soon as possible.
You say that too all players that here gambling. A lot of People wait for the money , and i will know how long
Yes, I can read our chat history in this casino ? As said, it will be as soon as possible.
I send it to th accounting
have a nice day
thanks.
ur welcome,
Da Schreibfehler dazwischen sind bin ich mir nicht sicher das es ein BoT ist.
Ich weis auch nicht mehr inwieweit das jemanden hilft aber mir gibt es Hoffnung mal was anderes zu lesen. Warte ja auch "erst" 1 Woche 😕
ich drücke jeden die Daumen .. Schade war optisch und von der Auswahl, Bonus etc ein gutes Casino.
Doufám, že casinoguru nám může pomoci, protože na svých webových stránkách mají betsolino.
I hope casinoguru can help us since they have betsolino on their website.
U mě je to celkem 1100€... Čekám už 3 týdny.
Ale rozhodně to není bot. V den mých narozenin, když jsem jí psal, dokonce řekla 'všechno nejlepší'.
Přesto nechápu, co se děje.
For me it's a total of 1100€... I've been waiting for 3 weeks.
But it's definitely not a bot. On my birthday when I wrote to her she even said 'happy birthday'.
Still, I don't understand what's going on.
Bei mir sind es insgesamt 1100€… seit 3 Wochen warte ich.
Aber es ist definitiv kein bot. An meinem Geburtstag als ich ihr geschrieben hab kam sogar ‚happy Birthday‘.
Trotzdem verstehe ich nicht, was los ist.
Právě jsem našel poskytovatele, který vypadá docela podobně jako Betsolino.
Což jen zvyšuje můj strach z podvodu.
https://5bonuses.com/
Poté, co jsem se znovu zeptal na své peníze, dostal jsem stejnou omluvu jako vždy a pak jsem byl znovu ignorován. Je to opravdu nepříjemné.
Také jsem právě napsal e-mail v naději, že něčeho dosáhnem.
I just found a provider that looks quite similar to Betsolino.
Which only increases my fear of fraud.
https://5bonuses.com/
After asking again about my money, I got the same excuse as always and was then ignored again. It's really annoying.
I have also just written an email in the hope of achieving something.
ich habe gerade einen Anbieter gefunden der Betsolino ziemlich ähnlich sieht.
Was meine Angst des Betruges nur erhöht.
https://5bonuses.com/
Nach erneuter Nachfrage zu meinem Geld bekam ich wie immer dieselbe ausrede und wurde danach auch wieder ignoriert. Es ist schon sehr nervig.
Ich habe zudem eben eine Email geschrieben in der Hofnung etwas erreichen zu können.
Ahoj. Tato dvě kasina mají stejného majitele, takže to může být důvod.
Jak je to prosím s vaším výběrem? Předpokládám, že stále čekáte, že?
Mohl byste prosím uvést nějaké další podrobnosti o tom, kdy přesně jste požádali o výběr a kdy byl váš účet ověřen? Pravděpodobně bych navrhl, abyste nyní podali stížnost našemu týmu a doufejme, že se nám podaří vyřešit tento problém týkající se vašeho odstoupení od smlouvy.
Pokud máte chuť nějaký odeslat, zde je odkaz pro vás. Dejte nám prosím vědět o svém rozhodnutí, a pokud s ním potřebujete pomoc, neváhejte se zeptat. Jsme tu, abychom vám pomohli.
Hey. These two casinos have the same owner, so that could be the reason.
How is it going with your withdrawal, please? I assume you are still waiting, right?
Could you provide some more details, please, about when exactly you requested your withdrawal and when your account got verified? I would probably suggest you file a complaint with our team now, and hopefully we will be able to solve this issue regarding your withdrawal.
If you feel like submitting one, here's the link for you. Please let us know about your decision, and if you need some assistance with it, do not hesitate to ask. We're here to help.
Ahoj,
Děkuji za odpověď, reklamaci mohu podat až po 14 dnech, ne? Pokud to dokážu teď, samozřejmě to udělám.
Dostal jsem své ověření na email, který jsem pravděpodobně smazal ze spamu?!
Můj výběr byl požádán 2024-07-11 08:10:21. Stav čeká na vyřízení
Hello,
Thanks for the answer, I can only submit a complaint after 14 days, right? If I can do it now, I will of course do so.
I received my verification via email, which I probably deleted from spam?!
My withdrawal was requested on 2024-07-11 08:10:21. Status pending
Hallo,
Danke für die Antwort , eine Beschwerde kann ich doch erst nach 14 Tagen einreichen oder?Falls ich es jetzt schon kann mache ich dies natürlich.
Hier meine Veifizierung hatte ich per Mail bekommen , die ich aus dem Spam vermutlich gelöscht habe?!
Meine Auszahlung wurde 2024-07-11 08:10:21 beantrangt. Status pending
Dnes jsem znovu kontaktoval live chat a zeptal se, proč mi nikdo neodpověděl na můj e-mail. Odpověď byla 'Je čas prázdnin, čekejte prosím trpělivě'
I contacted the live chat again today and asked why no one answered my email. The response was 'It's vacation time, please wait patiently'
Ich habe heut erneut den Live Chat kontaktiert und gefragt, wie keiner meine email beantwortet. Die Aussage war ‚It’s Vacation time, please wait patiently‘
Ahoj,
Děkuji za odpověď, reklamaci mohu podat až po 14 dnech, ne? Pokud to dokážu teď, samozřejmě to udělám.
