DomůFórumKasinaBetriot Casino - všeobecná diskuze

Betriot Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před rokem od quartasalvatore748
|
35 152 zobrazení 203 odpovědí |
|
1...9 10 11
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Může mi někdo říct, jak se v tomto kasinu provádějí výběry?


Automaticky přeloženo:
jaquim23
před 6 měsíci

Drž se dál od tohoto kasina, nikdy v životě nedostaneš své peníze jako první a nemůžeš vyhrát, protože je to celé zmanipulované Mám s tím dlouhodobé zkušenosti, hledám něco nového, je tu riziko

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Může mi někdo říct, jak se v tomto kasinu provádějí výběry?


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Už jsem vám odpověděl zde: https://casinoguru-en.com/forum/general-gambling-discussion/betriot-worse-casino-experience-ever#post-155970 , takže komunikaci můžeme udržet v jednom vláknu.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Provedl jsem výběr na herní platformě Betriot a dali mi lhůtu tři dny, už to dorazilo a podpora teď říká, že platby se provádějí pouze v pracovní dny a že o víkendech neprovádějí!

Automaticky přeloženo:
therryalmeida98
před 2 měsíci

Dobrý den, úplně chápu, jak to musí být frustrující! Ve skutečnosti je však zcela běžné, že kasina nezpracovávají výběry přes víkend a obvykle je zpracovávají pouze v pracovní dny. Není neobvyklé, že platformy mají tuto politiku, ale rozhodně by se měla předem lépe objasnit.

Vzhledem k tomu, že vaše lhůta pro odstoupení od smlouvy byla tři dny, je pravděpodobné, že jste stále v rozumné čekací době. Doporučuji být ještě chvíli trpělivý.

Každopádně, chtělo po vás kasino něco, myslím nějaké dokumenty? Hráli jste s bonusem?

Doufejme, že se tím věci trochu vyjasní a váš výběr by měl brzy proběhnout. Vydržte!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

-Provedl jsem výběr na herní platformě Betriot a dali mi lhůtu tři dny a zatím nic, prý se platí pouze v pracovní dny a víkendy se nepočítají!


Automaticky přeloženo:
therryalmeida98
před 2 měsíci

Dobrý den, již jsem vám zde odpověděl, takže prosím můžeme pokračovat v konverzaci v tomto vlákně. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Hrál jsem s bonusem, ale vše jsem dělal podle bonusových pokynů, kromě CPF pro výběr nepožadovali žádnou dokumentaci!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ano, samozřejmě!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Ne. Nestojí to za to. Vyhrál jsem nějaké peníze.

po pár úspěšných výběrech mi neplatili déle než 2 týdny. Ptal jsem se i v bance, zda zablokovali kredity, ale odpověděli, že z jejich strany je vše v pořádku.

pak pomalu začali znovu platit. ALE, přiznejme si to, mnozí z nás tady jsou nutkaví hazardní hráči. Jinak bychom neutráceli peníze na špatných místech, jako jsou online kasina.

živí se nutkavým hazardem. Nakonec jsem čekal, až dorazí peníze, z frustrace jsem si mnoho z nich přehrál a více než 3/4 peněz, které jsem vyhrál, byly pryč. Nyní přemýšlím (a už jsem to konzultoval s právníkem), zda postupovat právně.

tak ne radko. Je mi líto, ale hraní nestojí za čas strávený a promarněný online, ani za peníze. Nemůžeš tyhle věci psát, protože mluvíš s tolika nutkavými gamblery. A to není správné.

hra má limity, které často překonáváme. A společnosti jako Betriot toho využívají a využívají této ošklivé slabosti.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hrál jsem s bonusem, ale vše jsem dělal podle bonusových pokynů, kromě CPF pro výběr nepožadovali žádnou dokumentaci!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Výborně, tak zkus chvíli počkat a uvidíš, co se stane s odstoupením. Když uděláte vše, co jste potřebovali udělat s bonusem, to je to, co se počítá. Měli jste také nějaký maximální výběr z tohoto bonusu?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ne. Nestojí to za to. Vyhrál jsem nějaké peníze.

po pár úspěšných výběrech mi neplatili déle než 2 týdny. Ptal jsem se i v bance, zda zablokovali kredity, ale odpověděli, že z jejich strany je vše v pořádku.

pak pomalu začali znovu platit. ALE, přiznejme si to, mnozí z nás tady jsou nutkaví hazardní hráči. Jinak bychom neutráceli peníze na špatných místech, jako jsou online kasina.

