DomůFórumKasinaBetriot Casino - všeobecná diskuze

Betriot Casino - všeobecná diskuze

před rokem od quartasalvatore748
|
19 045 zobrazení 179 odpovědí |
|
1 2...10
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Betriot Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dieses Casino je BETRUG

Mám sportovní bonus 200 €

Nun habe ich es zu 100% umgewandelt

Jedoch wird mein guthaben 2000 € nict in echtgeld umgewandelt

Angeblich fehlen noch 10€ letzte wette das spiel ist seit 10 stunden vorbei wird aber noch als offen angezeigt

Podpora logt mich immer wieder raus

Snímek obrazovky Habe alle

Buď opatrný

Toto kasino mi dává sportovní bonus 200 €

Nyní sázím svůj bonus 2390 / 2400 € 100 %


Ale podpora mi řekni to samé, že musím počkat na poslední sázkovou hru, která skončí, ale před 10 hodinami je výsledek 1-0

Psal jsem si s mnoha agenty podpory, ale ten mě vyhodil z chatu nebo odešel z chatu

Toto kasino se snaží nevyplatit mých vyhraných 2 000 €

Mám screenshot a důkaz filefilefilefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748
před rokem

Je mi líto, že to říkám, ale Casino Guru se nezapojuje do sportovních sázek. 🙁

Místo toho se zaměřujeme pouze na kasinové hry.

Neváhejte a vyhledejte pomoc jinde, existuje několik návrhů – doufám, že tyto odkazy pro vás budou užitečné:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, milá Radko, s kasinem jsem udělala děkuji.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748
před rokem

Dobrý den a rádi to slyším!

Byl problém vyřešen podle vašich představ? Dostal jsi peníze? 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den milá Radko, peníze byly poté převedeny na můj účet jako skutečné peníze, bohužel jsem pokračoval ve hře v lotech a z frustrace jsem o vše přišel a byl jsem v tomto kasinu zablokován.

Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748
před rokem

Tak to je velká škoda a mrzí mě, že to nakonec takhle dopadlo. Zablokovali jste si účet sami nebo vás zablokovalo kasino?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Protože jsem prohrál všechny peníze ve slotech, šel jsem z frustrace do kasina pod Grunda

BLOKOVAT „HAZERNÍ ZÁVISLOST", která fungovala i v jiných kasinech.






Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
quartasalvatore748
před rokem

Ano, chápu, že jsi přišel o peníze a určitě to není nic příjemného. Ale chápu správně, že pokud jde o sebevyloučení, byl proces hladký a bezproblémový?

Každopádně v tomto případě bych také rád upozornil, že pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, může se hodit tento odkaz: https://casino.guru/problem-gambling

Najdete zde mnoho cenných informací o bezpečném hraní a mnoho dalších témat, která by vám mohla pomoci.

Také mě napadlo zmínit sekci na fóru, která by mohla být také vhodná a kde byste se mohli setkat s dalšími hráči v podobné situaci: https://casino.guru/forum/responsible-gambling

Doufám, že Vám mé informace pomohou a nebudete muset podobné situace v budoucnu řešit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Za den jsem vydělal asi 2200. Když jsem poprvé vybral 27 eur, za necelé dva dny jsem to viděl na svém účtu. Teď jsem nucen vybrat 500 Ari, protože větší výběr neumožňují, výběr stále čeká na schválení a já z toho šílím. Doufám, že o výdělek nepřijdu, je to pro mě velmi úctyhodná částka. Budu vás informovat. Mezitím bych ocenil, kdybyste mi řekli, co mohu udělat v případě, že odstoupení neschválí.

Automaticky přeloženo:
simbval
před rokem

Spíš bych se zaměřil na získání peněz, než na přiživování vašeho strachu spekulacemi 🙂

Uklidníme se, jedno stažení se prosadilo, to je dobré znamení!

Co říkáte na ověření, už jste ho absolvovali? Pokud ne, mělo by to prozatím stát za veškerou námahu.

Nevyhrávat rovnováhu a ochotně spolupracovat s operátorem podpory nebo chatu, OK?

Každopádně, kdy jste odeslali poslední žádost o výběr? Obvykle to trvá alespoň pár dní, než s tím budete pokračovat – zejména u neověřených uživatelů.

Informuj mě!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, dotaz na výběr peněz v kasinu betriot, může mi prosím někdo vysvětlit, stále mi to hlásí chybu, omlouvám se, jsem v tom nový

Automaticky přeloženo:
noviembrenicolas69
před rokem

Ahoj.

Dobře, že jsi tady. Můžete specifikovat chybu? Neváhejte a sdílejte printscreen. Vždy je moudré kontaktovat kasino a požádat o vysvětlení a vedení. Vsadím se, že jsi to udělal, že?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer, nejprve děkuji za neocenitelnou službu, kterou poskytujete, pak jsem se chtěl laskavě zeptat, vyhrál jsem 6500 eur v kasinu Betriot5, máte zkušenosti s touto stránkou, je to spolehlivé? Je to hodně peněz a mohlo by se mi hodit předem díky

Automaticky přeloženo:
mimmotesauro33
před rokem

Byl jsem ošetřen normálně, jen jsem čekal dva až tři dny na každý výběr 500 eur.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můžete tedy potvrdit, že peníze přicházely pravidelně?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer, nejprve děkuji za neocenitelnou službu, kterou poskytujete, pak jsem se chtěl laskavě zeptat, vyhrál jsem 6500 eur v kasinu Betriot5, máte zkušenosti s touto stránkou, je to spolehlivé? Je to hodně peněz a mohlo by se mi hodit předem díky

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, je to docela nové kasino, takže jsem zvědavý, jak se bude vaše situace vyvíjet, až provedete výběr. Jsem rád, že zkušenosti jiného hráče mohou být užitečné a užitečné.

Každopádně, až se pokusíte o výběr, můžete nám dát vědět, jak to dopadlo po procesu? Nebo jestli jsou nějaké problémy? Mám ještě jeden dotaz, máte ověřený účet? 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, nepožádal jsi mě o žádný typ ověření, kontaktoval jsem chat, který byl k dispozici, ale bohužel to nevyřešilo můj problém, že jsem mohl vybrat pouze 500 eur denně. První výběr jsem provedl včera, doufejme, že brzy dorazí. Budu vás informovat, jakmile budu mít novinky.

Automaticky přeloženo:
mimmotesauro33
před rokem

Dobrý den, nežádali jsme vás o ověření, protože nejsme kasino. Spíš jsem chtěl vědět, jestli kasino, o kterém mluvíme, udělalo tento krok a jestli jste ho dokončili.

Pokud jde o výběr, určitě nám dejte vědět, jak probíhal a jestli jste nakonec peníze obdrželi. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
simbval
před rokem

Kamaráde, už jsou to 3 dny a nedostal jsem to... Chci se na něco zeptat, pokud jste provedl vklad kartou visa, lze vybrat bankovním převodem?

Automaticky přeloženo:
1 2...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky