Ahoj, pokusit se o stažení na jeden měsíc je docela hodně. Také jsem si všiml, že jste již otevřeli stížnost , což je dobrý krok.
Co se týče ověření, co od vás kasino vyžaduje, aby byly fotky lépe vidět nebo co konkrétně? Někdy chápu, že všechny detaily musí být pořádně vidět, tak se jen snažím zjistit, jak to je. Zkusili jste se podívat, co můžete udělat?
Každopádně se nemusíte bát, náš tým se bude snažit pomoci a pevně věřím, že to dobře dopadne, budete ověřeni a peníze dostanete. Pokud se situace změní, dejte mi vědět.
Hi, trying to withdraw for one month is quite a lot. I also noticed that you've already opened a complaint, which is a good step.
Regarding verification, what does the casino require from you to make the photos more visible or what specifically ? Sometimes I understand that all the details have to be visible properly, so I'm just trying to find out how it is. Did you try to see what you could do ?
Anyway, you don't have to worry, our team will try to help and I firmly believe that it will turn out well, you will be verified and you will get the money. Let me know if the situation changes.