FórumKasinaBetsolino Casino - všeobecná diskuze

Betsolino Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před 5 měsíci od davex3
|
47539 zobrazení 587 odpovědí |
|
1...10 11 12...30
před 4 měsíci

Dosud jsem neobdržel peníze a na mé stížnosti bylo uvedeno pouze 'čekání na potvrzení' po dobu 5 dnů. Takže to ani nebylo přečteno. Tady jsem alespoň doufal, že se věci pohnou dopředu. Na peníze jsem čekal skoro 3 týdny.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

No, musíte nějakou dobu vydržet, protože náš tým má nejen pár stížností, ale je jich hodně, takže není možné odpovědět všem hned. Petronela se k tobě určitě dostane a doufám, že se to nějak vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zatím tu nejsou žádné peníze... Ale v mé stížnosti na této webové stránce člen týmu guru požádal betsolino, aby reagovala na můj případ.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

To je dobrá zpráva, tak snad se věci pohnou a kasino zareaguje. Budu držet palce, ať to skončí pozitivně. 😉

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tohle všechno mě začíná znepokojovat. Už 5 dní čekám na výplatu...už jsem ověřený, ale fungovalo to až poté, co jsem kontaktoval live chat.


Živý chat mi dnes odpoledne řekl o mé výplatě, že mají momentálně problémy (udělal jsem snímek krátkého rozhovoru), protože jsem měl obavy... a teď čtu tohle, úžasné...

Automaticky přeloženo:
vakah86
před 4 měsíci

Už 4 týdny čekám na výplatu... na této webové stránce byla podána stížnost a čekáme, až betsolino v této konverzaci odpoví. Někteří z hráčů dostali své peníze minulý týden. Ale většina tady stále čeká a čeká, a to je velmi frustrující. Pokud nevyplatí mé výběry, musí mi vrátit vklady, ale už nereagují na e-maily... pouze v živém chatu dostávám pokaždé pevnou odpověď: usilovně na tom pracujeme a omlouváme se za zpoždění. Toto je velmi velké kasino s červenou vlajkou, podvádějí nás!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tohle všechno mě začíná znepokojovat. Už 5 dní čekám na výplatu...už jsem ověřený, ale fungovalo to až poté, co jsem kontaktoval live chat.


Živý chat mi dnes odpoledne řekl o mé výplatě, že mají momentálně problémy (udělal jsem snímek krátkého rozhovoru), protože jsem měl obavy... a teď čtu tohle, úžasné...

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, 5 dní ještě není tolik, ale podle toho, jak tu hráči každý den píšou, je opravdu možné, že mají nějaké technické problémy. Jakou platební metodu jste použili k výběru? Také jste se jich zeptali, o jaký konkrétní problém jde?

Snažil bych se být trpělivý a pokud se nic nezmění, tak u nás můžete podat stížnost a my se vám pokusíme pomoci. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru a zaslání peněz hráči, takže za chvíli budete v polovině.

Pokud se něco změní a budou vás kontaktovat, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Děkuji za odpovědi.

Požádal jsem o normální bankovní převod, ale když jsem se zeptal na problém, nedostal jsem žádnou odpověď a poté jsem byl ignorován!

Určitě vám dám vědět, pokud budou nějaké novinky!

Hodně štěstí všem, kteří stále čekají, ale mám podezření, že Betsolino má momentálně technické potíže... když jsem vsadil, měli také extrémní problémy s připojením k serveru

Automaticky přeloženo:
vakah86
před 4 měsíci

Může se stát, že kasino postihují technické problémy a uvidíme, jak to bude s výběry.

Neznalost rozhodně není dobré znamení, ale protože někteří hráči již dostali zaplaceno, zůstaňme u toho a mysleme pozitivně.

Budu tu pro jakékoli novinky.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Někdo měl odpovědět na moji stížnost před 7 hodinami. Myslím, že toto kasino se vyplácí pouze tehdy, když Casino Guru trvá.


Proto považuji za škoda, že můj čas na mou stížnost vypršel a stále jsem nedostal žádnou odpověď od Casino Guru

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 4 měsíci

Promiň, připomenu Petronele, aby ti odpověděla. Existuje mnoho stížností a někdy se stane, že náš tým neodpoví, i když se velmi snaží odpovědět všem co nejrychleji.

Očekávám, že brzy dostanete aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Děkuji, obvykle jsem velmi trpělivý. Ale toto kasino vyplatilo až poté, co Casino Guru naléhalo. Takže samozřejmě chci, aby moje stížnost byla co nejrychleji předána kasinu, abych po třech týdnech konečně dostal své peníze.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 4 měsíci

Naprosto Vám rozumím, doufám, že tato situace co nejdříve skončí, abyste nemuseli dále trpět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dnes ráno jsem znovu poslal dotaz ohledně mých výběrů. Nyní mi odpověděli, že na mém účtu nevidí otevřené výběry… problém je čím dál větší….

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 4 měsíci

A co na vašem kasinovém účtu? Vidíte tam však čekající výběr?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Ano, já mohu. Ale výběr už nečeká, je nastaven na „ok" 4. července.

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 4 měsíci

Oh, dobře, chápu. Není tedy pochopitelné, že podpora nezaznamenala žádné „otevřené stažení", jak jste řekl.

Uvidíme, jak se nyní bude vaše stížnost vyvíjet. Doufám, že nám zástupce kasina vše vysvětlí.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Právě jsem našel poskytovatele, který vypadá docela podobně jako Betsolino.

Což jen zvyšuje můj strach z podvodu.


https://5bonuses.com/


Poté, co jsem se znovu zeptal na své peníze, dostal jsem stejnou omluvu jako vždy a pak jsem byl znovu ignorován. Je to opravdu nepříjemné.

Také jsem právě napsal e-mail v naději, že něčeho dosáhnem.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
vakah86
před 4 měsíci

Tato dvě kasina provozují stejní lidé. Mám problémy s výběry v tomto kasinu 5bonuses a neustále dostávám propagační nabídky od kasina Betsolino, ačkoli jsem se tam nikdy nezaregistroval.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Děkuji moc za vysvětlení! Nyní spousta věcí dává smysl se spamovými e-maily. Promiň, to sem nepatří, jen jsem na to chtěl upozornit. Stále čekám na odpověď, asi marně.

Automaticky přeloženo:
vakah86
před 4 měsíci

Aha, to mi objasňuje, proč stále dostávám spamové e-maily s bonusovými nabídkami od Betsolino a 5bonusů…. Jsou stejné s jiným jménem…


dostal někdo další peníze tento týden?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Čekám už 10 dní a oni mi neodpoví ani nepošlou peníze.

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12...30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky