Drž se dál od tohoto kasina, nikdy v životě nedostaneš své peníze jako první a nemůžeš vyhrát, protože je to celé zmanipulované Mám s tím dlouhodobé zkušenosti, hledám něco nového, je tu riziko
Stay away from this casino you will never get your money in life first and you can't win because it is all manipulated I have long term experience with this looking for something new here there is a risk
Finger weg vom diese casino du kriegt dein Geld nie in leben zu erst und und kannst auch nicht gewinnen weil es manipuliert ist alles habe Erfahrung langfristig mit diese suche was neues hier besteht risiko
Už jsem vám odpověděl zde: https://casinoguru-en.com/forum/general-gambling-discussion/betriot-worse-casino-experience-ever#post-155970 , takže komunikaci můžeme udržet v jednom vláknu.
I have already answered you here: https://casinoguru-en.com/forum/general-gambling-discussion/betriot-worse-casino-experience-ever#post-155970, so we can keep the communication in one thread.
Provedl jsem výběr na herní platformě Betriot a dali mi lhůtu tři dny, už to dorazilo a podpora teď říká, že platby se provádějí pouze v pracovní dny a že o víkendech neprovádějí!
I made a withdrawal on the Betriot gaming platform and they gave me a deadline of three days, it's already arrived and now support is saying that payments are only made on working days and that they don't make payments on weekends!
Fiz um saque na Plataforma de jogos 'Betriot' me deram um prazo de três dias, já chegou no prazo e agora o suporte estar dizendo q os pagamentos só são feitos em dias úteis e que não faz pagamentos em finais de semana.!
Dobrý den, úplně chápu, jak to musí být frustrující! Ve skutečnosti je však zcela běžné, že kasina nezpracovávají výběry přes víkend a obvykle je zpracovávají pouze v pracovní dny. Není neobvyklé, že platformy mají tuto politiku, ale rozhodně by se měla předem lépe objasnit.
Vzhledem k tomu, že vaše lhůta pro odstoupení od smlouvy byla tři dny, je pravděpodobné, že jste stále v rozumné čekací době. Doporučuji být ještě chvíli trpělivý.
Každopádně, chtělo po vás kasino něco, myslím nějaké dokumenty? Hráli jste s bonusem?
Doufejme, že se tím věci trochu vyjasní a váš výběr by měl brzy proběhnout. Vydržte!
Hello there, I totally get how frustrating that must be! However, it’s actually quite common for casinos not to process withdrawals over the weekend, and they typically only process them on working days. It’s not unusual for platforms to have this policy, but it should definitely be clarified better upfront.
Since your withdrawal deadline was three days, it’s likely you’re still within a reasonable wait time. I’d suggest being patient for a little while longer.
Anyway, did the casino want something from you, I mean some documents? Did you play with the bonus?
Hopefully, this clears things up a bit, and your withdrawal should go through shortly. Hang in there!
-Provedl jsem výběr na herní platformě Betriot a dali mi lhůtu tři dny a zatím nic, prý se platí pouze v pracovní dny a víkendy se nepočítají!
-I made a withdrawal on Betriot's gaming platform and they gave me a deadline of three days, and so far nothing, they say that payments are only made on working days and that weekends don't count!
-Fiz uma retirada na Plataforma de jogos Betriot' mim deram um prazo de três dias, e até agora nada, ele falam q só é feito pagamentos em dias úteis e que finais de semana não conta.!
Dobrý den, již jsem vám zde odpověděl, takže prosím můžeme pokračovat v konverzaci v tomto vlákně. 🙂
Hello, I already replied you here, so please we can continue with conversation in this thread. 🙂
Hrál jsem s bonusem, ale vše jsem dělal podle bonusových pokynů, kromě CPF pro výběr nepožadovali žádnou dokumentaci!
I played with the bonus, but I did everything according to the bonus guidelines, they didn't ask for any documentation, except for the CPF for withdrawal!
Joguei com bônus, mais fiz tudo com forme as diretrizes do bônus, eles não pediram nenhuma documentação, a não ser o CPF pra saque.!
Ne. Nestojí to za to. Vyhrál jsem nějaké peníze.
po pár úspěšných výběrech mi neplatili déle než 2 týdny. Ptal jsem se i v bance, zda zablokovali kredity, ale odpověděli, že z jejich strany je vše v pořádku.
pak pomalu začali znovu platit. ALE, přiznejme si to, mnozí z nás tady jsou nutkaví hazardní hráči. Jinak bychom neutráceli peníze na špatných místech, jako jsou online kasina.
živí se nutkavým hazardem. Nakonec jsem čekal, až dorazí peníze, z frustrace jsem si mnoho z nich přehrál a více než 3/4 peněz, které jsem vyhrál, byly pryč. Nyní přemýšlím (a už jsem to konzultoval s právníkem), zda postupovat právně.
tak ne radko. Je mi líto, ale hraní nestojí za čas strávený a promarněný online, ani za peníze. Nemůžeš tyhle věci psát, protože mluvíš s tolika nutkavými gamblery. A to není správné.
hra má limity, které často překonáváme. A společnosti jako Betriot toho využívají a využívají této ošklivé slabosti.
No. It's not worth it. I had won some money.
after a few successful withdrawals, they didn't pay me for more than 2 weeks. I also asked the bank if they had blocked the credits, but they replied that everything was fine on their part.
then, they slowly started paying again. BUT, let's face it, many of us here are compulsive gamblers. Otherwise, we wouldn't waste money in bad places like online casinos.
they prey on compulsive gambling. In the end, waiting for the money to arrive, I replayed many of them out of frustration and more than 3/4 of the money I had won was gone. Now, I am thinking (and have already consulted with a lawyer) about whether to proceed legally.
so, no radka. I'm sorry, but playing is not worth the time spent and wasted online, nor the money. You can't write these things, because you talk to so many compulsive gamblers. And that's not right.
the game has limits that we often overcome. And companies like Betriot take advantage of this and exploit this ugly weakness.
No. Non ne vale la pena. Io avevo vinto un po’ di soldi.
dopo qualche prelievo andato a buon fine, non mi hanno pagato per più di 2 settimane. Chiesto anche alla banca se avessero bloccato gli accrediti, ma mi hanno risposto che era tutto a posto, da parte loro.
poi, hanno ripreso mooooolto lentamente a pagare. MA, diciamoci la verità, molti di noi qui, sono ludopatici. Altrimenti, non sprecheremmo soldi in posti brutti come i casinò online.
loro fanno leva sulla ludopaticità. Alla fine, aspettando che arrivassero i soldi, molti li ho rigiocatj per la frustrazione e se ne sono andati più di 3/4 dei soldi che avevo vinto. Adesso, sto meditando (e mi sono già informata con avvocato) se procedere legalmente.
quindi, no radka. Mi dispiace, ma giocare non vale né il tempO passato e sprecato online, né i soldi. Non puoi scrivere queste cose, perché parli con tanti ludopatici. E non è corretto.
il gioco ha dei limiti che spesso noi superiamo. E società come Betriot se ne approfittano e fanno leva su questa brutta debolezza.
Hrál jsem s bonusem, ale vše jsem dělal podle bonusových pokynů, kromě CPF pro výběr nepožadovali žádnou dokumentaci!
I played with the bonus, but I did everything according to the bonus guidelines, they didn't ask for any documentation, except for the CPF for withdrawal!
Joguei com bônus, mais fiz tudo com forme as diretrizes do bônus, eles não pediram nenhuma documentação, a não ser o CPF pra saque.!
Výborně, tak zkus chvíli počkat a uvidíš, co se stane s odstoupením. Když uděláte vše, co jste potřebovali udělat s bonusem, to je to, co se počítá. Měli jste také nějaký maximální výběr z tohoto bonusu?
Great, so try to wait some time and see what will happen with the withdrawal. When you have done everything you needed to do with the bonus, that's what counts. Did you also have any maximum cashout from this bonus?
Ne. Nestojí to za to. Vyhrál jsem nějaké peníze.
po pár úspěšných výběrech mi neplatili déle než 2 týdny. Ptal jsem se i v bance, zda zablokovali kredity, ale odpověděli, že z jejich strany je vše v pořádku.
pak pomalu začali znovu platit. ALE, přiznejme si to, mnozí z nás tady jsou nutkaví hazardní hráči. Jinak bychom neutráceli peníze na špatných místech, jako jsou online kasina.
živí se nutkavým hazardem. Nakonec jsem čekal, až dorazí peníze, z frustrace jsem si mnoho z nich přehrál a více než 3/4 peněz, které jsem vyhrál, byly pryč. Nyní přemýšlím (a už jsem to konzultoval s právníkem), zda postupovat právně.
tak ne radko. Je mi líto, ale hraní nestojí za čas strávený a promarněný online, ani za peníze. Nemůžeš tyhle věci psát, protože mluvíš s tolika nutkavými gamblery. A to není správné.
hra má limity, které často překonáváme. A společnosti jako Betriot toho využívají a využívají této ošklivé slabosti.
No. It's not worth it. I had won some money.
after a few successful withdrawals, they didn't pay me for more than 2 weeks. I also asked the bank if they had blocked the credits, but they replied that everything was fine on their part.
then, they slowly started paying again. BUT, let's face it, many of us here are compulsive gamblers. Otherwise, we wouldn't waste money in bad places like online casinos.
they prey on compulsive gambling. In the end, waiting for the money to arrive, I replayed many of them out of frustration and more than 3/4 of the money I had won was gone. Now, I am thinking (and have already consulted with a lawyer) about whether to proceed legally.
so, no radka. I'm sorry, but playing is not worth the time spent and wasted online, nor the money. You can't write these things, because you talk to so many compulsive gamblers. And that's not right.
the game has limits that we often overcome. And companies like Betriot take advantage of this and exploit this ugly weakness.
No. Non ne vale la pena. Io avevo vinto un po’ di soldi.
dopo qualche prelievo andato a buon fine, non mi hanno pagato per più di 2 settimane. Chiesto anche alla banca se avessero bloccato gli accrediti, ma mi hanno risposto che era tutto a posto, da parte loro.
poi, hanno ripreso mooooolto lentamente a pagare. MA, diciamoci la verità, molti di noi qui, sono ludopatici. Altrimenti, non sprecheremmo soldi in posti brutti come i casinò online.
loro fanno leva sulla ludopaticità. Alla fine, aspettando che arrivassero i soldi, molti li ho rigiocatj per la frustrazione e se ne sono andati più di 3/4 dei soldi che avevo vinto. Adesso, sto meditando (e mi sono già informata con avvocato) se procedere legalmente.
quindi, no radka. Mi dispiace, ma giocare non vale né il tempO passato e sprecato online, né i soldi. Non puoi scrivere queste cose, perché parli con tanti ludopatici. E non è corretto.
il gioco ha dei limiti che spesso noi superiamo. E società come Betriot se ne approfittano e fanno leva su questa brutta debolezza.
Ahoj,
Reagoval jste na 8 měsíců starý příspěvek určený pro někoho jiného, proto chápu Vaši nespokojenost. Kontext je důležitý, řekl bych.
Upřímně řečeno, nepovažuji komunitu za obecně závislou, pokud si nejsem vědom takových podrobností, ale docela dobře chápu, že za takových okolností se můžete cítit jako vy.
Takže, kdybych se zeptal hráče poté, co byla platba konečně zpracována: "Po všech těch bojích byste řekl, že kasino stojí za čas a peníze?" Nevidím v tom žádný problém.
I když oceňuji vaši pozornost. Máte zájem podat stížnost na kasino?
Hello,
You responded to 8-month-old post intended for someone else, which is why I understand your dissatisfaction. The context is important, I'd say.
Honestly, I do not consider the community generally addicted unless I'm aware of such detail, but I pretty much understand that under such circumstances you may feel like you do.
So, if I asked the player after the payment was finally processed, "After all the struggling, would you say the casino is worth the time and money?" I see no problem with that.
Though I appreciate your attention. Are you interested in filing a complaint against the casino?
Odpověděl jsem na příspěvek z doby před 8 měsíci, protože jsem ho nyní četl. V každém případě, před 8 měsíci nebo před 2 dny na tom nezáleží.
hra je hra a děláte to, abyste se bavili a relaxovali. Ale dobře víte, že zejména tento obor je velmi choulostivý a mnoho subjektů je nutkavých hazardních hráčů. Není to záhada.
Ano. Chtěl bych otevřít stížnost, mezitím se pokusím postupovat právní cestou. Protože z toho, co jsem četl, je evidentní, že to dělají proto, abyste přišli o další peníze, mezitím vám na týdny blokují platby.
Co musím udělat pro otevření stížnosti?
děkuji a přeji hezký den
I replied to a post from 8 months ago, because I read it now. In any case, 8 months ago or 2 days ago, it makes little difference.
the game is game and you do it to have fun and relax. But you know very well that especially this field is very delicate and many subjects are compulsive gamblers. It is not a mystery.
Yes. I would like to open a complaint, in the meantime I will try to proceed through legal channels. Because it is evident, from what I read, that they do it to make you lose more money, in the meantime they block your payments for weeks.
What do I have to do to open a complaint?
thank you and have a good day
Ho risposto ad un post di 8 mesi fa, perché ho letto adesso. In ogni caso, 8 mesi fa o 2 giorni fa, cambia poco.
il gioco è gioco e lo si fa per divertirsi e rilassarsi. Ma sapete bene che soprattutto questo campo è molto delicato e molti soggetti sono ludopatici. Non è un mistero.
Si. Vorrei aprire un reclamo, intanto che comunque proverò a procedere per vie legali. Perché è evidente, da quello che leggo, che lo facciano per far perdere altri soldi, intanto che ti bloccano i pagamenti per settimane.
Cosa devo fare, per aprire un reclamo?
grazie e buona giornata
Neměl jsem žádné limity, pokud ano, neřekli mi to!
I didn't have any limits, if I did they didn't tell me!
Não tive nenhum limite não, se tinha eles não avisaram.!
Ptal jsem se na to jen ze zvědavosti.
Možná ale v budoucnu, pokud si někdy s bonusy zahrajete, uděláte nejlépe, když se podíváte do Smluvních podmínek, kde se dozvíte vše, co potřebujete vědět, takže nebudete překvapeni. Ne vše musí být napsáno přímo u bonusu nebo v nějaké bonusové reklamě.
I was just asking this out of curiosity.
But maybe in the future, if you ever play with the bonuses, the best thing to do is to check the Terms and Conditions to learn everything you need to know, so you won't be surprised. Not everything has to be written directly next to the bonus or in some bonus advertisement.
Dobrý den, je mi líto, že se potýkáte s kasinem. Vše, co pro reklamaci musíte udělat, je postupovat podle pokynů uvedených v tomto odkazu 👈👈
Mohu prosím znát předmět vaší stížnosti?
Bez znalosti podrobností by bylo obtížné vám účinně pomoci. Možná byste měli vědět, že vaše žádost o stížnost musí splňovat určitá kritéria; možná vám pomůžu předejít nedorozuměním. Navíc, pokud chcete podniknout právní kroky, stížnost může počkat. Nezaměřujeme se na mezinárodní právo, stížnost tedy nenahrazuje právní radu právníka.
není zač. 🙂
Hello, I'm sorry to see you struggling with the casino. All you need to do to complaint is following the guidelines included in this link 👈👈
May I know the subject of your complaint, please?
Without knowing the details, it would be difficult to assist you effectively. Perhaps you should know that your complaint request has to meet certain criteria; maybe I can help you prevent misunderstandings. Moreover, if you aim to take legal action, the complaint can wait. We do not focus on international law, so the complaint does not substitute for legal advice from a lawyer.
You are welcome. 🙂
Ahoj! Dříve jsem nedokázal odpovědět. Takže začnu tím, že pozastavím platby na více než dva týdny, a to bez platného důvodu? A pokaždé, když jsem se zeptal, vymysleli novou výmluvu. Jen abych získal čas. Částka, kterou jsem vyhrál, byla více než 50 000 EUR
Ptal jsem se v bance, zda zablokovali platby, ale potvrdili, že pro ně je vše v pořádku a nic blokováno není.
Mezitím jsem pokračoval ve hře, stále více frustrovaný. Ptal jsem se a vždy jsem dostal velmi vágní odpovědi nebo v některých případech vůbec žádné odpovědi.
S právníkem řešíme, jak dál, i proto, že pokud je mezi jejich „certifikacemi" i takové, které chce zákazníka ochránit před závislostí na hazardních hrách, jsou opravdu strašné za jakoukoli hranicí.
ti, kteří hrají, jsou ČASTO nutkaví hazardní hráči. Nedá se to obejít.
a hráli na mou kůži, na moji závislost na hazardních hrách. Protože dobře vědí, jak funguje mysl závislého na hazardu. Frustrace vytváří tento typ mechanismu, který hraje v kasinu nebo jiných hrách nazývaných hazard.
možná mi nabídli nějaký bonus za to, co se stalo a který mě vedl ke ztrátě peněz... Ne. Tam se okamžitě stanou profesionály.
Místo toho se ukázalo, že jde o společnost, která nedělá nic jiného, než že využívá a podporuje závislost na hazardních hrách.
Myslím, že na stížnost stačí. Bohužel.
k vyplnění stížnosti jsem se snažil, ale odkaz se neotevřel, před pár dny. Teď to zkusím znovu
Hi! I couldn't answer before. So, I start by suspending payments for more than two weeks, without a valid reason? And every time I asked, they invented a new excuse. Just to buy time. The amount I had won was over €50,000
I asked the bank if they had blocked the payments, but they confirmed that for them everything was fine and there was nothing blocked.
In the meantime, I continued to play, increasingly frustrated. I asked and always got very vague answers or in some cases, no answers at all.
My lawyer and I are trying to figure out how to proceed, also because if among their "certifications" there is also one that wants to protect the customer from gambling addiction, they are truly terrible beyond any limit.
those who gamble are OFTEN compulsive gamblers. There's no way around it.
and they played on my skin, on my gambling addiction. Because they know well how the mind of a gambling addict works. Frustration generates that type of mechanism, which is playing at the casino or other games called gambling.
maybe they had offered me some sort of bonus for what had happened and which led me to lose the money... No. There, they immediately become professional.
Instead, they have turned out to be a company that does nothing but exploit and encourage gambling addiction.
I think that's enough of a complaint. Unfortunately.
to fill out the complaint, I tried, but the link did not open, a few days ago. I'll try again now
Ciao! Non sono riuscito a rispondere prima. Allora, inizio dall’aver sospeso i pagamenti per più di due settimane, senza un valido motivo? Ed ogni volta che chiedevo, inventavano una scusa nuova. Solo per prender tempo. La somma che avevo vinto andava oltre i 50.000€
ho chiesto alla banca se avessero bloccato i pagamenti, ma mi hanno confermato che per loro era tutto a posto e non c’era nulla di bloccato.
io intanto, ho continuato a giocare, sempre più frustrato. Chiedevo ed avevo sempre risposte molto vaghe o in alcuni casi, zero risposte.
col mio legale stiamo cercando di capire come muoverci, anche perché se tra le loro "certificazioni" c’è anche quello che vuole salvaguardare il cliente dalla ludopatia, sono veramente pessimi oltre ogni limite.
chi gioca è SPESSO un ludopatico. Inutile girarci intorno.
e loro hanno giocato sulla mia pelle, sulla mia ludopatia. Perché sanno bene come funziona la mente di un ludopatico . La frustrazione genera quel tipo di meccanismo, che è il giocare al casinò o altri giochi definiti d’azzardo.
mi avessero magari proposto una sorta di bonus per quello che era successo e che mi ha portato a perdere i soldi…. No. Lì, diventano subito professionali.
invece, si sono rivelati essere una società che non fa altro che sfruttare e favorire la ludopatia.
credo che come reclamo basti. Purtroppo.
per compilare il reclamo, ho provato, ma non si apriva il link, qualche giorno fa. Ci riprovo adesso
potvrzuji. Odkaz na stížnost nenačte stránku. Existuje jiný způsob, jak otevřít stížnost? Díky
I confirm. The link for the complaint does not load the page. Is there another way to open the complaint? Thanks
Confermo. Il link per il reclamo non carica la pagina. C’è un altro modo per poter aprire il reclamo? Grazie
Ahoj! Dříve jsem nedokázal odpovědět. Takže začnu tím, že pozastavím platby na více než dva týdny, a to bez platného důvodu? A pokaždé, když jsem se zeptal, vymysleli novou výmluvu. Jen abych získal čas. Částka, kterou jsem vyhrál, byla více než 50 000 EUR
Ptal jsem se v bance, zda zablokovali platby, ale potvrdili, že pro ně je vše v pořádku a nic blokováno není.
Mezitím jsem pokračoval ve hře, stále více frustrovaný. Ptal jsem se a vždy jsem dostal velmi vágní odpovědi nebo v některých případech vůbec žádné odpovědi.
S právníkem řešíme, jak dál, i proto, že pokud je mezi jejich „certifikacemi" i takové, které chce zákazníka ochránit před závislostí na hazardních hrách, jsou opravdu strašné za jakoukoli hranicí.
ti, kteří hrají, jsou ČASTO nutkaví hazardní hráči. Nedá se to obejít.
a hráli na mou kůži, na moji závislost na hazardních hrách. Protože dobře vědí, jak funguje mysl závislého na hazardu. Frustrace vytváří tento typ mechanismu, který hraje v kasinu nebo jiných hrách nazývaných hazard.
možná mi nabídli nějaký bonus za to, co se stalo a který mě vedl ke ztrátě peněz... Ne. Tam se okamžitě stanou profesionály.
Místo toho se ukázalo, že jde o společnost, která nedělá nic jiného, než že využívá a podporuje závislost na hazardních hrách.
Myslím, že na stížnost stačí. Bohužel.
k vyplnění stížnosti jsem se snažil, ale odkaz se neotevřel, před pár dny. Teď to zkusím znovu
Hi! I couldn't answer before. So, I start by suspending payments for more than two weeks, without a valid reason? And every time I asked, they invented a new excuse. Just to buy time. The amount I had won was over €50,000
I asked the bank if they had blocked the payments, but they confirmed that for them everything was fine and there was nothing blocked.
In the meantime, I continued to play, increasingly frustrated. I asked and always got very vague answers or in some cases, no answers at all.
My lawyer and I are trying to figure out how to proceed, also because if among their "certifications" there is also one that wants to protect the customer from gambling addiction, they are truly terrible beyond any limit.
those who gamble are OFTEN compulsive gamblers. There's no way around it.
and they played on my skin, on my gambling addiction. Because they know well how the mind of a gambling addict works. Frustration generates that type of mechanism, which is playing at the casino or other games called gambling.
maybe they had offered me some sort of bonus for what had happened and which led me to lose the money... No. There, they immediately become professional.
Instead, they have turned out to be a company that does nothing but exploit and encourage gambling addiction.