živí se nutkavým hazardem. Nakonec jsem čekal, až dorazí peníze, z frustrace jsem si mnoho z nich přehrál a více než 3/4 peněz, které jsem vyhrál, byly pryč. Nyní přemýšlím (a už jsem to konzultoval s právníkem), zda postupovat právně.

tak ne radko. Je mi líto, ale hraní nestojí za čas strávený a promarněný online, ani za peníze. Nemůžeš tyhle věci psát, protože mluvíš s tolika nutkavými gamblery. A to není správné.

hra má limity, které často překonáváme. A společnosti jako Betriot toho využívají a využívají této ošklivé slabosti.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,

Reagoval jste na 8 měsíců starý příspěvek určený pro někoho jiného, ​​proto chápu Vaši nespokojenost. Kontext je důležitý, řekl bych.

Upřímně řečeno, nepovažuji komunitu za obecně závislou, pokud si nejsem vědom takových podrobností, ale docela dobře chápu, že za takových okolností se můžete cítit jako vy.

Takže, kdybych se zeptal hráče poté, co byla platba konečně zpracována: "Po všech těch bojích byste řekl, že kasino stojí za čas a peníze?" Nevidím v tom žádný problém.

I když oceňuji vaši pozornost. Máte zájem podat stížnost na kasino?


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Odpověděl jsem na příspěvek z doby před 8 měsíci, protože jsem ho nyní četl. V každém případě, před 8 měsíci nebo před 2 dny na tom nezáleží.

hra je hra a děláte to, abyste se bavili a relaxovali. Ale dobře víte, že zejména tento obor je velmi choulostivý a mnoho subjektů je nutkavých hazardních hráčů. Není to záhada.

Ano. Chtěl bych otevřít stížnost, mezitím se pokusím postupovat právní cestou. Protože z toho, co jsem četl, je evidentní, že to dělají proto, abyste přišli o další peníze, mezitím vám na týdny blokují platby.

Co musím udělat pro otevření stížnosti?

děkuji a přeji hezký den

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Neměl jsem žádné limity, pokud ano, neřekli mi to!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Neměl jsem žádné limity, pokud ano, neřekli mi to!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ptal jsem se na to jen ze zvědavosti.

Možná ale v budoucnu, pokud si někdy s bonusy zahrajete, uděláte nejlépe, když se podíváte do Smluvních podmínek, kde se dozvíte vše, co potřebujete vědět, takže nebudete překvapeni. Ne vše musí být napsáno přímo u bonusu nebo v nějaké bonusové reklamě.

Automaticky přeloženo:
Gal73
před 2 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že se potýkáte s kasinem. Vše, co pro reklamaci musíte udělat, je postupovat podle pokynů uvedených v tomto odkazu 👈👈

Mohu prosím znát předmět vaší stížnosti?

Bez znalosti podrobností by bylo obtížné vám účinně pomoci. Možná byste měli vědět, že vaše žádost o stížnost musí splňovat určitá kritéria; možná vám pomůžu předejít nedorozuměním. Navíc, pokud chcete podniknout právní kroky, stížnost může počkat. Nezaměřujeme se na mezinárodní právo, stížnost tedy nenahrazuje právní radu právníka.

není zač. 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Ahoj! Dříve jsem nedokázal odpovědět. Takže začnu tím, že pozastavím platby na více než dva týdny, a to bez platného důvodu? A pokaždé, když jsem se zeptal, vymysleli novou výmluvu. Jen abych získal čas. Částka, kterou jsem vyhrál, byla více než 50 000 EUR

Ptal jsem se v bance, zda zablokovali platby, ale potvrdili, že pro ně je vše v pořádku a nic blokováno není.


Mezitím jsem pokračoval ve hře, stále více frustrovaný. Ptal jsem se a vždy jsem dostal velmi vágní odpovědi nebo v některých případech vůbec žádné odpovědi.


