Dosud jsem neobdržel peníze a na mé stížnosti bylo uvedeno pouze 'čekání na potvrzení' po dobu 5 dnů. Takže to ani nebylo přečteno. Tady jsem alespoň doufal, že se věci pohnou dopředu. Na peníze jsem čekal skoro 3 týdny.
I haven't received my money yet and my complaint has only said 'waiting for confirmation' for 5 days. So it hasn't even been read. At least here I was hoping that things would move forward. I've been waiting for my money for almost 3 weeks.
Ich habe mein Geld noch nicht erhalten und bei meiner Beschwerde steht seit 5 Tagen nur ‚Warte auf Bestätigung‘. Also wurde das noch nichtmal gelesen. Wenigstens hier hatte ich mir erhofft; dass es voran geht. Fast 3 Wochen warte ich schon auf mein Geld.
No, musíte nějakou dobu vydržet, protože náš tým má nejen pár stížností, ale je jich hodně, takže není možné odpovědět všem hned. Petronela se k tobě určitě dostane a doufám, že se to nějak vyřeší.
Well, you have to hold out for some time because our team has not only a few complaints but a lot of them, so it's impossible to answer everyone right away. Petronela will surely get to you and I hope it will be solved somehow.
Tohle všechno mě začíná znepokojovat. Už 5 dní čekám na výplatu...už jsem ověřený, ale fungovalo to až poté, co jsem kontaktoval live chat.
Živý chat mi dnes odpoledne řekl o mé výplatě, že mají momentálně problémy (udělal jsem snímek krátkého rozhovoru), protože jsem měl obavy... a teď čtu tohle, úžasné...
This is all starting to worry me. I've been waiting for my payout for 5 days now...I'm already verified, but that only worked after I contacted the live chat.
The live chat told me this afternoon about my payout that they are currently having problems (I took a screenshot of the short conversation) because I was worried... and now I'm reading this, wonderful...
Das macht mir alles jetzt schon Sorgen, ich warte auch seit 5 Tagen auf meine Auszahlung....Verifiziert bin ich schon , das ging nachdem ich aber den Live Chat erst kontaktiert hatte.
Der Live Chat sagte mir heute Mittag zu meiner Auszahlung das Sie aktuell Probleme haben (habe Screenshot extra gemacht von dem kurzen Gespräch) weil ich auch schon befürchtung hatte.... und jetzt lese ich das hier , Wunderbar....
Už 4 týdny čekám na výplatu... na této webové stránce byla podána stížnost a čekáme, až betsolino v této konverzaci odpoví. Někteří z hráčů dostali své peníze minulý týden. Ale většina tady stále čeká a čeká, a to je velmi frustrující. Pokud nevyplatí mé výběry, musí mi vrátit vklady, ale už nereagují na e-maily... pouze v živém chatu dostávám pokaždé pevnou odpověď: usilovně na tom pracujeme a omlouváme se za zpoždění. Toto je velmi velké kasino s červenou vlajkou, podvádějí nás!
I’m waiting for my payout for 4 weeks now… a complaint is made on this website and we are waiting for betsolino to respond in that conversation. Some of the players did receive their money last week. But the most here are still waiting and waiting, and that’s very very frustrating. If they won’t payout my withdrawals than they have to refund my deposits, but they don’t react in emails anymore… only in live chat I get the fixed answer everytime: we are working hard on it and sorry for the delay. This is a very big red flag casino, they are scamming us!
Tohle všechno mě začíná znepokojovat. Už 5 dní čekám na výplatu...už jsem ověřený, ale fungovalo to až poté, co jsem kontaktoval live chat.
Živý chat mi dnes odpoledne řekl o mé výplatě, že mají momentálně problémy (udělal jsem snímek krátkého rozhovoru), protože jsem měl obavy... a teď čtu tohle, úžasné...
This is all starting to worry me. I've been waiting for my payout for 5 days now...I'm already verified, but that only worked after I contacted the live chat.
The live chat told me this afternoon about my payout that they are currently having problems (I took a screenshot of the short conversation) because I was worried... and now I'm reading this, wonderful...
Das macht mir alles jetzt schon Sorgen, ich warte auch seit 5 Tagen auf meine Auszahlung....Verifiziert bin ich schon , das ging nachdem ich aber den Live Chat erst kontaktiert hatte.
Der Live Chat sagte mir heute Mittag zu meiner Auszahlung das Sie aktuell Probleme haben (habe Screenshot extra gemacht von dem kurzen Gespräch) weil ich auch schon befürchtung hatte.... und jetzt lese ich das hier , Wunderbar....
Ahoj, 5 dní ještě není tolik, ale podle toho, jak tu hráči každý den píšou, je opravdu možné, že mají nějaké technické problémy. Jakou platební metodu jste použili k výběru? Také jste se jich zeptali, o jaký konkrétní problém jde?
Snažil bych se být trpělivý a pokud se nic nezmění, tak u nás můžete podat stížnost a my se vám pokusíme pomoci. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru a zaslání peněz hráči, takže za chvíli budete v polovině.
Pokud se něco změní a budou vás kontaktovat, dejte mi vědět.
Hi, 5 days is not so much yet, but according to how players write here every day, it is really possible that they have some technical problems. What payment method did you use to withdraw ? Did you also ask them what the specific issue is ?
I would try to be patient and if nothing changes, then you can file a complaint with us and we will try to help you. We give the casinos 14 days to resolve the withdrawal and send the player the money, so you'll be halfway there in no time.
If something changes and they contact you, let me know.
Děkuji za odpovědi.
Požádal jsem o normální bankovní převod, ale když jsem se zeptal na problém, nedostal jsem žádnou odpověď a poté jsem byl ignorován!
Určitě vám dám vědět, pokud budou nějaké novinky!
Hodně štěstí všem, kteří stále čekají, ale mám podezření, že Betsolino má momentálně technické potíže... když jsem vsadil, měli také extrémní problémy s připojením k serveru
Thank you for the answers.
I requested a normal bank transfer, but when I asked about the problem I received no response and was ignored after that!
I will definitely let you know if there is any news!
Good luck to all those still waiting, but I suspect that Betsolino is currently having technical difficulties....when I made my wager they also had extreme server connection problems
Danke für die Antworten.
Ich habe normale Banküberweisung beantragt, auf Nachfrage zu dem besagten Problemen habe ich keine Antwort mehr bekommen und wurde danach auch ignoriert!
Ich werde aufjedenfall mich bei Neuigkeiten melden!
Viel Glück an alle die noch warten , ich vermute allerdings auch das Betsolino aktuell Technische Schwierigkeiten hat....als ich meinn Wager machte hatten sie auch extreme Server Verbindungsprobleme
Může se stát, že kasino postihují technické problémy a uvidíme, jak to bude s výběry.
Neznalost rozhodně není dobré znamení, ale protože někteří hráči již dostali zaplaceno, zůstaňme u toho a mysleme pozitivně.
Budu tu pro jakékoli novinky.
It could be that technical problems are affecting the casino and we will see how it will be with the withdrawals.
Ignorance is certainly not a good sign but since some players have already been paid, let's stick with it and think positive.
I'll be here for any news.
Někdo měl odpovědět na moji stížnost před 7 hodinami. Myslím, že toto kasino se vyplácí pouze tehdy, když Casino Guru trvá.
Proto považuji za škoda, že můj čas na mou stížnost vypršel a stále jsem nedostal žádnou odpověď od Casino Guru
Someone should have replied to my complaint 7 hours ago. I think this casino only pays out when Casino Guru insists.
Therefore, I find it a pity that my time for my complaint has expired and I still have not received any response from Casino Guru
Auf meine Beschwerde sollte schon vor 7 Stunden jemand geantwortet haben. Ich denke, dieses Casino zahlt nur auf Nachdruck von Casino Guru.
Daher finde ich es schade, dass meine Zeit bei meiner Beschwerde abgelaufen ist und ich noch immer keine Rückmeldung von Casino Guru erhalten habe
Promiň, připomenu Petronele, aby ti odpověděla. Existuje mnoho stížností a někdy se stane, že náš tým neodpoví, i když se velmi snaží odpovědět všem co nejrychleji.
Očekávám, že brzy dostanete aktualizaci.
Oh I'm sorry, I'll remind Petronela to answer you. There are a lot of complaints and sometimes it happens that our team fails to reply, even though they try very hard to answer everyone as quickly as possible.
I expect you will get an update soon.
Děkuji, obvykle jsem velmi trpělivý. Ale toto kasino vyplatilo až poté, co Casino Guru naléhalo. Takže samozřejmě chci, aby moje stížnost byla co nejrychleji předána kasinu, abych po třech týdnech konečně dostal své peníze.