Dostal jsem své ověření na email, který jsem pravděpodobně smazal ze spamu?!
Můj výběr byl požádán 2024-07-11 08:10:21. Stav čeká na vyřízení
Hello,
Thanks for the answer, I can only submit a complaint after 14 days, right? If I can do it now, I will of course do so.
I received my verification via email, which I probably deleted from spam?!
My withdrawal was requested on 2024-07-11 08:10:21. Status pending
Hallo,
Danke für die Antwort , eine Beschwerde kann ich doch erst nach 14 Tagen einreichen oder?Falls ich es jetzt schon kann mache ich dies natürlich.
Hier meine Veifizierung hatte ich per Mail bekommen , die ich aus dem Spam vermutlich gelöscht habe?!
Meine Auszahlung wurde 2024-07-11 08:10:21 beantrangt. Status pending
Ahoj!
Přestože kasinům poskytujeme celých 14 dní na zpracování platby a ověření, můžete kdykoli podat stížnost. V souladu s tím má kasino ještě sedm dní na zpracování platby. Omlouvám se, ale taková jsou pravidla.
Netřeba dodávat, že pokud váš účet nebyl ověřen, pravděpodobně se k penězům nedostanete.
Zmínili jste, že jste možná omylem smazali ověřovací e-mail. Mluvíme o potvrzení ověření nebo o něčem jiném? Byl prosím váš účet plně ověřen? Pamatujete si, že jste kasinu poskytli ID, výpis z účtu nebo jiný podobný dokument?
Hi there!
Although we give casinos a full 14 days to handle payment and verification, you are free to file a complaint at any time. Accordingly, the casino still has seven days to handle the payment. I apologize, but these are the rules.
Needless to say, if your account has not been verified, you probably won't be able to get the money.
You mentioned that you may have accidentally deleted the verification email. Are we talking about verification confirmation or something else? Rather, has your account been fully verified, please? Do you remember providing an ID, bank statement, or other similar document to the casino?
Dnes jsem znovu kontaktoval live chat a zeptal se, proč mi nikdo neodpověděl na můj e-mail. Odpověď byla 'Je čas prázdnin, čekejte prosím trpělivě'
I contacted the live chat again today and asked why no one answered my email. The response was 'It's vacation time, please wait patiently'
Ich habe heut erneut den Live Chat kontaktiert und gefragt, wie keiner meine email beantwortet. Die Aussage war ‚It’s Vacation time, please wait patiently‘
Proto potřebuji pomoc od Casino Guru. Ale právě teď je můj odpovědný agent na dovolené a nic se neděje.
That's why I need help from Casino Guru. But right now my responsible agent is on vacation and nothing is happening.
Deswegen brauche ich die Hilfe von Casino Guru. Aber genau jetzt ist mein zuständiger Bearbeiter im Urlaub und nichts passiert.
Rozumím a stížnost probíhá. Teď se ptám sám sebe na dvě věci:
Držím ti palce.
I understand, and the complaint is ongoing. I'm just asking myself two things now:
I'm crossing my fingers for you.
Lidé dostali své peníze, až když byl zavolán zástupce Casino Guru.
Můj je bohužel na dovolené.
People only received their money when a Casino Guru representative was called in.
Unfortunately mine is on vacation.
Die Leute haben erst Ihr Geld erhalten, als ein Vertreter von Casino Guru eingeschaltet wurde.
Meiner ist leider im Urlaub.
Ano, nahrál jsem všechna data a obdržel jsem e-mail (stále mám snímek obrazovky), který potvrzuje, že můj účet byl ověřen.
podám stížnost. Děkuji mnohokrát
Edit: Stížnost byla odeslána se všemi potřebnými snímky obrazovky.
Yes, I uploaded all the data and received an email (I still have a screenshot of it) confirming that my account has been verified.
I will file a complaint. Thank you very much
Edit: Complaint submitted with all necessary screenshots.
Ja, ich habe alle Daten hochgeladen und eine Email (habe noch ein Screenshot davon) mit der Bestätigung das mein Account verifiziert ist.
Ich werde mal eine Beschwerde einreichen. Vielen Dank
Edit: Beschwerde mit allen n´ötigen Screenshoots eingereicht.
Lidé dostali své peníze, až když byl zavolán zástupce Casino Guru.
Můj je bohužel na dovolené.
People only received their money when a Casino Guru representative was called in.
Unfortunately mine is on vacation.
Die Leute haben erst Ihr Geld erhalten, als ein Vertreter von Casino Guru eingeschaltet wurde.
Meiner ist leider im Urlaub.
Snažte se prosím zůstat trpěliví, protože náš tým pro stížnosti přichází každý den s velkým množstvím stížností a každý případ vždy posuzujeme individuálně a snažíme se každé stížnosti věnovat tu nejlepší pozornost, a to i během těchto prázdnin.
Mohu vás ujistit, že vaše stížnost bude brzy vyřízena.
Please try to stay patient, as our complaint team has a large number of complaints coming in every day, and we always take each case individually and try to give each of the complaints the best attention, even during this holiday season.
I can assure you that your complaint will soon be taken care of.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.