S právníkem řešíme, jak dál, i proto, že pokud je mezi jejich „certifikacemi" i takové, které chce zákazníka ochránit před závislostí na hazardních hrách, jsou opravdu strašné za jakoukoli hranicí.

ti, kteří hrají, jsou ČASTO nutkaví hazardní hráči. Nedá se to obejít.

a hráli na mou kůži, na moji závislost na hazardních hrách. Protože dobře vědí, jak funguje mysl závislého na hazardu. Frustrace vytváří tento typ mechanismu, který hraje v kasinu nebo jiných hrách nazývaných hazard.

možná mi nabídli nějaký bonus za to, co se stalo a který mě vedl ke ztrátě peněz... Ne. Tam se okamžitě stanou profesionály.

Místo toho se ukázalo, že jde o společnost, která nedělá nic jiného, ​​než že využívá a podporuje závislost na hazardních hrách.

Myslím, že na stížnost stačí. Bohužel.


k vyplnění stížnosti jsem se snažil, ale odkaz se neotevřel, před pár dny. Teď to zkusím znovu

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

potvrzuji. Odkaz na stížnost nenačte stránku. Existuje jiný způsob, jak otevřít stížnost? Díky

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj! Dříve jsem nedokázal odpovědět. Takže začnu tím, že pozastavím platby na více než dva týdny, a to bez platného důvodu? A pokaždé, když jsem se zeptal, vymysleli novou výmluvu. Jen abych získal čas. Částka, kterou jsem vyhrál, byla více než 50 000 EUR

Ptal jsem se v bance, zda zablokovali platby, ale potvrdili, že pro ně je vše v pořádku a nic blokováno není.


Mezitím jsem pokračoval ve hře, stále více frustrovaný. Ptal jsem se a vždy jsem dostal velmi vágní odpovědi nebo v některých případech vůbec žádné odpovědi.


S právníkem řešíme, jak dál, i proto, že pokud je mezi jejich „certifikacemi" i takové, které chce zákazníka ochránit před závislostí na hazardních hrách, jsou opravdu strašné za jakoukoli hranicí.

ti, kteří hrají, jsou ČASTO nutkaví hazardní hráči. Nedá se to obejít.

a hráli na mou kůži, na moji závislost na hazardních hrách. Protože dobře vědí, jak funguje mysl závislého na hazardu. Frustrace vytváří tento typ mechanismu, který hraje v kasinu nebo jiných hrách nazývaných hazard.

možná mi nabídli nějaký bonus za to, co se stalo a který mě vedl ke ztrátě peněz... Ne. Tam se okamžitě stanou profesionály.

Místo toho se ukázalo, že jde o společnost, která nedělá nic jiného, ​​než že využívá a podporuje závislost na hazardních hrách.

Myslím, že na stížnost stačí. Bohužel.


k vyplnění stížnosti jsem se snažil, ale odkaz se neotevřel, před pár dny. Teď to zkusím znovu

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,

Děkujeme, že jste se vrátili s podrobnostmi. Doufejme, že na vašem účtu nějaké peníze zbyly – požádali jste konkrétně o trvalé sebevyloučení z důvodu závislosti na hazardních hrách, prosím? Takové žádosti by nikdy neměly končit „dalšími bonusy" a mělo by se postarat o související výplaty. Omezení možností hraní by mělo být primární akcí bez ohledu na to, co.

Co si myslí váš právník? Navrhoval jsem reklamaci, protože je bezplatná; na základě konkrétní situace však může být advokát přímější a výkonnější.



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

potvrzuji. Odkaz na stížnost nenačte stránku. Existuje jiný způsob, jak otevřít stížnost? Díky

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jsme si této situace vědomi; zatím však nemáme ponětí o řešení, protože na naší straně vše funguje dobře 🙁.

Rád bych vás požádal o pomoc:

Zašlete nám prosím aktualizaci o chybě e-mailem na adresu :

1) Udělejte screenshot celé obrazovky, kde vidíme i doménu, kterou používáte.

2) Přidejte přesný čas a také nám řekněte časové pásmo (nejlepší by bylo v UTC)

3) IP adresa by byla také skvělá, pokud ji dokážete najít.

Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky