Dobré ráno, 13. února jdu vybrat 500 €, po 3 dnech najdu peníze na svém "herním účtu", žádám o vysvětlení v "živém chatu", říkají mi, že karta má prakticky nebyl uznán...
Tak říkám ale omlouvám se za vklad, karta je výborná na výběr je to na prd???
Připadám si jako ve snu, zadal jsem IBAN (který je vždy napojený na stejnou kartu) a teď uvidíme, jestli najdou jinou kliku...
Zdvořile jsem se zeptal, zdá se, že nemusím čekat další 3 dny na ověření, protože problém byl jejich, ale nic, odpovídají automatickými zprávami ve stylu robota...
Sami říkají v obecných informacích: zkuste provést výběr stejnou kartou, kterou jste provedli vklad 🤣🤣🤣
Vše je navrženo tak, abyste ztratili trpělivost a vše si přehráli.
Absolutně negativní zkušenost
Good morning, on February 13th I'm going to make a withdrawal of €500, after 3 days I find the money in my "gaming account", I ask for explanations in "live chat", they tell me that the card has practically not been recognised...
So I say but sorry for depositing, the card is excellent for withdrawing it sucks???
I feel like I'm dreaming, I entered the IBAN (which is always connected to the same card) and now we'll see if they'll find another handle...
I asked politely, it seems, that I don't have to wait another 3 days for verification since the problem was theirs, but nothing, they reply with automatic robot-style messages...
They themselves say in the general information: try to make the withdrawal with the same card you made the deposit with 🤣🤣🤣
It's all designed so that you lose patience and replay everything.
Absolutely negative experience
Buongiorno, il 13 febbraio vado per effettuare il prelievo di 500€, dopo 3 giorni mi ritrovo i soldi nel "conto gioco", chiedo spiegazioni in "live chat", mi dicono che praticamente la carta non è stata riconosciuta...
Allora dico ma scusate per depositare, la carta è ottima per prelevare fa schifo???
Mi sembra di sognare, ho inserito l'iban (che è collegata sempre alla stessa carta) e ora staremo a vedere se troveranno un altro appiglio...
Ho chiesto sembra gentilmente di non dover ancora attendere altri 3 giorni per la verifica visto che il problema è stato il loro, ma niente mi rispondono con messaggi automatici stile robot...
Sono loro stessi che dicono nelle informazioni generali: cercate di effettuare il prelievo con la stessa carta con cui avete fatto il deposito 🤣🤣🤣
È tutto studiato perché tu perdi la pazienza e rigiochi tutto.
Assolutamente esperienza negativa
Upraveno autorem před 2 měsíci
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