Thank you, I'm usually very patient. But this casino has only paid out after Casino Guru insisted. So of course I want my complaint to be forwarded to the casino as quickly as possible so that I can finally get my money after three weeks.
Danke, normalerweise bin ich sehr geduldig. Aber dieses Casino hat nur auf Nachdruck von Casino Guru bisher gezahlt. Daher möchte ich natürlich, dass auch meine Beschwerde so schnell wie möglich an das Casino weitergeleitet wird, damit ich nach mittlerweile drei Wochen endlich mein Geld erhalte.
Naprosto Vám rozumím, doufám, že tato situace co nejdříve skončí, abyste nemuseli dále trpět.
I understand you completely, I hope that this situation will end as soon as possible so that you don't have to suffer any longer.
Dnes ráno jsem znovu poslal dotaz ohledně mých výběrů. Nyní mi odpověděli, že na mém účtu nevidí otevřené výběry… problém je čím dál větší….
This morning I’ve send a question about my withdrawals again. Now they answered me that they don’t see open withdrawals in my account….. the problem is getting bigger and bigger….
A co na vašem kasinovém účtu? Vidíte tam však čekající výběr?
What about in your casino account? Can you see the pending withdrawal there, though?
Ano, já mohu. Ale výběr už nečeká, je nastaven na „ok" 4. července.
Yes I can. But the withdrawal isn’t pending anymore, it’s set to ‘ok’ on the 4th of July.
Oh, dobře, chápu. Není tedy pochopitelné, že podpora nezaznamenala žádné „otevřené stažení", jak jste řekl.
Uvidíme, jak se nyní bude vaše stížnost vyvíjet. Doufám, že nám zástupce kasina vše vysvětlí.
Oh, alright, I see. So it is not understandable that the support did not see any "open withdrawal," as you said.
Let's see how your complaint will unfold now. I hope that the casino representative will explain everything to us.
Právě jsem našel poskytovatele, který vypadá docela podobně jako Betsolino.
Což jen zvyšuje můj strach z podvodu.
https://5bonuses.com/
Poté, co jsem se znovu zeptal na své peníze, dostal jsem stejnou omluvu jako vždy a pak jsem byl znovu ignorován. Je to opravdu nepříjemné.
Také jsem právě napsal e-mail v naději, že něčeho dosáhnem.
I just found a provider that looks quite similar to Betsolino.
Which only increases my fear of fraud.
https://5bonuses.com/
After asking again about my money, I got the same excuse as always and was then ignored again. It's really annoying.
I have also just written an email in the hope of achieving something.
ich habe gerade einen Anbieter gefunden der Betsolino ziemlich ähnlich sieht.
Was meine Angst des Betruges nur erhöht.
https://5bonuses.com/
Nach erneuter Nachfrage zu meinem Geld bekam ich wie immer dieselbe ausrede und wurde danach auch wieder ignoriert. Es ist schon sehr nervig.
Ich habe zudem eben eine Email geschrieben in der Hofnung etwas erreichen zu können.
Tato dvě kasina provozují stejní lidé. Mám problémy s výběry v tomto kasinu 5bonuses a neustále dostávám propagační nabídky od kasina Betsolino, ačkoli jsem se tam nikdy nezaregistroval.
Those two casinos are operated by the same people. I have withdrawals problems with this 5bonuses casino and I constantly receive promotional offers from Betsolino casino, although I have never registered there.
Děkuji moc za vysvětlení! Nyní spousta věcí dává smysl se spamovými e-maily. Promiň, to sem nepatří, jen jsem na to chtěl upozornit. Stále čekám na odpověď, asi marně.
Thank you very much for the explanation! Now a lot of things make sense with the spam emails. Sorry, this doesn't belong here, I just wanted to draw attention to it. I'm still waiting for an answer, probably in vain.
Vielen dank für die Aufklärung! Jetzt ergibt vieles einen Sinn mit den Spam Mails. Sorry gehört hier auch nicht hin, wollte nur Aufmerksam drauf machen. Warte auch noch auf eine Antwort , vermutlich vergeblich.
Aha, to mi objasňuje, proč stále dostávám spamové e-maily s bonusovými nabídkami od Betsolino a 5bonusů…. Jsou stejné s jiným jménem…
dostal někdo další peníze tento týden?
Aha that makes me clear why I keep on receiving spam emails with bonus offers from both Betsolino and 5bonuses…. They are the same with another name…
anyone else did receive their money this week?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.