I think that's enough of a complaint. Unfortunately.
to fill out the complaint, I tried, but the link did not open, a few days ago. I'll try again now
Ciao! Non sono riuscito a rispondere prima. Allora, inizio dall’aver sospeso i pagamenti per più di due settimane, senza un valido motivo? Ed ogni volta che chiedevo, inventavano una scusa nuova. Solo per prender tempo. La somma che avevo vinto andava oltre i 50.000€
ho chiesto alla banca se avessero bloccato i pagamenti, ma mi hanno confermato che per loro era tutto a posto e non c’era nulla di bloccato.
io intanto, ho continuato a giocare, sempre più frustrato. Chiedevo ed avevo sempre risposte molto vaghe o in alcuni casi, zero risposte.
col mio legale stiamo cercando di capire come muoverci, anche perché se tra le loro "certificazioni" c’è anche quello che vuole salvaguardare il cliente dalla ludopatia, sono veramente pessimi oltre ogni limite.
chi gioca è SPESSO un ludopatico. Inutile girarci intorno.
e loro hanno giocato sulla mia pelle, sulla mia ludopatia. Perché sanno bene come funziona la mente di un ludopatico . La frustrazione genera quel tipo di meccanismo, che è il giocare al casinò o altri giochi definiti d’azzardo.
mi avessero magari proposto una sorta di bonus per quello che era successo e che mi ha portato a perdere i soldi…. No. Lì, diventano subito professionali.
invece, si sono rivelati essere una società che non fa altro che sfruttare e favorire la ludopatia.
credo che come reclamo basti. Purtroppo.
per compilare il reclamo, ho provato, ma non si apriva il link, qualche giorno fa. Ci riprovo adesso
Ahoj,
Děkujeme, že jste se vrátili s podrobnostmi. Doufejme, že na vašem účtu nějaké peníze zbyly – požádali jste konkrétně o trvalé sebevyloučení z důvodu závislosti na hazardních hrách, prosím? Takové žádosti by nikdy neměly končit „dalšími bonusy" a mělo by se postarat o související výplaty. Omezení možností hraní by mělo být primární akcí bez ohledu na to, co.
Co si myslí váš právník? Navrhoval jsem reklamaci, protože je bezplatná; na základě konkrétní situace však může být advokát přímější a výkonnější.
Hello,
Thank you for getting back with details. Hopefully some money is left in your account - did you specifically ask for permanent self-exclusion due to gambling addiction, please? Such requests should never end with "more bonuses," and associated payouts should be taken care of. Restricting the options to play should be the primary action no matter what.
What does your lawyer think? I was suggesting the complaint because it is free of charge; however, based on the concrete situation, a lawyer may be more direct and efficient.
potvrzuji. Odkaz na stížnost nenačte stránku. Existuje jiný způsob, jak otevřít stížnost? Díky
I confirm. The link for the complaint does not load the page. Is there another way to open the complaint? Thanks
Confermo. Il link per il reclamo non carica la pagina. C’è un altro modo per poter aprire il reclamo? Grazie
Jsme si této situace vědomi; zatím však nemáme ponětí o řešení, protože na naší straně vše funguje dobře 🙁.
Rád bych vás požádal o pomoc:
Zašlete nám prosím aktualizaci o chybě e-mailem na adresu :
1) Udělejte screenshot celé obrazovky, kde vidíme i doménu, kterou používáte.
2) Přidejte přesný čas a také nám řekněte časové pásmo (nejlepší by bylo v UTC)
3) IP adresa by byla také skvělá, pokud ji dokážete najít.
Děkuji mnohokrát.
We are aware of this situation; however, we have no clue about the solution yet because it all works just fine on our end 🙁.
I would kindly ask you for help:
Please send us the error update via email at community@casino.guru:
1) Make a screenshot of the whole screen where we also see the domain you use.
2) Add the exact time, and also tell us the time zone (the best would be in UTC)
3) An IP address would be great too if you are able to find it.
Thank you very much.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.